quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:[..]
Ik was al maanden flauw van die dagelijks terugkerende shit, Ik voel met je mee.....
Maar raad eens wat, ik heb besloten dat ik af en toe dat gedrag ga kopiëren en mij er verder proberen niet zo druk meer over te maken
Onderstaande komt uit het vorige topic, ik mag geen "ze" meer zeggen, moet beter rubriceren en het beestje bij de naam noemen, dat doen we dus maar
[..]
[..]
[..]
En kan dan iemand mij uitleggen wat de lol is om steeds in dit topic rond te hangen om zoveel mogelijk mensen te willen beledigen of aan te vallen. Want,' Oeh, wat een lol. Er zitten mensen op de kast!' Die zitten niet op de kast, die vinden dat deze reeks verziekt wordt door dit zgn grappige gedoe. En dan zitten jullie hier straks met z'n vijven of misschien wel 1 meer, lekker gezellig te beppen over de zure Huubfans die er allang geen trek meer in hebben.
Als dat het doel is, zeg het dan. Dan weet ik iig waar ik niet wil zijn, en dat is hier. Als ik er flauw van ben dan nok ik em. Heb het rijk alleen, enjoy! Als Huub voorbij komt, doe hem de groeten maar het zal wel bol staan van kritische en cynische opmerkingen waar die wat van kan leren, dat mijn groetjes wel ondergesneeuwd zullen raken.

Dit zeg ik dan als user hè die ook gewoon gebruik maakt van dit topic als voorheen DGK-kijker. Als mod moet ik hier wel zijn maar als user had dit creatieve (

) topic allang de tyfus kunnen krijgen.
En die "ze" van je, zag ik vannacht niet posten.
Cc!
Als mod ga ik nu natuurlijk zeggen dat dit topic niet bedoeld is voor persoonlijke aanvallen, die los je maar elders op. Offtopic mag een tandje minder, ik doe mee en doe normaal.