was laatst toch een foto van een vrouw met 3 borsten, genetisch foutjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:30 schreef Krambo het volgende:
[..]
Een vriend van mij zou zeggen, dat zijn geen tieten meer dat zijn uiers
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wil ik weten waar je op aan het blazen bent?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze verneuken echt alle foto's van Gerard daar he?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, 't waren jullie eerste posts in dit topic.
Graag gedaan, super de boer ;-).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gevonden, Vorig topic....
[3FM #653] Met het weekend voor de deur!
Uh... op de ratten, ze maakten ruzie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wil ik weten waar je op aan het blazen bent?
[3FM #655] Met twee grote "dingen" in de Studio
Ik was ook al in het vorige topic aan het zoeken. Wel erg toepasselijk welke post van mij in beeld wasquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gevonden, Vorig topic....
[3FM #653] Met het weekend voor de deur!
MYA staat bijna voor de deur, if you likequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:35 schreef on_air het volgende:
Niet de moeite waard... Blij dat ik luister?.
Je blaast niet je bezwelmt ze met alcohol luchtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Uh... op de ratten, ze maakten ruzie.
Niet zo kinky als je op gehoopt had zeker?
Vind het ook niet zo heel erg spannend..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:36 schreef on_air het volgende:
Ben het nu al zat.
Ga denk ik is een nachtje doortrekken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond de Freaknacht met...... ook weer Veenstra Veenstra. Gaat laat worden vanavond.
'k was gewoon benieuwdquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Uh... op de ratten, ze maakten ruzie.
Niet zo kinky als je op gehoopt had zeker?
Het hielp ook geen flikker. Ze keken me even aan en vochten vrolijk verderquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je blaast niet je bezwelmt ze met alcohol lucht
DIE LUCHT
Kan wel weer erg fout wordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
Moet ik Kim's TrekJeGesprekje uberhaupt opnemen?.
Inderdaad...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik was ook al in het vorige topic aan het zoeken. Wel erg toepasselijk welke post van mij in beeld was
Ik doe het er niet voor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond de Freaknacht met...... ook weer Veenstra Veenstra. Gaat laat worden vanavond.
Kan...?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan wel weer erg fout worden
Nog 20 minuten.... Dan moet ze weg...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:36 schreef on_air het volgende:
Ben het nu al zat.
Zonde, al dat verspilde water in het toilet...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga denk ik is een nachtje doortrekken.
Dude...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zonde, al dat verspilde water in het toilet...
En voor Plork en de Aannemers dan?quote:
DINGEN moet je ze noemen.quote:
Waar waren ze gisteren dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
Damn wat baal ik dat ik ze gisteren gemist heb. Was nog net op tijd om Hé-Hó-Boemshakalakalakah mee te pakken
* Litton-Lane eens is. Maar dat kwartier hou ik nog wel vol. Bier halen tijdens trekje gesprekje....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:40 schreef Cee het volgende:
Pff, heb het weer gehad met Ekstra Weekend, d'r is een reden waarom ik Giel! en z'n Freaknacht uitzendingen vermijd.Mannen-onder-elkaar radio met Opblaaspop als onderwerp. Volgende keer beter.
Ligt er een beetje aan of ik het lang kan volhouden maar blijf denk ik wel iets langer luisteren dan ik normaal gesproken zou doen. En normaal gesproken is na MYA de radio uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ga denk ik is een nachtje doortrekken.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En voor Plork en de Aannemers dan?
Damn wat baal ik dat ik ze gisteren gemist heb. Was nog net op tijd om Hé-Hó-Boemshakalakalakah mee te pakken
In het altijd dampende en stampende Aalten. Daar wonen mn ouders en ik zit daar nu een beetje vakantie te houden.quote:
Ah, ik dacht op de radioquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In het altijd dampende en stampende Aalten. Daar wonen mn ouders en ik zit daar nu een beetje vakantie te houden.
Óf hij noteert em, óf hij zal kijken wat ie voor ons kan doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
O ja, Marc, we moeten Veenstra plat spammen dat ie Distant Sun gaat draaien!
Ik slaap liever. Niet dat ze niet kêk zijn, maar ik blijf voor de combinatie zeker niet wakker.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En voor Plork en de Aannemers dan?
Was dat niet de afl voor de BBQ...?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:46 schreef Broekie het volgende:
Hmm, ik bedenk me net dat ik de EkStra Weekend Nazorg van Fabienne gemist heb destijds.
Staat die toevallig ergens online dat iemand weet?
Borsten danquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:42 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
DINGEN moet je ze noemen.
De groenteboer op de markt roept altijd: "BLOEMKOLEN EEN EUROOOOTJEEEEUH"
Of: "MELOENEN EEN EUROOOTJEEEEUH".
Zat er op eens aan te denken dat ze dat op twee manieren kunnen opvatten, hehe.
Yep.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Was dat niet de afl voor de BBQ...?
Speaking of wich: het wordt hoog tijd. Vanmorgen bij de supermarktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:48 schreef Litton-Lane het volgende:
Sh*t, mijn bier is nog niet op.....
Die LUCHT!!!quote:
Domien gaf gewoon goed weerwoordquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
Tjibbe
Domien heeft het toch heel wat minder zwaar te verduren gehad als EW-producer.
Als dat geil is... Dan heb ik en mijn vriendin(nen) het altijd fout gedaan...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Get-ver-demme!!
Ik kan niet naar de webcam kijken. Wat zij doet is toch niet geil??
Goh, nu je t zegt...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Fabienne zou toch nog een keer terug komen of iedergeval op de bbq komen, heb haar niet meer gezien
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als dat geil is... Dan heb ik en mijn vriendin(nen) het altijd fout gedaan... [ afbeelding ]
Ken het niet... Is dat lekker.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Speaking of wich: het wordt hoog tijd. Vanmorgen bij de supermarkt [ afbeelding ] meegenomen. Alleen dan halve liter blikken
Zometeen eens ene pakken
Ik heb wat gemist geloof ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als dat geil is... Dan heb ik en mijn vriendin(nen) het altijd fout gedaan... [ afbeelding ]
Hoop het, heb het nog niet gehad. Wel een andere variant, die was erg lekkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ken het niet... Is dat lekker.
In de vriezer ermee. Maar serieus: Grolsch? je hebt bier en je hebt Grolsch. Bier is tenminste te zuipenquote:Ik zit nu aan een half lauw Grolschje... Duurt lang voor een krat koud is, als je hem om 17.30 uur in de koelkast heb gelegd..
Vriezerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ken het niet... Is dat lekker.
Ik zit nu aan een half lauw Grolschje... Duurt lang voor een krat koud is, als je hem om 17.30 uur in de koelkast heb gelegd..
Ja, da's wel waarquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:57 schreef Sersjee het volgende:
Je kan van Kim vinden wat je wilt, maar ze kan in ieder geval om zichzelf lachen en dat vind ik een goede karaktertrek.
Ja, ik zei trek.
Ja eng he....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zoals ze op der kruk zit en probeert te kijken. (webcam)
1) In de vriezer liggen ze nu.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoop het, heb het nog niet gehad. Wel een andere variant, die was erg lekker![]()
[..]
1) In de vriezer ermee.
2) Maar serieus: Grolsch? je hebt bier en je hebt Grolsch. Bier is tenminste te zuipen
Ohhh. Nee bah, qua uiterlijk is ze niet echt te knapstequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zoals ze op der kruk zit en probeert te kijken. (webcam)
Ze blijft zelfs nog (even) zitten.quote:
wat voor werk doe jij eigenlijk, gezien je wijn uitspraken en dochter uitsprakenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
1) In de vriezer liggen ze nu.
2) Reclame bier, geen groot salaris per maand. En de baas betaald vaker te laat dan wel....
Morning EM duurt nog een uurtje, dus ik vermaak me welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ze blijft zelfs nog (even) zitten.
Ga je maar voetbal kijkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Prima. Dan verdoe ik m'n tijd niet door de webcam aan te slingeren.
Reclame bier = ok, maar Grolsch nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
1) In de vriezer liggen ze nu.
2) Reclame bier, geen groot salaris per maand. En de baas betaald vaker te laat dan wel....
Planner (artiesten) Grafisch ontwerper in den vrije tijd: zie rawquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat voor werk doe jij eigenlijk, gezien je wijn uitspraken en dochter uitspraken
van het laatste kan ik mij vergist hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Planner (artiesten) Grafisch ontwerper in den vrije tijd: zie raw![]()
Maar als mijn collega`s aan de wijn zitten, moeten ze mij gewoon een biertje aanbieden. Van de onze partij locatie naast het kantoor...
Die dochter... Dat kan ik me even niet herinneren....??
De heren Ekdom en Veenstra zijn PSB fans.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan iemand mij trouwens de geschiedenis uitleggen van psb alarm
Hele puike actie van Maricha om dat op te nemen!quote:
je kan alarmen krijgen bijquote:
Grolschquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
In de vriezer ermee. Maar serieus: Grolsch? je hebt bier en je hebt Grolsch. Bier is tenminste te zuipen
die is echt old skoolquote:
Whiskyquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Krijg mn mini-flesje whiskytroep niet open
quote:
Geloof het of niet maar ze zijn op vakantiequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je buren al weer lopen klagenof hebben ze bioskaartjes voor je geregeld
Lol had nooit verder gedacht dan je username, dacht dat jij vna 1963 was, maar je bent van 1984quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:16 schreef Marc63 het volgende:
Ben net zo oud als Tjibbe. Had hem iets ouder ingeschat.
En heb ik nooit met mijn posts mijn jeugdigheid bewezen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lol had nooit verder gedacht dan je username, dacht dat jij vna 1963 was, maar je bent van 1984
Maakt me toch nieuwsgierig naar wat Domien volgende week om deze tijd doet. Zou hij misschien invallen voor Gerard?quote:Domien Verschuuren twitterde zo'n 12 minuten geleden het volgende:
Toch maar naar buiten toe! Volgende week om deze tijd.....
Hahaha, Marc is een ouwe lul zonder dat ie oud isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En heb ik nooit met mijn posts mijn jeugdigheid bewezen?
PANG PANG, pssssssssjjjjjt...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol tjibbe de tietenschieter houd ze ook maar even vast
Mag ook lekker tot zijn 70ste gaan werken net als de meeste van onsquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hahaha, Marc is een ouwe lul zonder dat ie oud is
Het zou mij niks verbazen, Domien geeft wel vaker zulke hints.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Maakt me toch nieuwsgierig naar wat Domien volgende week om deze tijd doet. Zou hij misschien invallen voor Gerard?
Ze zijn nep...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben bang dat ze echt zijn, dan doen ze weinig pssssssssssssssssssjt
Nee joh!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben bang dat ze echt zijn, dan doen ze weinig pssssssssssssssssssjt
Geen idee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:25 schreef MirageF1 het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer ook alweer heet met BOUNCY BOUNCY. Nummer zat in de mix van die DJ Sandstorm. Altijd al willen weten hoe hij heet...
Ja, lang geleden dat ze bankgasten hadden he...?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:27 schreef Sirolf het volgende:
Bezuinigingen bij de Publieke Omroep, Gerard en Michiel zijn zowel presentatoren als bankgasten!
[ link | afbeelding ]
Zouden de bankgasten op zijn? Anders stuur ik vandaag nog een emailquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, lang geleden dat ze bankgasten hadden he...?
Ik gok van niet..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zouden de bankgasten op zijn? Anders stuur ik vandaag nog een email.
Binnenkort Ekstra Weekend 2 jaar. Waar waren wij toen Met Michiel 2 jaar bestondquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik gok van niet..
Maar zo ja, mag ik mee?
Ik wilde t niet vragen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:34 schreef Broekie het volgende:
Wat is Tjibbe daar in hemels naam aan het doen?
Lens kwijt...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:34 schreef Broekie het volgende:
Wat is Tjibbe daar in hemels naam aan het doen?
Ik op dezelfde plek als waar ik was toen EkStra Weekend 1 jaar bestondquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Binnenkort Ekstra Weekend 2 jaar. Waar waren wij toen Met Michiel 2 jaar bestond
Dat ligt niet aan dat bekertje ....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kim holland door een bekertje klinkt echt niet.
Waar was dat dan....?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik op dezelfde plek als waar ik was toen EkStra Weekend 1 jaar bestond
En beide keren had je een 1 of meerdere vlaaien bij je.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik op dezelfde plek als waar ik was toen EkStra Weekend 1 jaar bestond
Smack of Smeck is leuker, maar deze was ook weer meesterlijkquote:
Niet zo moeilijk om te vinden hoor. Of is je vrijdag niet compleet als Hans het niet post?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Waar is Hans, Hans Dames en Heren.....
Normaal komt zijn playlist van MYA.
Volgens mij is hij weggebleven vanwege de gast.....
Eerste uur:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Nu met beeld... Geweldige reacties van Michiel en Astrid (?)quote:
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eerste uur:
House Of Pain - Jump Around
Gabriella Cilme - Sweet About Me
The BPA ft David Byrne - Toe Jam
LeLe - Skinny Jeans
The Last Shadow Puppets - Standing Next To Me
Sia - The Girl That You Lost To Cocaine
Cut Copy - Lights & Music
Calvin Harris - Acceptable In The 80s
Eminem - The Real Slim Shady
Sigúr Ros - Inní Mér Syngur Vitleysingur
Nou, het is wel vertrouwd....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk om te vinden hoor. Of is je vrijdag niet compleet als Hans het niet post?
Joehoe !quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Alle Ramen Continu Open (arco dus)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Joehoe !
Gisteren al gepostben nu druk bezig om een nieuwe pc de lucht in te helpen.. Die lucht! Staan hier 3 pc's te stampen en dus is de temp al aardig aan het oplopen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
"Je kunt of zo'n stom onderzoek doen, of kijken of je jezelf kunt pijpen"
Wat moet ik dan doen..?
Jup en uiteraard bier !! Er is genoeg voor straks en ook nog voor de Freaknachtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Alle Ramen Continu Open (arco dus)
Proost hequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup en uiteraard bier !! Er is genoeg voor straks en ook nog voor de Freaknacht
vind persoonlijk het derde uur het gaafst. Al was het alleen al vanwege o.a. Hit Me TV en MGMT en de Rudy's Guilty Plessure is deze week niet eens zo heel fout, maar vooral ergquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed![]()
House Of Pain. Zag afgelopen week die video nog eens. Hoe briljant is die. Echt heerlijk `90s![]()
playlist?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
vind persoonlijk het derde uur het gaafst. Al was het alleen al vanwege o.a. Hit Me TV en MGMT en de Rudy's Guilty Plessure is deze week niet eens zo heel fout, maar vooral erg![]()
Dat zal wel lukken. Hij smaakt goedquote:
Daar zit wat in inderdaad. Wat je hier schrijft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Haar (kims) houding zo voor de webcam, komt eigenlijk best onzeker over... steeds bewegen, dr haren her-rangschikken (doe ik ook als ik me ongemakkelijk voel), beetje ongemakkelijk meebewegen met de muziek..
http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html en dan even verder klikkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
playlist?
[..]
Dat zal wel lukken. Hij smaakt goed
Ik zeg altijd zinnige dingenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar zit wat in inderdaad. Wat je hier schrijft.
Het staat al ruim 2 weken fout (breedbeeld-beeld op een standaard formaat stream).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:01 schreef Broekie het volgende:
Hebben ze nu net de beeldverhouding verprutst of staat het al de hele avond fout en valt het me nu pas op?
Die plaat van M.I.A. ken ik niet dus ben wel benieuwd want ken eigenlijk alleen het "bekendere" Jimmy (wat 'n track!). Robert Miles is toch ook wel jeugdsentiment. Dreamhousequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Rudy`s Guilty Pleasure - Robert Miles![]()
![]()
![]()
En M.I.A. is ook tof
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eerste uur:
House Of Pain - Jump Around
The Black Kids - I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance With You
Gabriella Cilme - Sweet About Me
The BPA ft David Byrne - Toe Jam
LeLe - Skinny Jeans
The Last Shadow Puppets - Standing Next To Me
Sia - The Girl That You Lost To Cocaine
Cut Copy - Lights & Music
Calvin Harris - Acceptable In The 80s
Eminem - The Real Slim Shady
The Kooks - Shine On
Sigúr Ros - Inní Mér Syngur Vitleysingur
Ja, oke, klopt. Maar net zag het er nog goed uit, dus voerden ze kennelijk nog 4:3 aan de stream en nu wel 16:9. Althans, ik meen mij te herinneren dat het er net wel goed uit ziet, maar ik kan me uiteraard vergissen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het staat al ruim 2 weken fout (breedbeeld-beeld op een standaard formaat stream).
Een brug te ver...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:03 schreef Jannekje7 het volgende: laat dat nou net niks voor mij zijn! En laat ik nu ook net een heel gezellige BBQ hebben in omgeving Arnhem...
Goedenavond!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond - JUMP!
Je weet niet wat je gaat missenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Yooo, goeieavond!!
Hoe leuk de avond ook gaat worden (kvind t toch best wel een leuk programma, dat MYA, kwam ik laatst achter), ik ga toch echt zo slapen..
quote:
Ken je klassiekers en vaderlandse geschiedenis!quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Jump! Jump!
Chkdsk heeft een of meer fouten gevonden. Woehoe ! meer bierrr
Ik zeg het altijd als iemand maar het woord Arnhem in de mond neemt...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ken je klassiekers en vaderlandse geschiedenis!
de popversie, dus niet die Sander van Doorn remixquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Goedenavond!
Welke versie van SIA gaan jullie straks draaien?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
eerste fout heet windows zelf of niet
Mwa, soms denk ik daar inderdaad ook zo over maar in dit geval gaat Windows denk ik wel redelijk vrijuit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
eerste fout heet windows zelf of niet
http://www.nu.nl/news/168(...)gd_van_Vista%27.htmlquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, soms denk ik daar inderdaad ook zo over maar in dit geval gaat Windows denk ik wel redelijk vrijuit.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:10 schreef Piles het volgende:
Was hier trouwens al bekend dat Michiel over een week (dus vanaf 11 augustus) 2 weken invalt voor Stenders?
En ook samen met EJ
Uh.... oké.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ken je klassiekers en vaderlandse geschiedenis!
Ik zeg t niet... ik zeg t NIET!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd als iemand maar het woord Arnhem in de mond neemt...
Lol de 3fm inval crewquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:10 schreef Piles het volgende:
Was hier trouwens al bekend dat Michiel over een week (dus vanaf 11 augustus) 2 weken invalt voor Stenders?
En ook samen met EJ
Vista wil ik hier ook niet op de pc's hebben. Heb ook nog 1,5 jaar met Win2k gewerkt terwijl XP toen al uit was. XP ben ik daarom nu ook aan het installeren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/168(...)gd_van_Vista%27.html
Heb met XP meer problemen, blauwe schermen e.d. gehad als bij Vista (voorlopig)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:16 schreef -Hans- het volgende:
Vista wil ik hier ook niet op de pc's hebben. Heb ook nog 1,5 jaar met Win2k gewerkt terwijl XP toen al uit was. XP ben ik daarom nu ook aan het installeren.![]()
Zo klopt ie beterquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het nu van Vista binnen een bedrijf is compleet nutteloos, vistawindows koop je voor de fancy look
Ah, hij stapt dus over van het ene VARA-programma naar het andere VARA-programma.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:10 schreef Piles het volgende:
En ook samen met EJ
Het enige nadeel is wel, hoe meer ie overal invalt, hoe langer we 'm gaan missenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, hij stapt dus over van het ene VARA-programma naar het andere VARA-programma.
Xp heb ik. ME heb ik ook veel gebruiktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb met XP meer problemen, blauwe schermen e.d. gehad als bij Vista (voorlopig)
Heb zelfs nog een tijdje Windows ME gehad, wat een drama was dat![]()
Wie weet. Ik zou het erg op prijs stellen als ze hem even een contractje toeschuiven...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Het enige nadeel is wel, hoe meer ie overal invalt, hoe langer we 'm gaan missen![]()
Mwah.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Het enige nadeel is wel, hoe meer ie overal invalt, hoe langer we 'm gaan missen![]()
Deel 2quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:21 schreef borisz het volgende:
Boek van Stenders ook uit
Zeer prettig leesbaar
Uit in de zin van uitgelezenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Deel 2
Deel 1 is er al een tijdje hoor
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Wie weet. Ik zou het erg op prijs stellen als ze hem even een contractje toeschuiven...
Ik doelde op Michiel hier hèquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:22 schreef on_air het volgende:
Mwah.
Ik doelde inderdaad op EJ...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik doelde op Michiel hier hè
En EJ moet gewoon blijven![]()
EJ blijven en Rick v V direct een nacht gevenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik doelde op Michiel hier hè
En EJ moet gewoon blijven![]()
Bij mij een klein beginnetje overdag, een groot deel in de avond en nacht (in een nachttrein onderweg naar m'n vakantiebestemming waarin ik geen oog dicht heb gedaan) en nog een stukje overdag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was bij mij in een dag
Dus prettig leesbaar klopt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |