En heb ik nooit met mijn posts mijn jeugdigheid bewezen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lol had nooit verder gedacht dan je username, dacht dat jij vna 1963 was, maar je bent van 1984
Maakt me toch nieuwsgierig naar wat Domien volgende week om deze tijd doet. Zou hij misschien invallen voor Gerard?quote:Domien Verschuuren twitterde zo'n 12 minuten geleden het volgende:
Toch maar naar buiten toe! Volgende week om deze tijd.....
Hahaha, Marc is een ouwe lul zonder dat ie oud isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En heb ik nooit met mijn posts mijn jeugdigheid bewezen?
PANG PANG, pssssssssjjjjjt...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol tjibbe de tietenschieter houd ze ook maar even vast
Mag ook lekker tot zijn 70ste gaan werken net als de meeste van onsquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hahaha, Marc is een ouwe lul zonder dat ie oud is
Het zou mij niks verbazen, Domien geeft wel vaker zulke hints.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Maakt me toch nieuwsgierig naar wat Domien volgende week om deze tijd doet. Zou hij misschien invallen voor Gerard?
Ze zijn nep...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben bang dat ze echt zijn, dan doen ze weinig pssssssssssssssssssjt
Nee joh!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben bang dat ze echt zijn, dan doen ze weinig pssssssssssssssssssjt
Geen idee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:25 schreef MirageF1 het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer ook alweer heet met BOUNCY BOUNCY. Nummer zat in de mix van die DJ Sandstorm. Altijd al willen weten hoe hij heet...
Ja, lang geleden dat ze bankgasten hadden he...?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:27 schreef Sirolf het volgende:
Bezuinigingen bij de Publieke Omroep, Gerard en Michiel zijn zowel presentatoren als bankgasten!
[ link | afbeelding ]
Zouden de bankgasten op zijn? Anders stuur ik vandaag nog een emailquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, lang geleden dat ze bankgasten hadden he...?
Ik gok van niet..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zouden de bankgasten op zijn? Anders stuur ik vandaag nog een email.
Binnenkort Ekstra Weekend 2 jaar. Waar waren wij toen Met Michiel 2 jaar bestondquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik gok van niet..
Maar zo ja, mag ik mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |