Of via je mobieltjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Die zijn er inderdaad al vrij lang. Uit dezelfde range als de speeltjes die via het internet te besturen zijn
Goeie keuzequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:17 schreef Timo20 het volgende:Pete & Perq megahit
Dat we dat nog mogen meemaken
![]()
![]()
Die kende ik dan weer nog niet, maar 't verbaast me inderdaad niets dat die dingen tegenwoordig ook via bluetooth te besturen zijnquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tjibbe zit nog wel heel wat paginas geleden terug te lezen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wow! Zo'n avatar als die onderste wil ik ook!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:19 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Hè, wat? Ik was even afgeleid door onze studiogast
Wel je best blijven doen he?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:19 schreef Tjitse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door de gaste of door die bos hout voor de deur?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:19 schreef Tjitse het volgende:
[..]
De nederlandse cover is best leuk, de rest van haar liedjes zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:21 schreef Feivel1 het volgende:
Silvia Swart komt uit Valthermond, volgens mn pa is ze de dochter van de eigenaar van een platuhhhhzaak.
Het altijd dampende Valthermond. Heeft Danko Jones haar laatst nog een platencontract aangeboden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:21 schreef Feivel1 het volgende:
Silvia Swart komt uit Valthermond, volgens mn pa is ze de dochter van de eigenaar van een platuhhhhzaak.
Valt wel mee toch? ze ziet er niet uit idd. maar ze heeft opzich wel humorquote:
Duizend vraageeeee, ja God! Ik heb ook een tijd gehad dat ik behoorlijk fan was van Nederlandse liedjes, tegenwoordig ben ik wat meer mainstream geworden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De nederlandse cover is best leuk, de rest van haar liedjes zijn
Wanneer laat jij ze verkleinen ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Mèn, ik snap wel dat de mannen worden afgeleid door die voorgevel! Ik kan niet eens naar die cam kijken zonder dat mn ogen ernaar afglijden, en ik vind grote borsten niet eens mooi
Dat je het nog borsten noemt, je kunt het beter "dingen" noemen, ze hebben een eigen postcode en huisadres nodig, dus je kunt ze niet missen, nee..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Mèn, ik snap wel dat de mannen worden afgeleid door die voorgevel! Ik kan niet eens naar die cam kijken zonder dat mn ogen ernaar afglijden, en ik vind grote borsten niet eens mooi
Wel topic is dit, volgens mij het vorige of niet...?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wow! Zo'n avatar als die onderste wil ik ook!
Niet... op zich past t wel bij mn lichaam en ik heb er geen fysieke klachten van.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wanneer laat jij ze verkleinen ?
Nee, 't waren jullie eerste posts in dit topic.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wel topic is dit, volgens mij het vorige of niet...?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat je het nog borsten noemt, je kunt het beter "dingen" noemen, ze hebben een eigen postcode en huisadres nodig, dus je kunt ze niet missen, nee..
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat je het nog borsten noemt, je kunt het beter "dingen" noemen, ze hebben een eigen postcode en huisadres nodig, dus je kunt ze niet missen, nee..
Een vriend van mij zou zeggen, dat zijn geen tieten meer dat zijn uiersquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat blijft bij mij toch wel het belangrijkste, of het past bij het lichaamquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Niet... op zich past t wel bij mn lichaam en ik heb er geen fysieke klachten van.
Och ja...
Nee hoor... Ik heb het nu al drie keer door gespit...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, 't waren jullie eerste posts in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |