was laatst toch een foto van een vrouw met 3 borsten, genetisch foutjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:30 schreef Krambo het volgende:
[..]
Een vriend van mij zou zeggen, dat zijn geen tieten meer dat zijn uiers
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wil ik weten waar je op aan het blazen bent?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze verneuken echt alle foto's van Gerard daar he?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, 't waren jullie eerste posts in dit topic.
Graag gedaan, super de boer ;-).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gevonden, Vorig topic....
[3FM #653] Met het weekend voor de deur!
Uh... op de ratten, ze maakten ruzie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wil ik weten waar je op aan het blazen bent?
[3FM #655] Met twee grote "dingen" in de Studio
Ik was ook al in het vorige topic aan het zoeken. Wel erg toepasselijk welke post van mij in beeld wasquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gevonden, Vorig topic....
[3FM #653] Met het weekend voor de deur!
MYA staat bijna voor de deur, if you likequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:35 schreef on_air het volgende:
Niet de moeite waard... Blij dat ik luister?.
Je blaast niet je bezwelmt ze met alcohol luchtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Uh... op de ratten, ze maakten ruzie.
Niet zo kinky als je op gehoopt had zeker?
Vind het ook niet zo heel erg spannend..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:36 schreef on_air het volgende:
Ben het nu al zat.
Ga denk ik is een nachtje doortrekken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond de Freaknacht met...... ook weer Veenstra Veenstra. Gaat laat worden vanavond.
'k was gewoon benieuwdquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Uh... op de ratten, ze maakten ruzie.
Niet zo kinky als je op gehoopt had zeker?
Het hielp ook geen flikker. Ze keken me even aan en vochten vrolijk verderquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je blaast niet je bezwelmt ze met alcohol lucht
DIE LUCHT
Kan wel weer erg fout wordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
Moet ik Kim's TrekJeGesprekje uberhaupt opnemen?.
Inderdaad...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik was ook al in het vorige topic aan het zoeken. Wel erg toepasselijk welke post van mij in beeld was
Ik doe het er niet voor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond de Freaknacht met...... ook weer Veenstra Veenstra. Gaat laat worden vanavond.
Kan...?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan wel weer erg fout worden
Nog 20 minuten.... Dan moet ze weg...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:36 schreef on_air het volgende:
Ben het nu al zat.
Zonde, al dat verspilde water in het toilet...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga denk ik is een nachtje doortrekken.
Dude...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zonde, al dat verspilde water in het toilet...
En voor Plork en de Aannemers dan?quote:
DINGEN moet je ze noemen.quote:
Waar waren ze gisteren dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
Damn wat baal ik dat ik ze gisteren gemist heb. Was nog net op tijd om Hé-Hó-Boemshakalakalakah mee te pakken
* Litton-Lane eens is. Maar dat kwartier hou ik nog wel vol. Bier halen tijdens trekje gesprekje....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:40 schreef Cee het volgende:
Pff, heb het weer gehad met Ekstra Weekend, d'r is een reden waarom ik Giel! en z'n Freaknacht uitzendingen vermijd.Mannen-onder-elkaar radio met Opblaaspop als onderwerp. Volgende keer beter.
Ligt er een beetje aan of ik het lang kan volhouden maar blijf denk ik wel iets langer luisteren dan ik normaal gesproken zou doen. En normaal gesproken is na MYA de radio uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ga denk ik is een nachtje doortrekken.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En voor Plork en de Aannemers dan?
Damn wat baal ik dat ik ze gisteren gemist heb. Was nog net op tijd om Hé-Hó-Boemshakalakalakah mee te pakken
In het altijd dampende en stampende Aalten. Daar wonen mn ouders en ik zit daar nu een beetje vakantie te houden.quote:
Ah, ik dacht op de radioquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In het altijd dampende en stampende Aalten. Daar wonen mn ouders en ik zit daar nu een beetje vakantie te houden.
Óf hij noteert em, óf hij zal kijken wat ie voor ons kan doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
O ja, Marc, we moeten Veenstra plat spammen dat ie Distant Sun gaat draaien!
Ik slaap liever. Niet dat ze niet kêk zijn, maar ik blijf voor de combinatie zeker niet wakker.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En voor Plork en de Aannemers dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |