Was dat niet de afl voor de BBQ...?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:46 schreef Broekie het volgende:
Hmm, ik bedenk me net dat ik de EkStra Weekend Nazorg van Fabienne gemist heb destijds.
Staat die toevallig ergens online dat iemand weet?
Borsten danquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:42 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
DINGEN moet je ze noemen.
De groenteboer op de markt roept altijd: "BLOEMKOLEN EEN EUROOOOTJEEEEUH"
Of: "MELOENEN EEN EUROOOTJEEEEUH".
Zat er op eens aan te denken dat ze dat op twee manieren kunnen opvatten, hehe.
Yep.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Was dat niet de afl voor de BBQ...?
Speaking of wich: het wordt hoog tijd. Vanmorgen bij de supermarktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:48 schreef Litton-Lane het volgende:
Sh*t, mijn bier is nog niet op.....
Die LUCHT!!!quote:
Domien gaf gewoon goed weerwoordquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
Tjibbe
Domien heeft het toch heel wat minder zwaar te verduren gehad als EW-producer.
Als dat geil is... Dan heb ik en mijn vriendin(nen) het altijd fout gedaan...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Get-ver-demme!!
Ik kan niet naar de webcam kijken. Wat zij doet is toch niet geil??
Goh, nu je t zegt...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Fabienne zou toch nog een keer terug komen of iedergeval op de bbq komen, heb haar niet meer gezien
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als dat geil is... Dan heb ik en mijn vriendin(nen) het altijd fout gedaan... [ afbeelding ]
Ken het niet... Is dat lekker.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Speaking of wich: het wordt hoog tijd. Vanmorgen bij de supermarkt [ afbeelding ] meegenomen. Alleen dan halve liter blikken
Zometeen eens ene pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |