Schattig zeg.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:18 schreef DennisMoore het volgende:
Boris maakt de laatste tijd veel lawaai in z'n slaap, piepgeluidjes. (Volume beetje hard zetten dus.)
quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:47 schreef MLI het volgende:
[..]
Hehehe, Boris is tof. ROT OP MET DIE CAMERA!
Ja, maar ik kan alleen Dennis Papegaaien bedenken waar ze het zouden kunnen verkopen. Maar weet jij andere winkels?quote:
behalve dat Schunckelstar gelijk heeft, denk ik ook dat elke doorsnee dierenwinkel trosgierst verkooptquote:Op zondag 2 november 2008 10:01 schreef Schunckelstar het volgende:
waarom niet gewoon tot morgen wachten?![]()
ik denk dat ie 1 dag zonder wel overleeft hoor
Ja, dat klopt. Maar als ik tegenwoordig mijn hand 's ochtends in de kooi doet, vliegt hij al meteen naar de plaats waar ik de trosgierst ophang. Vind ik wel grappig. Ik wil de traditie erin houden.quote:Op zondag 2 november 2008 10:01 schreef Schunckelstar het volgende:
waarom niet gewoon tot morgen wachten?![]()
ik denk dat ie 1 dag zonder wel overleeft hoor
Ja, dat klopt, maar ik ken geen dierenwinkels die op zondag open zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 10:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
behalve dat Schunckelstar gelijk heeft, denk ik ook dat elke doorsnee dierenwinkel trosgierst verkoopt
da's vandaag! op de fiets jijquote:Pet's Place
Van der Kunstraat 99
2521 BR
Den Haag - SUPERSTORE
Zuid-Holland
070 3051890
Openingstijden:
Maandag - 12.00 tot 18.00
Dinsdag - 10.00 tot 18.00
Woensdag - 10.00 tot 18.00
Donderdag - 10.00 tot 21.00
Vrijdag - 10.00 tot 18.00
Zaterdag - 10.00 tot 17.00
Zondag - 1e zondag van de maand koopzondag van 11.00-17.00
Fiets je mee dan?quote:
Vanuit Etten GLD?? Reken er maar niet op dat je dan nog op tijd bentquote:
Nee, zit wat in.quote:Op zondag 2 november 2008 14:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vanuit Etten GLD?? Reken er maar niet op dat je dan nog op tijd bent![]()
Ne, ik ben niet geweest. Dat was te ver weg. Ik bedoeld in Den Hag Centrum, maar dat zei ik er niet bij. Er waren er meer open, ook in de Federerik Hendrinklaan enzo maar ook dat was te ver weg. Had ik misschien meteen even moeten zeggen dat het om et centrum ging.quote:Anyway, ben je nog geweest dan? Er is een dierenwinkel open in Den Haag, dat is toch wat je wilde?
tja, den haag is een grote stad hequote:Op zondag 2 november 2008 15:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, zit wat in.
[..]
Ne, ik ben niet geweest. Dat was te ver weg. Ik bedoeld in Den Hag Centrum, maar dat zei ik er niet bij. Er waren er meer open, ook in de Federerik Hendrinklaan enzo maar ook dat was te ver weg. Had ik misschien meteen even moeten zeggen dat het om et centrum ging.
Wat zielig zeg. Ik heb dit nog nooit gehoord. Mijn vorige parkiet was een paar keer tegen een muur aangevlogen en was zo gedesoriėnteerd dat hij daarna niet lang meer leefde. Dit klinkt minder ernstig, maar het is natuurlijk wel vervelend. Heb je al een dierenarts gebeld? Ik heb eigenlijk geen idee of pinnen weer aangroeien. Ken je kwekers? Ik ken er wel een dus die zou ik voor je kunnen bellen om het te vragen.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:18 schreef Maaten het volgende:
M'n parkietje is laatst ergens tegen aangevlogen en is het grootste deel van z'n pinnen verloren waardoor hij niet meer kan vliegen. Zijn er andere mensen die hier ook wel eens problemen mee hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |