Dat heb ik ook met dit topic.quote:Op zondag 2 november 2008 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
Tevens ben ik hier gestopt met lezen.
quote:
Ja, en dat was dus pas de eerste zin.quote:
Nijntje!quote:Op zondag 2 november 2008 21:41 schreef ixio het volgende:
Als dat te moeilijk voor je is dan pak je toch gewoon een boek van je eigen niveau?
[ afbeelding ]
Staat er ergens dat hij moeilijk is? Ik vind het een gare zin en, er staan veel komma's, in.quote:Op zondag 2 november 2008 21:41 schreef Sanderrrr het volgende:
| frontpage
hier was ik gestopt met lezen..
Zo moeilijk is die zin toch niet?
Bedankt.quote:Op zondag 2 november 2008 21:44 schreef detulp050 het volgende:
Waar, zoals zovelen al zagen bij aanvang van, naar mijn mening, dit topic, overigens op het forum -dat al tijden bestaat-, in eerste instantie de klacht, welke op sommige moment als verwarrend, zo verwarrend als een Christen die in feiten gelooft, kan overkomen, kan worden ervaren, daar begrijp ik het volkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 2 november 2008 21:44 schreef detulp050 het volgende:
Waar, zoals zovelen al zagen bij aanvang van, naar mijn mening, dit topic, overigens op het forum -dat al tijden bestaat-, in eerste instantie de klacht, welke op sommige moment als verwarrend, zo verwarrend als een Christen die in feiten gelooft, kan overkomen, kan worden ervaren, daar begrijp ik het volkomen.
Ja, inderdaad.quote:
Een boek die. Complimenten.quote:Op zondag 2 november 2008 21:48 schreef Fortitudo het volgende:
verkapt-kijk-mij-een-boek-hebben-die-ik-probeerde-te-lezen-maar-wat-me-niet-lukt-omdat-ik-te-dom-ben-topic
Ja.quote:Op zondag 2 november 2008 21:48 schreef KingSizePinda het volgende:
Nog een 1e rotzin van een boek : ' Davy had zijn Yamaha 175 uitgeladen en hij was vooruitgegaan om de vallei te verkennen ..
Wel beter dan die zin van de TS toch ?
quote:Op zondag 2 november 2008 21:44 schreef detulp050 het volgende:
Omdat ik een grasparkiet heb.quote:Op zondag 2 november 2008 22:06 schreef Vorkheftruckchauffeur het volgende:
Juist. Maar nu even serieus: waarom koop je een boek over grasparkieten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |