Oh jee, was dit wel echt de eerste dan? Ik dacht 'niemand doet het, allemaal voor pampus door de warmte, dus dan zal ik me maar opwerpen'quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:43 schreef kahaarin het volgende:
ja, jij was eerst, die van Noekje zit al dicht, er waren er bijna 3 geweest.....Thnx!
![]()
Ik was al aan het zoeken, maar ik heb altijd het gevoel dat ik dan net te laat een topic open he!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee, was dit wel echt de eerste dan? Ik dacht 'niemand doet het, allemaal voor pampus door de warmte, dus dan zal ik me maar opwerpen'
Heb je dat nog niet gedaan dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:43 schreef Dementor het volgende:
Noekje, jij bent evil door dat tagje wil ik misschien wel doneren.
Toch geen schilderij hequote:Op donderdag 31 juli 2008 21:43 schreef Dementor het volgende:
Al is het maar een euro.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:43 schreef Dementor het volgende:
Ja dat heb ik ook vaak. In het DGK subforum was het helemaal erg, daar waren ze zó vaak zoek.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken, maar ik heb altijd het gevoel dat ik dan net te laat een topic open he!
Bedankt in ieder geval.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee, was dit wel echt de eerste dan? Ik dacht 'niemand doet het, allemaal voor pampus door de warmte, dus dan zal ik me maar opwerpen'
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook vaak. In het DGK subforum was het helemaal erg, daar waren ze zó vaak zoek.
Oh wacht, een oud gebruik:
OP IS KLAAR!
Mooie OP Disana en lief dat je Mikey noemt.quote:
Oh okee dan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, je stond bij nieuwe topics onder die van Noekje, dan was de jouwe net eerder, ik keek nog even voordat ik op invoeren duwde, schade en schande en zo....![]()
En morgen is het binnen warmer dan buiten, dan kun je zelf kiezen of je de ramen open doet of niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh okee dan.
Uniek hoor, het is binnen en buiten even warm hier, er is geen ontkomen aan.
Aw!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:53 schreef Dementor het volgende:
Ik heb gemailed Noekje, dus ik zal straks wel dat rekeningnummer krijgen.
[ afbeelding ]
Wie weet lopen dit soort kleintjes daar wel rond.
Ik ga gewoon op mijn bed tv kijken, het is overal even warm. Tot morgen lieve FOK!kers, hoop dat we straks allemaal een lekker buitje krijgen en een beetje kunnen tukken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
Oh okee dan.
Uniek hoor, het is binnen en buiten even warm hier, er is geen ontkomen aan.
Heb jij ook nog iets beleefd dat erin kan? Ik doe het zó hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:54 schreef Sporti het volgende:
Mooie OP Disana, dank je!
Truste!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op mijn bed tv kijken, het is overal even warm. Tot morgen lieve FOK!kers, hoop dat we straks allemaal een lekker buitje krijgen en een beetje kunnen tukken.
OHquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:53 schreef Dementor het volgende:
Ik heb gemailed Noekje, dus ik zal straks wel dat rekeningnummer krijgen.
[ afbeelding ]
Wie weet lopen dit soort kleintjes daar wel rond.
Welterusten!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op mijn bed tv kijken, het is overal even warm. Tot morgen lieve FOK!kers, hoop dat we straks allemaal een lekker buitje krijgen en een beetje kunnen tukken.
slaap lekkerquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe de grootse moeite het allemaal zo saai als mogelijk te houden, dus neequote:Op donderdag 31 juli 2008 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ook nog iets beleefd dat erin kan? Ik doe het zó hoor
Tuk zequote:Op donderdag 31 juli 2008 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:58 schreef Dementor het volgende:
Gast, dit moet ik 3x lezen wil ik het begrijpen.
Wacht even!
Is dat een nummer uit Weeds?
Ik kan hem in elk geval beluisteren:quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:58 schreef Gert het volgende:
Dementor, kun jij International Small Arms Traffic Blues van de Mountain Goats wèl streaming vinden?![]()
En dan niet die figuren die op Utube het nummer náspelen, maar de echte?
Vind het zo n mooi nummer.
Die kutserie solt met me.![]()
(outro S040E07)
There is a shortage in the blood supply
But there is no shortage of blood
Ze zijn wel soeper kjoet!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
OHdoe nou niet....... straks ga ik overstag
![]()
mijn ''geweldig gewaarde''schilderijtje is trouwens vandaag verzonden naar Qwea
en die zou een bedrag doneren, hoeveel laat ik aan haar over, dus die donatie zal er ook wel
vandaag of morgen aan komen.
ach ja zo zie je maar weer, eind goed al goed
Mwoah ik kwam net uit een enorme PM direct hier naar toe dus ik moest even omschakelen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]Ja. Was het echt zo onduidelijk?
![]()
De outro... waarin je iedereen nog even "met elkaar" ziet.. en dan dat melanchoilieke acoustische gitaar-liedje eronder. Dat flikken ze wel vaker, zo'n mooi nummer aan het eind.
Anyway, het was even speuren, kwam steeds bij de arctic monkeys uit, en op sho.com stond-ie nog niet vermeld.
Maar nu heb ik 'm binnen, met torrent. Alleen streaming kan ik 'm niet vinden, en dit nummer moet gedeeld worden. Dus ik dacht: aangezien jij toch de hele buurt constant aan het hacken bent, misschien weet jij een truc. Zo duidelijker?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook vaak. In het DGK subforum was het helemaal erg, daar waren ze zó vaak zoek.
Oh wacht, een oud gebruik:
OP IS KLAAR!
En jij bent mooi van dat kutschilderij af.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
OHdoe nou niet....... straks ga ik overstag
![]()
mijn ''geweldig gewaarde''schilderijtje is trouwens vandaag verzonden naar Qwea
en die zou een bedrag doneren, hoeveel laat ik aan haar over, dus die donatie zal er ook wel
vandaag of morgen aan komen.
ach ja zo zie je maar weer, eind goed al goed
Waarom doe jij dat? Ben jij eigenlijk een heel spannend mens maar mogen wij dat niet weten??? Vertel vertel, morgenavond bij Peter... eruit met die ontboezemingen!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik doe de grootse moeite het allemaal zo saai als mogelijk te houden, dus nee
quote:
Och, iedereen kan wel eens doelwit zijn van een stel zuurpruimen. Da's dan even vervelend, maar geef toe, je hebt zat bijval gehad en dat is toch ook wat waard.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ik sta er in.......
en ik probeer de boel nog wel te verdringen![]()
nee hoor Disana goeie OP
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij bent mooi van dat kutschilderij af.![]()
Welnee gewoon saai zoals het bedoeld is hoor, lekker overzichtelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom doe jij dat? Ben jij eigenlijk een heel spannend mens maar mogen wij dat niet weten??? Vertel vertel, morgenavond bij Peter... eruit met die ontboezemingen!
Super Cute, om maar geen aw wat liefquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik zat echt 2 minuten naar je post te kijken en ik dach huh?
en toen snapte ik pas dat je super goed bedoelde![]()
ja...... ik weet het maar het is warm ........
JA ZEKER en ik had volgens mij nog niet eens écht iederéén bedanktquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, iedereen kan wel eens doelwit zijn van een stel zuurpruimen. Da's dan even vervelend, maar geef toe, je hebt zat bijval gehad en dat is toch ook wat waard.
Nee je kunt nu niet terug hoor, ik zal Peter vast even tippen dat hij morgen een half uur voor je onthullingen uittrekt!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:10 schreef Sporti het volgende:
[..]
Welnee gewoon saai zoals het bedoeld is hoor, lekker overzichtelijkhelemaal bij deze temperaturen.
Oók niet op tube te vinden, dat nummer (Mucca Pazza).quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:08 schreef Dementor het volgende:
Gert, die aflevering dat Nancy die tunnel ontdekt en ze met de camera die tunnel induiken en eindigen bij die Mexicaanse baas, dat was kick he!
Het nummer dat ze daarvoor gebruikt hebben heet Borino Oro.
ElizabethR zou ik even PM enquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
JA ZEKER en ik had volgens mij nog niet eens écht iederéén bedankt![]()
Welnu bij deze dandat vond ik écht écht SUPER !!
OH wat een schat van een mens is dat hé, echt hoor ik hou van die vrouw, straalt echt zoveel warmte en liefde vanaf heerlijk is datquote:
van jouw ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
Om jullie even echt te laten smelten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zooooo!![]()
En ja die oortjes blijven zo zacht, voor altijd!
hier verder? man we zijn al bijna halverwegequote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:18 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
zijn die van jou bolletje?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zooooo!![]()
Niet nodig, ik heb al het perfect schilderij gevonden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
OH wat een schat van een mens is dat hé, echt hoor ik hou van die vrouw, straalt echt zoveel warmte en liefde vanaf heerlijk is dat![]()
ik denk dat een schilderijtje voor haar maak
ik ookquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heb jij een nieuwe hobby / jobIk heb zin in ijs
Was het maar zo'n feest!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zijn die van jou bolletje?
Geen goede timing, voor "humor"?quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heb jij een nieuwe hobby / jobIk heb zin in ijs
ja die past wel bij haar hier straalt de warmte ook écht vanaf , ach de schatquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet nodig, ik heb al het perfect schilderij gevonden.
Ik weet zeker dat het een prominente paats zal krijgen in haar huis.
Fleurt de boel waarschijnlijk nog op ook.
[ afbeelding ]
Nee ik kan dit nooit laten.
Geeft niks. Ik noteer wel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen goede timing, voor "humor"?![]()
Joh, wou je alleen maar een beetje semi-anoniem plagen. [ afbeelding ]
aardbeiquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ookof een milkshake mocca
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zooooo!![]()
Als het moet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:25 schreef noekje het volgende:
Dement, ze zijn lief. Jagen ze ook op katten?
Op allemaal?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
Je moet wel reageren op mijn posts he Gert.
Anders is de lol er ook snel vanaf of moet ik je voortaan Huub noemen?
Erg he!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Op allemaal?
Man, jij staat dagelijks in de top-10 van hardcore FOK!-posters.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Aw, poepies.....
![]()
@Fan, tuuk, belachelijk, vingers af van mijn DGK vriendjes en vriendinnetjes.![]()
![]()
Ik wil ook ijs! Heel veel graag! Ga haast dood hier van de bloedhitte. En heb ruzie met de buurvrouw maar het is te warm om haar nu uit te gaan schelden, ik heb er niet eens de puf meer voorquote:
Hmm, ik vind het een beetje vies noekje... elastiekje aan beide kanten en je hebt een ondeugend speeltje.quote:
Ah leuk! Waarom heb je ruzie met de buurvrouw en kan ik Frans al bellen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik wil ook ijs! Heel veel graag! Ga haast dood hier van de bloedhitte. En heb ruzie met de buurvrouw maar het is te warm om haar nu uit te gaan schelden, ik heb er niet eens de puf meer voor![]()
Hoi allemaal trouwens
ja....... ik zat ook al te kijken ik dacht dat het aan die thee lag.....quote:
Gert zou me nooit een vies hartje geven. Toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het een beetje vies noekje... elastiekje aan beide kanten en je hebt een ondeugend speeltje.
Ziek.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:30 schreef Disana het volgende:
Mijn tante fokte beagles voor Duitse jagers. Als de hondjes de leeftijd hadden, nam ze ze mee naar een jachtkasteel over de grens. Daar werden de hondjes op hun jaagkwaliteiten getest; de hondjes die niet voldeden werden meteen afgeschoten.
Vandaar dat ik niet zo'n prettig idee bij beagles heb, alhoewel het leuke honden zijn.
Hey Bunny!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik wil ook ijs! Heel veel graag! Ga haast dood hier van de bloedhitte. En heb ruzie met de buurvrouw maar het is te warm om haar nu uit te gaan schelden, ik heb er niet eens de puf meer voor![]()
Hoi allemaal trouwens
Ik zou daar niet op durven zweren hoor noekjequote:Op donderdag 31 juli 2008 22:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Gert zou me nooit een vies hartje geven. Toch?
Ehm, het pikstaanderige weer heeft ook zijn invloed op jou?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het een beetje vies noekje... elastiekje aan beide kanten en je hebt een ondeugend speeltje.
Hé koopdoos !quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hoi allemaal trouwens
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zooooo!![]()
Ja, dan kwam je daar als kind en dan was er een nestje, en de volgende keer was alles weg naar Duitsland of dood. Ik heb nooit begrepen waarom de 'ongeschikte' hondjes niet naar aardige liefhebbers mochten, want ik vond het excuus 'dan gaan ze ermee fokken' wel erg slap.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ziek.
Dat is het op een verkeerde manier toepassen van survival of the fittest.
Mensen die eugenetica toepassen op dieren mogen ze van mij tegen de muur zetten.
Ja echt.
Maar ik weet wat ze met beagles doen hoor, ik denk er alleen niet teveel over na omdat ik anders alles zo neer zou leggen om met bijvoorbeeld het ALF mee te gaan werken.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hoi allemaal trouwens
Ik kan je met mijn hand op mijn hart vertellen dat er hier helemaal níets staat!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, het pikstaanderige weer heeft ook zijn invloed op jou?
Inderdaad, er zijn genoeg mensen die een beagletje willen hebben, wat is de moeite om ze even in de krant/op internet te zetten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ziek.
Dat is het op een verkeerde manier toepassen van survival of the fittest.
Mensen die eugenetica toepassen op dieren mogen ze van mij tegen de muur zetten.
Ja echt.
Maar ik weet wat ze met beagles doen hoor, ik denk er alleen niet teveel over na omdat ik anders alles zo neer zou leggen om met bijvoorbeeld het ALF mee te gaan werken.
Klinkt gewoon als pure eugenetica, het ras zuiver houden is ook heel moeilijk omdat ze behalve de mens eigenlijk geen natuurlijke vijanden meer hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dan kwam je daar als kind en dan was er een nestje, en de volgende keer was alles weg naar Duitsland of dood. Ik heb nooit begrepen waarom de 'ongeschikte' hondjes niet naar aardige liefhebbers mochten, want ik vond het excuus 'dan gaan ze ermee fokken' wel erg slap.
Afijn, het was niet mijn lievelingstante.
sjesusquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:30 schreef Disana het volgende:
Mijn tante fokte beagles voor Duitse jagers. Als de hondjes de leeftijd hadden, nam ze ze mee naar een jachtkasteel over de grens. Daar werden de hondjes op hun jaagkwaliteiten getest; de hondjes die niet voldeden werden meteen afgeschoten.
Vandaar dat ik niet zo'n prettig idee bij beagles heb, alhoewel het leuke honden zijn.
Even goed lezen, het pikstaanderige weer en invloed betekent niet dat er iets bij jou hoeft te staan, dat kan toch heul niet......quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan je met mijn hand op mijn hart vertellen dat er hier helemaal níets staat!
Foei.
ALF doet dat met beagles net even anders, ze regelen voor iedere beagle die ze meenemen een nieuw woonadres en ze screenen de nieuwe baasjes.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn genoeg mensen die een beagletje willen hebben, wat is de moeite om ze even in de krant/op internet te zetten.![]()
ALF is wel een ander uiterste hoor, die bevrijden toch van allerlei beesten om ze dan los te laten? Ik vergeet nooit meer dat ik eens gelezen heb dat ze een mink-farm hebben bestormd en de hekken open hebben gezet, ik weet niet hoe veel beesten zijn overreden toen....
Dat 'toch' is helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Gert zou me nooit een vies hartje geven. Toch?
Oh bah, ik kan zulke dingen nooit lezen of zien. Ik barst dan écht zo in janken uit.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sjesus![]()
dit vjnd ik ook zo erg
http://www.telegraaf.nl/b(...)choten__.html?p=14,1
heeft dat arme beest eerst dagen lang niet kunnen eten of drinken en dan schieten ze hem nog dood ook![]()
ze hadden hem toch wel kunnen verdoven ofzo ? dan even in een kooi flink te eten en te drinken geven en het beestje weer los laten ergens in het bos ofzo waar hij vandaan kwam
klojo's
Dat verhaal had ik gelezen, en ik snapte het ook niet. Waarom dagen laten lijden en dan alsnog doden? Niet erg humaan hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sjesus![]()
dit vjnd ik ook zo erg
http://www.telegraaf.nl/b(...)choten__.html?p=14,1
heeft dat arme beest eerst dagen lang niet kunnen eten of drinken en dan schieten ze hem nog dood ook![]()
ze hadden hem toch wel kunnen verdoven ofzo ? dan even in een kooi flink te eten en te drinken geven en het beestje weer los laten ergens in het bos ofzo waar hij vandaan kwam
klojo's
ja ik vond dit ook wel behoorlijk schokkend hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh bah, ik kan zulke dingen nooit lezen of zien. Ik barst dan écht zo in janken uit.
Nou ik heb even gekeken maar bij mijn vriendje en de katers staat ook hélemaal níets. Wat een raaaare dingen denk jij over onsquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Even goed lezen, het pikstaanderige weer en invloed betekent niet dat er iets bij jou hoeft te staan, dat kan toch heul niet......
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hoi allemaal trouwens
Tuurlijk kan je Frans bellen! wie is Frans??quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah leuk! Waarom heb je ruzie met de buurvrouw en kan ik Frans al bellen?
Die kerels waren gewoon zelf gedeformeerd met hun titels en geweertjes. En mijn tante ook omdat ze het zo mooi vond.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klinkt gewoon als pure eugenetica, het ras zuiver houden is ook heel moeilijk omdat ze behalve de mens eigenlijk geen natuurlijke vijanden meer hebben.
Maar dan nog is het ethisch gezien niet verantwoord om het maar even heel PC uit te drukken.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je Frans bellen! wie is Frans??
je glanzende zachte net geschoren beentjes onder een jurkje dan ...
Dus dat!
Godsamme, eerst die homo van een Bart, en nu dit weer.quote:
Daar stopte jij met lezen hequote:Op donderdag 31 juli 2008 22:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
...
![]()
Sorry ik focus direct op die dingen he.
Visualisatie for the win denk ik dan maar.
Ik word gewoon gedemoniseerdquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Godsamme, eerst die homo van een Bart, en nu dit weer.
Kill that fockin' bitchquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
WAARSCHUWING, LANG VERHAAL:
Buurvrouw is gewoon een lelijk klein vervelend gedrocht. Buurvrouw had ooit een voortuiintje met een prikkelhaag die grenst aan mijn voordeur (ik heb dus geen voortuin). Dat haagje knipte ze alleen nooit. Dus als je er in de zomer langs liep met je glanzende zachte net geschoren beentjes onder een jurkje dan zat je onder de krassen omdat je eerst een halve jungle door moest klimmen om bij je voordeur te komen. Op een dag was ik het zat en heb zelf het haagje maar geknipt. Spulletjes netjes weggegooid, helemaal mooi was het. Maar geen bedankje van de kutdwerg, neehee, helemaal niets. Vervolgens 2 maanden later haagje weer een jungle. Gevraagd of ze dit keer zelf haar hegje wilde knippen. Buurmannetje (ook vies) hel verhaal over wat hij allemaal wel niet met zn tuintje van plan was enzo (iets met Ot en Sien tuinbeelden) en beloofde het haagje te knippen.
Nou, dat gebeurde dus weer niet. Weer zelf maar haagje geknipt want stekels in je kuitjes is niet fijn.
Zo is dat een jaar lang doorgegaan en toen is er heel " toevallig" door "iemand" een beetje benzine over het haagje aan die kant gegooid.Haagje dood....
Buuf haagje eruit gesloopt en stond mijn biobak (die overigens heilig is omdat hij maar 1 keer per week wordt geleegd en die zo vol zit) te vullen met haar overleden haagje. Gevraagd of ze dat niet wilde doen en haar haagje in haar biobak wilde gooiem. "Ja hoor" zei de dwerg. Nog geen 2 minuten later staat ze weer MIJN biobak te vullen met die troep. Nou dat liep een beetje uit de hand en sindsdien praten we niet meer met elkaar (heul niet erg hoor!)
Nu kom ik vanavond moe en bezweet thuis ligt er een stapel puin precies voor mn voordeur!![]()
Heeft buufheks kennelijk in dr tuintje gevonden of op dr stoepje, weet ik veel en dat precies voor mn deur neergelegd. De trut! De troep is niet eens van mij!!!
Dus twijfel nu om het terug te leggen of om maar gewoon wijs te zijn en het te laten voor wat het is...
Dus dat!
Wow! Maar dit gaat Frans geweldig vinden. Ben je klaar mee, zeg.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik zeg, aanvallen. Met dit kutweer kun je welhaast niet anders.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:43 schreef HoneyBunny het volgende:
Dus twijfel nu om het terug te leggen of om maar gewoon wijs te zijn en het te laten voor wat het is...
Dus dat!
Jemig Buuf, jij krijgt het wel voor je kiezen!quote:
quote:
Dat is goed!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
ALF doet dat met beagles net even anders, ze regelen voor iedere beagle die ze meenemen een nieuw woonadres en ze screenen de nieuwe baasjes.
Dat is gewoon super.
Ik probeer ook zoveel mogelijk producten te kopen die proefdier vrij zijn.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Buurvrouw is gewoon een lelijk klein vervelend gedrocht. Buurvrouw had ooit een voortuiintje met een prikkelhaag die grenst aan mijn voordeur (ik heb dus geen voortuin). Dat haagje knipte ze alleen nooit. Dus als je er in de zomer langs liep met je glanzende zachte net geschoren beentjes onder een jurkje dan zat je onder de krassen omdat je eerst een halve jungle door moest klimmen om bij je voordeur te komen. Op een dag was ik het zat en heb zelf het haagje maar geknipt. Spulletjes netjes weggegooid, helemaal mooi was het. Maar geen bedankje van de kutdwerg, neehee, helemaal niets. Vervolgens 2 maanden later haagje weer een jungle. Gevraagd of ze dit keer zelf haar hegje wilde knippen. Buurmannetje (ook vies) hel verhaal over wat hij allemaal wel niet met zn tuintje van plan was enzo (iets met Ot en Sien tuinbeelden) en beloofde het haagje te knippen.
Nou, dat gebeurde dus weer niet. Weer zelf maar haagje geknipt want stekels in je kuitjes is niet fijn.
Zo is dat een jaar lang doorgegaan en toen is er heel " toevallig" door "iemand" een beetje benzine over het haagje aan die kant gegooid.Haagje dood....
Buuf haagje eruit gesloopt en stond mijn biobak (die overigens heilig is omdat hij maar 1 keer per week wordt geleegd en die zo vol zit) te vullen met haar overleden haagje. Gevraagd of ze dat niet wilde doen en haar haagje in haar biobak wilde gooiem. "Ja hoor" zei de dwerg. Nog geen 2 minuten later staat ze weer MIJN biobak te vullen met die troep. Nou dat liep een beetje uit de hand en sindsdien praten we niet meer met elkaar (heul niet erg hoor!)
Nu kom ik vanavond moe en bezweet thuis ligt er een stapel puin precies voor mn voordeur!![]()
Heeft buufheks kennelijk in dr tuintje gevonden of op dr stoepje, weet ik veel en dat precies voor mn deur neergelegd. De trut! De troep is niet eens van mij!!!
Dus dat!
Ik denk helemaal niets, jij hebt het over kloppende hartjes en elastiekjes en XXX-speelgoed....quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik heb even gekeken maar bij mijn vriendje en de katers staat ook hélemaal níets. Wat een raaaare dingen denk jij over ons![]()
een pop art dwerg met een bio bakquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:49 schreef Dementor het volgende:
Dan maakt Fan er vast wel een mooie paint bij.
MG wat een takkewijf, maarre hoe weet jij dat dat hegje is dood gegaan van benzine?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dus dat!
Ik ga het in een doosje doen en per TPG naar dr op laten sturen denk... Heb ik wel 6,- verzendkosten voor over.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zou een topic openen in de klaagbaak dat d'r leren
Ja maar... ik wist niet dat het van Gert was en ik vond het er zo warm uitzien voor dit weer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niets, jij hebt het over kloppende hartjes en elastiekjes en XXX-speelgoed....
En dan moet ze nog springen ookquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:51 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik ga het in een doosje doen en per TPG naar dr op laten sturen denk... Heb ik wel 6,- verzendkosten voor over.
Of ik kan vannacht ook een plakbandje over dr deurbel plakken. Eer dat ze bij de voordeur is met die korte beentjes
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
een pop art dwerg met een bio bak
Ik teken alvast in.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar... ik wist niet dat het van Gert was en ik vond het er zo warm uitzien voor dit weer.
Okee, matig excuus, maar nogmaals, alles is hier kits achter de rits.
6,20 euro om precies te zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:51 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik ga het in een doosje doen en per TPG naar dr op laten sturen denk... Heb ik wel 6,- verzendkosten voor over.
Of ik kan vannacht ook een plakbandje over dr deurbel plakken. Eer dat ze bij de voordeur is met die korte beentjes
Nou zat had ze tegen de pliesie verteldquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:50 schreef Sporti het volgende:
[..]
MG wat een takkewijf, maarre hoe weet jij dat dat hegje is dood gegaan van benzine?![]()
Niet doen Noekje !quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
en een smeulend hegje.
God, zelfs ik krijg zin in painten.
tegen de pliesiequote:Op donderdag 31 juli 2008 22:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou zat had ze tegen de pliesie verteld
Haagje was niet in de fik, maar gewoon dood binnen een paar daagjes. Ook geen lastige prikkeldingies meer!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
en een smeulend hegje.
God, zelfs ik krijg zin in painten.
ow noes....quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou dat had ze tegen de pliesie verteld
Nee joh Fan, ik ben nu in een hele andere mood.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als je maar niet van die rottige rap muziek gaat plaatsen hoor, dan dien ik een klacht in
Oh jammer!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:56 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Haagje was niet in de fik, maar gewoon dood binnen een paar daagjes. Ook geen lastige prikkeldingies meer!
Was lief bedoeld, hoefde ze niet meer te knippen (of hoefde ik niet meer te knippen)
Nee dat was omdat ik nogal lelijke woorden had gezegdquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ow noes....De politie roepen bij een dood hegje.....
Niet ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Krijg ik op hyves van Huub (weet je wel, die van DGK) een routebeschrijving voor de fandag in mijn mailbox. alsof ik daar heen ga
Zelfs buienradar is van slag, hij geeft maar 10 minuten vooruit, maar er gaat een fikse bui vanuit he zuidwesten richting Zeelandquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
karin heeft alweer regen voorspeld dus nog even..........
Wil je nu echt zeggen dat jij die heg hebt doodgemaakt?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:56 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Haagje was niet in de fik, maar gewoon dood binnen een paar daagjes. Ook geen lastige prikkeldingies meer!
Was lief bedoeld, hoefde ze niet meer te knippen (of hoefde ik niet meer te knippen)
Niet hierheen! Ik zit buiten!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs buienradar is van slag, hij geeft maar 10 minuten vooruit, maar er gaat een fikse bui vanuit he zuidwesten richting Zeeland
in welke mood ben je dan? plaats maar een muziekje doe ik mijn koptelefoon vast opquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee joh Fan, ik ben nu in een hele andere mood.
Je weet hoe dat gaat he.
Nee, ik wil dat niet zeggen (maar het is misschien wel een beetje zo....)quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Wil je nu echt zeggen dat jij die heg hebt doodgemaakt?
Iihiiik ga morgen voor het eerst in mijn leven naar Rotterdam. Nou, jeetje.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:02 schreef Dementor het volgende:
http://buienradar.nl/
Het wil gewoon niet richting Rotterdam komen.
Wie wil niet komen Tupac?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:02 schreef Dementor het volgende:
Deze mood:quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
in welke mood ben je dan? plaats maar een muziekje doe ik mijn koptelefoon vast op
say it with music.....
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:03 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat niet zeggen (maar het is misschien wel een beetje zo....)
Ik zal jou eens laten komen!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Wie wil niet komen Tupac?
Ik hoop toch van niet. Een beetje groen is nooit weg, zeker niet in de stad. Plus dat ik vind dat dat soort escalaties tussen buren afschuwelijk is. Voor je het weet zijn je ruiten ingegooid of is je hond vergiftigd en dat soort fraais, en heb je beiden geen leven meer terwijl je toch met elkaar zit opgescheept.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:03 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat niet zeggen (maar het is misschien wel een beetje zo....)
Echt? Wat voor leuks ga je hier doen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Iihiiik ga morgen voor het eerst in mijn leven naar Rotterdam. Nou, jeetje.
hé Dude !quote:
Moet ze maar niet voor je deur gaan staan gillen, niets van gehoord verder?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:59 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nee dat was omdat ik nogal lelijke woorden had gezegd
en dr telefoon op de grond had gegooid toen ze stond te gillen voor de deur
Jouw buienradar is van slag, je moet deze van Ed even kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:02 schreef Dementor het volgende:
Bezoek Peter dan in zijn studio en spreek ons allen toe!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Een kat bekijken en evt meenemen voor mijn ouders. Ja ja, zomaar een enerverende dag uit mijn bestaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Echt? Wat voor leuks ga je hier doen?
Ik weet niet waar je huis woont, maar het duurt nog wel eventjes voor het in Rdam is.quote:
ik schrik er helemaal vanquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hihi.![]()
![]()
Viel ik opeens uit mijn rol.
Hoe dan?!
Joh ik ben 4 koppen groter, de pliesie vond mij lief en haar krankzinnig, een hond heb ik niet en mn ruiten kan ze niet ingooien want ik heb een maisonnette en woon dus op de 1e en 2e verdieping en zo hoog kan ze met die kleine armpjes niet gooien.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop toch van niet. Een beetje groen is nooit weg, zeker niet in de stad. Plus dat ik vind dat dat soort escalaties tussen buren afschuwelijk is. Voor je het weet zijn je ruiten ingegooid of is je hond vergiftigd en dat soort fraais, en heb je beiden geen leven meer terwijl je toch met elkaar zit opgescheept.
Ik ook eigenlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik schrik er helemaal van
Nope. Dat was 2 jaar geleden. En nu vond ik dus een hoopje troepjes voor mn voordeur.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Moet ze maar niet voor je deur gaan staan gillen, niets van gehoord verder?
Salsaquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:10 schreef Duh_Dude het volgende:
hmmm, hier wel....
Wat zal het zijn vanavond: Disco of Salsa
Dan stel ik voor dat jij en blurk ook maar beginnen met drinken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Het is die thee he waar die 2 aan zitten
mooiquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat jij en blurk ook maar beginnen met drinken.
Als dat zo werkt.
Best.
Je bent toch nog steeds luchtigquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als dat zo werkt.
Best.
En ja ik heb wel wat kruiden gesnoept een uurtje geleden.
Ik moet alleen nog even de lyrics onthouden, dan kan ik dit ook weer meezingen terwijl ik rondjes fiets.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mooiik ben nu bij de tweede.......
écht mooi
Ja maar ik wissel het een beetje af he.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bent toch nog steeds luchtig
gewoon negeren, of weer een keer boos worden, misschien heb je dan wel weer 2 jaar geen last meer van dr..quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:09 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nope. Dat was 2 jaar geleden. En nu vond ik dus een hoopje troepjes voor mn voordeur.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als dat zo werkt.
Best.
En ja ik heb wel wat kruiden gesnoept een uurtje geleden.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog even de lyrics onthouden, dan kan ik dit ook weer meezingen terwijl ik rondjes fiets.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat loop je nou te janken de hele tijd?
Jemig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon nog nooit geweest. Ik weet ook niet waarom. Ben eigenlijk overal wel geweest en ben gek op steden. Ik snap het ook niet. Oh en Zeeland, nog nooit geweest. Zelfs niet doorheen gereden of toch wel. hmmmquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Jemig.
Voor het eerst van je léven!
En is dat toeval, of boeit het je sowieso niet erg, steden?
Ik kan zo 1 2 3 geen bekende Nederlandse steden verzinnen waar ik nog nooit geweest ben...
Hmm... toch wel eigenlijk... Vlissingen, Breda, Waalwijk..![]()
Rotterdam is wel mijn geboortedorp hè, dus niet op de grond spugen.
Dat doe ik gerust hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:15 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zie het helemaal voor me. Dementor die rondjes fietst door de straat en keihard een liedje zingt!
dus Sloten, Hindeloopen, IJlst en de rest heb je ook gehad???quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Jemig.
Ik kan zo 1 2 3 geen bekende Nederlandse steden verzinnen waar ik nog nooit geweest ben...
filmpjes moet je een beetje doorheen bijten, deze is nog erger: bachata, dominicaanse smartlappenquote:
In sommige gebieden kan dat echt geen kwaad meer hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Regen is bijna in Zuid-Holland, mag de straat wel nat?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Jemig.
Bij Peter in de brievenbus piesen gaat 'r anders niet lukkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
In sommige gebieden kan dat echt geen kwaad meer hoor.
De battle der huismeesters.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij Peter in de brievenbus piesen gaat 'r anders niet lukken
Nou ja... eh.. steden waar nog steeds mensen wonen bedoelde ik.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dus Sloten, Hindeloopen, IJlst en de rest heb je ook gehad???
*streept doorquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar ga je dan ongeveer heen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:24 schreef noekje het volgende:
[..]
*streept door
Ik ga wel aandachtig naar deuren kijken met veel meuk ervoor. Dan zeg ik tegen mijn vader dat er toch wel veel rommel in zo'n grote stad is. Eveneens let ik op haagjes, en vooral op niet bestaande haagjes.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.plastuit.nl/ned/product.htmlquote:Je denkt natuurlijk: 'Werkt dit nu echt ?' Hier kom je nooit achter als je de P-mate nooit hebt gebruikt. De eerste keer is het natuurlijk onwennig. Je hebt misschien nog nooit staand geplast. Toch biedt dit vrouwen produkt een praktische oplossing in tal van 'hoge nood'-situaties en met de P-mate is staand plassen makkelijker dan je in eerste instantie denkt. Of het lukt je de eerste keer, of enige oefening baart kunst
Helemaal vergeten! En stemmen, en een paragnost... Het wordt weer feest.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
De battle der huismeesters.
Wie weet horen we morgen meer he!
Er is best veel gebeurd deze week op Fok volgens mij.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal vergeten! En stemmen, en een paragnost... Het wordt weer feest.
Ja wij zijn het eerst aan de beurt!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Regen is bijna in Zuid-Holland, mag de straat wel nat?![]()
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
http://www.plastuit.nl/ned/product.html
Nou jaaaaaaaaaaaaa. Typisch dat jij daarmee komt hoor, nadat je mijn gezinnetje van pikstaanderigheid verdacht. Meid meid, waar zit jij met je gedachten... ik zou hier nóóit opgekomen zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
http://www.plastuit.nl/ned/product.html
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja wij zijn het eerst aan de beurt!
Het is nog niet gearriveerd; de straten zijn nog droog en het is hier nú nog 26 graden.
Ik hoef niet te bijten, ik zit aan een biertje en dat slik ik zo door.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:21 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
filmpjes moet je een beetje doorheen bijten, deze is nog erger: bachata, dominicaanse smartlappen
En pas op voor dwergen!! Ook zeer agressie opwekkend!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:24 schreef noekje het volgende:
[..]
*streept door
Ik ga wel aandachtig naar deuren kijken met veel meuk ervoor. Dan zeg ik tegen mijn vader dat er toch wel veel rommel in zo'n grote stad is. Eveneens let ik op haagjes, en vooral op niet bestaande haagjes.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is nog niet gearriveerd; de straten zijn nog droog en het is hier nú nog 26 graden.
Alle remmen los, Shock Radio!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is best veel gebeurd deze week op Fok volgens mij.
Geen flauw idee. Aan mij heb je toch geen flikker. Ik verdwaal overal, heb een oriëntatievermogen van een colafles. We nemen de TomTom mee. Herman blijft thuis.quote:
Het liefst zou ik straks in de regen gaan zitten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Regen is bijna in Zuid-Holland, mag de straat wel nat?![]()
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaaaaaaaa. Typisch dat jij daarmee komt hoor, nadat je mijn gezinnetje van pikstaanderigheid verdacht. Meid meid, waar zit jij met je gedachten... ik zou hier nóóit opgekomen zijn.
wat een vreslijke muziekquote:
Volgens buienradar hier pas tussen 2 en 5 vannacht/morgenochtend.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Die kahaarin toch.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaaaaaaaa. Typisch dat jij daarmee komt hoor, nadat je mijn gezinnetje van pikstaanderigheid verdacht. Meid meid, waar zit jij met je gedachten... ik zou hier nóóit opgekomen zijn.
quote:2. Trek je broek een stukje naar beneden of je rok omhoog. Schuif je slipje opzij.
Het komt uit een serie, en daar past het wel goed bij het fragment.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat een vreslijke muziek![]()
sorry .........
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:30 schreef Dementor het volgende:
Noekje, misschien kom je deze "werkende lieden" nog wel tegen in Rotterdam!
[ afbeelding ]
Heb jij een helm op in de auto?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
En pas op voor dwergen!! Ook zeer agressie opwekkend!
Oh en kijk ook uit voor junkies bij stoplichten die je een gratis krant willen verkopen.
kortom, helm op, ramen op dicht, autodeuren op slot en doorrijden!
Echt wat zouden die gasten verdienen he.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
De bezorgbeer, lach me nog steeds kapot als ik die hempjes-met-oortjes voorbij zie scheuren!
Ik ook, ze zien er echt niet uitquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
De bezorgbeer, lach me nog steeds kapot als ik die hempjes-met-oortjes voorbij zie scheuren!
LOL Staat er ook bij waar je zo'n ding moet gebruiken? Want het enige verschil lijkt vooralsnog dat je niet hoeft te hurken, en da's niet veel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Die kahaarin toch.
Hoewel het grootste gedeelte van de gebruiksaanwijzing juist allesbehalve opwindend is, toch even deze:
[..]
Ik neem mijn fototoestel mee!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:30 schreef Dementor het volgende:
Noekje, misschien kom je deze "werkende lieden" nog wel tegen in Rotterdam!
[ afbeelding ]
Ik kan me de promotiecampagne herinneren waarbij ze zeiden dat het was voor bij festivals en om in je tas te doen als je de natuur in ging......quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL Staat er ook bij waar je zo'n ding moet gebruiken? Want het enige verschil lijkt vooralsnog dat je niet hoeft te hurken, en da's niet veel.
Moet je het toch even goed lezen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL Staat er ook bij waar je zo'n ding moet gebruiken? Want het enige verschil lijkt vooralsnog dat je niet hoeft te hurken, en da's niet veel.
"Schat, ik ben wat later ik heb zojuist een beer aangereden maar we eten vanavond wel pizza!".quote:
Ja dan sta je daar dus op zo'n festival met je broek omlaag of je rok omhoog... what's the differencequote:Op donderdag 31 juli 2008 23:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik kan me de promotiecampagne herinneren waarbij ze zeiden dat het was voor bij festivals en om in je tas te doen als je de natuur in ging......
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Moet je het toch even goed lezen.![]()
Plassen doe je in elk geval zo:
[ afbeelding ]
Is dat alles?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
zelfs in de tram! Matched met mn kuisheidsgordel en pepperspray!
De bezorgbeer bezorgt voornamelijk spare-ribsquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Schat, ik ben wat later ik heb zojuist een beer aangereden maar we eten vanavond wel pizza!".
owquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het komt uit een serie, en daar past het wel goed bij het fragment.
Paste niet in mn mooie tasjequote:Op donderdag 31 juli 2008 23:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Is dat alles?
Geen blazing 9mm guns?
Ik heb ze nooit gebruikt, maar het is wel eens een goed idee om ze te bellen als we boven de 30c komen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De bezorgbeer bezorgd voornamelijk van de spare-ribs
Ja!quote:
Mag dit niet in de rij bij de AH gebruikt worden dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik kan me de promotiecampagne herinneren waarbij ze zeiden dat het was voor bij festivals en om in je tas te doen als je de natuur in ging......
Dat fragment is goud waard man, misschien edit ik dat er nog wel even uit als ik tijd heb.quote:
Dat snap ik wel, maar evengoed sta je met je hele handel te kijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, in eerste instantie werd er gezegd dat het Noekje niet zou lukken om in de brievenbus van Peter te piesen, dat kan dus heus wel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dan sta je daar dus op zo'n festival met je broek omlaag of je rok omhoog... what's the difference
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beats me.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mag dit niet in de rij bij de AH gebruikt worden dan?Ik bedoel, wáár dan?
Dat was ik die dat zei, en wat dat betreft heb je helemaal gelijk: het kan! Nu maar hopen dat we haar niet op ideeen hebben gebracht.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, in eerste instantie werd er gezegd dat het Noekje niet zou lukken om in de brievenbus van Peter te piesen, dat kan dus heus wel.Niet dat het een goed idee is, niet dan Peter het leuk zou vinden maar technisch is het mogelijk.....
Ja, maar noem je dat wild dan? In de rij van de AH? Nou.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Beats me.Wildplassen is ook gewoon verboden en zulks, geen idee.
Oh maar ik ben sowieso geen plasgeitebreiertype, die tuitjes, da's niks voor mij. Als kind ging het altijd al fout in de bossen, kon ik weer jankend naar huis omdat alles onderzat dat ik me niet eens waag aan enge hulpmiddelen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, in eerste instantie werd er gezegd dat het Noekje niet zou lukken om in de brievenbus van Peter te piesen, dat kan dus heus wel.Niet dat het een goed idee is, niet dan Peter het leuk zou vinden maar technisch is het mogelijk.....
Jajaja...quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat fragment is goud waard man, misschien edit ik dat er nog wel even uit als ik tijd heb.
Die camera die zo die tunnel door koerst echt golden gewoon.
Volgens mij zegt Noekje zelf al dat het haar niets lijkt, de post van Peter is veilig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was ik die dat zei, en wat dat betreft heb je helemaal gelijk: het kan! Nu maar hopen dat we haar niet op ideeen hebben gebracht.
Kahaarin, het is toch niet te harden gewoon, deze warmte? Die bui is nog zoooo ver weg ook... dat wordt een ellende in bed.
Wat zit er toch een stelletje idioten op Fok! [DGK]quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hier pies ik bijna van in mijn broek.
Ehm, het idee was dat vrouwen net zo makkelijk in een slootje of de bosjes konden plassen als mannen, ik weet niet of jij in de rij van de kassa bij de AH gaat staan plassen maar het lijkt mij niets iig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, maar noem je dat wild dan? In de rij van de AH? Nou.
Ik kijk de previews op tjoektjoek dus we are even.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Jajaja...
Ik ben al in het stadium dat ik previews van de volgende episode op sho.com kijk.![]()
En ik heb ook de carrièrre van MLP eens bekeken, en kwam toen op een prachtige, met prijzen overladen project van Mike Nichols uit, Angels in America. Duurt 6 uur, zit nu op de helft. Prachtig. Ook "Andy" doet mee. Wel apart, om haar als depressieve hallucinerende diazepam-addict te zien.
Ik vind jou ook liefquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat zit er toch een stelletje idioten op Fok! [DGK]![]()
![]()
Ik denk dat er maar weinig meisjes zijn die niet zo'n ervaring hebben.....quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh maar ik ben sowieso geen plasgeitebreiertype, die tuitjes, da's niks voor mij. Als kind ging het altijd al fout in de bossen, kon ik weer jankend naar huis omdat alles onderzat dat ik me niet eens waag aan enge hulpmiddelen.
Oh écht? Ik dacht écht dat ik het enige meisje was waarbij het gewoon niet goed ging. Ik dacht echt dat ik gewoon the skills niet had. Ik ben niet alleen!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig meisjes zijn die niet zo'n ervaring hebben.....
Ooit met mn kontje in de brandnetels gaan zitten tijdens plassen in het bosquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig meisjes zijn die niet zo'n ervaring hebben.....
Ik had net een vrouw aan de telefoon en vertel haar over de plastuit, zegt ze "da's ook niet erg opwindend". oh!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:46 schreef Dementor het volgende:
We moeten het nu doen met vrouwen humor en een plastuit.
Ik zou bijna de tuin gaan sproeien.
Bijna.
Stom toch van je? Je moet over je éigen plastuit vertellen!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik had net een vrouw aan de telefoon en vertel haar over de plastuit, zegt ze "da's ook niet erg opwindend". oh!
In Rotterdam? Hier ist nog droog maar anders moet ik de hele inboedel die ik hier buiten heb verzameld alvast naar binnen verhuizenquote:
Nee hoor, meisjes en wildplassen gaat gewoon niet goed samen.....quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh écht? Ik dacht écht dat ik het enige meisje was waarbij het gewoon niet goed ging. Ik dacht echt dat ik gewoon the skills niet had. Ik ben niet alleen!
het zal mijn zieke brein zijn, maar plastuiten en de tuin besproeien in één post roept om "vrouwenhumor"quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:46 schreef Dementor het volgende:
We moeten het nu doen met vrouwen humor en een plastuit.
Ik zou bijna de tuin gaan sproeien.
Bijna.
Bedankt en graag gedaan, ik wil jullie graag even mee laten delen in de feestvreugdequote:Op donderdag 31 juli 2008 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld namens ons allemaal: gefeliciteerd!
En bedankt hoor
Ja, fijn. Reuze aardig van je.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt en graag gedaan, ik wil jullie graag even mee laten delen in de feestvreugde
Go for it!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het zal mijn zieke brein zijn, maar plastuiten en de tuin besproeien in één post roept om "vrouwenhumor"
dan pies je altijd over je broekspijpen heenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee hoor, meisjes en wildplassen gaat gewoon niet goed samen.....
Doe maar wel vast, in een hagelbui je spul bij elkaar zoeken is ook zo wat.....quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
In Rotterdam? Hier ist nog droog maar anders moet ik de hele inboedel die ik hier buiten heb verzameld alvast naar binnen verhuizen
Spijkenisse. En het begint ineens vreselijk te waaien en de eerste druppels zijn gevallenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
In Rotterdam? Hier ist nog droog maar anders moet ik de hele inboedel die ik hier buiten heb verzameld alvast naar binnen verhuizen
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Stom toch van je? Je moet over je éigen plastuit vertellen!
mja, of je broekje was niet ver genoeg naar beneden.....quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan pies je altijd over je broekspijpen heen
Het is alleen zo een fucking eind fietsenquote:
Nou, bijvoorbeeld... dat je er net als Dementor een voorstukje op zet om de tuin mee te sproeien.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Wat verwachten vrouwen nou eigenlijk van een plastuit.
Fietsen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is alleen zo een fucking eind fietsen![]()
En de regen tegemoet. Op zich verfrissend, maar toch....
Is dat wel gezond ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef tipsch het volgende:
Mooi, ik heb 3 liter koude Coca Cola op vandaag.
Of je verliest je evenwicht.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
mja, of je broekje was niet ver genoeg naar beneden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |