Ja wij zijn het eerst aan de beurt!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Regen is bijna in Zuid-Holland, mag de straat wel nat?![]()
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
http://www.plastuit.nl/ned/product.html
Nou jaaaaaaaaaaaaa. Typisch dat jij daarmee komt hoor, nadat je mijn gezinnetje van pikstaanderigheid verdacht. Meid meid, waar zit jij met je gedachten... ik zou hier nóóit opgekomen zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
http://www.plastuit.nl/ned/product.html
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja wij zijn het eerst aan de beurt!
Het is nog niet gearriveerd; de straten zijn nog droog en het is hier nú nog 26 graden.
Ik hoef niet te bijten, ik zit aan een biertje en dat slik ik zo door.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:21 schreef Duh_Dude het volgende:
[..]
filmpjes moet je een beetje doorheen bijten, deze is nog erger: bachata, dominicaanse smartlappen
En pas op voor dwergen!! Ook zeer agressie opwekkend!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:24 schreef noekje het volgende:
[..]
*streept door
Ik ga wel aandachtig naar deuren kijken met veel meuk ervoor. Dan zeg ik tegen mijn vader dat er toch wel veel rommel in zo'n grote stad is. Eveneens let ik op haagjes, en vooral op niet bestaande haagjes.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is nog niet gearriveerd; de straten zijn nog droog en het is hier nú nog 26 graden.
Alle remmen los, Shock Radio!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is best veel gebeurd deze week op Fok volgens mij.
Geen flauw idee. Aan mij heb je toch geen flikker. Ik verdwaal overal, heb een oriëntatievermogen van een colafles. We nemen de TomTom mee. Herman blijft thuis.quote:
Het liefst zou ik straks in de regen gaan zitten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Regen is bijna in Zuid-Holland, mag de straat wel nat?![]()
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaaaaaaaa. Typisch dat jij daarmee komt hoor, nadat je mijn gezinnetje van pikstaanderigheid verdacht. Meid meid, waar zit jij met je gedachten... ik zou hier nóóit opgekomen zijn.
wat een vreslijke muziekquote:
Volgens buienradar hier pas tussen 2 en 5 vannacht/morgenochtend.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Die kahaarin toch.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaaaaaaaa. Typisch dat jij daarmee komt hoor, nadat je mijn gezinnetje van pikstaanderigheid verdacht. Meid meid, waar zit jij met je gedachten... ik zou hier nóóit opgekomen zijn.
quote:2. Trek je broek een stukje naar beneden of je rok omhoog. Schuif je slipje opzij.
Het komt uit een serie, en daar past het wel goed bij het fragment.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat een vreslijke muziek![]()
sorry .........
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:30 schreef Dementor het volgende:
Noekje, misschien kom je deze "werkende lieden" nog wel tegen in Rotterdam!
[ afbeelding ]
Heb jij een helm op in de auto?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
En pas op voor dwergen!! Ook zeer agressie opwekkend!
Oh en kijk ook uit voor junkies bij stoplichten die je een gratis krant willen verkopen.
kortom, helm op, ramen op dicht, autodeuren op slot en doorrijden!
Echt wat zouden die gasten verdienen he.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
De bezorgbeer, lach me nog steeds kapot als ik die hempjes-met-oortjes voorbij zie scheuren!
Ik ook, ze zien er echt niet uitquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
De bezorgbeer, lach me nog steeds kapot als ik die hempjes-met-oortjes voorbij zie scheuren!
LOL Staat er ook bij waar je zo'n ding moet gebruiken? Want het enige verschil lijkt vooralsnog dat je niet hoeft te hurken, en da's niet veel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Die kahaarin toch.
Hoewel het grootste gedeelte van de gebruiksaanwijzing juist allesbehalve opwindend is, toch even deze:
[..]
Ik neem mijn fototoestel mee!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:30 schreef Dementor het volgende:
Noekje, misschien kom je deze "werkende lieden" nog wel tegen in Rotterdam!
[ afbeelding ]
Ik kan me de promotiecampagne herinneren waarbij ze zeiden dat het was voor bij festivals en om in je tas te doen als je de natuur in ging......quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL Staat er ook bij waar je zo'n ding moet gebruiken? Want het enige verschil lijkt vooralsnog dat je niet hoeft te hurken, en da's niet veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |