abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60476806
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:37 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Inderdaad, er zijn genoeg mensen die een beagletje willen hebben, wat is de moeite om ze even in de krant/op internet te zetten.

ALF is wel een ander uiterste hoor, die bevrijden toch van allerlei beesten om ze dan los te laten? Ik vergeet nooit meer dat ik eens gelezen heb dat ze een mink-farm hebben bestormd en de hekken open hebben gezet, ik weet niet hoe veel beesten zijn overreden toen....
ALF doet dat met beagles net even anders, ze regelen voor iedere beagle die ze meenemen een nieuw woonadres en ze screenen de nieuwe baasjes.
Dat is gewoon super.
Ik probeer ook zoveel mogelijk producten te kopen die proefdier vrij zijn.
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 22:39:54 #102
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60476821
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:32 schreef noekje het volgende:

[..]

Gert zou me nooit een vies hartje geven. Toch?
Dat 'toch' is helemaal niet nodig.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_60476833
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

sjesus

dit vjnd ik ook zo erg

http://www.telegraaf.nl/b(...)choten__.html?p=14,1

heeft dat arme beest eerst dagen lang niet kunnen eten of drinken en dan schieten ze hem nog dood ook

ze hadden hem toch wel kunnen verdoven ofzo ? dan even in een kooi flink te eten en te drinken geven en het beestje weer los laten ergens in het bos ofzo waar hij vandaan kwam

klojo's
Oh bah, ik kan zulke dingen nooit lezen of zien. Ik barst dan écht zo in janken uit.
Go hard or go home
pi_60476847
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat 'toch' is helemaal niet nodig.
Nee, zie! Gert!
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 22:41:28 #105
137949 Disana
pi_60476858
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

sjesus

dit vjnd ik ook zo erg

http://www.telegraaf.nl/b(...)choten__.html?p=14,1

heeft dat arme beest eerst dagen lang niet kunnen eten of drinken en dan schieten ze hem nog dood ook

ze hadden hem toch wel kunnen verdoven ofzo ? dan even in een kooi flink te eten en te drinken geven en het beestje weer los laten ergens in het bos ofzo waar hij vandaan kwam

klojo's
Dat verhaal had ik gelezen, en ik snapte het ook niet. Waarom dagen laten lijden en dan alsnog doden? Niet erg humaan hoor.
pi_60476859
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:40 schreef noekje het volgende:

[..]

Oh bah, ik kan zulke dingen nooit lezen of zien. Ik barst dan écht zo in janken uit.
ja ik vond dit ook wel behoorlijk schokkend hoor
pi_60476876
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o dat zei je al ja
Sorry, wat zei ik ook alweer?
pi_60476886
Een vriend van me heeft ooit op het punt gestaan een eigenaar van een beagle op te zoeken nadat hij zijn beagle door het hoofd had geschoten en op de snelweg had gedumpt.
De reden: de beagle verhaarde teveel volgens het baasje.
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 22:42:57 #109
137949 Disana
pi_60476888
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:39 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Even goed lezen, het pikstaanderige weer en invloed betekent niet dat er iets bij jou hoeft te staan, dat kan toch heul niet......
Nou ik heb even gekeken maar bij mijn vriendje en de katers staat ook hélemaal níets. Wat een raaaare dingen denk jij over ons
  donderdag 31 juli 2008 @ 22:42:57 #110
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60476889
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Ik wil ook ijs! Heel veel graag! Ga haast dood hier van de bloedhitte. En heb ruzie met de buurvrouw maar het is te warm om haar nu uit te gaan schelden, ik heb er niet eens de puf meer voor

Hoi allemaal trouwens
Écht?!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_60476896
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef HoneyBunny het volgende:
Hoi allemaal trouwens
HoneyBump
pi_60476897
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:32 schreef noekje het volgende:

[..]

Ah leuk! Waarom heb je ruzie met de buurvrouw en kan ik Frans al bellen?
Tuurlijk kan je Frans bellen! wie is Frans??

WAARSCHUWING, LANG VERHAAL:

Buurvrouw is gewoon een lelijk klein vervelend gedrocht. Buurvrouw had ooit een voortuiintje met een prikkelhaag die grenst aan mijn voordeur (ik heb dus geen voortuin). Dat haagje knipte ze alleen nooit. Dus als je er in de zomer langs liep met je glanzende zachte net geschoren beentjes onder een jurkje dan zat je onder de krassen omdat je eerst een halve jungle door moest klimmen om bij je voordeur te komen. Op een dag was ik het zat en heb zelf het haagje maar geknipt. Spulletjes netjes weggegooid, helemaal mooi was het. Maar geen bedankje van de kutdwerg, neehee, helemaal niets. Vervolgens 2 maanden later haagje weer een jungle. Gevraagd of ze dit keer zelf haar hegje wilde knippen. Buurmannetje (ook vies) hel verhaal over wat hij allemaal wel niet met zn tuintje van plan was enzo (iets met Ot en Sien tuinbeelden) en beloofde het haagje te knippen.
Nou, dat gebeurde dus weer niet. Weer zelf maar haagje geknipt want stekels in je kuitjes is niet fijn.
Zo is dat een jaar lang doorgegaan en toen is er heel " toevallig" door "iemand" een beetje benzine over het haagje aan die kant gegooid. Haagje dood....
Buuf haagje eruit gesloopt en stond mijn biobak (die overigens heilig is omdat hij maar 1 keer per week wordt geleegd en die zo vol zit) te vullen met haar overleden haagje. Gevraagd of ze dat niet wilde doen en haar haagje in haar biobak wilde gooiem. "Ja hoor" zei de dwerg. Nog geen 2 minuten later staat ze weer MIJN biobak te vullen met die troep. Nou dat liep een beetje uit de hand en sindsdien praten we niet meer met elkaar (heul niet erg hoor!)
Nu kom ik vanavond moe en bezweet thuis ligt er een stapel puin precies voor mn voordeur!
Heeft buufheks kennelijk in dr tuintje gevonden of op dr stoepje, weet ik veel en dat precies voor mn deur neergelegd. De trut! De troep is niet eens van mij!!!

Dus twijfel nu om het terug te leggen of om maar gewoon wijs te zijn en het te laten voor wat het is...

Dus dat!
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 22:43:55 #113
137949 Disana
pi_60476911
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:38 schreef Dementor het volgende:

[..]

Klinkt gewoon als pure eugenetica, het ras zuiver houden is ook heel moeilijk omdat ze behalve de mens eigenlijk geen natuurlijke vijanden meer hebben.
Maar dan nog is het ethisch gezien niet verantwoord om het maar even heel PC uit te drukken.
Die kerels waren gewoon zelf gedeformeerd met hun titels en geweertjes. En mijn tante ook omdat ze het zo mooi vond.
pi_60476927
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:43 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

je glanzende zachte net geschoren beentjes onder een jurkje dan ...

Dus dat!
...

Sorry ik focus direct op die dingen he.
Visualisatie for the win denk ik dan maar.
  donderdag 31 juli 2008 @ 22:45:17 #115
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60476942
Ik weet van niks
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 22:45:20 #116
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60476944
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Écht?!
Godsamme, eerst die homo van een Bart, en nu dit weer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_60476966
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:44 schreef Dementor het volgende:

[..]

...

Sorry ik focus direct op die dingen he.
Visualisatie for the win denk ik dan maar.
Daar stopte jij met lezen he
  donderdag 31 juli 2008 @ 22:46:18 #118
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60476968
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Godsamme, eerst die homo van een Bart, en nu dit weer.
Ik word gewoon gedemoniseerd Ik zweer het je jonguh
pi_60476978
quote:

[..]

Buurvrouw is gewoon een lelijk klein vervelend gedrocht. Buurvrouw had ooit een voortuiintje met een prikkelhaag die grenst aan mijn voordeur (ik heb dus geen voortuin). Dat haagje knipte ze alleen nooit. Dus als je er in de zomer langs liep met je glanzende zachte net geschoren beentjes onder een jurkje dan zat je onder de krassen omdat je eerst een halve jungle door moest klimmen om bij je voordeur te komen. Op een dag was ik het zat en heb zelf het haagje maar geknipt. Spulletjes netjes weggegooid, helemaal mooi was het. Maar geen bedankje van de kutdwerg, neehee, helemaal niets. Vervolgens 2 maanden later haagje weer een jungle. Gevraagd of ze dit keer zelf haar hegje wilde knippen. Buurmannetje (ook vies) hel verhaal over wat hij allemaal wel niet met zn tuintje van plan was enzo (iets met Ot en Sien tuinbeelden) en beloofde het haagje te knippen.
Nou, dat gebeurde dus weer niet. Weer zelf maar haagje geknipt want stekels in je kuitjes is niet fijn.
Zo is dat een jaar lang doorgegaan en toen is er heel " toevallig" door "iemand" een beetje benzine over het haagje aan die kant gegooid. Haagje dood....
Buuf haagje eruit gesloopt en stond mijn biobak (die overigens heilig is omdat hij maar 1 keer per week wordt geleegd en die zo vol zit) te vullen met haar overleden haagje. Gevraagd of ze dat niet wilde doen en haar haagje in haar biobak wilde gooiem. "Ja hoor" zei de dwerg. Nog geen 2 minuten later staat ze weer MIJN biobak te vullen met die troep. Nou dat liep een beetje uit de hand en sindsdien praten we niet meer met elkaar (heul niet erg hoor!)
Nu kom ik vanavond moe en bezweet thuis ligt er een stapel puin precies voor mn voordeur!
Heeft buufheks kennelijk in dr tuintje gevonden of op dr stoepje, weet ik veel en dat precies voor mn deur neergelegd. De trut! De troep is niet eens van mij!!!

Dus twijfel nu om het terug te leggen of om maar gewoon wijs te zijn en het te laten voor wat het is...

Dus dat!
Kill that fockin' bitch
pi_60476983
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:46 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Daar stopte jij met lezen he
Ja eigenlijk wel!
Maar ik heb het hele stuk nu gelezen hoor.
Hoe smaakt het ijsje?

pi_60477005
quote:

[..]

Wow! Maar dit gaat Frans geweldig vinden. Ben je klaar mee, zeg.
Go hard or go home
pi_60477006
quote:

Dus dat!
Ik zeg, aanvallen. Met dit kutweer kun je welhaast niet anders.
pi_60477007
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik weet van niks
Jemig Buuf, jij krijgt het wel voor je kiezen!
Komt allemaal door het weer
Wij weten allemaal beter
pi_60477011
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik weet van niks

Ben jij 1.50, heb je raar lang haar en een pony van een vijfjarige?? Zo ja, HOU JE KLEREZOOI BIJ JE!!!

Zo niet, hoi andere Buuf
  donderdag 31 juli 2008 @ 22:48:01 #125
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_60477013
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:39 schreef Dementor het volgende:

[..]

ALF doet dat met beagles net even anders, ze regelen voor iedere beagle die ze meenemen een nieuw woonadres en ze screenen de nieuwe baasjes.
Dat is gewoon super.
Ik probeer ook zoveel mogelijk producten te kopen die proefdier vrij zijn.
Dat is goed! Misschien was mijn voorbeeld ook wel gewoon een incident, een paar losgeslagen malloten, ik ben tegen wild fokken voor hun vachtjes maar om ze dan maar domweg los te laten vlak bij een weg is een ander uiterste.....

Proefdiervrij doe ik ook, het liefst nog met een fair trade logo.
be nice or go away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')