quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:14 schreef Sackboy het volgende:
Als Paaskonijn straks over met diamantjes bekleedde wc-borstels wil gaan praten is dat prima
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:38 schreef remlof het volgende:
Omg, straks wordt dit nog een blijvertje
Goeie OP iig [ afbeelding ]
Ja, zodat we niet meer in andere topics baggeren.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:39 schreef BigKahuna het volgende:
Wtf, is er een KLB slowchattopic?
Als je me niet altijd zat te pesten had je het gewetenquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:39 schreef BigKahuna het volgende:
Is het ook.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:38 schreef remlof het volgende:
Nee, dit is een lemming.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:39 schreef BigKahuna het volgende:
Bek dicht, kutananas.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je me niet altijd zat te pesten had je het geweten
Donequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
Wisten jullie dat:
Ik vandaag 3 pakjes zakdoeken heb volgesnoten dankzij hooikoorts? [ afbeelding ]
Ik was m'n medicijnen namelijk vergeten in te nemen.
Nee. Dat wist ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weeknie, die vroeg of die mocht blijven hangen, dus heb ik hem er maar (tijdelijk) bij gezet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:44 schreef Broekpaling het volgende:
Wie is die Jasper met de zonnebril in de OP? Nog nooit gezien.
Ik weet niet welke geile bimbo de OP gemaakt heeft maar misschien is het een idee om een 'Lurker bar' te maken. Daar dan de users plaatsen die een twijfelgeval zijn of ze nou vaste usert zijn ja oder nein.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weeknie, die vroeg of die mocht blijven hangen, dus heb ik hem er maar (tijdelijk) bij gezet.
IOm bij haar te blijven om d'r vol te blaffen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:48 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ging gisteren van Amsterdam naar Roermond en daarna met de bus naar een of ander klein kutdorpje om een lievvv meisje weer eens te zien.
Toen was de bus terug naar het station te laat, en had ik de laatste trein gemist.
Dat was kut.
Groetjes,
veldmuis
Je mag in de aankomende 'Lurker bar'.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:49 schreef BigKahuna het volgende:
IK WIL IN DE OP.
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je mag in de aankomende 'Lurker bar'.
Ik kon er niks aan doen dat de bus godverdomme te laat was gore kutlimburgersquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IOm bij haar te blijven om d'r vol te blaffen?[ afbeelding ]
Nou, hup. Tegen de muur.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:51 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik meld me ook maar weer eens.
Godverdomme!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je mag in de aankomende 'Lurker bar'.
Restecpt!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik kon er niks aan doen dat de bus godverdomme te laat was gore kutlimburgers
Maar ik heb er wel overnacht ja
En toon godverdomme respect!!
[ afbeelding ]
Ik was die bimboquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet niet welke geile bimbo de OP gemaakt heeft maar misschien is het een idee om een 'Lurker bar' te maken. Daar dan de users plaatsen die een twijfelgeval zijn of ze nou vaste usert zijn ja oder nein.
ook der anaal vernederd?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik kon er niks aan doen dat de bus godverdomme te laat was gore kutlimburgers
Maar ik heb er wel overnacht ja
En toon godverdomme respect!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
DAT STAAT ER NIET KNUPPEL [ afbeelding ]
Nou, geile bimbo. Is het een goed plan of niet?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was die bimboen zo goed meneer broekpaling?
Kijk, zo is 'ie mooiquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was die bimboen zo goed meneer broekpaling?
anders had ik het niet uitgevoerdquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, geile bimbo. Is het een goed plan of niet?
Bron: Wikipedia.quote:De ananas (Ananas comosus) is een tropische plant, oorspronkelijk afkomstig uit Brazilië, Bolivia en Paraguay. De plant behoort tot het geslacht Ananas uit de bromeliafamilie.
de ananas komt uit de superquote:
Pwnd pwnd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Bron: Wikipedia.
BAHAHAHAH KUTANANAS !
Ligt aan je webicon n00b.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:00 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom zet jij nou mijn avatar van maanden terug erin, tering TS
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Goed gevonden dat moet je ze nageven
En wie had het verzonnen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:38 schreef remlof het volgende:
Geef je nieuwe ava dan, dit was degene die ik gewoon zie nu als je postquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:00 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom zet jij nou mijn avatar van maanden terug erin, tering TS
Moet jouw plaatje er ook weer in? Bij lurkers of bij de echte mensen?quote:
Bij de lurkersquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet jouw plaatje er ook weer in? Bij lurkers of bij de echte mensen?
Huh serieusquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geef je nieuwe ava dan, dit was degene die ik gewoon zie nu als je post
quote:
je kan ook je shirt uittrekkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:04 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga nu een poging tot chips met dipsaus eten doen zonder mijn shirt te bekliederen.
Ok!quote:
Ja, nu zie ik je nieuwe avaquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Huh serieus? Is het nu opgelost
?
slabbertjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Kleine waarschwuing: jullie zouden niet de eerste SC zijn die we de nek omdraaien ten gevolge 'kliekjesvorming' en het niet openstaan voor nieuwelingenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:01 schreef BobbyB het volgende:
Moet jouw plaatje er ook weer in? Bij lurkers of bij de echte mensen?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:07 schreef elfzesendertig het volgende:
.
[ afbeelding ]\|/[ afbeelding ]
.../_\_
*kras*quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HOMO ALERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lurkers kunnen toch doorstromen tot SC'ers als ze lekker meeposten?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Kleine waarschwuing: jullie zouden niet de eerste SC zijn die we de nek omdraaien ten gevolge 'kliekjesvorming' en het niet openstaan voor nieuwelingen
iedereen is welkom mits ze maar tetten postenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Kleine waarschwuing: jullie zouden niet de eerste SC zijn die we de nek omdraaien ten gevolge 'kliekjesvorming' en het niet openstaan voor nieuwelingen
Ik ben er al vanaf #1 bij hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Met de nieuwe LurkerBarTM ( (c) Broekpaling 2008 ) geven we JUIST de mogelijkheid tot doorstroming van nieuw SC talent.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
1 2 3 | [img=10]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/13.gif[/img]\|/[img=10]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/14.gif[/img] ._/.\_ |
1 2 3 | [img=10]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/13.gif[/img]\|/[img=10]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/14.gif[/img] .../_\_ |
eerste op de 2de staat ie zo stomquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:13 schreef elfzesendertig het volgende:
Deze
. [ afbeelding ]
._/.\_
[ code verwijderd ]
of
deze
. [ afbeelding ]
.../_\_
[ code verwijderd ]
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:18 schreef elfzesendertig het volgende:
.[ afbeelding ]
.<|¬[ afbeelding ]
_/\_
[ code verwijderd ]
Ik ben hier goed in
is de tv belangrijker dan de homies van KLB SC?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik ben al een half uur van plan tv te kijken. Dus dat ga ik nu doen![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:17 schreef Sackboy het volgende:
. . [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
. ._/ \_
Die van mij heeft ene harnas.
Heroes, met die chickquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:22 schreef gers het volgende:
[..]
is de tv belangrijker dan de homies van KLB SC?![]()
wat ga je trouwens kijken
Verveel jij je nu alweer? Ga wat doen ofzoquote:
Liefje. schatje. honneponnetje. ga nou eens recht typen toequote:Op donderdag 31 juli 2008 22:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Verveel jij je nu alweer? Ga wat doen ofzo![]()
Ik heb trouwens de Wiki aangepast met die 2 poppetjes. Kijk maar of je het wat vindt, anders gewoon die zooi verwijderen
o0k z0? X'''Dquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje. schatje. honneponnetje. ga nou eens recht typen toe?
Ik wil je iets bekennen. Ik typte in een ver verleden ook schuin, het geeft niet
maar wat kan ik doen om je meer te vermaken ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehhh. het lijkt er bijna opik was vermaakt voor zo'n 5 seconden. Congrats
Dan ga je lekker naar B&H, kut-emo!quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:09 schreef Ascendancy het volgende:
Jongens, net was dit nog een geil emo topic.
Nu komen allemaal kutplaatjes.
Kan paaskonijn niet dood ofzo?
Kom op, we laten zelfs emo's toe. (quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
He een vrouwelijke SCerquote:
jaaa z0o heb iik v0lgenS mij eCht n0g getYpt. Maar dan wel heel styl0 weetjewel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef Rhythm het volgende:
[..]
o0k z0? X'''D
1136, ga door met je queeste en laat je niet ompraten door afvalligen.
Bedenk ns iets leuks zou ik zeggenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:33 schreef gers het volgende:
[..]
maar wat kan ik doen om je meer te vermaken ?
euhm even denkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
jaaa z0o heb iik v0lgenS mij eCht n0g getYpt. Maar dan wel heel styl0 weetjewel.
[..]
Bedenk ns iets leuks zou ik zeggen
Waar emo's?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:37 schreef De_Ananas het volgende:
Kut emo's.
Dit is verdomme KLB ja!!!!!
tmf chatquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:38 schreef Rhythm het volgende:
Lolz, is de TMF chat nog openbaar enzeaux? Anders kun je er met een vrouwelijk alter ego ingaan, kun je lachen. Je computer loopt wel vast van alle privégesprekken enzulks, dat dan weer wel.
Die kan dus echt niet meerquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:37 schreef gers het volgende:
[..]
euhm even denken![]()
Deed het niet zeer toen je uit de hemel viel
quote:Wist je dat mijn piemel kanker kan genezen? helaas neuk ik geen kale vrouwen![]()
maargoed, wil je wat drinken?
Inderdaad. Hedendaags kun je gewoon zeggen: "Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin"quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:39 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Die kan dus echt niet meer. Openingszinnen!
I FAILEDquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:39 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Die kan dus echt niet meer. Openingszinnen!
De heilige openingszin van Afcajos![]()
:
[..]
Ja best wel. Ik heb er overal littekens van, en er groeit ook nog steeds geen haar op mn achterhoofd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:37 schreef gers het volgende:
[..]
euhm even denken![]()
Deed het niet zeer toen je uit de hemel viel
was een slechte openingszin hequote:Op donderdag 31 juli 2008 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik heb er nog steeds overal littekens van, en er groeit nog steeds geen haar op mn achterhoofd.
Het is, wat voor kleur tractor hedde gij? Of niet danquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:44 schreef gers het volgende:
[..]
was een slechte openingszin he![]()
is deze beter: wat voor kleur tractor heb jij?
Joeyquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:47 schreef Rhythm het volgende:
Hi Breathtaking.. How you doin'?
De beste na die van Jos, ouwe gouwe.
wil je niet eens op mijn tractor rijdenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is, wat voor kleur tractor hedde gij? Of niet dan?
En rozelogisch lijkt me.
Kut intarnet, ik imiteerde zelfs de van-boven-naar-onder-kijk maarja, je zag hem nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JoeyI'm doing great
how are you mister Rhythm?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:22 schreef BigKahuna het volgende:
Brabant
Limburg
Amsterdam
Utrecht
Groningen
Zwolle
Rotterdam
Den Haag
Friesland
Liefje. schatje. honneponnetje. nee.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje. schatje. honneponnetje. ga nou eens recht typen toe?
Ik wil je iets bekennen. Ik typte in een ver verleden ook schuin, het geeft niet
Helaasch nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:21 schreef Sackboy het volgende:
Ik vind deze nog steeds wel erg mooi, ook al is ze misschien emo![]()
[ afbeelding ]
Heb je daar nog meer pics van BobbyB?
huh wat welkquote:
Helemaal eens!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:22 schreef BigKahuna het volgende:
Brabant
Limburg
Amsterdam![]()
![]()
Utrecht
Groningen
Zwolle
Rotterdam
Den Haag
Friesland
scheelt niet veel hoorquote:
Den Queeste Voor Den Keigladden Emomeid?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:37 schreef Rhythm het volgende:
Misschien haar proberen te vinden, net als dat meisje met dat pils in de hand?
Klinkt uitermate best!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Den Queeste Voor Den Keigladden Emomeid?
klinkt goed heb hier al een flesje 0.75 ltr Juup hierquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Den Queeste Voor Den Keigladden Emomeid?
Ik zou kunnen zeggen dat dat de nieuwe TT moet worden, maar we hebben de emo's al gehadquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:39 schreef gers het volgende:
[..]
klinkt goed heb hier al een flesje 0.75 ltr Juup hier
limburgquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:39 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Klinkt uitermate best!
Tevensch:
LIMBURG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:36 schreef elfzesendertig het volgende:
Het is hier rustig. Daarom post ik maar iets wat past bij het thema:
[ afbeelding ]
de quest naar de KLB SC babes?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zeggen dat dat de nieuwe TT moet worden, maar we hebben de emo's al gehad![]()
Zegening van Vaticaan bloemen zie ik nu. Met een toiletborstel?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
I hit you with my toilet brush?
Harry Potter?
PLEASE ENLIGHTEN ME?!?!![]()
![]()
nou sommige vrouwen die hier kwamen zou ik graag een veeg willen gevenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar er valt niet zoveel te questen danAlleen die keigladde emo toch?
das heilig ofzoquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zegening van Vaticaan bloemen zie ik nu. Met een toiletborstel?
Limburgse dialectenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef gers het volgende:
[..]
limburg![]()
limburg biers![]()
VVV stadion![]()
limburgs carnaval
zoiets jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
ALL HAIL! De heilige toiletborstel!
omdat je geen usericon hebtquote:
Zeker nooit naar een begrafenis geweest? Ligt die kist daar zo, gaan ze met zo'n toiletborstel die kist besprenkelen met water. Zegenen noemen ze dat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zegening van Vaticaan bloemen zie ik nu. Met een toiletborstel?
komen er dan geen stukjes stront op de kistquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeker nooit naar een begrafenis geweest? Ligt die kist daar zo, gaan ze met zo'n toiletborstel die kist besprenkelen met water. Zegenen noemen ze dat.
Boeit dat? ding gaat toch onder de grondquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:51 schreef gers het volgende:
[..]
komen er dan geen stukjes stront op de kist
staat zo slordigquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeit dat? ding gaat toch onder de grondof de oven in.
Ben laatst voor de eerste keer op een begrafenis geweest. Daar gebeurde dat nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeker nooit naar een begrafenis geweest? Ligt die kist daar zo, gaan ze met zo'n toiletborstel die kist besprenkelen met water. Zegenen noemen ze dat.
hoelaat ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:03 schreef GasTurbine het volgende:
Vanmiddag een gedeeltelijke zonsverduistering jongungs!
quote:Om 10.37 verschijnt een deukje linksboven in de zon. Dit groeit langzaam uit tot een flinke hap, tot de verduistering om 11.25 maximaal is. De maan verlaat de zonneschijf weer om 12.16 aan de linkerkant.
vroegah lurkte ik vooralquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:05 schreef GasTurbine het volgende:
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 9097 (gemiddeld 14 per dag)
GT heeft 9-voud van gers.
En toch ben je eerder geregisteerd
Damn you, damn!
Ik ook. Heel af en toe poste ik wat. Ben eigenlijk dit jaar pas echt actief aan het posten. Heb nu iets van 9000 posts ofzoquote:
haha detail!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Whaha, ik zie nu pas ijsmeis.zip![]()
Moet ie 3 SC's missen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:11 schreef elfzesendertig het volgende:
Juicyhil is trouwens naar de 48-urige jachtvelden:
[Forum] Banmeldtopic
ze heeft teveel kleren aanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:15 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik vind mijn plaatje zo mooi, daarom post ik hem nog eens![]()
[ afbeelding ]
Wat een tyfuslelijke teef.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
En ze heeft plee-borstels.quote:
Over het hoofd gezien de eerste keer. Die WC borstels.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere wijven poepen niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:18 schreef elfzesendertig het volgende:
Die toiletborstels maken het juist af!
Welterusten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:24 schreef BigKahuna het volgende:
Kameraadjes, tot morgen ik ga slapen ben moe![]()
![]()
trustequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:24 schreef BigKahuna het volgende:
Kameraadjes, tot morgen ik ga slapen ben moe![]()
![]()
doorbaggeren?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:33 schreef elfzesendertig het volgende:
Und jetzt?
ja kloptquote:
Hopen dat onze computer niet weer doodgaat door de bliksemquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:08 schreef Broekpaling het volgende:
Heeeej ik hoor onweer.![]()
En terwijl ik dit typ begint het te waaien als een malle.
Welterusten emohater.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:54 schreef Paaskonijn het volgende:
En nu gaik slapen enzulks.
emohaterzquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:54 schreef Paaskonijn het volgende:
En nu gaik slapen enzulks.
En die is 12?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:05 schreef BobbyB het volgende:
dammit, ze lijkt op iemand die ik ken (alleen dan zonder die oogschaduw en zwarte plukken.
Het is zomer hoor!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:21 schreef Broekpaling het volgende:
Om 10:00 wakker gebeld door stagebegeleider.
Moest je niet op je stage zitten vanochtend om half 9?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:21 schreef Broekpaling het volgende:
Om 10:00 wakker gebeld door stagebegeleider.
Je gaat toch niet voor 10 uur beginnen met werken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
In de winter betekend dat dat het donker is als jij begint te werken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:50 schreef BobbyB het volgende:
Hoezo niet? Ik begin ook om 9 uur hoor.Maar ik heb dan ook geen stage
En ik stop met werken als de dag is afgelopen (als het weer donker is).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In de winter betekend dat dat het donker is als jij begint te werken.
Je werkt al voordat de dag begonnen is.
Dat is zo erg nog niet. Al zie je dan heel de dag geen zonlicht!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ik stop met werken als de dag is afgelopen (als het weer donker is).
Oh, ik zie genoeg zonlicht hoor, zit lekker bij het raam en in de winter is het buiten toch niet echt lekker buiten weer. En ik hoef pas om half 9 opquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is zo erg nog niet. Al zie je dan heel de dag geen zonlicht!
Ik ben zelf een 10 tot 6 persoon. Als ik om half negen moet beginnen betekend dat dat ik al om half acht op moet staan!
Half 9 op, en dan om 9 uur op je werk? Doe je goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik zie genoeg zonlicht hoor, zit lekker bij het raam en in de winter is het buiten toch niet echt lekker buiten weer. En ik hoef pas om half 9 op
Ja, zit op 5 minuten afstand.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Half 9 op, en dan om 9 uur op je werk? Doe je goed.
Inderdaad. Komt ook omdatquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:09 schreef BigKahuna het volgende:
wat een kuttopic is dit !111
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Komt ook omdat [ afbeelding ] in de OP staat.
Ja, leuk lief en aardig. Heb jij al een zielenknijper? Stuk ongeluk. Telkens melden dat het topic 'minder geil' is omdat we geen lijkenplaatjes meer hebben is natuurlijk wel beter. plasserloosquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:11 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vond het vorige topic geiler. Tot paaskonijn het verneukte
Ahhh wat schattig. Heeft ze door de uitlaat van een auto zitten kijken, en daarna d'r haar in de motorolie gehangen?quote:
Je mag d'r ook gewoon aan mij geven hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:09 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ahhh wat schattig. Heeft ze door de uitlaat van een auto zitten kijken, en daarna d'r haar in de motorolie gehangen?![]()
![]()
Al ik d'r zou moeten doen omdat communisten en Tell-sell/Astro-tvmensen het land over hebben genomen en mij dwingen om mijn magnifieke zaad over te dragen, zou ik d'r misschien wel doen.
De makeup rondom haar ogen bevestigd enkel maar de zaadvragende blik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:09 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ahhh wat schattig. Heeft ze door de uitlaat van een auto zitten kijken, en daarna d'r haar in de motorolie gehangen?![]()
![]()
Al ik d'r zou moeten doen omdat communisten en Tell-sell/Astro-tvmensen het land over hebben genomen en mij dwingen om mijn magnifieke zaad over te dragen, zou ik d'r misschien wel doen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:11 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je mag d'r ook gewoon aan mij geven hoor.
Make-up? Camouflageverf zal je bedoelen. Camouflage voor in een vat stookolie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De makeup rondom haar ogen bevestigd enkel maar de zaadvragende blik.
Ik heb een zus. Daar doe ik verder toch niks meequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ruilen? Als je nog een hete blondine in de aanbieding hebt?
Je bent op de hoogte van de nieuwe algemene voorwaarden van Fok? Bij het refereren naar het feit dat je een zus hebt ben je verplicht een foto te posten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb een zus. Daar doe ik verder toch niks mee![]()
Dan heb ik geen zusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van de nieuwe algemene voorwaarden van Fok? Bij het refereren naar het feit dat je een zus hebt ben je verplicht een foto te posten.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb je eventueel een moeder / tante / nichtje?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:17 schreef Geqxon het volgende:
GasTurbine, doe eens een foto van je vriendin.
Ze was toch knapper?quote:
doe mij maar hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:28 schreef Paaskonijn het volgende:
FI@P
Neen. Only voor PK's.quote:
Dit is een ander. De vorige had ik betrapt toen ze scheermesjes kocht! (terwijl we, natuurlijk, een scheerapparaat hebben)quote:
Mijn vriendin.quote:
Jawohlzors! Hoe durft zequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:41 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dit is een ander. De vorige had ik betrapt toen ze scheermesjes kocht! (terwijl we, natuurlijk, een scheerapparaat hebben)
Frappant, niet?
Bij ons kwamen die gister na 2 seconden ofzoiets. En dat moet je tellen van 1 olifant, 2 olifant. Althans dat stond eerst in de Donald Duck.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:47 schreef GasTurbine het volgende:
Bij mij was een énórm felle flits, en echt meer dan 40 tellen later pas de rombeldebom
Ik zal nog eens jonge woudloperstactieken gebruiken![]()
Poll: Volgende TT isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:47 schreef elfzesendertig het volgende:
Volgende TT is "De vriendin van GasTurbine" ?
Ik vertel het, als jij recht typt, in ieder geval in het vervolg in deze SCquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nog niet in je stoutste dromen.
Wie is dat?
Bij die tweede foto zie je precies alle donshaartjes zitten op haar benen en zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:46 schreef BobbyB het volgende:
Omdat ik d'r zo geil vond in Alias, The Inside, The Amityville Horror en P2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker zachtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Bij die tweede foto zie je precies alle donshaartjes zitten op haar benen en zo![]()
Nee, bij onweer moet je tellen vanaf het moment dat je de flits ziet tot het moment dat je de donder hoort. En als je dan het aantal tellen deelt door de afstand waarop het onweer van je verwijderd is, dan weet je precies hoe snel je geteld hebt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bij ons kwamen die gister na 2 seconden ofzoiets. En dat moet je tellen van 1 olifant, 2 olifant. Althans dat stond eerst in de Donald Duck.
En mooie borsten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:53 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
JaFraaie benen heeft ze trouwens.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, bij onweer moet je tellen vanaf het moment dat je de flits ziet tot het moment dat je de donder hoort. En als je dan het aantal tellen deelt door de afstand waarop het onweer van je verwijderd is, dan weet je precies hoe snel je geteld hebt.
Mijn aanbod staat nogquote:
stfu hurksnolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |