Liefje. schatje. honneponnetje. ga nou eens recht typen toequote:Op donderdag 31 juli 2008 22:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Verveel jij je nu alweer? Ga wat doen ofzo![]()
Ik heb trouwens de Wiki aangepast met die 2 poppetjes. Kijk maar of je het wat vindt, anders gewoon die zooi verwijderen
o0k z0? X'''Dquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje. schatje. honneponnetje. ga nou eens recht typen toe?
Ik wil je iets bekennen. Ik typte in een ver verleden ook schuin, het geeft niet
maar wat kan ik doen om je meer te vermaken ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehhh. het lijkt er bijna opik was vermaakt voor zo'n 5 seconden. Congrats
Dan ga je lekker naar B&H, kut-emo!quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:09 schreef Ascendancy het volgende:
Jongens, net was dit nog een geil emo topic.
Nu komen allemaal kutplaatjes.
Kan paaskonijn niet dood ofzo?
Kom op, we laten zelfs emo's toe. (quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Kleine waarschwuing: jullie zouden niet de eerste SC zijn die we de nek omdraaien ten gevolge 'kliekjesvorming' en het niet openstaan voor nieuwelingen
He een vrouwelijke SCerquote:
jaaa z0o heb iik v0lgenS mij eCht n0g getYpt. Maar dan wel heel styl0 weetjewel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef Rhythm het volgende:
[..]
o0k z0? X'''D
1136, ga door met je queeste en laat je niet ompraten door afvalligen.
Bedenk ns iets leuks zou ik zeggenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:33 schreef gers het volgende:
[..]
maar wat kan ik doen om je meer te vermaken ?
euhm even denkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
jaaa z0o heb iik v0lgenS mij eCht n0g getYpt. Maar dan wel heel styl0 weetjewel.
[..]
Bedenk ns iets leuks zou ik zeggen
Waar emo's?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:37 schreef De_Ananas het volgende:
Kut emo's.
Dit is verdomme KLB ja!!!!!
tmf chatquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:38 schreef Rhythm het volgende:
Lolz, is de TMF chat nog openbaar enzeaux? Anders kun je er met een vrouwelijk alter ego ingaan, kun je lachen. Je computer loopt wel vast van alle privégesprekken enzulks, dat dan weer wel.
Die kan dus echt niet meerquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:37 schreef gers het volgende:
[..]
euhm even denken![]()
Deed het niet zeer toen je uit de hemel viel
quote:Wist je dat mijn piemel kanker kan genezen? helaas neuk ik geen kale vrouwen![]()
maargoed, wil je wat drinken?
Inderdaad. Hedendaags kun je gewoon zeggen: "Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin"quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:39 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Die kan dus echt niet meer. Openingszinnen!
I FAILEDquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:39 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Die kan dus echt niet meer. Openingszinnen!
De heilige openingszin van Afcajos![]()
:
[..]
Ja best wel. Ik heb er overal littekens van, en er groeit ook nog steeds geen haar op mn achterhoofd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:37 schreef gers het volgende:
[..]
euhm even denken![]()
Deed het niet zeer toen je uit de hemel viel
was een slechte openingszin hequote:Op donderdag 31 juli 2008 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik heb er nog steeds overal littekens van, en er groeit nog steeds geen haar op mn achterhoofd.
Het is, wat voor kleur tractor hedde gij? Of niet danquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:44 schreef gers het volgende:
[..]
was een slechte openingszin he![]()
is deze beter: wat voor kleur tractor heb jij?
Joeyquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:47 schreef Rhythm het volgende:
Hi Breathtaking.. How you doin'?
De beste na die van Jos, ouwe gouwe.
wil je niet eens op mijn tractor rijdenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is, wat voor kleur tractor hedde gij? Of niet dan?
En rozelogisch lijkt me.
Kut intarnet, ik imiteerde zelfs de van-boven-naar-onder-kijk maarja, je zag hem nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JoeyI'm doing great
how are you mister Rhythm?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:22 schreef BigKahuna het volgende:
Brabant
Limburg
Amsterdam
Utrecht
Groningen
Zwolle
Rotterdam
Den Haag
Friesland
Liefje. schatje. honneponnetje. nee.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje. schatje. honneponnetje. ga nou eens recht typen toe?
Ik wil je iets bekennen. Ik typte in een ver verleden ook schuin, het geeft niet
Helaasch nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:21 schreef Sackboy het volgende:
Ik vind deze nog steeds wel erg mooi, ook al is ze misschien emo![]()
[ afbeelding ]
Heb je daar nog meer pics van BobbyB?
huh wat welkquote:
Helemaal eens!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:22 schreef BigKahuna het volgende:
Brabant
Limburg
Amsterdam![]()
![]()
Utrecht
Groningen
Zwolle
Rotterdam
Den Haag
Friesland
scheelt niet veel hoorquote:
Den Queeste Voor Den Keigladden Emomeid?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:37 schreef Rhythm het volgende:
Misschien haar proberen te vinden, net als dat meisje met dat pils in de hand?
Klinkt uitermate best!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Den Queeste Voor Den Keigladden Emomeid?
klinkt goed heb hier al een flesje 0.75 ltr Juup hierquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Den Queeste Voor Den Keigladden Emomeid?
Ik zou kunnen zeggen dat dat de nieuwe TT moet worden, maar we hebben de emo's al gehadquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:39 schreef gers het volgende:
[..]
klinkt goed heb hier al een flesje 0.75 ltr Juup hier
limburgquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:39 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Klinkt uitermate best!
Tevensch:
LIMBURG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:36 schreef elfzesendertig het volgende:
Het is hier rustig. Daarom post ik maar iets wat past bij het thema:
[ afbeelding ]
de quest naar de KLB SC babes?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zeggen dat dat de nieuwe TT moet worden, maar we hebben de emo's al gehad![]()
Zegening van Vaticaan bloemen zie ik nu. Met een toiletborstel?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
I hit you with my toilet brush?
Harry Potter?
PLEASE ENLIGHTEN ME?!?!![]()
![]()
nou sommige vrouwen die hier kwamen zou ik graag een veeg willen gevenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar er valt niet zoveel te questen danAlleen die keigladde emo toch?
das heilig ofzoquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zegening van Vaticaan bloemen zie ik nu. Met een toiletborstel?
Limburgse dialectenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef gers het volgende:
[..]
limburg![]()
limburg biers![]()
VVV stadion![]()
limburgs carnaval
zoiets jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
ALL HAIL! De heilige toiletborstel!
omdat je geen usericon hebtquote:
Zeker nooit naar een begrafenis geweest? Ligt die kist daar zo, gaan ze met zo'n toiletborstel die kist besprenkelen met water. Zegenen noemen ze dat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zegening van Vaticaan bloemen zie ik nu. Met een toiletborstel?
komen er dan geen stukjes stront op de kistquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeker nooit naar een begrafenis geweest? Ligt die kist daar zo, gaan ze met zo'n toiletborstel die kist besprenkelen met water. Zegenen noemen ze dat.
Boeit dat? ding gaat toch onder de grondquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:51 schreef gers het volgende:
[..]
komen er dan geen stukjes stront op de kist
staat zo slordigquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeit dat? ding gaat toch onder de grondof de oven in.
Ben laatst voor de eerste keer op een begrafenis geweest. Daar gebeurde dat nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeker nooit naar een begrafenis geweest? Ligt die kist daar zo, gaan ze met zo'n toiletborstel die kist besprenkelen met water. Zegenen noemen ze dat.
hoelaat ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:03 schreef GasTurbine het volgende:
Vanmiddag een gedeeltelijke zonsverduistering jongungs!
quote:Om 10.37 verschijnt een deukje linksboven in de zon. Dit groeit langzaam uit tot een flinke hap, tot de verduistering om 11.25 maximaal is. De maan verlaat de zonneschijf weer om 12.16 aan de linkerkant.
vroegah lurkte ik vooralquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:05 schreef GasTurbine het volgende:
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 9097 (gemiddeld 14 per dag)
GT heeft 9-voud van gers.
En toch ben je eerder geregisteerd
Damn you, damn!
Ik ook. Heel af en toe poste ik wat. Ben eigenlijk dit jaar pas echt actief aan het posten. Heb nu iets van 9000 posts ofzoquote:
haha detail!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Whaha, ik zie nu pas ijsmeis.zip![]()
Moet ie 3 SC's missen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:11 schreef elfzesendertig het volgende:
Juicyhil is trouwens naar de 48-urige jachtvelden:
[Forum] Banmeldtopic
ze heeft teveel kleren aanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:15 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik vind mijn plaatje zo mooi, daarom post ik hem nog eens![]()
[ afbeelding ]
Wat een tyfuslelijke teef.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
En ze heeft plee-borstels.quote:
Over het hoofd gezien de eerste keer. Die WC borstels.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere wijven poepen niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:18 schreef elfzesendertig het volgende:
Die toiletborstels maken het juist af!
Welterusten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:24 schreef BigKahuna het volgende:
Kameraadjes, tot morgen ik ga slapen ben moe![]()
![]()
trustequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:24 schreef BigKahuna het volgende:
Kameraadjes, tot morgen ik ga slapen ben moe![]()
![]()
doorbaggeren?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:33 schreef elfzesendertig het volgende:
Und jetzt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |