Gelukkig, het is zo kaal zoquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
Komt eraan !
zeker omdat het hun gast betrof die vlak voor hun deur een extra gaatje kreegquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:50 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf kwam net op z'n harde schijf een compilatie tegen van de uren op 3FM na de moord op Pim Fortuyn. Toch best indrukwekkend om dat te horen.
Waar ik dacht het te gaan missen, mis ik het niet. Scheelt weer extra laadtijden van 30kbquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
De OP is een stuk korter zonder topiclijst
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Broekie heeft dit indrukwekkende stuk radio nu online gegooid.
De uren op 3FM na de moord op Pim Fortuyn
http://3fm.stimpy.nu/Loss(...)na_moord_fortuyn.mp3
Waar in de steenstraat precies?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:03 schreef muisje-eliza het volgende:
truste Janne..ik ga zow bankhangen....morgen ook nog koopavond en flink onderbezet
(dus niet allemaal morgen in de steenstraat in Utrecht komen winkelen)
Ik ruik een onaangekondigde meetquote:
Ach, Steenstraat, Steenweg, 't is allebei binnenstad en voor mij met de bus prima te bereikenquote:
Je moet wezen bij de oogwens , vrij vertalen naar engelsquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, Steenstraat, Steenweg, 't is allebei binnenstad en voor mij met de bus prima te bereiken
Oplossing: Real Alternativequote:Op woensdag 30 juli 2008 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik hier niet eens openen geloof ik
Doe maar een keer uploaden als mp3 ofzo
dit ga ik zeker nog eens naluisterenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Broekie heeft dit indrukwekkende stuk radio nu online gegooid.
Met dank aan floris, hij heeft het gearchiveerd.
De uren op 3FM na de moord op Pim Fortuyn
http://3fm.stimpy.nu/Loss(...)na_moord_fortuyn.mp3
Ik raak niet snel ontdaan van radio of tv, maar dit maakt zoveel impact...
Terwijl het ook nog eens een erg gaaf interview was waarin hij (Pim) toch wel behoorlijk open was. Maar goed, ook credits richting RdW.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit ga ik zeker nog eens naluisteren
zo idioot nog steeds. Je zet de radio uit na Ruud de Wild, even later komt het journaal met de mededeling dat Fortuyn is neergeschoten
Hmm. Eigenlijk mankeer ik voor zover ik weet niet heel veel aan m'n ogen, al zou het natuurlijk nooit kwaad kunnen om ze een keer op te laten meten toch?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je moet wezen bij de oogwens , vrij vertalen naar engels
Keertje laten opmeten kan nooit kwaad, zeker als je veel achter je computer zit.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm. Eigenlijk mankeer ik voor zover ik weet niet heel veel aan m'n ogen, al zou het natuurlijk nooit kwaad kunnen om ze een keer op te laten meten toch?
M'n zusje heeft er immers ook jaren lang niets van gemerkt tot het eigenlijk al redelijk aan de late kant was (te hoge oogdruk omdat haar ogen continu aan het corrigeren waren etc etc).
ja, was een erg goede uitzending inderdaad. Ruud stond niet echt vijandig tegenover Pim, en dat werkte toch vrij goed, want hij werd toch flink aangevallen die tijd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Terwijl het ook nog eens een erg gaaf interview was waarin hij (Pim) toch wel behoorlijk open was. Maar goed, ook credits richting RdW.
True. Maar goed, dat zal ik dan maar niet doen op een koopavond met onderbezettingquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Keertje laten opmeten kan nooit kwaad, zeker als je veel achter je computer zit.
Ik weet niet hoe erg ik heb lopen vloeken toen, kwaad dat ik was, niet wetende toen op wie.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, was een erg goede uitzending inderdaad. Ruud stond niet echt vijandig tegenover Pim, en dat werkte toch vrij goed, want hij werd toch flink aangevallen die tijd.
Ik was echt verbijsterd toen het gebeurde, zwarte bladzijde in de 3FM historie ookal konden ze hier niets aan doen.
Ruud heeft sowieso wel een aardige manier van interviewen, imo. Gewoon een beetje ouwehoeren maar wel op zo'n manier dat het vaak wel leuk is om naar te luisteren. Maar inderdaad absoluut een zwarte bladzijde en heb toen ook de hele avond met verbijstering naar 3FM geluisterd en de reacties gelezen op een ander forum. was toen niet actief op FoK!quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:28 schreef Againzender het volgende:
ja, was een erg goede uitzending inderdaad. Ruud stond niet echt vijandig tegenover Pim, en dat werkte toch vrij goed, want hij werd toch flink aangevallen die tijd.
Ik was echt verbijsterd toen het gebeurde, zwarte bladzijde in de 3FM historie ookal konden ze hier niets aan doen.
Ik had om 18:00 uur de radio uitgezet, en de TV aan voor het journaal. Journaal was afgelopen, en zapte naar een andere zender, volgens mij RTL nogwat omdat daar ST DS9 was. Hoor ik bij de onderburen (hardhorend, bejaard en houten vloeren) opeens weer de tune van het journaalquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe erg ik heb lopen vloeken toen, kwaad dat ik was, niet wetende toen op wie.
dat bedoel ik: en dat net voor het slapen gaanquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:43 schreef -Hans- het volgende:
Tekstueel hoogstandje
Blijft ook zo vreselijk hangen.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat bedoel ik: en dat net voor het slapen gaan
weltrusten lui
300 x 650 = 195000quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
we hebben de 200000ste 3fm post niet gevierd
Ech welquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
300 x 650 = 195000
Dat hoeft ook nog niet
Vond em wel oke eigenlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:12 schreef -Hans- het volgende:
Nog zo'n vreselijke live opname ditmaal van Duffy
Op een gegeven moment wordt de opname heel vaag want dan begint ze te krijsen en lijkt het wel of het geluid telkens wordt weg gedraaid of dat ze de mic te ver van zich af heeft waardoor het geluid niet lekker doorkomt. Klinkt echt heel vaag en vooral niet echt mooi. Ze kan volgens mij live veel beter.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vond em wel oke eigenlijk.
Fleet Foxes
![]()
Heb gister de cd gedokocht, erg leuk!
De opname hoeft niet top te zijn, daar luister ik dwars doorheen. Vond het arrangement vooral erg leuk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt de opname heel vaag want dan begint ze te krijsen en lijkt het wel of het geluid telkens wordt weg gedraaid of dat ze de mic te ver van zich af heeft waardoor het geluid niet lekker doorkomt. Klinkt echt heel vaag en vooral niet echt mooi. Ze kan volgens mij live veel beter.
wat klopt er niet aan mijn rekensom en wat klopt er wel aan jouw stats?quote:
Jij mist de 3FM Serious Request topics.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
wat klopt er niet aan mijn rekensom en wat klopt er wel aan jouw stats?
Laat ik dat ook maar eens gaan doen...quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:24 schreef Sersjee het volgende:Gay bar
![]()
Goed, nou ga ik echt naar bed...
Dat is zo 's ochtends vroeg inderdaad ook niet zo heel erg moeilijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 06:12 schreef MichielV het volgende:
Hey cool, de eerste van de dag! Moge!
zo zeg, wat ben jij vroeg opquote:
Ja dat issiequote:Op donderdag 31 juli 2008 08:08 schreef Againzender het volgende:
Als dat niet Alanis.
Eens kijken of mijn collega online is
Die staat niet in de computer denk ikquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:10 schreef Woolhat het volgende:
[..]
Ja dat issie
Maar is dit de nieuwe single van Alanis? Ik ken 'm nog niet...
(even ter info... dit nummer komt uit 1995...)
Tuurlijk, geef de computer maar weer de schuldquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die staat niet in de computer denk ik
ik doe niets andersquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:13 schreef Woolhat het volgende:
[..]
Tuurlijk, geef de computer maar weer de schuld
White of Black ??quote:Alicia Keys en Jack Black maken Bond-nummer
De Telegraaf - 9 uur geleden
AMSTERDAM - De kogel is eindelijk door de kerk: Alicia Keys en White Stripes-frontman Jack White gaan de titelsong opnemen voor Quantum of Solace. Jack schreef en produceerde Another Way to Die en zingt samen met Alicia mee op het nummer
Bert en Ernie, vond ik daarna het grappigst. (voorspelbaar, maar wel leuk)quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:08 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vond die videorecorder maar wat kort vandaag. Smek smak my bitch up vond ik tot nu toe wel het grappigst
quote:
Bert en Ernie was inderdaad ook geniaal. Die duitser heb ik helaas niet meegekregenquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bert en Ernie, vond ik daarna het grappigst. (voorspelbaar, maar wel leuk)
Dat EJ die Duitser belde.... Ik lag helemaal dubbel. Vond het grappig
Oja... heeeeeeeeeeeeeel naar is dat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG! Ik dacht even dat ie dat blaatapennummer ging instarten met zo'n schreeuwert over een sampletje van Hear The Drummer Get Wicked.
'Let me clear my throat' ofzo
Maar de saxofoon die erin zit, komt volgens mij uit hear the drummer get wicked van Chad Jackson (ofzo?), of had die het ook al gejat?quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja... heeeeeeeeeeeeeel naar is dat.
Sample is trouwens van Martha Witneys "unwind yourself", welke DJ Mark The 45 King al in 1988 gebruikte voor zijn "900 number".
Die sax is juist van Marva Whitney, heeft 45 King eerst gesampled, daarna Chad Jackson en toen nog een keer die schreeuwerd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar de saxofoon die erin zit, komt volgens mij uit hear the drummer get wicked van Chad Jackson (ofzo?), of had die het ook al gejat?
http://en.wikipedia.org/wiki/Let_Me_Clear_My_Throat
Eensquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
Pumpkins!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook eens. Drinking in L.A. Vind ik ook prettig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:13 schreef Sersjee het volgende:Bran Van 3000
![]()
Potverdimme, wat prettig!
Ik drink eigenlijk op vrij veel plaatsen prettigquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ook eens. Drinking in L.A. Vind ik ook prettig.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk op vrij veel plaatsen prettig
Ken je het nummer 'Marquis in Spades'?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eens, Geweldig optreden op Pinkpop (2007 geloof ik uit mijn hoofd)
[..]
Ik moet dan ook eerlijk bekennen dat ik ze ook pas echt goed begon te vinden, na dat geweldige optreden op Pinkpop. Dit jaar in Brabant Hallen schijnen ze het niet zo goed te hebben gedaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ken je het nummer 'Marquis in Spades'?
Een van hun beste nummers, maar staat op geen enkele langspeler, alleen als b-kant op de cd-single van Zero en waarschijnlijk ook nog wel op een verzamelaar met rarities:
maar deze hoor je minder, dus vind het wel best zoquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:47 schreef Sersjee het volgende:Bronski Beat
![]()
Smalltown Boy past veel beter in de Homo100, maar dat zal ook wel goedkomen.
ik vond die clip zo engquote:
Nee dus,quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:35 schreef Litton-Lane het volgende:
De opdracht/ het fragment van Abba is dat niet "S.O.S" ?
Als dat zou kunnen, dan hoef ik geen MTV meer hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:50 schreef on_air het volgende:
Money for nothing and the chicks for free
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:50 schreef on_air het volgende:
STING! I WANT MY MTV.
Naja... Dire Straits.
Money for nothing and the chicks for free
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen, dan hoef ik geen MTV meer hoor
Als de chicks niet free zijn, dan zitten ze toch achter het raam, met een rood lampje?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen, dan hoef ik geen MTV meer hoor
Mja... van de huidige MTV wordt ik ook niet vrolijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nah, dan is de hele uitdaging weg.
All yours Babooska Babooska Babooska ya ya.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb enorme behoefte aan Cloudbustingvan Kate Bush.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb enorme behoefte aan Cloudbustingvan Kate Bush.
Ook primaquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:00 schreef on_air het volgende:
[..]
All yours Babooska Babooska Babooska ya ya.
Yo yo yo yo yo yo.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:43 schreef -Hans- het volgende:
Aha, wederom een Gerard Ekdom's BBQ plaat.
Ik krijg altijd de rillingen van Fergie's "lalalala"...quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:46 schreef on_air het volgende:
Waarom niet gewoon het origineel draaien? Veul beter.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:48 schreef Sersjee het volgende:
Ik krijg altijd de rillingen van Fergie's "lalalala"...
Mwoah, ik vind het wel een mooi nummer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die sjappie kan beter gewoon wat covers op z'n piano pingelen en verder niets nieuws verzinnen.
Nou, en wat te denken van dat Coldplay. Pfff.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:08 schreef -Hans- het volgende:
Ting Tings heb ik eigenlijk ook wel een beetje gehoord.
Jup, die ookquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:16 schreef cosmick het volgende:
Nou, en wat te denken van dat Coldplay. Pfff.
Heb je even?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook nummers waar je echt chagrijnig van wordt?
Hoe is die, die wil ik ook nog graag zien. Veel over gehoord. Lijkt me goed.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:29 schreef -Hans- het volgende:
Zat laatst in de MustSee bios naar de film The Strangers te kijken..
Zondagquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:37 schreef cosmick het volgende:
Damn.
Is die homo-ellende al gauw weer afgelopen?
If she just realize, what we realised... maybe she would shut up.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:46 schreef cosmick het volgende:
Colbie komt idd ook veel te veel voorbij imo. Zo bijzonder is het nu ook weer niet.
Verhaallijn is niet heel erg diep maar dat zie je wel vaker bij horror films (quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe is die, die wil ik ook nog graag zien. Veel over gehoord. Lijkt me goed.
Grote bagger is het.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:46 schreef cosmick het volgende:
Colbie komt idd ook veel te veel voorbij imo. Zo bijzonder is het nu ook weer niet.
Mij was laatst verteld dat dit arrenbie is...quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:18 schreef Againzender het volgende:
Wat is dit voor een bagger??
En inderdaad bagger....quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:18 schreef Againzender het volgende:
Wat is dit voor een bagger??
quote:
Ik hou het maar op "Arie Haan"quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Thanks Stenders, nu hoor ik dus altijd: "Polio, Say that you remember..."
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kutplaat.
Volgende week wat beters in de Indecent Proposal.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Oh en ik heb ook de muziek geluisterd
Jep, daar was ik inderdaad al geweest. (die ogen..)quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Klinkt ook heel goed
. Op http://www.myspace.com/allthatjess staan er nog een paar (als je die nog niet gehoord had).
Mooiste nummer van Ma donna.quote:
Hoeveel Alanis wordt er uit die radio gegooid de laatste tijdquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:24 schreef cosmick het volgende:
In dit geval jammer dat de radio Alanis.
Ik vind het prima... 't is alleen iedere keer die ouwe meuk die voorbijkomt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoeveel Alanis wordt er uit die radio gegooid de laatste tijd
Ze staat weer bovenaan in de zoek resultaten
Ja, ze hebben nu tijd over hèquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoeveel Alanis wordt er uit die radio gegooid de laatste tijd
Ze staat weer bovenaan in de zoek resultaten
En het gaat maar door, continu dezelfde shit!quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:57 schreef cosmick het volgende:
Tering wat een baggermuziek toch.
Als je zo alleen op je kantoor plekje zit, valt het des te meer op. Ik denk dat ik weer ga switchen of zo.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
En het gaat maar door, continu dezelfde shit!.
Vooral veel HAHAHAHA en HOHOHOHO idd. Al vond ik Ruben van der Meer af toe wel komisch.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:12 schreef -Hans- het volgende:
Is dit de humor van de Lama's? Nou, begrijp ineens waarom die hele 'hype' langs mij heen is gegaan.
Ik heb inmiddels al 30 zenders van www.norge.fm, www.england.fm, www.polskafm.pl enz. geprobeerd en heb nog niets fatsoenlijks gevondenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je zo alleen op je kantoor plekje zit, valt het des te meer op. Ik denk dat ik weer ga switchen of zo.
Hoe moet je anders Albert Verlinde nadoen?!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:12 schreef -Hans- het volgende:
Is dit de humor van de Lama's? Nou, begrijp ineens waarom die hele 'hype' langs mij heen is gegaan.
Ooh die gast. Ja, die is nog wel geinig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:14 schreef cosmick het volgende:
Vooral veel HAHAHAHA en HOHOHOHO idd. Al vond ik Ruben van der Meer af toe wel komisch.
Alleen die presentator.. daymn wat een knurft is dat zeg.
Hmmm, ik schakel net England.fm in.... Misschien dan toch maar even: puredj.com of livesets.comquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al 30 zenders van www.norge.fm, www.england.fm, www.polskafm.pl enz. geprobeerd en heb nog niets fatsoenlijks gevonden.
Niet is zeker geen optie?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoe moet je anders Albert Verlinde nadoen?!
Oef, vreselijk!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh die gast. Ja, die is nog wel geinig.![]()
Jah, die is ok! Ik doelde op die presentator, die is kut. Net als dit nummer want om de een of andere reden ook weer 10 keer per dag gedraaid moet worden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is toch die gast van Gabbertje? Haha wat een gast man
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jah, die is ok! Ik doelde op die presentator, die is kut. Net als dit nummer want om de een of andere reden ook weer 10 keer per dag gedraaid moet worden.
Oh zo ! ken die gast verder niet want kijk het programma ook niet maar die Ruben herken ik dan nog wel qua naam.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jah, die is ok! Ik doelde op die presentator, die is kut. Net als dit nummer want om de een of andere reden ook weer 10 keer per dag gedraaid moet worden.
Van "dit"? Had ie wel helemaal vol mogen lullen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:30 schreef -Hans- het volgende:
Beetje jammer dat Bart door het intro lulde..
Paint it Blackquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Van "dit"? Had ie wel helemaal vol mogen lullen.
Waar en Waarom?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:51 schreef -Hans- het volgende:
Chiefs !
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH I Predict A Riot
quote:
Succes. Als het gebeurd is: Laat dan snel iets horen op het forum. Als we niks horen, moeten we de brandweer moeten inschakelen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Nou, moet zometeen een lamp ophangen en dan moet ik dus met stroom bezig.. Als ik ergens geen fan van ben dan is het wel van zaken die met elektriciteit te maken hebben. Zal zometeen de stroom er even af gooien en heb ook wel het juiste gereedschap. Blauw schijnt plus te zijn en zwart zal dan wel min zijn dus uiteindelijk zal het wel lukken. hoop ik dan maar.
Ach, 538 draaide 'em op een gegeven moment zowat 300 keer per maand. Ik ben het nummer nog lang niet zat trouwens, lekker zomerse niks-an-de-hand-muziek.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:15 schreef cosmick het volgende:
.... voor de 338ste keer sinds februari.
Thanks !quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Succes. Als het gebeurd is: Laat dan snel iets horen op het forum. Als we niks horen, moeten we de brandweer moeten inschakelen.
Oh, 'k heb die van gisteren nog niet eens bekeken. Wel al gedownloadquote:
Hallo daarquote:
Ja en net ook weer! Michiel had ze meegenomenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hallo daar
En, gisteravond nog genoten een Raketje?
Had er net op de fiets nog 1quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja en net ook weer! Michiel had ze meegenomen![]()
Pikhandenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij smolt alleen erg snel, dus zit nu onder het ijs
Wat zorgt hij goed voor jequote:Op donderdag 31 juli 2008 19:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja en net ook weer! Michiel had ze meegenomen![]()
Ja, lief he!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat zorgt hij goed voor je
Uitdelenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:21 schreef Broekie het volgende:
Alle Ola ijsjes zijn trouwens in de aanbieding bij de AH: 25% korting.
'k heb dus meteen maar het nodige ingeslagen vanmiddag
En dat ga ik morgen doen! Raketten en perenijsjesquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:21 schreef Broekie het volgende:
Alle Ola ijsjes zijn trouwens in de aanbieding bij de AH: 25% korting.
'k heb dus meteen maar het nodige ingeslagen vanmiddag
Ik ben voor de Raketten, Festini Peer, Festini Aardbei en een of andere Waterijs Pretbox waar vanalles in zat gegaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
En dat ga ik morgen doen! Raketten en perenijsjes
Wat is dat toch met perenijsjes, echt iedereen is daar fan vanquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wel de echte perenijsjes, die nepperts zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben juist aan het proberen om warm water te krijgen... CV-ketel weigert om warm water te geven, wat zelfs met dit weer wel zo fijn is als je wilt douchen...quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Nieuw warmterecord hier binnen... 31,0 graden
Ja was even een kippenvel momentje , zelfde als toen met 9-11 , daar heeft LIVE goede boost van gekregen qua bekendheid in de USquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:38 schreef Sirolf het volgende:
Overcome, die hoorde ik gisteravond nog in een podcast van de uren na de moord op Fortuyn. Mooie plaat.
Wat doe jij nog achter de pc , kruip in je koelkastquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Nieuw warmterecord hier binnen... 31,0 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |