Ik moet dan ook eerlijk bekennen dat ik ze ook pas echt goed begon te vinden, na dat geweldige optreden op Pinkpop. Dit jaar in Brabant Hallen schijnen ze het niet zo goed te hebben gedaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ken je het nummer 'Marquis in Spades'?
Een van hun beste nummers, maar staat op geen enkele langspeler, alleen als b-kant op de cd-single van Zero en waarschijnlijk ook nog wel op een verzamelaar met rarities:
maar deze hoor je minder, dus vind het wel best zoquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:47 schreef Sersjee het volgende:Bronski Beat
![]()
Smalltown Boy past veel beter in de Homo100, maar dat zal ook wel goedkomen.
ik vond die clip zo engquote:
Nee dus,quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:35 schreef Litton-Lane het volgende:
De opdracht/ het fragment van Abba is dat niet "S.O.S" ?
Als dat zou kunnen, dan hoef ik geen MTV meer hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:50 schreef on_air het volgende:
Money for nothing and the chicks for free
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:50 schreef on_air het volgende:
STING! I WANT MY MTV.
Naja... Dire Straits.
Money for nothing and the chicks for free
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen, dan hoef ik geen MTV meer hoor
Als de chicks niet free zijn, dan zitten ze toch achter het raam, met een rood lampje?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen, dan hoef ik geen MTV meer hoor
Mja... van de huidige MTV wordt ik ook niet vrolijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nah, dan is de hele uitdaging weg.
All yours Babooska Babooska Babooska ya ya.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb enorme behoefte aan Cloudbustingvan Kate Bush.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb enorme behoefte aan Cloudbustingvan Kate Bush.
Ook primaquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:00 schreef on_air het volgende:
[..]
All yours Babooska Babooska Babooska ya ya.
Yo yo yo yo yo yo.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:43 schreef -Hans- het volgende:
Aha, wederom een Gerard Ekdom's BBQ plaat.
Ik krijg altijd de rillingen van Fergie's "lalalala"...quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:46 schreef on_air het volgende:
Waarom niet gewoon het origineel draaien? Veul beter.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:48 schreef Sersjee het volgende:
Ik krijg altijd de rillingen van Fergie's "lalalala"...
Mwoah, ik vind het wel een mooi nummer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die sjappie kan beter gewoon wat covers op z'n piano pingelen en verder niets nieuws verzinnen.
Nou, en wat te denken van dat Coldplay. Pfff.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:08 schreef -Hans- het volgende:
Ting Tings heb ik eigenlijk ook wel een beetje gehoord.
Jup, die ookquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:16 schreef cosmick het volgende:
Nou, en wat te denken van dat Coldplay. Pfff.
Heb je even?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook nummers waar je echt chagrijnig van wordt?
Hoe is die, die wil ik ook nog graag zien. Veel over gehoord. Lijkt me goed.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:29 schreef -Hans- het volgende:
Zat laatst in de MustSee bios naar de film The Strangers te kijken..
Zondagquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:37 schreef cosmick het volgende:
Damn.
Is die homo-ellende al gauw weer afgelopen?
If she just realize, what we realised... maybe she would shut up.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:46 schreef cosmick het volgende:
Colbie komt idd ook veel te veel voorbij imo. Zo bijzonder is het nu ook weer niet.
Verhaallijn is niet heel erg diep maar dat zie je wel vaker bij horror films (quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe is die, die wil ik ook nog graag zien. Veel over gehoord. Lijkt me goed.
Grote bagger is het.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:46 schreef cosmick het volgende:
Colbie komt idd ook veel te veel voorbij imo. Zo bijzonder is het nu ook weer niet.
Mij was laatst verteld dat dit arrenbie is...quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:18 schreef Againzender het volgende:
Wat is dit voor een bagger??
En inderdaad bagger....quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:18 schreef Againzender het volgende:
Wat is dit voor een bagger??
quote:
Ik hou het maar op "Arie Haan"quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Thanks Stenders, nu hoor ik dus altijd: "Polio, Say that you remember..."
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kutplaat.
Volgende week wat beters in de Indecent Proposal.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Oh en ik heb ook de muziek geluisterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |