De opname hoeft niet top te zijn, daar luister ik dwars doorheen. Vond het arrangement vooral erg leuk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt de opname heel vaag want dan begint ze te krijsen en lijkt het wel of het geluid telkens wordt weg gedraaid of dat ze de mic te ver van zich af heeft waardoor het geluid niet lekker doorkomt. Klinkt echt heel vaag en vooral niet echt mooi. Ze kan volgens mij live veel beter.
wat klopt er niet aan mijn rekensom en wat klopt er wel aan jouw stats?quote:
Jij mist de 3FM Serious Request topics.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
wat klopt er niet aan mijn rekensom en wat klopt er wel aan jouw stats?
Laat ik dat ook maar eens gaan doen...quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:24 schreef Sersjee het volgende:Gay bar
![]()
Goed, nou ga ik echt naar bed...
Dat is zo 's ochtends vroeg inderdaad ook niet zo heel erg moeilijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 06:12 schreef MichielV het volgende:
Hey cool, de eerste van de dag! Moge!
zo zeg, wat ben jij vroeg opquote:
Ja dat issiequote:Op donderdag 31 juli 2008 08:08 schreef Againzender het volgende:
Als dat niet Alanis.
Eens kijken of mijn collega online is
Die staat niet in de computer denk ikquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:10 schreef Woolhat het volgende:
[..]
Ja dat issie
Maar is dit de nieuwe single van Alanis? Ik ken 'm nog niet...
(even ter info... dit nummer komt uit 1995...)
Tuurlijk, geef de computer maar weer de schuldquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die staat niet in de computer denk ik
ik doe niets andersquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:13 schreef Woolhat het volgende:
[..]
Tuurlijk, geef de computer maar weer de schuld
White of Black ??quote:Alicia Keys en Jack Black maken Bond-nummer
De Telegraaf - 9 uur geleden
AMSTERDAM - De kogel is eindelijk door de kerk: Alicia Keys en White Stripes-frontman Jack White gaan de titelsong opnemen voor Quantum of Solace. Jack schreef en produceerde Another Way to Die en zingt samen met Alicia mee op het nummer
Bert en Ernie, vond ik daarna het grappigst. (voorspelbaar, maar wel leuk)quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:08 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vond die videorecorder maar wat kort vandaag. Smek smak my bitch up vond ik tot nu toe wel het grappigst
quote:
Bert en Ernie was inderdaad ook geniaal. Die duitser heb ik helaas niet meegekregenquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bert en Ernie, vond ik daarna het grappigst. (voorspelbaar, maar wel leuk)
Dat EJ die Duitser belde.... Ik lag helemaal dubbel. Vond het grappig
Oja... heeeeeeeeeeeeeel naar is dat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
OMG! Ik dacht even dat ie dat blaatapennummer ging instarten met zo'n schreeuwert over een sampletje van Hear The Drummer Get Wicked.
'Let me clear my throat' ofzo
Maar de saxofoon die erin zit, komt volgens mij uit hear the drummer get wicked van Chad Jackson (ofzo?), of had die het ook al gejat?quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja... heeeeeeeeeeeeeel naar is dat.
Sample is trouwens van Martha Witneys "unwind yourself", welke DJ Mark The 45 King al in 1988 gebruikte voor zijn "900 number".
Die sax is juist van Marva Whitney, heeft 45 King eerst gesampled, daarna Chad Jackson en toen nog een keer die schreeuwerd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar de saxofoon die erin zit, komt volgens mij uit hear the drummer get wicked van Chad Jackson (ofzo?), of had die het ook al gejat?
http://en.wikipedia.org/wiki/Let_Me_Clear_My_Throat
Eensquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
Pumpkins!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook eens. Drinking in L.A. Vind ik ook prettig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:13 schreef Sersjee het volgende:Bran Van 3000
![]()
Potverdimme, wat prettig!
Ik drink eigenlijk op vrij veel plaatsen prettigquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ook eens. Drinking in L.A. Vind ik ook prettig.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk op vrij veel plaatsen prettig
Ken je het nummer 'Marquis in Spades'?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eens, Geweldig optreden op Pinkpop (2007 geloof ik uit mijn hoofd)
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |