Gelukkig, het is zo kaal zoquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
Komt eraan !
zeker omdat het hun gast betrof die vlak voor hun deur een extra gaatje kreegquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:50 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf kwam net op z'n harde schijf een compilatie tegen van de uren op 3FM na de moord op Pim Fortuyn. Toch best indrukwekkend om dat te horen.
Waar ik dacht het te gaan missen, mis ik het niet. Scheelt weer extra laadtijden van 30kbquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
De OP is een stuk korter zonder topiclijst
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Broekie heeft dit indrukwekkende stuk radio nu online gegooid.
De uren op 3FM na de moord op Pim Fortuyn
http://3fm.stimpy.nu/Loss(...)na_moord_fortuyn.mp3
Waar in de steenstraat precies?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:03 schreef muisje-eliza het volgende:
truste Janne..ik ga zow bankhangen....morgen ook nog koopavond en flink onderbezet
(dus niet allemaal morgen in de steenstraat in Utrecht komen winkelen)
Ik ruik een onaangekondigde meetquote:
Ach, Steenstraat, Steenweg, 't is allebei binnenstad en voor mij met de bus prima te bereikenquote:
Je moet wezen bij de oogwens , vrij vertalen naar engelsquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, Steenstraat, Steenweg, 't is allebei binnenstad en voor mij met de bus prima te bereiken
Oplossing: Real Alternativequote:Op woensdag 30 juli 2008 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik hier niet eens openen geloof ik
Doe maar een keer uploaden als mp3 ofzo
dit ga ik zeker nog eens naluisterenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Broekie heeft dit indrukwekkende stuk radio nu online gegooid.
Met dank aan floris, hij heeft het gearchiveerd.
De uren op 3FM na de moord op Pim Fortuyn
http://3fm.stimpy.nu/Loss(...)na_moord_fortuyn.mp3
Ik raak niet snel ontdaan van radio of tv, maar dit maakt zoveel impact...
Terwijl het ook nog eens een erg gaaf interview was waarin hij (Pim) toch wel behoorlijk open was. Maar goed, ook credits richting RdW.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit ga ik zeker nog eens naluisteren
zo idioot nog steeds. Je zet de radio uit na Ruud de Wild, even later komt het journaal met de mededeling dat Fortuyn is neergeschoten
Hmm. Eigenlijk mankeer ik voor zover ik weet niet heel veel aan m'n ogen, al zou het natuurlijk nooit kwaad kunnen om ze een keer op te laten meten toch?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je moet wezen bij de oogwens , vrij vertalen naar engels
Keertje laten opmeten kan nooit kwaad, zeker als je veel achter je computer zit.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm. Eigenlijk mankeer ik voor zover ik weet niet heel veel aan m'n ogen, al zou het natuurlijk nooit kwaad kunnen om ze een keer op te laten meten toch?
M'n zusje heeft er immers ook jaren lang niets van gemerkt tot het eigenlijk al redelijk aan de late kant was (te hoge oogdruk omdat haar ogen continu aan het corrigeren waren etc etc).
ja, was een erg goede uitzending inderdaad. Ruud stond niet echt vijandig tegenover Pim, en dat werkte toch vrij goed, want hij werd toch flink aangevallen die tijd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Terwijl het ook nog eens een erg gaaf interview was waarin hij (Pim) toch wel behoorlijk open was. Maar goed, ook credits richting RdW.
True. Maar goed, dat zal ik dan maar niet doen op een koopavond met onderbezettingquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Keertje laten opmeten kan nooit kwaad, zeker als je veel achter je computer zit.
Ik weet niet hoe erg ik heb lopen vloeken toen, kwaad dat ik was, niet wetende toen op wie.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, was een erg goede uitzending inderdaad. Ruud stond niet echt vijandig tegenover Pim, en dat werkte toch vrij goed, want hij werd toch flink aangevallen die tijd.
Ik was echt verbijsterd toen het gebeurde, zwarte bladzijde in de 3FM historie ookal konden ze hier niets aan doen.
Ruud heeft sowieso wel een aardige manier van interviewen, imo. Gewoon een beetje ouwehoeren maar wel op zo'n manier dat het vaak wel leuk is om naar te luisteren. Maar inderdaad absoluut een zwarte bladzijde en heb toen ook de hele avond met verbijstering naar 3FM geluisterd en de reacties gelezen op een ander forum. was toen niet actief op FoK!quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:28 schreef Againzender het volgende:
ja, was een erg goede uitzending inderdaad. Ruud stond niet echt vijandig tegenover Pim, en dat werkte toch vrij goed, want hij werd toch flink aangevallen die tijd.
Ik was echt verbijsterd toen het gebeurde, zwarte bladzijde in de 3FM historie ookal konden ze hier niets aan doen.
Ik had om 18:00 uur de radio uitgezet, en de TV aan voor het journaal. Journaal was afgelopen, en zapte naar een andere zender, volgens mij RTL nogwat omdat daar ST DS9 was. Hoor ik bij de onderburen (hardhorend, bejaard en houten vloeren) opeens weer de tune van het journaalquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe erg ik heb lopen vloeken toen, kwaad dat ik was, niet wetende toen op wie.
dat bedoel ik: en dat net voor het slapen gaanquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:43 schreef -Hans- het volgende:
Tekstueel hoogstandje
Blijft ook zo vreselijk hangen.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat bedoel ik: en dat net voor het slapen gaan
weltrusten lui
300 x 650 = 195000quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
we hebben de 200000ste 3fm post niet gevierd
Ech welquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
300 x 650 = 195000
Dat hoeft ook nog niet
Vond em wel oke eigenlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:12 schreef -Hans- het volgende:
Nog zo'n vreselijke live opname ditmaal van Duffy
Op een gegeven moment wordt de opname heel vaag want dan begint ze te krijsen en lijkt het wel of het geluid telkens wordt weg gedraaid of dat ze de mic te ver van zich af heeft waardoor het geluid niet lekker doorkomt. Klinkt echt heel vaag en vooral niet echt mooi. Ze kan volgens mij live veel beter.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vond em wel oke eigenlijk.
Fleet Foxes
![]()
Heb gister de cd gedokocht, erg leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |