Uitdelenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:21 schreef Broekie het volgende:
Alle Ola ijsjes zijn trouwens in de aanbieding bij de AH: 25% korting.
'k heb dus meteen maar het nodige ingeslagen vanmiddag
En dat ga ik morgen doen! Raketten en perenijsjesquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:21 schreef Broekie het volgende:
Alle Ola ijsjes zijn trouwens in de aanbieding bij de AH: 25% korting.
'k heb dus meteen maar het nodige ingeslagen vanmiddag
Ik ben voor de Raketten, Festini Peer, Festini Aardbei en een of andere Waterijs Pretbox waar vanalles in zat gegaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
En dat ga ik morgen doen! Raketten en perenijsjes
Wat is dat toch met perenijsjes, echt iedereen is daar fan vanquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wel de echte perenijsjes, die nepperts zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben juist aan het proberen om warm water te krijgen... CV-ketel weigert om warm water te geven, wat zelfs met dit weer wel zo fijn is als je wilt douchen...quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Nieuw warmterecord hier binnen... 31,0 graden
Ja was even een kippenvel momentje , zelfde als toen met 9-11 , daar heeft LIVE goede boost van gekregen qua bekendheid in de USquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:38 schreef Sirolf het volgende:
Overcome, die hoorde ik gisteravond nog in een podcast van de uren na de moord op Fortuyn. Mooie plaat.
Wat doe jij nog achter de pc , kruip in je koelkastquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Nieuw warmterecord hier binnen... 31,0 graden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |