Thanks !quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Succes. Als het gebeurd is: Laat dan snel iets horen op het forum. Als we niks horen, moeten we de brandweer moeten inschakelen.
Oh, 'k heb die van gisteren nog niet eens bekeken. Wel al gedownloadquote:
Hallo daarquote:
Ja en net ook weer! Michiel had ze meegenomenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hallo daar
En, gisteravond nog genoten een Raketje?
Had er net op de fiets nog 1quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja en net ook weer! Michiel had ze meegenomen![]()
Pikhandenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij smolt alleen erg snel, dus zit nu onder het ijs
Wat zorgt hij goed voor jequote:Op donderdag 31 juli 2008 19:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja en net ook weer! Michiel had ze meegenomen![]()
Ja, lief he!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat zorgt hij goed voor je
Uitdelenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:21 schreef Broekie het volgende:
Alle Ola ijsjes zijn trouwens in de aanbieding bij de AH: 25% korting.
'k heb dus meteen maar het nodige ingeslagen vanmiddag
En dat ga ik morgen doen! Raketten en perenijsjesquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:21 schreef Broekie het volgende:
Alle Ola ijsjes zijn trouwens in de aanbieding bij de AH: 25% korting.
'k heb dus meteen maar het nodige ingeslagen vanmiddag
Ik ben voor de Raketten, Festini Peer, Festini Aardbei en een of andere Waterijs Pretbox waar vanalles in zat gegaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
En dat ga ik morgen doen! Raketten en perenijsjes
Wat is dat toch met perenijsjes, echt iedereen is daar fan vanquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wel de echte perenijsjes, die nepperts zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben juist aan het proberen om warm water te krijgen... CV-ketel weigert om warm water te geven, wat zelfs met dit weer wel zo fijn is als je wilt douchen...quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Nieuw warmterecord hier binnen... 31,0 graden
Ja was even een kippenvel momentje , zelfde als toen met 9-11 , daar heeft LIVE goede boost van gekregen qua bekendheid in de USquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:38 schreef Sirolf het volgende:
Overcome, die hoorde ik gisteravond nog in een podcast van de uren na de moord op Fortuyn. Mooie plaat.
Wat doe jij nog achter de pc , kruip in je koelkastquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Nieuw warmterecord hier binnen... 31,0 graden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |