abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60574586
goed bezig Klonk
pi_60578170
gefeliciteerd klonk!!!

ik zit nu rond de psychologische grens van de 75 kilo, heb er al onder gezeten, en ben nu weer hard op weg.... Ik hoop dat ik hem dan ook echt achter mij laat..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60578259
Klinkt goed Klonk
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:37:36 #204
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60578905
hoera voor klonk!!

ik wacht met smart op de 80 kilo... nog 2,5 kilo...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60579148
Gefeliciteerd Klonk
Hopelijk kom ik ooit nog bij/onder de 70
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:49:04 #206
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_60579189
dank je wel allemaal

maar het gaat best lekker, de dietiste is tevreden met 95 kilo of minder, dus het gaat super, en ben nu over de helft
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_60579225
Ik doe met Kwak mee voor onder de 80, nog 3,1 kilo te gaan.

Altijd spannend die psychologische grenzen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:54:59 #208
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_60579327
ik vind de overgang van BMI klasse van veel te zwaar naar te zwaar ook wel wat hebben
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_60579412
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:54 schreef Klonk het volgende:
ik vind de overgang van BMI klasse van veel te zwaar naar te zwaar ook wel wat hebben
Dat zou toch al heel goed klinken niet
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:09:46 #210
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60579680
ja. das de volgende stap onder de 80 zijn getallen die ik me nauwelijks meer kan herinneren...
onder de 76 ben ik pas niet meer obees maar daar geef ik mezelf nog zeker een half jaar de tijd voor (leuk he, een dwergje zijn... gezond gewicht voor mij is tussen de 47 en 64 kilo )
pi_60579751
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:09 schreef kwakveense het volgende:
ja. das de volgende stap onder de 80 zijn getallen die ik me nauwelijks meer kan herinneren...
onder de 76 ben ik pas niet meer obees maar daar geef ik mezelf nog zeker een half jaar de tijd voor (leuk he, een dwergje zijn... gezond gewicht voor mij is tussen de 47 en 64 kilo )
Een half jaar valt prima mee toch? Ik hoop eind volgend jaar de 100 kilo weer eens te zien
pi_60580169
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:09 schreef kwakveense het volgende:
ik ken het, mijn gezonde gewicht ligt ook tussen die grenzen volgens mij.... ik vond de overgang naar de BMI onder de 30 ook wel speciaal..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60580410
Mijn lijstje voor vandaag

Ontbijt: special K met halfvolle melk en een peer
Tussendoor: kleine eierkoek
Lunch: 3 boterhammen met pasta, komkommer en appelstroop
Avondeten: kipfilet, krieltjes en heel veel sla/komkommer

Overdag heb ik geen moeite met normaal eten, maar na half 9 is het een probleem
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:02:37 #214
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60580796
heb je niet minder last s avonds als je overdag gewoon toch iets meer eet? of iets meer vet gebruiken bij je avondmaaltijd ofzo?

ik heb soms ook van die periodes hoor, dat ik s avonds onwijze trek heb. meestal eet ik dan rjstwafels met n plakje rauwe ham, of zilveruitjes en augurkjes ofzo.
pi_60580937
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:02 schreef kwakveense het volgende:
heb je niet minder last s avonds als je overdag gewoon toch iets meer eet? of iets meer vet gebruiken bij je avondmaaltijd ofzo?

ik heb soms ook van die periodes hoor, dat ik s avonds onwijze trek heb. meestal eet ik dan rjstwafels met n plakje rauwe ham, of zilveruitjes en augurkjes ofzo.
Volgens mij is het meer gewoon iets dat in mijn hoofd zit
Vandaag wel veel gegeten voor mijn doen, vanavond maar worteltjes eten
Alleen ligt er nog sangria in de koelkast
pi_60582225
Net worteltjes met yofresh op, misschien helpt dat tegen de lekkere trek
Sowieso als ik avondeten al om 5 uur op heb moet ik daarna nog wel iets eten
pi_60582255
Ik heb vanmiddag aardbeien, kersen en nectarines gehaald. Komt goed vanavond
pi_60584028
En nog 2 rijstwafels, zal eens gaan berekenen hoeveel kcal dat in totaal is
De sangria toch maar laten staan

EDIT
Heel ruim genomen en dan kom ik nog maar op net 1000kcal uit

[ Bericht 16% gewijzigd door Miss_S op 05-08-2008 20:56:21 ]
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 23:04:11 #219
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60587734
Ik ga straks ook weer voor de 80. En daarna voor de 75 en dan is het nog maar 1 kilo naarde laatste mijlpaal: een gezond BMI, <25. Als ik dat haal, dan blijf ik gewoon gezond doen en zie ik wel waar ik blijf hangen.
Maargoed, eerst maar eens bevallen enzo
pi_60593610
Ik begreep vanochtend echt niets meer van mijn weegschaal, ik woog opeens 74,5 kilo
Toen ben ik gaan kijken naar de batterijen, die bleken er maar half in te zitten
Ik weet niet of dat iets kan uitmaken maar toen ik ze goed had gedaan woog ik nog maar 72,5 kilo
pi_60595010
Volgens mij kan dat wel degelijk uitmaken hoor
Die van mij gaat ook raar doen als de batterijen op zijn.

Ik heb trouwens nog steeds een gezond gewicht (73,5 en gezond is bij mij tot 76)
En als ik het zo bekijk zou ik dat wel eens kunnen houden ook, zou wel lollig zijn!
In totaal nu dus 9,5 KG aangekomen.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:33:35 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_60595085
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:29 schreef freecell het volgende:
Volgens mij kan dat wel degelijk uitmaken hoor
Die van mij gaat ook raar doen als de batterijen op zijn.

Ik heb trouwens nog steeds een gezond gewicht (73,5 en gezond is bij mij tot 76)
En als ik het zo bekijk zou ik dat wel eens kunnen houden ook, zou wel lollig zijn!
In totaal nu dus 9,5 KG aangekomen.
Of je komt de laatste maand nog ff 7 kilo aan
disclaimer
pi_60595137
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat moet dan in de komende 1,5 tot 4,5 weken gebeuren.
Dat zoú kunnen, maar lijkt me vrij onwaarschijnlijk Vooral omdat ik niet meer kán eten dan ik nu doe
pi_60595151
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

De eeuwige optimist!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:38:06 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_60595175
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:37 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

De eeuwige optimist!
Ik heb het zat vrouwen zien doen
Ik heb ook behoorlijk dikke vrouwen gezien, die juist lichter werden tijdens hun zwangerschap
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 augustus 2008 @ 10:45:11 #226
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60595313
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:37 schreef Liejannuh het volgende:
De eeuwige optimist!
Kan makkelijk Deed ik ook. Maar dat was wel voornamelijk vocht Na de bevalling was ik 5 kilo onder mijn startgewicht (totaal 13 kilo aangekomen).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_60595366
Ik geloof graag dat het kan en dat het regelmatig gebeurt. Maar dan nog steeds wil je sommige dingen niet horen. Je wilt toch ook geen horror bevallingsverhalen horen als (hoog)zwangere?

Ik ga zo maar weer een rondje hardlopen, kijken of het helpt in mijn streven om nog 5 kilo af te vallen.
pi_60595487
Och ik kan er wel tegen inmiddels.
Iedereen doet ook sombere voorspellingen dat ik vast 2 weken overtijd ga lopen en dat ik vast nog héél veel aan kom en dat de borstvoeding vast niet goedkomt en dat bevallingen ook een week kunnen duren.

En vocht vasthouden gaat vaak hand in hand met een wat hogere bloeddruk. Mijn bloeddruk was maandag 90/50, dus ik zit niet echt in een risicogroep geloof ik

Ik geloof dat ik dat soort uitspraken inmiddels vrij goed kan negeren
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:55:01 #229
4177 Jojogirl
pi_60595540
Kan makkelijk inderdaad. Gewoon wat vocht vasthouden. Is me de vorige keer tenminste makkelijk gelukt.

En horrorverhalen over doodgeboren kindjes heb ik helaas al een aantal keren gehoord de laatste maand
On the bright side: het waren allemaal van die dingen die in NL maar 1 keer per jaar gebeuren en als ze al zijn gebeurd dit jaar is de kans dat ze mij overkomen wel heel klein
pi_60595623
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:47 schreef Liejannuh het volgende:
Ik geloof graag dat het kan en dat het regelmatig gebeurt. Maar dan nog steeds wil je sommige dingen niet horen. Je wilt toch ook geen horror bevallingsverhalen horen als (hoog)zwangere?

Ik ga zo maar weer een rondje hardlopen, kijken of het helpt in mijn streven om nog 5 kilo af te vallen.
wil je echt nog 5 kilo afvallen? of meer als buffer voor als je straks minder gaat bewegen?
Ik vind je zo mooi slank nu

Hardlopen zo ook maar weer doen. Ik had een maand niet gelopen, eergisteren weer begonnen en het ging best redelijk. Nu wel een moeilijke les, 8x2 minuten, dus ben benieuwd of ik dat haal.
pi_60595737
Ik ben aangenomen bij de voorschoolse opvang
Ik deed al tussenschoolse maar dat is op vrijwilligersbasis maar bij de voorschoolse heb je eigenlijk een diploma nodig, maar kennelijk vonden ze mijn propedeuse pedagogiek ook goed genoeg
pi_60595786
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:03 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben aangenomen bij de voorschoolse opvang
Ik deed al tussenschoolse maar dat is op vrijwilligersbasis maar bij de voorschoolse heb je eigenlijk een diploma nodig, maar kennelijk vonden ze mijn propedeuse pedagogiek ook goed genoeg
Wat leuk!!
pi_60595831
Nu hopen dat ik het een beetje kan combineren met mijn opleiding
Maar ga er vanuit dat ik niet elke dag om 9 uur op de uni hoef te zijn
pi_60595848
Tof miss_s! gefeliciteerd!
pi_60595880
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:58 schreef octopussy het volgende:

[..]

wil je echt nog 5 kilo afvallen? of meer als buffer voor als je straks minder gaat bewegen?
Ik vind je zo mooi slank nu

Hardlopen zo ook maar weer doen. Ik had een maand niet gelopen, eergisteren weer begonnen en het ging best redelijk. Nu wel een moeilijke les, 8x2 minuten, dus ben benieuwd of ik dat haal.
Ik ben helemaal niet slank! De meeste broeken in maat 42 pas ik niet, die krijg ik niet dicht!
Ik heb natuurlijk wel geweldige proporties, waardoor ik ontzettend slank lijk. Owja, en goed passende kleding is ook de manier om slank te lijken.
Maar met die 5 kilo eraf zit ik op een BMI van 23 ofzo. En dat lijkt me een geweldig streven en dan pas ik hopelijk ook in maat 40. Want dat is heel stiekem mijn ultieme doel. Wel met behoud van borsten uiteraard.
pi_60595902
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:07 schreef freecell het volgende:
Tof miss_s! gefeliciteerd!
Dankjewel
pi_60595967
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:09 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet slank! De meeste broeken in maat 42 pas ik niet, die krijg ik niet dicht!
Ik heb natuurlijk wel geweldige proporties, waardoor ik ontzettend slank lijk. Owja, en goed passende kleding is ook de manier om slank te lijken.
Maar met die 5 kilo eraf zit ik op een BMI van 23 ofzo. En dat lijkt me een geweldig streven en dan pas ik hopelijk ook in maat 40. Want dat is heel stiekem mijn ultieme doel. Wel met behoud van borsten uiteraard.
O ik vond jou wel slank op de meet Gewoon precies goed!
pi_60596159
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:09 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

meen je dat nou van die broekmaat? Je hebt een stuk minder buik dan ik en ik pas over het algemeen wel in maat 42. Misschien komt het meer door je heupen of je gespierde benen?
pi_60596304
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

O ik vond jou wel slank op de meet Gewoon precies goed!
Tnx!
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:21 schreef octopussy het volgende:

[..]

meen je dat nou van die broekmaat? Je hebt een stuk minder buik dan ik en ik pas over het algemeen wel in maat 42. Misschien komt het meer door je heupen of je gespierde benen?
Serieus! Ik heb behoorlijk stevige benen. En een flinke kont.
Wel in proportie gelukkig, maar een maatje kleiner mag absoluut!

Pas waren ze in Slank foto's aan het posten met maten erbij. Zal ik vanavond ook eens proberen te doen.
pi_60596562
Ja dat was ik !

Nou als je hoofd maar niet zo ingevallen en zuur wordt
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:39:05 #241
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60596600
Zo mensen. Ik ben terug uit london. Ik ben zo verliefd op london!
Ontzettend veel gelopen en opzich wel goed gegegeten. 1 Keer mac en 1 keer kfc. Maar dat gedurende 7 dagen valt dat best wel mee. Alhoewel ik de laatste tijd ontzettend heb gestresst en nu ook zwaarder ben. 79,3 kilo hoogste ooit.
Ik heb nu een speciaal dieet voor 2 weken. En in london heb ik voor 7 pond goede loopschoenen gekocht met renkleding. Dus ik kan weer gaan beginnen!!!

En voor iedereen die is afgevallen! top!
The girl that lost her mind
pi_60597245
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:39 schreef Zeeltje het volgende:
Zo mensen. Ik ben terug uit london. Ik ben zo verliefd op london!
Ontzettend veel gelopen en opzich wel goed gegegeten. 1 Keer mac en 1 keer kfc. Maar dat gedurende 7 dagen valt dat best wel mee. Alhoewel ik de laatste tijd ontzettend heb gestresst en nu ook zwaarder ben. 79,3 kilo hoogste ooit.
Ik heb nu een speciaal dieet voor 2 weken. En in london heb ik voor 7 pond goede loopschoenen gekocht met renkleding. Dus ik kan weer gaan beginnen!!!

En voor iedereen die is afgevallen! top!

Ik hoor alleen maar goede verhalen over London over 2 weken maar eens gaan boeken voor December dan
En succes met je nieuwe dieet
  † In Memoriam † woensdag 6 augustus 2008 @ 12:10:06 #243
43556 miss_dynastie
pi_60597449
Ik had jou ook een veel kleinere maat toegedicht, liejannuh... gelukkig geef ik nooit kleding cadeau
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:11:32 #244
35189 Troel
scherp en bot
pi_60597491
Behalve aan kleine babytjes he miss_d

octo, heb je al een nieuwe locatie voor het feest?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60597788
miss_s, gefeliciteerd..

liejannuh, dat had ik dus echt niet verwacht, ik pas soms al wel maat 42 qua onderkleding, en bovenkleding soms zelfs maat 40, dus ik had toch eigenlijk wel verwacht dat jij het ook zou passen..

Ik ben net nog even wezen zwemmen, niet heel fanatiek, maar wel lekker..

En ik heb gisteravond nieuwe skates gekocht, met nog grotere wielen dan dat ik al had, dus nu race ik er straks helemaal vandoor... Ik popel om ze uit te proberen, maar ik moet eerst nog wat nuttigs doen van mezelf vandaag..
pi_60597977
Miss_S, Londen is echt geweldig
ben er net 5 dagen geweest. British museum, natural history museum, tate modern, Harrods

oja, Stonehenge is afzetterij

Troel, de feestlocatie is helemaal geregeld gelukkig. Binnenkort even kaartjes met het nieuwe adres de deur uitdoen.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 13:26:58 #247
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60599191
iemand die dit wel past en leuk vind?
[TK] Kleding te koop!!
en voor de tassenfreaks?
5 tassen te koop diverse soorten
pi_60600706
Zo, sporten was lekker
Vrijdag weer en dan ook een conditietest. Kijken hoe 'slecht' het er voor staat
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:27:09 #249
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60603347
ik ga morgen weer eens een uurtje sporten. inloopuur danc workout bij het universitair sportcentrum. als ik t leuk vind ga ik t volgend semester volgen bij de beginners.
pi_60603401
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:27 schreef kwakveense het volgende:
ik ga morgen weer eens een uurtje sporten. inloopuur danc workout bij het universitair sportcentrum. als ik t leuk vind ga ik t volgend semester volgen bij de beginners.
Hopelijk bevalt het goed

Ik ga over 6 weken een proefles buikdansen doen en over 2 weken begint het hiphop dansen weer
En natuurlijk per 1 september eens rond kijken op de uni wat voor sport er is
pi_60603829
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:58 schreef freecell het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En voor het formaat: [ afbeelding ]
ik kom hier weer is in dit topic binnengelopen

maar wauw dat ziet er leuk en geinig en lekker uit
pi_60603951
Hey Riann hoe gaat het nu met je en het afvallen?
pi_60604006
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:54 schreef Miss_S het volgende:
Hey Riann hoe gaat het nu met je en het afvallen?
niet goed ben weer bijna op het oude ik moet 15 augustus naar de internist. Juist omdat het niet gaat het afvallen.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:57:56 #254
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60604037
dance workout is een soort hiphop/streetdance/jazzballet, met warming up, en ook veel aandacht voor je houding bij de beginners, naast high energy work out elementen... hoop dat ik t een beetje kan leren...
pi_60604463
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:57 schreef kwakveense het volgende:
dance workout is een soort hiphop/streetdance/jazzballet, met warming up, en ook veel aandacht voor je houding bij de beginners, naast high energy work out elementen... hoop dat ik t een beetje kan leren...
Hopelijk bevalt het heb je ooit al eerder iets van dansen gedaan?

En Riann hopelijk kunnen ze je helpen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:19:27 #256
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60604490
hmmm dansles op de middelbare school, dat kon ik wel goed. maar ik ben ook wel muzikaal en redelijk ritmisch (al zeg ik t zelf). mijn pasjesgeheugen is alleen niet zo goed...
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:22:07 #257
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60604554
Nou aangezien iedereen zijn plannen zet voor te sporten.
Ik volg nu een dieet met daarbij sportoefeningen.
Omdat ik vanuit mezelf al verkeerd adem.. ben ik geadviseerd om yoga te doen.. nou ik en lenig zijn dat past niet bij elkaar maar we gaan het proberen. En ik ga 3 keer per week hardlopen met een opbouwende schema en 4 keer per dag wandelen met een schema ( van aantal min en dan km ) gek genoeg heb ik er zin in maar... niet met dit weer.. dus ik wacht tot het ongeveer 9 uur is vanavond..
pi_60604555
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:19 schreef kwakveense het volgende:
hmmm dansles op de middelbare school, dat kon ik wel goed. maar ik ben ook wel muzikaal en redelijk ritmisch (al zeg ik t zelf). mijn pasjesgeheugen is alleen niet zo goed...
Ahh maar zo te horen gaat het ook niet echt om de pasjes onthouden bij deze workout?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:15:03 #259
4177 Jojogirl
pi_60605576
Feli Miss_s

En volgensmij heb je al snel een grotere maat nodig als je erg lang bent. Schoonzusje heeft ook vaak maat 38 terwijl ze net over de 60 kilo weegt bij 1.80 en dus superslank is.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:29:05 #260
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60605812
( even update voor mij maar is miss_s jarig of? )
pi_60605902
Zeeltje: ik ben ook erg stijf maar doe ook aan yoga. Het helpt echt je soepeler worden (en ook de ademhaling). Maar ga niet verder in een houding als je lichaam dat niet aankan. Met ademhalen kan je overigens wel dieper in een houding komen (maar niet zover dus gaan dat het pijn doet). Komt vast goed dus
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:37:55 #262
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60605969
@ zeeltje: nee, miss s is aangenomen bij de buitenschoolse opvang

ademhalen is t enige wat ik wél kan... na jaren fluit en zangles en fagotles erachteraan en veel koorzingen heb ik een rotsvaste buikademhaling. ook als ik gewoon op een stoel zit en niks doe.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:55:47 #263
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60606306
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:33 schreef Pandorah het volgende:
Zeeltje: ik ben ook erg stijf maar doe ook aan yoga. Het helpt echt je soepeler worden (en ook de ademhaling). Maar ga niet verder in een houding als je lichaam dat niet aankan. Met ademhalen kan je overigens wel dieper in een houding komen (maar niet zover dus gaan dat het pijn doet). Komt vast goed dus
Ik ben benieuwd morgen mijn eerste les!

oh gefeliciteerd miss_s!
bedankt kwakveense
pi_60606406
Dankjewel Jojo en Zeeltje
pi_60606574
Gefeliciteerd Miss_S een vaste bijbaan is erg prettig, vooral als het in je vakgebied is.
pi_60606646
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:07 schreef omearos het volgende:
Gefeliciteerd Miss_S een vaste bijbaan is erg prettig, vooral als het in je vakgebied is.
Thanks
Ja dat dacht ik ook sowieso wel handig om een beetje bij een organisatie te blijven (doe daar nu al 2 jaar vanalles en nog wat) waar ik misschien ooit kan gaan werken
pi_60607692
Gefeliciteerd miss_s! Handig dat het iets is dat met je opleiding te maken heeft. Goede kans dat het tot een 'echte' baan kan leiden straks.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60611563
Die foto met die maten laat nog even op zich wachten.
Ik heb serieus geen enkele foto waar ik met mijn hele lichaam en normaal op sta! Alleen maar rare springfoto's enzo.

Zal van het weekend een poging doen tot het maken van een foto en dan ga ik wel eens meten. Kunnen jullie ook zien dat ik echt een dikke kont heb.
pi_60622928
Even voor de spiegel en klaar toch Liejannuh?

ik heb gisteren mijn nieuwe skates uitgeprobeerd, en ze rijden echt heerlijk... Ik ga nu ook echt kei en keihard, oppassen dus...
Gisteravond chinees gegeten, en vanmorgen was ik dus ook wat zwaarder...
Ik vind het ergens zo raar dat het zo kan varieren met mijn gewicht, misschien moeten we toch eens naar een andere weegschaal gaan kijken...
pi_60623053
Mijn spiegels hangen allemaal op vrij donkere plekken in het huis.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:52:29 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_60624551
Ja maar teigan, dat gewicht varieert bij iedereen!

Ik schommel ook nog steeds tussen 1 a 2 kilo's om mijn gewicht (ben nu weer redelijk stabiel op 84 kilo gelukkig). De enige dag is dat 82 en dan ineens weer 85. Ik denk dat dat gewoon vocht is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:56:07 #272
4177 Jojogirl
pi_60624665
Bij mij is het 's ochtends altijd redelijk stabiel

Ging vanochtend ook weer eens op de weegschaal staan en ik ben gewoon afgevallen Beetje raar...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:38:50 #273
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60640847
zooo mn lesje was heel leuk!

de eerste 20-25 minuten zijn warming up, met 3 verschillende "dansjes" t lijkt wat op aerobics maar dan muzikaler qua beweging en veel afwisselender.
beetje stretchen niet te lang ivm afkoelen
daarna 20-25 minuten een choreo instuderen, nog steeds energiek maar minder dan de warming up. erg leuk, ook al kan ik t nog niet zo goed.
weer beetje stretchen
10-15 minuten pilates oefeningen voor de billen benen en buik als afsluiting.

k vond t erg leuk e ga in september zeker de beginners groep volgen.
pi_60648145
Klinkt wel leuk Kwak!
Ik word minder lenig Ik heb moeite met rechtop staan en mijn handen plat op de grond leggen.
En zitten met mijn benen tegen elkaar recht voor me uit en dan mijn voeten beetpakken en met mijn neus op mijn knieën liggen kan ik niet meer.

Oja, schoenen vastmaken ook niet echt meer
pi_60648176
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:42 schreef freecell het volgende:
Klinkt wel leuk Kwak!
Ik word minder lenig Ik heb moeite met rechtop staan en mijn handen plat op de grond leggen.
En zitten met mijn benen tegen elkaar recht voor me uit en dan mijn voeten beetpakken en met mijn neus op mijn knieën liggen kan ik niet meer.

Oja, schoenen vastmaken ook niet echt meer
Dat soort dingen kan ik al heel lang niet meer
De spagaat ook niet, terwijl dat vrij simpel ging (ja, zelfs als man )
pi_60648423
Klinkt goed. Veel plezier in september.

Ik keek net ook maar eens naar de sportlessen hier op de uni, maar er staat nog niks over komend collegejaar
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:55:21 #277
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60648473
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:42 schreef freecell het volgende:
Klinkt wel leuk Kwak!
Waarom zou je dat allemaal willen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:07:13 #278
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60648734
@ freecell: dus acrobatiek voor zwangere vrouwen of een cursusje slangenmens voor de hoogzwangere zit er niet meer in? he... vervelend....
pi_60649002
Nou, normaal kan ik het zonder moeite
Ben van mezelf gewend vrij lenig te zijn, maar goed.
Misschien moet ik dat ook inderdaad niet meer willen inmiddels
pi_60649034
Ik kon dat trouwens allemaal nog wel toen ik 90 KG was En nu ben ik nog niet eens 74 en kan ik het niet. Het zit hem dus niet in het gewicht
pi_60649074
Goh, zou er toch niet een baby in de weg zitten? Ik denk ook dat het niet te vergelijken is qua beweeglijkheid, vet is wat vervormbaarder dan een baby..

Ik kan mezelf tot weinig zetten vanmorgen, ik wilde nog naar de stad, maar dat doe ik wel even als het weer droog is, het stortregent hier nu...
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:21:12 #282
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60649075
op zich denk ik dat de (wat is t? 8 maanden?) aan baby in je buik wel een gegronde reden is tot vermindere bewegingsvrijheid...

ik ben soms leniger dan ik denk... zo bleek gisteren op de danscursus maar weer eens dat ik
1. bijzonder slappe buikspieren heb
2. wel hele lange beenspieren, vooral aan de achterkant. ik moet echt onmogelijk ver stretchen om ook maar IETS in mn kuiten te voelen...
pi_60649098
ik bedenk met net dat twee van mijn mede-blokkers vandaag trouwen.... Ik hoop toch niet dat ze op dit moment foto's gepland hadden, er staat mij wel zoiets bij.....
pi_60649158
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:53 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn spiegels hangen allemaal op vrij donkere plekken in het huis.
Mijn spiegel is 2*1 meter en hangt midden in m'n kamer !
pi_60649422
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Mijn spiegel is 2*1 meter en hangt midden in m'n kamer !
Daar zou ik écht ongelukkig van worden!
pi_60649451
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:34 schreef freecell het volgende:

[..]

Daar zou ik écht ongelukkig van worden!
wat dan
ik kleed me altijd aan voor de spiegel
en ik smeer me in met bodylotion voor de spiegel etc.
reuze handig

(en je schrikt niet als je bij iemand thuis komt met een spiegel.. WATTT zo dik. gewoon goed voor je realistische zelfbeeld )
pi_60649696
Ik heb een hele grote spiegel in mijn slaapkamer en daar kan ik prima tegen, maar ik hoef mezelf niet te zien wanneer ik dagelijkse dingen doe.
En ik heb nogal de neiging om erin te blijven kijken steeds. En dat gaat niet goed samen met mijn neiging om er zo slonzig mogelijk bij te lopen als ik een hele dag niks hoef. (soms borstel ik mijn haar nog eens om 4 uur ofzo )
pi_60649867
Oh, ik borstel m'n haar nooit.
pi_60649989
Misschien heeft dat met haartype te maken
Je wilt niet weten hoe ik eruit zie met ongeborsteld haar Nu ik zwanger ben gaat het no wel, maar normaal is het echt een drama.

De dieetcluppers die meewaren naar Marveld weten wel ongeveer wat ik bedoel denk ik En waarschijnlijk snappen die mijn uitstelgedrag ook wel.

Vooral als het nat geweest is, is er geen doorkomen aan.
pi_60650034
Ik heb het gister gestijld en het zit nu nog mooier
Ik zou zo wel naar een feestje gaan!

En m'n make up zit ook nog best prima
pi_60651496
bluh mijn haar is pluizig met korte plukjes bovenop (afgebroken of weer aan het aangroeien, kweetniet) en dooie puntjes. Ik ga het over 2 weken weer lekker in lagen laten knippen. Kan nu nog niet wegens het opsteken.
Ik heb zo'n zin om de schaar erin te laten zetten.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:30:00 #292
4177 Jojogirl
pi_60652681
Mijn haar is weer veel te lang. Dinsdag naar de kapper, eens bedenken of ik weer hetzelfde wil of dat ik nu toch maar eens blonde streepjes erin gooi en het heel anders laat knippen. Wil op zich wel eens wat anders, maar dit is wel heerlijk makkelijk: gewoon borstelen en elastiekje erin.
pi_60654537
-edit- kan ik beter weghalen

Vanochtend bezoek en heel gezond druiven, meloen, aardbeien en komkommer gegeten. Nu zit ik met een bak restant aardbeien op de bank.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 18:03:05 #294
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60662590
yeah.. sinds ik terug ben van london 1 kilo eraf!!!
gezond eten werkt toch
pi_60666775
Zo! En nu wil ik niet meer horen dat ik dun ben of vooral niet meer hoef af te vallen!

Beetje rare foto geloof ik. Maar afijn, lengte 1.80.
Borstomvang 99 cm
Onderwijdte 81 cm
Taille 76 cm
Heupen (ter hoogte van mn heupbot): 100 cm
Heupen (op het dikste punt bij mn kont) 112 cm
En omdat dit een hele vage foto is: binnenbeenlengte: 90 cm

Owja, en sorry voor de extreem brakke paint skillz!
pi_60670770
Past wel weer bij je.

Ik ga mezelf echt niet opmeten, veel te demotiverend. Kom alleen maar aan van de medicijnen. Maar ik ben nu aan het afbouwen. Dus hopelijk over een jaartje kan ik weer meedoen.
*OUD heilige*
pi_60677664
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:43 schreef YPPY het volgende:
Past wel weer bij je.
De brakke paintskillz? Of die dikke kont?
Overigens is dit dus met een BMI van 24.
quote:
Ik ga mezelf echt niet opmeten, veel te demotiverend. Kom alleen maar aan van de medicijnen. Maar ik ben nu aan het afbouwen. Dus hopelijk over een jaartje kan ik weer meedoen.
Soms is dat gewoon heel verstandg. Mag ik je dan ook aanraden om zo min mogelijk broeken te gaan kopen? Daar word zelf ik strontchagerijnig van.
pi_60677746
Dat gepaint en dan zo'n leuk groen kleurtje gebruiken.

Broeken kopen is stom. Ik pas er nog 2. Gelukkig heb ik wel 6 rokjes hangen.
*OUD heilige*
pi_60677812
Groen is leuk1 Past leuk bij mn tshirt.
2 broeken is meer dan voldoende.

Veel plezier vandaag Yppy! Ik ga mn spullen bij elkaar graaien en dan zo lekker fietsen naar Den Haag.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 08:38:01 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_60677835
Broeken kopen is inderdaad stom

Ik snap nu eindelijk waarom er zoveel mensen altijd in rokken lopen. Dat heeft helemaal niets met hun geloof te maken, die mensen passen gewoon geen broeken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')