Dat zou toch al heel goed klinken nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:54 schreef Klonk het volgende:
ik vind de overgang van BMI klasse van veel te zwaar naar te zwaar ook wel wat hebben
Een half jaar valt prima mee toch? Ik hoop eind volgend jaar de 100 kilo weer eens te zienquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:09 schreef kwakveense het volgende:
ja. das de volgende staponder de 80 zijn getallen die ik me nauwelijks meer kan herinneren...
onder de 76 ben ik pas niet meer obees maar daar geef ik mezelf nog zeker een half jaar de tijd voor (leuk he, een dwergje zijn... gezond gewicht voor mij is tussen de 47 en 64 kilo)
ik ken het, mijn gezonde gewicht ligt ook tussen die grenzen volgens mij.... ik vond de overgang naar de BMI onder de 30 ook wel speciaal..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:09 schreef kwakveense het volgende:
ja. das de volgende staponder de 80 zijn getallen die ik me nauwelijks meer kan herinneren...
onder de 76 ben ik pas niet meer obees maar daar geef ik mezelf nog zeker een half jaar de tijd voor (leuk he, een dwergje zijn... gezond gewicht voor mij is tussen de 47 en 64 kilo)
Volgens mij is het meer gewoon iets dat in mijn hoofd zitquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:02 schreef kwakveense het volgende:
heb je niet minder last s avonds als je overdag gewoon toch iets meer eet? of iets meer vet gebruiken bij je avondmaaltijd ofzo?
ik heb soms ook van die periodes hoor, dat ik s avonds onwijze trek heb. meestal eet ik dan rjstwafels met n plakje rauwe ham, of zilveruitjes en augurkjes ofzo.
Of je komt de laatste maand nog ff 7 kilo aanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:29 schreef freecell het volgende:
Volgens mij kan dat wel degelijk uitmaken hoor
Die van mij gaat ook raar doen als de batterijen op zijn.
Ik heb trouwens nog steeds een gezond gewicht(73,5 en gezond is bij mij tot 76)
En als ik het zo bekijk zou ik dat wel eens kunnen houden ook, zou wel lollig zijn!
In totaal nu dus 9,5 KG aangekomen.
Dat moet dan in de komende 1,5 tot 4,5 weken gebeuren.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of je komt de laatste maand nog ff 7 kilo aan
De eeuwige optimist!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of je komt de laatste maand nog ff 7 kilo aan
Ik heb het zat vrouwen zien doenquote:
Kan makkelijkquote:
wil je echt nog 5 kilo afvallen? of meer als buffer voor als je straks minder gaat bewegen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:47 schreef Liejannuh het volgende:
Ik geloof graag dat het kan en dat het regelmatig gebeurt. Maar dan nog steeds wil je sommige dingen niet horen.Je wilt toch ook geen horror bevallingsverhalen horen als (hoog)zwangere?
Ik ga zo maar weer een rondje hardlopen, kijken of het helpt in mijn streven om nog 5 kilo af te vallen.
Wat leuk!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:03 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben aangenomen bij de voorschoolse opvang
Ik deed al tussenschoolse maar dat is op vrijwilligersbasis maar bij de voorschoolse heb je eigenlijk een diploma nodig, maar kennelijk vonden ze mijn propedeuse pedagogiek ook goed genoeg
Ik ben helemaal niet slank! De meeste broeken in maat 42 pas ik niet, die krijg ik niet dicht!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:58 schreef octopussy het volgende:
[..]
wil je echt nog 5 kilo afvallen? of meer als buffer voor als je straks minder gaat bewegen?
Ik vind je zo mooi slank nu![]()
Hardlopen zo ook maar weer doen. Ik had een maand niet gelopen, eergisteren weer begonnen en het ging best redelijk. Nu wel een moeilijke les, 8x2 minuten, dus ben benieuwd of ik dat haal.
O ik vond jou wel slank op de meetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet slank! De meeste broeken in maat 42 pas ik niet, die krijg ik niet dicht!
Ik heb natuurlijk wel geweldige proporties, waardoor ik ontzettend slank lijk.Owja, en goed passende kleding is ook de manier om slank te lijken.
![]()
Maar met die 5 kilo eraf zit ik op een BMI van 23 ofzo. En dat lijkt me een geweldig streven en dan pas ik hopelijk ook in maat 40. Want dat is heel stiekem mijn ultieme doel.Wel met behoud van borsten uiteraard.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet slank! De meeste broeken in maat 42 pas ik niet, die krijg ik niet dicht!
Ik heb natuurlijk wel geweldige proporties, waardoor ik ontzettend slank lijk.Owja, en goed passende kleding is ook de manier om slank te lijken.
![]()
Maar met die 5 kilo eraf zit ik op een BMI van 23 ofzo. En dat lijkt me een geweldig streven en dan pas ik hopelijk ook in maat 40. Want dat is heel stiekem mijn ultieme doel.Wel met behoud van borsten uiteraard.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O ik vond jou wel slank op de meetGewoon precies goed!
Serieus! Ik heb behoorlijk stevige benen. En een flinke kont.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:21 schreef octopussy het volgende:
[..]
meen je dat nou van die broekmaat? Je hebt een stuk minder buik dan ik en ik pas over het algemeen wel in maat 42. Misschien komt het meer door je heupen of je gespierde benen?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:39 schreef Zeeltje het volgende:
Zo mensen. Ik ben terug uit london. Ik ben zo verliefd op london!
Ontzettend veel gelopen en opzich wel goed gegegeten. 1 Keer mac en 1 keer kfc. Maar dat gedurende 7 dagen valt dat best wel mee. Alhoewel ik de laatste tijd ontzettend heb gestresst en nu ook zwaarder ben. 79,3 kilo hoogste ooit.
Ik heb nu een speciaal dieet voor 2 weken. En in london heb ik voor 7 pond goede loopschoenen gekocht met renkleding. Dus ik kan weer gaan beginnen!!!
En voor iedereen die is afgevallen! top!
Hopelijk bevalt het goedquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:27 schreef kwakveense het volgende:
ik ga morgen weer eens een uurtje sporten. inloopuur danc workout bij het universitair sportcentrum. als ik t leuk vind ga ik t volgend semester volgen bij de beginners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |