ik kom hier weer is in dit topic binnengelopenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:58 schreef freecell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En voor het formaat: [ afbeelding ]
niet goed ben weer bijna op het oude ik moet 15 augustus naar de internist. Juist omdat het niet gaat het afvallen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:54 schreef Miss_S het volgende:
Hey Riann hoe gaat het nu met je en het afvallen?
Hopelijk bevalt hetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:57 schreef kwakveense het volgende:
dance workout is een soort hiphop/streetdance/jazzballet, met warming up, en ook veel aandacht voor je houding bij de beginners, naast high energy work out elementen... hoop dat ik t een beetje kan leren...
Ahh maar zo te horen gaat het ook niet echt om de pasjes onthouden bij deze workout?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:19 schreef kwakveense het volgende:
hmmm dansles op de middelbare school, dat kon ik wel goed. maar ik ben ook wel muzikaal en redelijk ritmisch (al zeg ik t zelf). mijn pasjesgeheugen is alleen niet zo goed...
Ik ben benieuwd morgen mijn eerste les!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:33 schreef Pandorah het volgende:
Zeeltje: ik ben ook erg stijf maar doe ook aan yoga. Het helpt echt je soepeler worden (en ook de ademhaling). Maar ga niet verder in een houding als je lichaam dat niet aankan. Met ademhalen kan je overigens wel dieper in een houding komen (maar niet zover dus gaan dat het pijn doet). Komt vast goed dus
Thanksquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:07 schreef omearos het volgende:
Gefeliciteerd Miss_Seen vaste bijbaan is erg prettig, vooral als het in je vakgebied is.
Dat soort dingen kan ik al heel lang niet meerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:42 schreef freecell het volgende:
Klinkt wel leuk Kwak!
Ik word minder lenigIk heb moeite met rechtop staan en mijn handen plat op de grond leggen.
En zitten met mijn benen tegen elkaar recht voor me uit en dan mijn voeten beetpakken en met mijn neus op mijn knieën liggen kan ik niet meer.
Oja, schoenen vastmaken ook niet echt meer
Waarom zou je dat allemaal willen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:42 schreef freecell het volgende:
Klinkt wel leuk Kwak!
Ik word minder lenigIk heb moeite met rechtop staan en mijn handen plat op de grond leggen.
En zitten met mijn benen tegen elkaar recht voor me uit en dan mijn voeten beetpakken en met mijn neus op mijn knieën liggen kan ik niet meer.
Mijn spiegel is 2*1 meter en hangt midden in m'n kamerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:53 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn spiegels hangen allemaal op vrij donkere plekken in het huis.
Daar zou ik écht ongelukkig van worden!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn spiegel is 2*1 meter en hangt midden in m'n kamer!
wat danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar zou ik écht ongelukkig van worden!
De brakke paintskillz?quote:
Soms is dat gewoon heel verstandg.quote:Ik ga mezelf echt niet opmeten, veel te demotiverend. Kom alleen maar aan van de medicijnen. Maar ik ben nu aan het afbouwen. Dus hopelijk over een jaartje kan ik weer meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |