Zeg eens, hoe zit dat nou met jou?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Volgens mij mag ik me alweer bijna hier gaan aanmelden als ik zo doorga
whoops
Je bent lerares, ik weet een trucje om populariteit te winnenquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:54 schreef teigan het volgende:
ik heb de pimp my snack site ook al doorgekeken, maar toch, het idee om het op te moeten eten...
daardoor heb ik al zoiets dat ik het niet hoef te gaan maken..
tja, je mag niet eten in een practicumlokaal..quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent lerares, ik weet een trucje om populariteit te winnen
Kun je niet met heel veel suiker en zo een soort mega ultra toverbal maken of zo? 3 zakken citroenzuurtjes oplossen en indikken voor de kern en zo per laag uitbouwen? Idee?quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zit nu de hele Pimp My Snack site door te spitten naar een mogelijk experiment.
Vorige week al chocoladecake in 5 minuten gemaakt.Was behoorlijk goed te doen.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:48 schreef freecell het volgende:
Tara is thuis.
Dus ik zeg: "er ligt een itkat voor je in de koelkast"
Hij loopt naar de keuken.
.... Diepe stilte...
"wow.... hoe? wat? hoe?? Van wie heb je die dan?"
"gemaakt"
"gemaaaakt?"
Hij vindt het een big kitkat en was onder de indruk
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Doe die foto nogens hier posten ook
Vandaag zijn we allebei de hele dag weg, dus je zal nog ff moeten wachtenquote:Op donderdag 31 juli 2008 07:32 schreef Rewimo het volgende:
TaraEet smakelijk
Ik wil een foto van Tara die Kitkat eet
Wel voor ik morgen in het vliegtuig zit?quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Vandaag zijn we allebei de hele dag weg, dus je zal nog ff moeten wachten
Geen idee, maar ik kan me zo voorstellen dat hij geen kitkat bij het ontbijt wilquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wel voor ik morgen in het vliegtuig zit?Ben ook nieuwsgierig en anders moet ik straks 20 topics gaan teruglezen...
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:22 schreef ymme het volgende:
Iedereen die met vakantie gaat. Ben jaloers. WIj moeten nog wachten tot oktober.
Maar heel veel plezier, voor hen die weg gaan, of het nu een paar dagen of weken is
Goed bezig!quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vandaag zelfs 1200 meter gezwommen
Eensch... doe mij die nieuwe keuken maarquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dit jaar al een paar keer weg geweest én zit je midden in een verbouwing. En dus in oktober ga je weer op vakantie. En jij bent jaloers op anderen?
![]()
Op dit moment wel jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dit jaar al een paar keer weg geweest én zit je midden in een verbouwing. En dus in oktober ga je weer op vakantie. En jij bent jaloers op anderen?
![]()
Och, zielig ding! Huis kopen is ook helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben pas zielig, ik ga pas volgend jaar weer met vakantie
Ik ben ook zieligquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben pas zielig, ik ga pas volgend jaar weer met vakantie
sarcasme!quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Och, zielig ding! Huis kopen is ook helemaal niet leuk.![]()
Misschien komt dat ook wel een heel klein beetje door je manier van posten?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:21 schreef ymme het volgende:
Zoals ook al op het dieetforum aangegeven. Vind ik dat er door bepaalde mensen 'op een rare bepaalde manier' op mij gereageerd wordt. Altijd even een verbeter versie laat ik maar zeggen.
Ik voel mij hier dus ook niet gewenst, en ga dit topic dan ook verlaten.
Naja ik bedoel, als ik op dit moment door alle drukte en rotzooi hier, naar een vakantie hunker, tja dan is dat zo. En ik durf eerlijk te zeggen, dat niemand op dit moment met mij wil ruilen, met deze bende in huis. En tja, als het klaar is, dan is het ook super, en weet je weer waarvoor je het gedaan hebt, maar op dit moment zie ik dat even niet. En dat daar dan weer zo op ingegaan moet worden, omdat het een domme post van Ymme is. Tja dat weet ik nu wel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien komt dat ook wel een heel klein beetje door je manier van posten?
Ik zou het overigens leuk vinden als je gewoon blijft.
Ik heb het even uitgelegd op het chocoforumquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:28 schreef ymme het volgende:
[..]
Naja ik bedoel, als ik op dit moment door alle drukte en rotzooi hier, naar een vakantie hunker, tja dan is dat zo. En ik durf eerlijk te zeggen, dat niemand op dit moment met mij wil ruilen, met deze bende in huis. En tja, als het klaar is, dan is het ook super, en weet je weer waarvoor je het gedaan hebt, maar op dit moment zie ik dat even niet. En dat daar dan weer zo op ingegaan moet worden, omdat het een domme post van Ymme is. Tja dat weet ik nu wel.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sarcasme!
Jij zit morgen in het vliegtuig.
Dat soort vooruitzichten zijn misschien nog wel beter dan vakantiequote:Op donderdag 31 juli 2008 10:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vandaag de laaaaatste uurtjes bij mijn huidige werkgever. Morgen is alles beter.
Mijn vriend heeft vandaag ook zijn laatste werkdag bij z'n baasquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort vooruitzichten zijn misschien nog wel beter dan vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |