Zeg eens, hoe zit dat nou met jou?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Volgens mij mag ik me alweer bijna hier gaan aanmelden als ik zo doorga
whoops
Je bent lerares, ik weet een trucje om populariteit te winnenquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:54 schreef teigan het volgende:
ik heb de pimp my snack site ook al doorgekeken, maar toch, het idee om het op te moeten eten...
daardoor heb ik al zoiets dat ik het niet hoef te gaan maken..
tja, je mag niet eten in een practicumlokaal..quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent lerares, ik weet een trucje om populariteit te winnen
Kun je niet met heel veel suiker en zo een soort mega ultra toverbal maken of zo? 3 zakken citroenzuurtjes oplossen en indikken voor de kern en zo per laag uitbouwen? Idee?quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zit nu de hele Pimp My Snack site door te spitten naar een mogelijk experiment.
Vorige week al chocoladecake in 5 minuten gemaakt.Was behoorlijk goed te doen.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:48 schreef freecell het volgende:
Tara is thuis.
Dus ik zeg: "er ligt een itkat voor je in de koelkast"
Hij loopt naar de keuken.
.... Diepe stilte...
"wow.... hoe? wat? hoe?? Van wie heb je die dan?"
"gemaakt"
"gemaaaakt?"
Hij vindt het een big kitkat en was onder de indruk
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Doe die foto nogens hier posten ook
Vandaag zijn we allebei de hele dag weg, dus je zal nog ff moeten wachtenquote:Op donderdag 31 juli 2008 07:32 schreef Rewimo het volgende:
TaraEet smakelijk
Ik wil een foto van Tara die Kitkat eet
Wel voor ik morgen in het vliegtuig zit?quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Vandaag zijn we allebei de hele dag weg, dus je zal nog ff moeten wachten
Geen idee, maar ik kan me zo voorstellen dat hij geen kitkat bij het ontbijt wilquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wel voor ik morgen in het vliegtuig zit?Ben ook nieuwsgierig en anders moet ik straks 20 topics gaan teruglezen...
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:22 schreef ymme het volgende:
Iedereen die met vakantie gaat. Ben jaloers. WIj moeten nog wachten tot oktober.
Maar heel veel plezier, voor hen die weg gaan, of het nu een paar dagen of weken is
Goed bezig!quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vandaag zelfs 1200 meter gezwommen
Eensch... doe mij die nieuwe keuken maarquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dit jaar al een paar keer weg geweest én zit je midden in een verbouwing. En dus in oktober ga je weer op vakantie. En jij bent jaloers op anderen?
![]()
Op dit moment wel jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dit jaar al een paar keer weg geweest én zit je midden in een verbouwing. En dus in oktober ga je weer op vakantie. En jij bent jaloers op anderen?
![]()
Och, zielig ding! Huis kopen is ook helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben pas zielig, ik ga pas volgend jaar weer met vakantie
Ik ben ook zieligquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben pas zielig, ik ga pas volgend jaar weer met vakantie
sarcasme!quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Och, zielig ding! Huis kopen is ook helemaal niet leuk.![]()
Misschien komt dat ook wel een heel klein beetje door je manier van posten?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:21 schreef ymme het volgende:
Zoals ook al op het dieetforum aangegeven. Vind ik dat er door bepaalde mensen 'op een rare bepaalde manier' op mij gereageerd wordt. Altijd even een verbeter versie laat ik maar zeggen.
Ik voel mij hier dus ook niet gewenst, en ga dit topic dan ook verlaten.
Naja ik bedoel, als ik op dit moment door alle drukte en rotzooi hier, naar een vakantie hunker, tja dan is dat zo. En ik durf eerlijk te zeggen, dat niemand op dit moment met mij wil ruilen, met deze bende in huis. En tja, als het klaar is, dan is het ook super, en weet je weer waarvoor je het gedaan hebt, maar op dit moment zie ik dat even niet. En dat daar dan weer zo op ingegaan moet worden, omdat het een domme post van Ymme is. Tja dat weet ik nu wel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien komt dat ook wel een heel klein beetje door je manier van posten?
Ik zou het overigens leuk vinden als je gewoon blijft.
Ik heb het even uitgelegd op het chocoforumquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:28 schreef ymme het volgende:
[..]
Naja ik bedoel, als ik op dit moment door alle drukte en rotzooi hier, naar een vakantie hunker, tja dan is dat zo. En ik durf eerlijk te zeggen, dat niemand op dit moment met mij wil ruilen, met deze bende in huis. En tja, als het klaar is, dan is het ook super, en weet je weer waarvoor je het gedaan hebt, maar op dit moment zie ik dat even niet. En dat daar dan weer zo op ingegaan moet worden, omdat het een domme post van Ymme is. Tja dat weet ik nu wel.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sarcasme!
Jij zit morgen in het vliegtuig.
Dat soort vooruitzichten zijn misschien nog wel beter dan vakantiequote:Op donderdag 31 juli 2008 10:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vandaag de laaaaatste uurtjes bij mijn huidige werkgever. Morgen is alles beter.
Mijn vriend heeft vandaag ook zijn laatste werkdag bij z'n baasquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort vooruitzichten zijn misschien nog wel beter dan vakantie
Ehquote:
"Nou, klinkt leuk allemaal! Dat wil ik wel doenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
Eh
Een baan kan op papier heel leuk klinken en na een sollicitatiegesprek heel erg tegenvallen he
Opgedrongen door een werving en selectiebureau.quote:
Stalkerig? Het is toch vleiend als je weet dan mensen je heel graag willen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:35 schreef Levitation het volgende:
Oja, en het bedrijf is best stalkerig, zowel mij als BB hebben ze nog echt aan de kop gezeurd of we écht écht écht niet wilden komen.
Ja, maar, blijkbaar doen ze dat bij alle sollicitanten die "nee" zeggen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stalkerig? Het is toch vleiend als je weet dan mensen je heel graag willen?
Misschien is het wel een enorm k*tbedrijf dan, dat er zo veel sollicitanten nee zeggenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:03 schreef Levitation het volgende:
Ja, maar, blijkbaar doen ze dat bij alle sollicitanten die "nee" zeggen.
Retteketet...quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is het wel een enorm k*tbedrijf dan, dat er zo veel sollicitanten nee zeggen
Naja, het is gewoon IT en het is moeilijk om aan mensen te komen... ik had ook keuze uit meerdere aanbiedingen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is het wel een enorm k*tbedrijf dan, dat er zo veel sollicitanten nee zeggen
Troost je, in ieder geval MIJN bijdrage daaraan was niet heel serieus bedoeldquote:
Heb je al een laserlampje? Daar kan je Vince helemaal gek mee maken, zo leuk!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:30 schreef teigan het volgende:
ja, katten zorgen wel voor leven in de tent..
Al liggen ze hier allebei nu voor pampus.. Het is wel jammer, onze kat reageert toch iets minder happy op ons kitten dan dat het in het begin leek, en ons kitten moet haar energie wel kwijt..
ik hoop dus op weer een pleegnestje, dan heeft zij ook weer wat speelkameraadjes..
Och groot. Op dit moment een centimeter of 18 geloof ikquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:30 schreef YPPY het volgende:
Las ik het nou goed kaputwiehund, had jij groot nieuws?
Volgens mij was níemand serieus.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Troost je, in ieder geval MIJN bijdrage daaraan was niet heel serieus bedoeld
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:57 schreef Levitation het volgende:
*burp*
* Levitation heeft 3 stukken van de zelfgebakken appeltaart op.![]()
Maar het was wel heel lekker.En ik heb mijn brood laten staan.
En mijn tussendoortjes.
En zelfs mijn fruit.
Ja, dan worden we samen vet!quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Oooh... JIJ!!
Nu mag ik ook een Magnum![]()
Soms is dat echt zo stom hequote:Op donderdag 31 juli 2008 19:43 schreef kwakveense het volgende:
hallo...tvp....
ik ben zo ongemotiveerd deze week. ik voelde me best slank al de laatste tijd en ineen sheeft dat plaatsgemaak voor t gevoel dat ik moddervet ben en er niet uit zie...
bah.
we gezon gegeten op zich vandaag (filetlapje met knoflook is lekker) dus ach, t komt wel weer goed. maar kwak is even niet blij deze week geoon. blegh.
Ben je heen geweest?/quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:06 schreef Miss_S het volgende:
TVP
Dagje pretpark is volgens mij niet heel goed voor de lijn maar heb wel een heel leuke dag gehad
Bobbejaanland, erg warm maar niet zo druk dus dat was wel fijnquote:
Nou, zo evil is dat nog niet toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bobbejaanland, erg warm maar niet zo druk dus dat was wel fijn
en mijn eetlijstje voor vandaag dan maar
Ontbijt: special K met halfvolle melk
Lunch: 5 stukjes kipnuggets
Avondeten: pizza funghi
En tussendoor 2 blikjes red bull
Wel iets frituur en pizza en natuurlijk +200 kcal in het drinken normaal probeer ik alleen water te drinkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, zo evil is dat nog niet toch?
628kcal? en dan voor te stellen dat ik een jaar geleden alles boven de 250kcal voor diner al veel vondquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had nog een blok lasagne in de diepvries liggen. 628 kcal volgens de verpakking. Ik vind het oke
Ja maar dat is ook niet helemaal gezondquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
628kcal? en dan voor te stellen dat ik een jaar geleden alles boven de 250kcal voor diner al veel vond
Beide is niet echt ideaal volgens mij (boven de 600 en onder de 250)quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook niet helemaal gezond
Ik hou meestal 500 tot 600 aanquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Beide is niet echt ideaal volgens mij (boven de 600 en onder de 250)
Zo eet ik meestal nu, zeker in de zomerquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hou meestal 500 tot 600 aan
En dat gaat sneller dan je denkt
Vanavond tartaar gebakken in light boter: ca. 200 kcal
Slaai: 50 kcal
Light feta: 80 kcal
Olie voor de dressing: 150 kcal
Zit je al aan 480 en dan heb je nog extreem licht eten![]()
euhmmm hij is pas 15 augustus weer in t land... dus nog niet... misschien dat ie wel belt als ie dit weekend anderhalve dag thuis is, maar ik reken er nietop... en ik ga ook niet bellen want ik wil m de ruimte geven...quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:45 schreef teigan het volgende:
ik ken het gevoel kwakveense.
ik ben gisteren op zoek geweest naar een bikini, en ik heb op een gegeven moment echt in tranen gestaan, ik vond mezelf ineens weer zo moddervet..
Uiteindelijk een bikini gevonden, en toen ik daar thuis een foto van maakte, viel het enorm mee...
hoe is het nu met je vriendje? Heb je hem alweer gesproken na de stop die jullie ingelast hadden?
Leg (of gooi) die dropjes toch weg joh, daar word je ook niet vrolijker vanquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:21 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhmmm hij is pas 15 augustus weer in t land... dus nog niet... misschien dat ie wel belt als ie dit weekend anderhalve dag thuis is, maar ik reken er nietop... en ik ga ook niet bellen want ik wil m de ruimte geven...
maar goed, dat helpt ook niet mee. k ben meestal heel positief en nuchter er over en soms voel ik me ineens heel ongelukkig, en lelijk, en stom. dat ie me straks niet meer wil, en dat natuurlijk geen enkele man me ooit nog wil...enzo...stom he?
en nu zit ik dus dropjes te snoepen. oh oh....
al gedaan! enneh, ik ga er nog maar even zoveel mogelijk van uit dat ik m niet jaloers hoef te maken...quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Leg (of gooi) die dropjes toch weg joh, daar word je ook niet vrolijker van
Lekker gezond eten en er voor zorgen dat hij jaloers wordt op alle mannen die je nakijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |