Ik wil ook niet iedereen neerschieten maar gewoon een paar als dat nodig is! De meeste zijn er toch voor opvulling! Vind de oblivion manier dan beter!quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:38 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je dan niks van een verhaal kunt opbouwen? want immers iedereen die je iets kan/kon vertellen ligt straks dood op de grond als je alles dood kunt schieten. Dan hou je niet veel meer over dan een Rambo in Afrika game. Die games heb ik wel genoeg gespeeld. (ok niet in Afrika)
Aiight!quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil ook niet iedereen neerschieten maar gewoon een paar als dat nodig is! De meeste zijn er toch voor opvulling! Vind de oblivion manier dan beter!
Ik wil gewoon een keer binnen vallen met zo;n pickup en dan iedereen neerschieten![]()
[ afbeelding ]
Je moet Friday the 13th ook kijken als je die nog niet gezien hebt, echt geniaal!quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
Cyb heb je deze wel eens gezien van AVGN?
Hij ragt Bugs Bunny echt finaal in elkaar
Helaas alleen onlinequote:Op donderdag 31 juli 2008 21:09 schreef Motorhoofd het volgende:
Is het met Saints Row 2 offline of online coop?
Offline coop
Hij is flauwquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
Cyb heb je deze wel eens gezien van AVGN?
Hij ragt Bugs Bunny echt finaal in elkaar
Die was ook geniaal jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:11 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Je moet Friday the 13th ook kijken als je die nog niet gezien hebt, echt geniaal!
I rather drown in diarrea, i rather eat snotty diarrea vomited out of a buffalo's dick![]()
Hoe komt die erop
Rainbow Six Vegas 3?quote:
Jongen in 1 keer goed echt niet leuk met jouquote:
Dunno, ik weet alleen dat als je zo'n groot dorp ingaat je al je wapens moet afgeven.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:47 schreef AQuila360 het volgende:
Maar sacky wat als je een heel dorp in de fik steekt? Lopen die lui dan gewoon er doorgeen of er nix aan de hand is? Kijk dat kan nogal nep worden he
Fair enough!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dunno, ik weet alleen dat als je zo'n groot dorp ingaat je al je wapens moet afgeven.
Ik zag iemand die een vliegtuigmotor in wordt gegooidquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Trailer Saint's Row 2:
http://ps3.ign.com/dor/ob(...)devdiary_073008.html
Tera Patrick![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |