Kut man ik had het eerst goed en toen ging ik ff googlen en toen zeiden ze datquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:16 schreef Sackboy het volgende:
Vier typo's in de TT.
Gvd laat iemand het aanpassen want dit is te ergquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:39 schreef SpankmasterC het volgende:ik kan natuurlijk met al mn mooie knopjes wel de TT veranderen, maar ik vind dit eigenlijk een stuk leuker zo
Ik dacht er nog aan om misschien Castle Crashers te halen, maar als ie 1800 points gaat kosten dan bekijken ze het maar. Het moet niet gekker wordenquote:According to the official Japanese Xbox 360 blog, August 6th's Braid will be setting gamers back 1200 Microsoft Points ($15), with Castle Crashes weighing in at 1800 Points ($22.50?) - the most expensive Live Arcade game yet. Note that these are Japanese prices, while also noting that they generally coincide with European and North American prices.
Ik kon er nix aan doenquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:05 schreef gamefreek het volgende:
1800 punten is aardig wat, kunnen ze de game net zo goed op disc uitbrengen![]()
En AQuila:
Alles boven de 800 punten hoef ik zowiezo nietquote:
2400 punten confirmed?quote:Price points for Castle Crashers and Braid as listed by Microsoft Japan are incorrect for both domestic and international markets, a Microsoft representative has informed Shacknews.
The company further noted that it will officially announce price points for those titles on the Monday preceding Braid and Castle Crashers' respective release dates, or August 4 and 25.
Ik denk je zusjequote:Op donderdag 31 juli 2008 00:54 schreef Rkatier het volgende:
Nog paar uur te gaan en dan Soul Calibur IV op de matje
Direct tegen me zusje spelenkijken wie er dan wint, we hebben immers even veel kunnen oefenen (niet dus
)
Pics van je zusje dan kan ik wel vertellen wie er wintquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:54 schreef Rkatier het volgende:
Nog paar uur te gaan en dan Soul Calibur IV op de matje
Direct tegen me zusje spelenkijken wie er dan wint, we hebben immers even veel kunnen oefenen (niet dus
)
neequote:Op woensdag 30 juli 2008 19:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En die 8 -0 waarmee je op je falie hebt gekregen heeft er nix mee te maken?
In Japan krijgen ze een 360 gratis bij een pak sushi... wij mogen hier dus waarschijnlijk meer gaan lappen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:36 schreef kepler het volgende:
ow en iedereen kan weer met een gerust hart gaan slapen:
http://www.shacknews.com/onearticle.x/53933
[..]
2400 punten confirmed?
50 km2, vergelijkbaar met de wereld van Oblivion + uitbreidingen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:26 schreef Bastard het volgende:
Hoe groot is de wereld van FAR CRY 2 eigenlijk? Vergelijkbaar met bijvoorbeeld een GTA deel of een Just Cause?
Ok, dat is best wel te doen dus.. vooral als het zo dichtbegroeid is als de filmpjes hier en daar doen geloven!quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
50 km2, vergelijkbaar met de wereld van Oblivion + uitbreidingen.
Ik kijk momenteel gruwelijk uit naar dat spel!quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok, dat is best wel te doen dus.. vooral als het zo dichtbegroeid is als de filmpjes hier en daar doen geloven!
Ik kijk er nog maar een beetje naar uitquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel gruwelijk uit naar dat spel!
Is de hype over? Waar komt dat door,.... omdat je geen vrienden kan schieten ofzo,... of wat was het ook alweer? Je kan niet sterven?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kijk er nog maar een beetje naar uit
Ik hoop alleen dat ze de AI zo hebben aangepast dat ze je inmiddels niet meer op 4 km. afstand zien.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel gruwelijk uit naar dat spel!
http://www.insidegamer.nl/xbox360/farcry2/videos/8130quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:17 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat ze de AI zo hebben aangepast dat ze je inmiddels niet meer op 4 km. afstand zien.
DAT is de reden waarom hij er minder naar uitkijkt,.... whoehahahahahahahahaquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:20 schreef Sackboy het volgende:
AQuila stelt zich weer eens aan![]()
Alleen maar omdat je geen neutrale civilians neer kan knallen (sommige dorpjes mag je niet met wapens naar binnen). Maar van die civilians krijg je juist je missies en opdrachten, dus als je ze allemaal neer zou knallen zou je geen opdrachten meer krijgen en zou het spel wel heel erg snel afgelopen zijn
Dat prone is liggend schieten dat heet niets met dood gaan te makenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is de hype over? Waar komt dat door,.... omdat je geen vrienden kan schieten ofzo,... of wat was het ook alweer? Je kan niet sterven?
Ik stel me niet aanquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:20 schreef Sackboy het volgende:
AQuila stelt zich weer eens aan![]()
Alleen maar omdat je geen neutrale civilians neer kan knallen (sommige dorpjes mag je niet met wapens naar binnen). Maar van die civilians krijg je juist je missies en opdrachten, dus als je ze allemaal neer zou knallen zou je geen opdrachten meer krijgen en zou het spel wel heel erg snel afgelopen zijn
Dat is de reden jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
DAT is de reden waarom hij er minder naar uitkijkt,.... whoehahahahahahahaha
Als je wilt schieten op alles wat beweegt moet je gewoon een shooter nemen als Halo, CoD, UT etc.. ik ben juist blij dat je niet iedereen mag neerschieten.. anders veeg je iedereen van de kaart.. game overquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
DAT is de reden waarom hij er minder naar uitkijkt,.... whoehahahahahahahaha
quote:Demo: Madden NFL 09
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: E (Everyone)] Madden NFL 09 is the first ever sports game that adapts to you! Continuing 20 Years of Innovation, Madden NFL 09 unleashes over 85 new features and enhancements, including the all-new Virtual Training Center, EA Sports BackTrack and the Adaptive Difficulty Engine, which tailors the experience to your individual playing style and football IQ.
Size: 1.09 GB
quote:Demo: FaceBreaker
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LANGUAGE,SUGGESTIVE THEMES,VIOLENCE] In this in-your-face, arcade world full of ego-wielding characters, FaceBreaker™ offers irreverent fun, immersive gameplay, and eye-popping stylized graphics. Add some personality to your fight by uploading a photo of your face to create a realistic likeness using Photo Game Face, and go toe-to-toe with a real-life friend or foe.
Size: 954.56 MB
Ben je dan niet bang dat je dan niks van een verhaal kunt opbouwen? want immers iedereen die je iets kan/kon vertellen ligt straks dood op de grond als je alles dood kunt schieten. Dan hou je niet veel meer over dan een Rambo in Afrika game. Die games heb ik wel genoeg gespeeld. (ok niet in Afrikaquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik stel me niet aanIk vind het echt klote dat je geen dorpelingen kan neerschieten!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |