Hier staan al zijn filmpjes hij heeft er behoorlijk wat en sommige zijn ook echt geniaal!quote:
Ik las het ja, vind het een rare beslissing. Een aantal titels daarvan gaan sowieso flink geld opleveren vanwege de naam alleen al (50ct en Ghostbusters bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:50 schreef Sackboy het volgende:
Activision heeft aangegeven dat ze de volgende games niet gaan publishen:
Brutal Legend, Wet, Ghostbusters, Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena, World at Conflict: Soviet Assault, 50 Cent Blood on the Sand, Zombie Wranglers, Leisure Suit Larry: Box Office Bust, as well as several Xbox Live Arcade titles.
Dus die worden of gecancelled of gaan naar een andere publisher.
50 cent wat doe jequote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:50 schreef Sackboy het volgende:
Brutal Legend, Wet, Ghostbusters, Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena, World at Conflict: Soviet Assault, 50 Cent Blood on the Sand, Zombie Wranglers, Leisure Suit Larry: Box Office Bust, as well as several Xbox Live Arcade titles.
26 euro istie zeker wel waardquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:01 schreef Sackboy het volgende:
Alone in the Dark is nu ¤26 bij Gamehubs, nu begin ik toch weer te twijfelen of ik hem moet halen of niet..
Dan moet je wel alles posten natuurlijk Sackyquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:50 schreef Sackboy het volgende:
quote:"The only franchises that Activision Publishing will release are based on Crash Bandicoot, Ice Age and Spyro, as well as Prototype and one other game that has not yet been announced," the representative said. "We are reviewing our options regarding those titles that we will not be publishing."
Activision Blizzard has other publishing arms like Blizzard Entertainment and Activision Value that were not covered by the press release and could be among the options being reviewed. As of press time, representatives from those companies did not return requests for comment.
Activision Value is .. budgetlijn ofzo?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je wel alles posten natuurlijk Sacky
[..]
Uitgever van AQuila-games. Deze toppers bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Activision Value is .. budgetlijn ofzo?
Je vergeet Barbie™ as the Island Princessquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uitgever van AQuila-games. Deze toppers bijvoorbeeld
Euh! Ghostbusters zou een leuke game moeten wordenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:34 schreef Sackboy het volgende:
Ah, nou 50 Cent en Ghostbusters passen wel in dat rijtje
Oja, en de 60GB is reeds in de winkels gespot in de States:quote:*UPDATE*
We have a quote from the Sierra PR team regarding Ghostbusters: "It is not cancelled and will not be cancelled."
Hij is inmiddels al voor ¤30,- te krijgen:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:01 schreef Sackboy het volgende:
Alone in the Dark is nu ¤26 bij Gamehubs, nu begin ik toch weer te twijfelen of ik hem moet halen of niet..
¤26 incl verzenden is goedkoper dan ¤30 excl verzenden Cybert. En Zuiderpark Games mijdt ik het liefst.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al voor ¤30,- te krijgen:
http://www.zuiderpark-games.nl/product_info.php?products_id=15240
Jij wacht liever 10 dagen (normale verzending heb je gekozen toch?) in plaats van 4 euro extra uit te geven en het spel een dag later op de deurmat te zien liggen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
¤26 incl verzenden is goedkoper dan ¤30 excl verzenden Cybert. En Zuiderpark Games mijdt ik het liefst.
Ik bespaar inderdaad liever ¤6 (bij Zuiderpark betaal je ook nog verzendkosten) ook al krijg ik het spel dan 7 dagen later. Dan heb ik in ieder geval een nieuw spel en geen tweedehandsje (die kans heb je bij Zuiderpark).quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij wacht liever 10 dagen (normale verzending heb je gekozen toch?) in plaats van 4 euro extra uit te geven en het spel een dag later op de deurmat te zien liggen?
lulquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uitgever van AQuila-games. Deze toppers bijvoorbeeld
Cabela's® African Safari
Cabela's® Alaskan Adventures
THC®: Civil War - A Nation Divided
Pimp My Ride™
Rapala® Tournament Fishing
World Series of Poker®: Tournament of Champions
eensquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
IK WIL Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena![]()
Ik moet nog ff wachten, dat valt nog wel toe doenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb Soul Caliber 4
Waarom ondersteunt die game geen Rumble?!
Gaat nergens over! (en ja ik heb de 360 versie!)
Oh snap.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb Soul Caliber 4
Waarom ondersteunt die game geen Rumble?!
Gaat nergens over! (en ja ik heb de 360 versie!)
Wel leuk idd maar ook weer niet te gek geweldig!quote:
Hij is gaaf hoor, veel modi! Ik was blij toen ik 1 miljoen haalde, tis alleen niet te vergelijken met de vorige als ik zo jouw scores en die van MMarsu bekijkquote:
Wachten op SFIV, eindelijk weer een fighter waar ik naar uitkijk om met alle characters het spel te doorlopen. Je probleem is dus herkenbaar en is dit mijn oplossing.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:32 schreef Henk-B het volgende:
Iemand Soul Caliber 4 al en hoe speelt hij?
Zit enorm te twijfelen ofdat ik hem zal halen.
Vroeger speelde ik SF2, MK en Tekken helemaal kapot en wist alle moves van alle chars uit mijn hoofd incl combo's, maar de laatste jaren heb ik geen fighter meer aangeraakt.
Vind het allemaal hetzelfde geworden.
Dus om nu 50 euro uit te geven aan een game die misschien binnen 2 dagen weer in de kast ligt vind ik ook weer zo zonde.
Iemand tips?
Als hij dan nog steeds geen zin heeft door te spelen helpt dat ook maar bar weinig hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:31 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Wachten op SFIV, eindelijk weer een fighter waar ik naar uitkijk om met alle characters het spel te doorlopen. Je probleem is dus herkenbaar en is dit mijn oplossing.
Hey Jorien ik wist niet dat je al weer terug wasquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:10 schreef Sackboy het volgende:
Fifa 09
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:10 schreef Sackboy het volgende:
Fifa 09
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:LIVE Activity for week of July 21st
Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Call of Duty 4
3 GTA IV
4 Gears of War
5 Guitar Hero III
6 Rock Band
7 Battlefield: Bad Company
8 Too Human Demo
9 Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2
10 NCAA Football 09
Top Arcade Titles (Full Versions)
1 1942: Joint Strike
2 UNO
3 Golf: Tee It Up!
4 SOULCALIBUR
5 N+
6 DOOM
7 Worms
8 Marble Blast Ultra
9 Geometry Wars Evolved
10 Puzzle Quest
Kijk eens naar shooters, race-games, eigenlijk elk denkbaar genre wat je vroeger speelde.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:32 schreef Henk-B het volgende:
Iemand Soul Caliber 4 al en hoe speelt hij?
Zit enorm te twijfelen ofdat ik hem zal halen.
Vroeger speelde ik SF2, MK en Tekken helemaal kapot en wist alle moves van alle chars uit mijn hoofd incl combo's, maar de laatste jaren heb ik geen fighter meer aangeraakt.
Vind het allemaal hetzelfde geworden.
Dus om nu 50 euro uit te geven aan een game die misschien binnen 2 dagen weer in de kast ligt vind ik ook weer zo zonde.
Iemand tips?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:21 schreef Reintji het volgende:
LIVE Activity for week of July 21st
Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Call of Duty 4
3 GTA IV
4 Gears of War
5 Guitar Hero III
6 Rock Band
7 Battlefield: Bad Company
8 Too Human Demo
9 Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2
10 NCAA Football 09
Top Arcade Titles (Full Versions)
Worms![]()
![]()
die staat op nr7 jong , niks om trots op te wezenquote:
Nix jong in die lijst van mij staat die gewoon eerste en zowiezo als enige!quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die staat op nr7 jong , niks om trots op te wezen
maar jouw voorkeur naar iets is meestal slechtquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nix jong in die lijst van mij staat die gewoon eerste en zowiezo als enige!
Vaak zijn ze wat groter en uitgebreider geworden, bij een vechtspel heb je 1 veld en 2 sprites op het scherm die elkaar moeten raken. Alleen de moves en combo's zullen misschien meer geworden zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kijk eens naar shooters, race-games, eigenlijk elk denkbaar genre wat je vroeger speelde.
Zijn die veranderd ?
En die 8 -0 waarmee je op je falie hebt gekregen heeft er nix mee te maken?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maar jouw voorkeur naar iets is meestal slecht![]()
toegeven dat worms nog steeds verslavend is , maar hij is niet zo erg uitgebreid op de 360 qua
maps en wapens
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:39 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Vaak zijn ze wat groter en uitgebreider geworden, bij een vechtspel heb je 1 veld en 2 sprites op het scherm die elkaar moeten raken. Alleen de moves en combo's zullen misschien meer geworden zijn.
Vandaar dat ik zo zit te twijfelen.
Eurogamer: Soul Calibur IV Reviewquote:To get the bad news out of the way first, Namco has done little to refresh or redefine a genre enduring a terminal decline in popularity. Undoubtedly, Soulcalibur IV is very good and has at least one genuinely brilliant new feature. But in terms of the basic fighting gameplay barely anything has changed since the series' last- gen console outings. The formula that has stood Namco in such good stead has been tweaked yet again, but there has been only gradual evolution since the arcade debut of Soul Edge more than 12 years ago.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |