quote:Op zondag 27 juli 2008 23:19 schreef Digixz het volgende:
Mercs 2 toch ook maar halen denk ik. Wanneer komt die uit? November zeker, net zoals de rest.
quote:Electronic Arts heeft bekend gemaakt dat Mercenaries 2 op 4 september in de Benelux te koop zal zijn.
Yepquote:
________O________quote:Op maandag 28 juli 2008 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap de hype niet rondom een standaard flash hack & slash spel?quote:Op maandag 28 juli 2008 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Achievements Castle Crashers zijn bekend! Hij komt er nu zeker weten ECHT bijna aan! Augustus
http://royorama.blogspot.(...)crashers-bekend.html
Ik snap wel meer hypes nietquote:Op maandag 28 juli 2008 01:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap de hype niet rondom een standaard flash hack & slash spel?
Dat geeft niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap de hype niet rondom een standaard flash hack & slash spel?
Lijkt me in ieder geval geen aankondiging van Mass Effect 2. Niet echt de juiste ME stijl.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:32 schreef apengek het volgende:
http://1019foxfm.net/
sommige mensen zeggen dat dit over halo gaat en anderen zeggen dat dit over dee aankondiging van mass effect 2 gaat
http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=488347 <- topic waar ze het over die link hebben
quote:Online gamen met Xbox Live Silver?
Volgens een lezer van Kotaku is het op dit moment al mogelijk gratis online te gamen op de Xbox 360 met een Silver Xbox Live account. Het zou niet gaan om alle Xbox 360 games, maar alleen die verkrijgbaar zijn voor de Xbox 360 én PC. Het lijkt erop dat dit te maken heeft met Microsofts recente beslissing om Games for Windows Live gratis te maken.
Volgends de Kotaku lezer zijn games als Shadowrun, Lost Planet en Universe at War: Earth Assault al gratis online te spelen via Xbox Live. Ik kan helaas niet voor jullie testen of deze geruchten daadwerkelijk kloppen gezien mijn Xbox 360 in reparatie is vanwege mijn tweede RRoD.
Mocht het gerucht waar zijn dan lijkt het er dus op dat cross-platform games (lees: Xbox 360 en PC) gratis via een Silver Xbox Live account te spelen zijn. Stay tuned voor meer duidelijkheid.
Klote strax wordt alles gratisquote:
Let's hope so.quote:
Ik vind de scheidslijn toch al te dun met Zilver eigenlijk.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Let's hope so.
Dikke pech voor iedereen die alvast voor drie jaar Live heeft aangeschaft, eigen schuld![]()
Ze moeten het imho gewoon afbouwen, en wat andere extraatjes verzinnen voor de Gold members. Bijvoorbeeld deelname aan beta's, korting op arcadegames e.d.
Of de maanden die je nog overhebt omzetten in Microsoft pointsquote:Op maandag 28 juli 2008 09:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Let's hope so.
Dikke pech voor iedereen die alvast voor drie jaar Live heeft aangeschaft, eigen schuld![]()
Ze moeten het imho gewoon afbouwen, en wat andere extraatjes verzinnen voor de Gold members. Bijvoorbeeld deelname aan beta's, korting op arcadegames e.d.
Ook geen slecht idee inderdaadquote:Op maandag 28 juli 2008 09:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Of de maanden die je nog overhebt omzetten in Microsoft points
Want ik heb nog tot 2010quote:

Beste idee lijkt mij om vanaf 2010 online gratis te makenquote:Op maandag 28 juli 2008 10:09 schreef Sackboy het volgende:
Beste idee lijkt mij dus om vanaf nu online gratis te maken, de Live abonnementen uit de verkoop te halen maar bestaande Gold abonnementen nog wel 1 jaar door laten lopen. In dat jaar krijg je dus die andere extraatjes (deelname aan beta's, korting op arcadegames e.d.), en bij iedereen die na dat jaar nog een abonnement heeft staan wordt het resterende deel omgezet in MS Points [ afbeelding ]
Maarja, gaat niet gebeuren ben ik bang.
Weet het wel zeker dat het niet gaat gebeurenquote:Op maandag 28 juli 2008 10:09 schreef Sackboy het volgende:
Beste idee lijkt mij dus om vanaf nu online gratis te maken, de Live abonnementen uit de verkoop te halen maar bestaande Gold abonnementen nog wel 1 jaar door laten lopen. In dat jaar krijg je dus die andere extraatjes (deelname aan beta's, korting op arcadegames e.d.), en bij iedereen die na dat jaar nog een abonnement heeft staan wordt het resterende deel omgezet in MS Points [ afbeelding ]
Maarja, gaat niet gebeuren ben ik bang.
quote:Op maandag 28 juli 2008 10:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Weet het wel zeker dat het niet gaat gebeuren
En ik betaal liever die 60 26 (in USA) euro per jaar, dan dat ik met het drama dat PSN heet moet gaan werken.
D'r zit ook een 4-player co-op mode in mocht je het nog niet wetenquote:Op maandag 28 juli 2008 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Achievements Castle Crashers zijn bekend! Hij komt er nu zeker weten ECHT bijna aan! Augustus
http://royorama.blogspot.(...)crashers-bekend.html
Realistische gameplay!!!!111onequote:Op maandag 28 juli 2008 17:11 schreef Sackboy het volgende:
Don't sweat AQuila, prone kon in Bad Company ook niet, en neutrale civilians doodschieten is voor sick minds
quote:
Baal er wel van maar dit houdt me er niet van om het spel niet te kopen. Daar vind ik de setting gewoon te bijzonder voor.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Q&A filmpje
- Je kan geen civilians (neutrals) neerknallen
- Je kan niet prone gaan
Beetje vreemd dan je niet plat kan liggen, als ik de screens zie kan je ook gewoon jagen.. en dan is het natuurlijk het mooist als je plat kan liggen en van een dikke afstand een hert kan mollenquote:Op maandag 28 juli 2008 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Baal er wel van maar dit houdt me er niet van om het spel niet te kopen. Daar vind ik de setting gewoon te bijzonder voor.
Aardige wallpaper. Het spel daarentegen..quote:Op maandag 28 juli 2008 18:45 schreef Ron.666 het volgende:
Heb net even een wallpaper voor mezelf gemaakt. Interesse?
[ link | afbeelding ]
Duurt te langquote:Op maandag 28 juli 2008 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=329013
Castle Crashers op 27 augustus
De game was ooit aangekondigd als GameCube game, en dan ga je nu lopen bitchen over een maandjequote:
Prone boeit me nietquote:Op maandag 28 juli 2008 17:11 schreef Sackboy het volgende:
Don't sweat AQuila, prone kon in Bad Company ook niet, en neutrale civilians doodschieten is voor sick minds
Wat is prone gaan?quote:Op maandag 28 juli 2008 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Baal er wel van maar dit houdt me er niet van om het spel niet te kopen. Daar vind ik de setting gewoon te bijzonder voor.
Vind het gewoon al erg dat het spel al 4 maanden klaar is maar MS zo sloom er mee omgaat.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De game was ooit aangekondigd als GameCube game, en dan ga je nu lopen bitchen over een maandjeDat er een datum is, is al heel wat!
Ik ben nu al zijn filmpjes weer aan het kijken op zijn sitequote:
Deze is toch wel mijn favorietquote:Op maandag 28 juli 2008 23:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben nu al zijn filmpjes weer aan het kijken op zijn site![]()
Zitten echt zo;n toffe bij vooral ook die van de Ghost Busters
quote:Enkele maanden geleden kreeg Brothers in Arms een datum opgeplakt. Deze datum wordt echter niet gehaald, Ubisoft kondigt een nieuw uitstel voor de titel aan. In Noord-Amerika verschijnt de game nu op 23 september, in Europa komt hij in september.
LOL!quote:
quote:Microsoft has informed Shacknews that Xbox Live Silver members will only have free multiplayer access to select cross-platform titles--Universe at War, Shadowrun and Lost Planet: Colonies Edition--until the next system update arrives this fall.
The representative concluded that, "When the new Xbox experience launches this fall all multiplayer gaming on Xbox 360 will be for Gold members only."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |