Realistische gameplay!!!!111onequote:Op maandag 28 juli 2008 17:11 schreef Sackboy het volgende:
Don't sweat AQuila, prone kon in Bad Company ook niet, en neutrale civilians doodschieten is voor sick minds
quote:
Baal er wel van maar dit houdt me er niet van om het spel niet te kopen. Daar vind ik de setting gewoon te bijzonder voor.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Q&A filmpje
- Je kan geen civilians (neutrals) neerknallen
- Je kan niet prone gaan
Beetje vreemd dan je niet plat kan liggen, als ik de screens zie kan je ook gewoon jagen.. en dan is het natuurlijk het mooist als je plat kan liggen en van een dikke afstand een hert kan mollenquote:Op maandag 28 juli 2008 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Baal er wel van maar dit houdt me er niet van om het spel niet te kopen. Daar vind ik de setting gewoon te bijzonder voor.
Aardige wallpaper. Het spel daarentegen..quote:Op maandag 28 juli 2008 18:45 schreef Ron.666 het volgende:
Heb net even een wallpaper voor mezelf gemaakt. Interesse?
[ link | afbeelding ]
Duurt te langquote:Op maandag 28 juli 2008 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=329013
Castle Crashers op 27 augustus
De game was ooit aangekondigd als GameCube game, en dan ga je nu lopen bitchen over een maandjequote:
Prone boeit me nietquote:Op maandag 28 juli 2008 17:11 schreef Sackboy het volgende:
Don't sweat AQuila, prone kon in Bad Company ook niet, en neutrale civilians doodschieten is voor sick minds
Wat is prone gaan?quote:Op maandag 28 juli 2008 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Baal er wel van maar dit houdt me er niet van om het spel niet te kopen. Daar vind ik de setting gewoon te bijzonder voor.
Vind het gewoon al erg dat het spel al 4 maanden klaar is maar MS zo sloom er mee omgaat.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De game was ooit aangekondigd als GameCube game, en dan ga je nu lopen bitchen over een maandjeDat er een datum is, is al heel wat!
Ik ben nu al zijn filmpjes weer aan het kijken op zijn sitequote:
Deze is toch wel mijn favorietquote:Op maandag 28 juli 2008 23:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben nu al zijn filmpjes weer aan het kijken op zijn site![]()
Zitten echt zo;n toffe bij vooral ook die van de Ghost Busters
quote:Enkele maanden geleden kreeg Brothers in Arms een datum opgeplakt. Deze datum wordt echter niet gehaald, Ubisoft kondigt een nieuw uitstel voor de titel aan. In Noord-Amerika verschijnt de game nu op 23 september, in Europa komt hij in september.
LOL!quote:
quote:Microsoft has informed Shacknews that Xbox Live Silver members will only have free multiplayer access to select cross-platform titles--Universe at War, Shadowrun and Lost Planet: Colonies Edition--until the next system update arrives this fall.
The representative concluded that, "When the new Xbox experience launches this fall all multiplayer gaming on Xbox 360 will be for Gold members only."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |