SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 5 / imdb 6.2Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
uhh toen ik de trailer zag dacht ik dat kan vast niet veel worden. Maar mèn wat is Ratatouille subliem. Beter dan Cars naar mijn idee dat was te gezapig. Ik ben zeer beniewd naar Wall E.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:10 schreef Roi het volgende:
WALL-E
Ratatouille was leuk, maar niet zo geweldig als iedereen deed vermoeden.
Zelfde hier. Ben een groot liefhebber van de Pixars en ik beschouw Ratatouille als een van de beste. Wall-E is erg goed, maar weet het niveau uit de eerste akte helaas niet vast te houden. Een gemiddelde Pixar is echter altijd nog een goede film.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uhh toen ik de trailer zag dacht ik dat kan vast niet veel worden. Maar mèn wat is Ratatouille subliem. Beter dan Cars naar mijn idee dat was te gezapig. Ik ben zeer beniewd naar Wall E.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:08 schreef Morrigun99 het volgende:
Wanted
Exact hetzelfde genre als Crank en Shoot 'm Up. Wanted was voor mij de meest vermakelijke van de drie. Perfect hersenloos actiegeweld, waarbij ik bij vlagen heb zitten kraaien van plezier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crank is by far de coolste van de 3.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch een 7.
Leukste scène:
Erg leuk hondje ook en Cameron Diaz op haar mooist.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
The Mask
Een echte Jim Carrey film. Gewoon gekke bekken en gekke dansjes, zeer vermakelijk. The Mask zelf is goed uitgewerkt en de effecten zien er goed uit. Alleen jammer van dat eind.
nee dat is ze in Being John Malcovichquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Erg leuk hondje ook en Cameron Diaz op haar mooist.
Maar is dat dan niet de fout van de regisseur? Die moet dat zien en de scene toch over laten spelen? Volgens mij is daar juist een regisseur voor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 09:39 schreef Atreidez het volgende:
.... een belachelijk slechte prestatie neerzet wat betreft het dronken zijn (ene moment 'passed out' en het andere moment met die heldere blauwe ogen wijd open een zin correct uitspreken).
Ga eerst de film maar kijkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:45 schreef scanman01 het volgende:
Maar is dat dan niet de fout van de regisseur? Die moet dat zien en de scene toch over laten spelen? Volgens mij is daar juist een regisseur voor.
Ga ik doen. Ik wist niet dat de film al te 'vinden' was. Staat inmiddels al op de HDquote:
Ik vond dit een slechte film , het leek niet meer op het orginele verhaal. Verder vond ik het gebruik van CGI teveel. Had het liever wat minder gehad.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:19 schreef Gorro het volgende:
En eerder:
15-3-2008
Beowulf (Robert Zemeckis, 2007)
Is dit de toekomst van de cinema? Ik hoop het niet. Hoewel de CGI er erg goed uitziet heeft het omzetten echte performances naar lijkende computer geanimeerde personages verder weinig toegevoegde waarde. Het leidt zelfs af, want je blijft op één of andere manier focussen op het zoeken naar imperfecties en komt dus niet echt lekker in het verhaal. Dit mythische verhaal heeft weinig meer met het bronmateriaal te maken, maar de sfeer kon ik wel waarderen en heb me zeker vermaakt ermee. ***½
Ken je de Koreaanse verie ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga ik doen. Ik wist niet dat de film al te 'vinden' was. Staat inmiddels al op de HD
Nee, dus da kan ik deze versie gewoon beoordelen zonder te vergelijken met het orgineel.quote:
wel die gaan kijken nog dan hè?. Als romcom -kijker is het een must.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dus da kan ik deze versie gewoon beoordelen zonder te vergelijken met het orgineel.
Clickquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wel die gaan kijken nog dan hè?. Als romcom -kijker is het een must.
ja ik weet ... maar zo als je ziet heeft de film niet voor niets een 8.quote:
Dit keer erg mee eens ja. Niet dat je een bepaald rijtje films 'koste wat kost' gezien moet hebben, maar iets als subtitles horen niet het struikelblok te zijn om de orginele My Sassy Girl niet te willen zien.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja ik weet ... maar zo als je ziet heeft de film niet voor niets een 8.
Ik heb maar een paar itiliaanse films. Waaronder Cinema Paradiso. Dat is zonder enige twijfel in mijn top 10 van beste films. Ik hoop dat je wel Amelie kent. Sommige films moeten gewoon ook al is er een taalbarrière.
Uitzonderingen moet gemaakt worden toch? Het zou zonde zijn als je die parels van films daardoor mist ...
Echt, je doet jezelf een gunst door die films te kijken.
En ik denk dat sommige hier wel eens zijn met mij.
Naar mijn bescheiden mening is Manhattan de beste Allen-film. Wat zeg ik? De beste komedie is hetquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:22 schreef Hulkio het volgende:
Annie Hall (Woody Allen, 1977)
Annie Hall is wederom een leuke film van de grote kleine man Allen. De humor moet je liggen, maar als dat het geval is dan heb je ook een zeer vermakelijke film voor de boeg. Crimes and Misdemeanors vind ik nog steeds zijn beste film, maar Annie Hall is een goede tweede. Binnenkort Manhattan ook maar eens aanschaffen en Interiors eens kijken (die staat al een tijdje in de kast). 7.8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ja, Renee Zellweger
Mijn cijfer:
IMDb: 6.2
Mijn cijfer: 8
'Annie Hall' is briljant inderdaad. Wat mij betreft verreweg zijn beste. Diane Keaton is ook geweldig in die film.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:22 schreef Hulkio het volgende:
Annie Hall (Woody Allen, 1977)
Annie Hall is wederom een leuke film van de grote kleine man Allen. De humor moet je liggen, maar als dat het geval is dan heb je ook een zeer vermakelijke film voor de boeg. Crimes and Misdemeanors vind ik nog steeds zijn beste film, maar Annie Hall is een goede tweede. Binnenkort Manhattan ook maar eens aanschaffen en Interiors eens kijken (die staat al een tijdje in de kast). 7.8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:45 schreef Roi het volgende:
Het grootste pluspunt van Hancock is natuurlijkHeel veel meer plus punten schieten me ook gelijk even niet meer te binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Heb je Crimes and Misdemeanors ook al gezien? Mede door Martin Landau vind ik die persoonlijk nog net wat beter.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'Annie Hall' is briljant inderdaad. Wat mij betreft verreweg zijn beste. Diane Keaton is ook geweldig in die film.
Ik heb volgens mij echt alle Allen films gezien en mijn favoriet is echt Annie Hall.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:38 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Heb je Crimes and Misdemeanors ook al gezien? Mede door Martin Landau vind ik die persoonlijk nog net wat beter.
Kan niet wachten op het tweede deelquote:With an estimated budget of US$80 million, Red Cliff is the most expensive Asian-financed film to date. Directed by John Woo and stars Tony Leung Chiu Wai, Takeshi Kaneshiro, Zhang Fengyi, Chang Chen, Hu Jun, Lin Chi-ling and Zhao Wei. This is a two-episode Chinese epic film based on the Battle of Red Cliffs and events during the Three Kingdoms period in Ancient China.
Volgens mij deed deze film je echt helemaal niets.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Eraserhead (1977, VS, David Lynch)
Tja hmmmmet deze Lynch kon ik helemaal niks. Maar het deed mij gewoon niets. Maar bij deze voelde ik helemaal niets.
ik ga hem gerust kijken ... maar eigenlijk is elke Japanse/Koreaanse remake slechter.quote:Op maandag 4 augustus 2008 03:23 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
My sassy girl (2008)
Tja, iedereen op fok zal het wel weer met me oneens zijn, maar ik vond dit dus een mooie film met mooie rollen van de twee hoofdrolspelers. Ik heb het orgineel nooit gezien, dus daar heb ik geen 'last' van bij mijn beoordeling van deze remake. Ik vind Elisha Cuthbert erg leuk, dus dat scheelt waarschijnlijk ook. 'My sassy girl' is een mooi en aangrijpend verhaal dat echter pas in de laaste 10 minuten ofzo duidelijk wordt. In de tijd daarvoor is het personage van Elisha Cuthbert wat mij betreft vooral vrij storend. Maar daardoor wordt het einde misschien juist sterker. Het orgineel zal best volgens velen veel beter zijn, maar het blijft wat mij betreft veel minder direct omdat je dus de dialogen enkel kunt volgen via de subs. Bij mij komt het veel beter aan als ik de gesproken woorden meteen begrijp, maar dat verschilt dus enorm per persoon blijkbaar.
Hoe dan ook, deze film is absoluut niet zo slecht als veel mensen hem zullen proberen af te schilderen. Als je houdt van het genre moet je deze film gewoon ook gaan kijken.
Inland Empire is Trááág en duurt ook nog eens drie uur....quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:09 schreef Mainport het volgende:
Als Inland Empire net zo gaaf als Eraserhead is ben ik er klaar voor!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ga hem gerust kijken ... maar eigenlijk is elke Japanse/Koreaanse remake slechter.
Dark Water, The ring, Grudge, Preminition, Sassy Girl, The Eye.
De enige uitzondering is The Departed.
...
dat is wel heel bar en boos...quote:
Het gebeurt niet vaak, maar Lambiekje zegt dit keer zowaar iets zinnigs.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ga hem gerust kijken ... maar eigenlijk is elke Japanse/Koreaanse remake slechter.
Dark Water, The ring, Grudge, Preminition, Sassy Girl, The Eye.
De enige uitzondering is The Departed.
Toch vind ik dat je het orgineel een kans moet geven .... een film is zoveel meer dan alleen conversatie. Zeker van de remake zijn de conversatie is nog al sneu, onecht en gemaakt. Locatie, cameragebruik, muziek, feeling, vonk tussen de spelers.
Maar volgens mij heb jy gewoon een crush voor Kim Bauer !?![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:10 schreef Lambiekje het volgende:
Inland Empire (2006)
Na 3 keer in slaap gevallen te zijn tijdens 3 eerdere pogingen toch dan maar weer geporbeerd. Maar godallejezus wat is dit traag en er gebeurd geen ene snars.
Ik dacht een Lost Highway trip te herhalen maar voor mij was dit niks.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]zo dacht m`n broer er ook over. INLAND EMPIRE is echt briljant
![]()
![]()
wat een trip was dat
Dus je hebt de film nog niet gezien, maar je weet al wel dat hij slechter is dan het orgineel en dat de conversaties sneu en onecht zijn?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ga hem gerust kijken ... .. - knip -
Toch vind ik dat je het orgineel een kans moet geven .... een film is zoveel meer dan alleen conversatie. Zeker van de remake zijn de conversatie is nog al sneu, onecht en gemaakt. Locatie, cameragebruik, muziek, feeling, vonk tussen de spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |