Erg leuk hondje ook en Cameron Diaz op haar mooist.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
The Mask
Een echte Jim Carrey film. Gewoon gekke bekken en gekke dansjes, zeer vermakelijk. The Mask zelf is goed uitgewerkt en de effecten zien er goed uit. Alleen jammer van dat eind.
nee dat is ze in Being John Malcovichquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Erg leuk hondje ook en Cameron Diaz op haar mooist.
Maar is dat dan niet de fout van de regisseur? Die moet dat zien en de scene toch over laten spelen? Volgens mij is daar juist een regisseur voor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 09:39 schreef Atreidez het volgende:
.... een belachelijk slechte prestatie neerzet wat betreft het dronken zijn (ene moment 'passed out' en het andere moment met die heldere blauwe ogen wijd open een zin correct uitspreken).
Ga eerst de film maar kijkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:45 schreef scanman01 het volgende:
Maar is dat dan niet de fout van de regisseur? Die moet dat zien en de scene toch over laten spelen? Volgens mij is daar juist een regisseur voor.
Ga ik doen. Ik wist niet dat de film al te 'vinden' was. Staat inmiddels al op de HDquote:
Ik vond dit een slechte film , het leek niet meer op het orginele verhaal. Verder vond ik het gebruik van CGI teveel. Had het liever wat minder gehad.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:19 schreef Gorro het volgende:
En eerder:
15-3-2008
Beowulf (Robert Zemeckis, 2007)
Is dit de toekomst van de cinema? Ik hoop het niet. Hoewel de CGI er erg goed uitziet heeft het omzetten echte performances naar lijkende computer geanimeerde personages verder weinig toegevoegde waarde. Het leidt zelfs af, want je blijft op één of andere manier focussen op het zoeken naar imperfecties en komt dus niet echt lekker in het verhaal. Dit mythische verhaal heeft weinig meer met het bronmateriaal te maken, maar de sfeer kon ik wel waarderen en heb me zeker vermaakt ermee. ***½
Ken je de Koreaanse verie ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga ik doen. Ik wist niet dat de film al te 'vinden' was. Staat inmiddels al op de HD
Nee, dus da kan ik deze versie gewoon beoordelen zonder te vergelijken met het orgineel.quote:
wel die gaan kijken nog dan hè?. Als romcom -kijker is het een must.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dus da kan ik deze versie gewoon beoordelen zonder te vergelijken met het orgineel.
Clickquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wel die gaan kijken nog dan hè?. Als romcom -kijker is het een must.
ja ik weet ... maar zo als je ziet heeft de film niet voor niets een 8.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |