SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 5 / imdb 6.2Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
uhh toen ik de trailer zag dacht ik dat kan vast niet veel worden. Maar mèn wat is Ratatouille subliem. Beter dan Cars naar mijn idee dat was te gezapig. Ik ben zeer beniewd naar Wall E.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:10 schreef Roi het volgende:
WALL-E
Ratatouille was leuk, maar niet zo geweldig als iedereen deed vermoeden.
Zelfde hier. Ben een groot liefhebber van de Pixars en ik beschouw Ratatouille als een van de beste. Wall-E is erg goed, maar weet het niveau uit de eerste akte helaas niet vast te houden. Een gemiddelde Pixar is echter altijd nog een goede film.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uhh toen ik de trailer zag dacht ik dat kan vast niet veel worden. Maar mèn wat is Ratatouille subliem. Beter dan Cars naar mijn idee dat was te gezapig. Ik ben zeer beniewd naar Wall E.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:08 schreef Morrigun99 het volgende:
Wanted
Exact hetzelfde genre als Crank en Shoot 'm Up. Wanted was voor mij de meest vermakelijke van de drie. Perfect hersenloos actiegeweld, waarbij ik bij vlagen heb zitten kraaien van plezier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crank is by far de coolste van de 3.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch een 7.
Leukste scène:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |