quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:23 schreef Grulez het volgende:
Eigenlijk verdient deze reeks een mooie banner
heheh prima bannerquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:33 schreef venomsnake het volgende:
Hehe.
Goede OP verder idd. Lekker makkelijk als je het nog eens terug wilt zien.
Dan weten we eindelijk waar hij zijn sigaren haaltquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:05 schreef Grulez het volgende:
En een leuke column in de VI. Het wachten is op een real life soap.
quote:Beste Johan,
In een reeks over uw persoon in ons voetbalforum [Centraal] Johan Derksen #4: satire om te lachen - prijkt sinds kort een redelijk briljante banner. Ik wilde u deze niet onthouden.
Hartelijke groeten,
Een fan in een notendop
Volgens mij had hij daar zelf een gruwelijke hekel aan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Prachtige banner.
Johan moet trouwens een beetje opletten met zijn stemverheffingen, soms klinkt ie als ie echt razend is.
Hij heeft dan ook al een radioprogrammaquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:17 schreef SlamD het volgende:
Is het trouwens echt een meerwaarde om Johan's hoofd in beeld te hebben? Wat mij betreft kunnen ze net zo goed radio maken.
Zo zo... druk mannetje. Je begrijpt nu waarom hij dus nauwelijk voetbal kijkt, maar er wel setvig over door kan lullen ...quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook al een radioprogramma
Omdat als Johan van te voren een mening heeft over iets, het heel erg moeilijk is om hem daar vervolgens van af te krijgen, zelfs als de videobeelden zijn ongelijk aantonen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:00 schreef Pritt het volgende:
Uh waarom zegt hij dat Geert het niet goed heeft gedaan bij Excelsior?
Geert scoorde voor zo'n klein clubje erg veel.
quote:De Olifant, Matelief
Lengte: 90 mm (Lengte in Inches 3 9/16 Inch)
Diameter: 13 mm (Ring Gauge 42,5)
Fabricage: Nederland
Dekblad: Sumatra
Omblad: Java
Binnengoed: Havana-, Java- en Brazieltabakken.
Type: Shortfiller
Over het merk
Uiterlijk:
Ietwat grof tot redelijk glad dekblad.
Constructie, trek en brand:
Redelijk stevige en soepele constructie. Zeer gemakkelijke trek met een ruime hoeveelheid rook. Redelijk gelijkmatige en langzame brand.
Smaak:
Helder-vloeiend en koel mondgevoel met een fris-tintelend karakter. Zacht-volle en pittige tot zeer pittige smaak met duidelijk fris-kruidige en wat meer ingetogen notige tonen. Zacht-volle, duidelijk tintelende en lange nasmaak met een onmiskenbaar pepertje.
Geur:
Subtiele tot geprononceerde geur met lichte aardtonen, duidelijke houttonen (ceder!) en een vleugje herfstbladeren.
Totaalindruk:
Bij De Olifant wordt deze sigaar als Petit Corona gekenmerkt, maar qua formaat zou de Matelief eigenlijk als Senoritas moeten worden beschouwd. Anderzijds zijn er maar weinig ''Hollandse'' Petit Corona's te vinden met zo'n mooie smaaksensatie als deze sigaar. Want, als het de Matelief aan iets niet ontbreekt, dan is het wel de nodige pit, gecombineerd met een fijne complexiteit. Enerzijds mooi uitgebalanceerd en anderzijds geraffineerd balancerend op (maar zeker niet over) het randje naar scherp. Wederom een reden om ''het vocht'' goed in de gaten te houden, want wordt deze sigaar te droog gerookt, dan slaat het pittig inderdaad om naar scherp en worden de karaktervolle en boeiende eigenschappen helaas teniet gedaan.
Heel goed punt maar we hebben het hier over voetbal(!). Als ik mensen over voetbal wil horen lullen dan mag het ongenuanceerd en vooral onderhoudend zijn. Genuanceerde realistische mensen zou ik graag in de politiek zien. Iets wat er tegenwoordig bij velen aan ontbreekt daar in Den Haag.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat als Johan van te voren een mening heeft over iets, het heel erg moeilijk is om hem daar vervolgens van af te krijgen, zelfs als de videobeelden zijn ongelijk aantonen.
Maar goed, als je steeds zo ongeuanceerd en 'hard' je mening schreeuwt, dan zit je er natuurlijk ook regelmatig naast.
Ik hou zelf liever meer van mensen als Henk Spaan, die ook gigantisch kunnen zeiken, maar meer uit een oogpunt dat ze willen GENIETEN van het spel. Henk Spaan is ook een ECHTE voetballiefhebber, en het boeit hem volgens mij ook geen fuck welke club er wint of welke speler er bij een bepaalde club speelt. Hij houdt van de schoonheid van het spel, en weet dat winst of verliest vaak niet afhangt van kwaliteit, maar van geluk en pech, dus hecht er ook minder waarde aan.
Henk Spaan is een realistische genuanceerde man, terwijl ik bij Derksen meer een schreeuwertje zie, vaak heel populistisch, want met AFzeiken wordt je nu eenmaal snel populair.
Het liefst zou ik Henk Spaan gewoon weer iedere week op TV zien, want ik vind hem ook een van de allerbeste analysten, die weigert te kijken naar de vorm van de dag.
Beetje onzin wat Derksen zegt. Wanneer een speler andersom zoiets zegt tegen een scheids, dan vliegt de speler er normaal gesproken ook met rood af, maar nu zouden we het allemaal door de vingers moeten zien omdat die scheids 'ook emoties heeft'!? Kom nou.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:42 schreef Trancelocator het volgende:
'Kinderachtige Afellay huilt weer als een kleuter'
Eens.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Beetje onzin wat Derksen zegt. Wanneer een speler andersom zoiets zegt tegen een scheids, dan vliegt de speler er normaal gesproken ook met rood af, maar nu zouden we het allemaal door de vingers moeten zien omdat die scheids 'ook emoties heeft'!? Kom nou.
De scheids scheldt een speler uit, EN liegt daar vervolgens over (net als Vink destijds loog), maar blijkbaar is volgens Derksen zo'n scheids nog serieus te nemen...(!)
Maar goed, hij wil graag weer veel reacties en aandacht voor zijn mening, en dat zal hem vast lukken met meningen als deze...
Eens. Onbegrijpelijk wat Derksen in dit filmpje zegt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Beetje onzin wat Derksen zegt. Wanneer een speler andersom zoiets zegt tegen een scheids, dan vliegt de speler er normaal gesproken ook met rood af, maar nu zouden we het allemaal door de vingers moeten zien omdat die scheids 'ook emoties heeft'!? Kom nou.
De scheids scheldt een speler uit, EN liegt daar vervolgens over (net als Vink destijds loog), maar blijkbaar is volgens Derksen zo'n scheids nog serieus te nemen...(!)
Maar goed, hij wil graag weer veel reacties en aandacht voor zijn mening, en dat zal hem vast lukken met meningen als deze...
quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:42 schreef Trancelocator het volgende:
'Kinderachtige Afellay huilt weer als een kleuter'
Prima. Maar Johan begaat een grote misser door te zeggen dat de KNVB dit maar moet negeren.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:06 schreef Trancelocator het volgende:
Johan benadrukt toch meerdere malen dat een scheidsrechter zoiets niet hoort te zeggen? Wat hij kinderachtig vindt is dat Afellay in de media loopt te schreeuwen dat hem een groot onrecht is aangedaan.
Tegenwoordig krijgt Pietje dan direct een mes tussen zijn ribben. Dan was dat naar de juffrouw gaan zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:06 schreef Trancelocator het volgende:
Net zoals je naar de juffrouw toeloopt omdat Pietje jou een sukkel heeft genoemd.
De KNVB moet volgens hem het gezeur negeren. Afellay kan er toch altijd nog een zaak van maken, zonder dat gejank in de media?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Prima. Maar Johan begaat een grote misser door te zeggen dat de KNVB dit maar moet negeren.
Dan negeren ze ten eerste dat hun scheidsrechter liegt en ten tweede dat hun scheidsrechter een speler uitscheldt voor 'vuile tyfushond'. Soortgelijke bewoordingen leverde Sneijder een aantal wedstrijden schorsing op.
Als de KNVB dit voorval negeert zijn ze verschrikkelijk hypocriet en ongeloofwaardig bezig. Onbegrijpelijk dat Johan dat wel 'ok' vindt.
Johan zegt dat Van Hulten "formeel over de schreef is gegaan, maar de scheidsrechterscommissie moet dit maar eens negeren." 'Case closed' dus, als het aan Johan ligt. Ik begrijp daar niks van. Hoe kun je spelers gaan schorsen als ze zulke dingen tegen scheidsrechters zeggen (b.v. Sneijder) maar de scheidsrechters zelf in een vergelijkbare situatie vrijuit laten gaan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:19 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De KNVB moet volgens hem het gezeur negeren. Afellay kan er toch altijd nog een zaak van maken, zonder dat gejank in de media?
Spelers die zich als een huilie gedragen hoeven van Johan nou eenmaal op weinig sympathie te rekenen. Ik denk dat Derksen wel anders had gereageerd als Afellay er niet zo'n 'scene' van had gemaakt. Dat is Johan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Johan zegt dat Van Hulten "formeel over de schreef is gegaan, maar de scheidsrechterscommissie moet dit maar eens negeren." 'Case closed' dus, als het aan Johan ligt. Ik begrijp daar niks van. Hoe kun je spelers gaan schorsen als ze zulke dingen tegen scheidsrechters zeggen (b.v. Sneijder) maar de scheidsrechters zelf in een vergelijkbare situatie vrijuit laten gaan?
Iedereen ziet toch dat dit bespottelijk is? Johan zegt wel vaker onbegrijpelijke dingen, maar dit spant toch wel de kroon.
Als je nog een halve puber bent wel. Heitinga (ik noem maar iemand) zou ook niet met een bibberend stemmetje zijn beklag doen.quote:En tja, 'gejank in de media'. Als een verslaggever jou na afloop vraagt wat er precies gebeurde bij het opstootje kan ik mij voorstellen dat je hem gewoon de waarheid vertelt. Helemaal als je nog de adrenaline door je lijf hebt stromen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:47 schreef Trancelocator het volgende:
Als je nog een halve puber bent wel. Heitinga (ik noem maar iemand) zou ook niet met een bibberend stemmetje zijn beklag doen.
Hij kan ook zoiets zeggen als: "Ik wil er nu niet op ingaan, maar jullie horen er nog wel over."
Dat is Johan idd. En dat is een tekortkoming van Johan. En die tekortkoming maakt hem in dit geval een matige analyticus. Hij is veruit de meest vermakelijke voetbalanalyticus en ik kijk de filmpjes ook graag, maar hij slaat te vaak de plank enorm mis, zoals vandaag.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:47 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Spelers die zich als een huilie gedragen hoeven van Johan nou eenmaal op weinig sympathie te rekenen. Ik denk dat Derksen wel anders had gereageerd als Afellay er niet zo'n 'scene' van had gemaakt. Dat is Johan.
Had ook gekund, maar hij kiest ervoor de vraag normaal te beantwoorden, zoals hij bij de andere vragen van de journalist ook heeft gedaan. Dat dit nou zo'n vreselijke ramp is, snap ik niet. En omdat Afellay de vraag normaal beantwoord heeft, de fouten van Van Hulten maar genegeerd moeten worden, aldus Johan, is natuurlijk compleet belachelijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:47 schreef Trancelocator het volgende:
Als je nog een halve puber bent wel. Heitinga (ik noem maar iemand) zou ook niet met een bibberend stemmetje zijn beklag doen.
Hij kan ook zoiets zeggen als: "Ik wil er nu niet op ingaan, maar jullie horen er nog wel over."
Je mist het punt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:54 schreef koningdavid het volgende:
En omdat Afellay de vraag normaal beantwoord heeft, de fouten van Van Hulten maar genegeerd moeten worden, aldus Johan, is natuurlijk compleet belachelijk.
Er is een GESCHREVEN regel dat een scheids zijn werk moet doen en in moet grijpen wanneer een speler telkens weer slachtoffer is van grove slidings en overtredingen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:00 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je mist het punt.
Denk je niet dat er meer gebeurd op het veld? Er wordt gescholden, getackled, beledigd, geslagen, etc. Er is alleen een ongeschreven regel dat je niet gaat lopen huilen in de media, en dat doet Afellay wel. Daarmee schendt hij een soort erecode.
Wat niet wegneemt dat ik het niet goedkeur als een scheids spelers uitscheldt. Afellay had dit alleen netjes binnenskamers moeten houden, ook als een verslaggever ernaar vraagt. Alsof dat niet vaker gebeurt.
Eens.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:05 schreef Yi-Long het volgende:
Er is een GESCHREVEN regel dat een scheids zijn werk moet doen en in moet grijpen wanneer een speler telkens weer slachtoffer is van grove slidings en overtredingen.
Dat een speler na verloop van tijd, en met pijnlijke enkels, uiteindelijk gaat lopen mopperen op zo'n luie scheids die alles laat gaan (enkels zijn nogal belangrijk voor een voetballer), is niet meer dan normaal. Als een scheids dat gemopper en gezeur niet wil, moet hij gewoon fatsoenlijk fluiten, zodat Afellay zich gewoon lekker met voetballen kan bezighouden.
Nee, ik vind dat hij niet moet klagen in de media. Hij zal zelf ook wel eens een keer gaan uitdelen. Ik vind het gewoon een iets te hoog 'mama ze schelden me uit'-gehalte hebben.quote:Men stelt na de wedstrijd DE VRAAG aan Afellay waarom hij zo pissed off is. Hij geeft netjes en volgens ooggetuigen EERLIJK antwoord, waaruit blijkt dat hij alle reden heeft om pissed off te zijn.
Jij hebt liever dat men voortaan geen interviews meer geeft na de wedstrijd? Of noem je ze dan weer arrogant!?
Hij gaat toch niet zelf met het verhaal naar de media? Er wordt hem een vraag gesteld en hij geeft daar antwoord op...quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:09 schreef Omnifacer het volgende:
Nee, ik vind dat hij niet moet klagen in de media. Hij zal zelf ook wel eens een keer gaan uitdelen. Ik vind het gewoon een iets te hoog 'mama ze schelden me uit'-gehalte hebben.
Hij kiest er zelf voor om het openbaar te maken, of er nou naar gevraagd wordt of niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hij gaat toch niet zelf met het verhaal naar de media? Er wordt hem een vraag gesteld en hij geeft daar antwoord op...
Yeah right.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:00 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je mist het punt.
Denk je niet dat er meer gebeurd op het veld? Er wordt gescholden, getackled, beledigd, geslagen, etc. Er is alleen een ongeschreven regel dat je niet gaat lopen huilen in de media, en dat doet Afellay wel. Daarmee schendt hij een soort erecode.
Blijkbaar gebeurt het dus bijna nooit. En waarom moet je zoiets 'binnenskamers' houden? Als er een onderzoek naar komt bij de KNVB wordt het sowieso openbaar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:00 schreef Omnifacer het volgende:
Wat niet wegneemt dat ik het niet goedkeur als een scheids spelers uitscheldt. Afellay had dit alleen netjes binnenskamers moeten houden, ook als een verslaggever ernaar vraagt. Alsof dat niet vaker gebeurt.
Ik doelde er meer op dat er wel meer scheldpartijen/ruzies/wat dan ook gebeuren, niet zozeer dat een scheids een speler uitscheldt. Dat laatste gebeurt in het hele kader van kwalijk gedrag waarschijnlijk een stuk minder, maar ik bedoelde meer dat er wel meer gekibbeld wordt in het voetbal. Had het iets duidelijk moeten formulerenquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:22 schreef koningdavid het volgende:
Yeah right.
Als het zo gewoon is dat spelers 'vuile tyfusleier' worden genoemd waarom reageert Van Kouwen dan zo:
'Het klopt. Afellay kwam bij een vrije trap aanstormen naar Van Hulten en riep ook wat. Ik kreeg niet mee wat precies. Maar Van Hulten zei daarna: Rot op, vuile tyfushond. Ik was verbijsterd.'
Hij was 'verbijsterd'. Zo gewoon is het dus blijkbaar niet.
Blijkbaar gebeurt het dus bijna nooit.
Idd, maar dat is wel een nettere manier om zoiets te regelen. Als je je beledigt of slecht behandeld voelt kun je het wegslikken, of naar een instantie gaan (KNVB, politie, etc). Gaan janken in de media is kleinzerig en zielig.quote:En waarom moet je zoiets 'binnenskamers' houden? Als er een onderzoek naar komt bij de KNVB wordt het sowieso openbaar.
Ach dat laatste is subjectief, ik vind het allemaal niet zo zielig als iemand gewoon normaal op een vraag antwoordt. Helemaal als dat interview een paar minuten na het voorval zelf plaatsvindt, kan ik wel begrijpen dat iemand dit gewoon zo uit, en dan alsnog op een nette/normale manier. Dit 'janken' noemen vind ik persoonlijk vrij zielig. Mensen die dat doen hebben blijkbaar zichzelf altijd wel volledig onder controle en kunnen zich altijd perfect beheersen. Al zeg ik niet dat Afellay zich hier niet heeft kunnen beheersen of zijn controle verloor, integendeel, hij geeft gewoon antwoord op een vraag. Als we dat allemaal al vreselijk vinden...quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:33 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat er wel meer scheldpartijen/ruzies/wat dan ook gebeuren, niet zozeer dat een scheids een speler uitscheldt. Dat laatste gebeurt in het hele kader van kwalijk gedrag waarschijnlijk een stuk minder, maar ik bedoelde meer dat er wel meer gekibbeld wordt in het voetbal. Had het iets duidelijk moeten formuleren![]()
[..]
Idd, maar dat is wel een nettere manier om zoiets te regelen. Als je je beledigt of slecht behandeld voelt kun je het wegslikken, of naar een instantie gaan (KNVB, politie, etc). Gaan janken in de media is kleinzerig en zielig.
Inderdaad. Gekke Johan!quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:00 schreef Pritt het volgende:
Uh waarom zegt hij dat Geert het niet goed heeft gedaan bij Excelsior?
Geert scoorde voor zo'n klein clubje erg veel.
Voor de goede orde: ik heb nooit gezegd dat de KNVB dit moet negeren. Ik ben het me je eens dat ze er wel iets mee moeten doen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:45 schreef koningdavid het volgende:
Ach dat laatste is subjectief, ik vind het allemaal niet zo zielig als iemand gewoon normaal op een vraag antwoordt. Helemaal als dat interview een paar minuten na het voorval zelf plaatsvindt, kan ik wel begrijpen dat iemand dit gewoon zo uit, en dan alsnog op een nette/normale manier. Dit 'janken' noemen vind ik persoonlijk vrij zielig. Mensen die dat doen hebben blijkbaar zichzelf altijd wel volledig onder controle en kunnen zich altijd perfect beheersen. Al zeg ik niet dat Afellay zich hier niet heeft kunnen beheersen of zijn controle verloor, integendeel, hij geeft gewoon antwoord op een vraag. Als we dat allemaal al vreselijk vinden...
Maar nogmaals: Derksen maakt zich belachelijk door te stellen dat de KNVB het schelden en het liegen van Van Hulten door de vingers moet zien. En aantal van jullie maken je m.i. belachelijk door het hiermee eens te zijn.
Beste vrienden zullen het niet zijn, maar er lijkt me wel degelijk een deel gespeeld. Derksen wou sowieso liever Genee terug ipv Barbara bij Voetbal Insite (niet onlogisch), dus zo'n hekel zullen ze ook wel weer niet aan elkaar hebben...quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:24 schreef GGMM het volgende:
Derksen en Genee zijn dikke vriendenIk dacht altijd dat het show was, maar ze mogen elkaar echt niet denk ik.
Het valt vast wel mee. Derksen was een beetje geďrriteerd door de warmte, meer niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:24 schreef GGMM het volgende:
Derksen en Genee zijn dikke vriendenIk dacht altijd dat het show was, maar ze mogen elkaar echt niet denk ik.
Dat had ook echt briljante tv geworden, Van Hanegem en Genee in zo'n VI-tv ideetjequote:Op donderdag 31 juli 2008 22:56 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het valt vast wel mee. Derksen was een beetje geďrriteerd door de warmte, meer niet.
Als ze elkaar echt niet lagen dan hadden ze dit project niet opgestart. Ze hebben het afgelopen jaar elke zondagavond met elkaar aan tafel gezeten, voldoende tijd om te kijken of je elkaar aardig vindt.
Of anders gezegd: Van Hanegem had je zo gek niet gekregen om een dagelijks internetfilmpje met Genee te doen.
Waarschijnlijk zou Willem dan gewoon zijn bammetjes zitten te eten tijdens het programma...quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:05 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Dat had ook echt briljante tv geworden, Van Hanegem en Genee in zo'n VI-tv ideetje
Genee: 'Willem, een vraag van ene Derk Johansson uit Oudewater. Hij vraagt zich af of Verbeek niet een beetje overdrijft met al die krachttrainingen.'quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:05 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Dat had ook echt briljante tv geworden, Van Hanegem en Genee in zo'n VI-tv ideetje
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:15 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Genee: 'Willem, een vraag van ene Derk Johansson uit Oudewater. Hij vraagt zich af of Verbeek niet een beetje overdrijft met al die krachttrainingen.'
Van Hanegem: 'Wat ken mij dat nou schelen?'
En dat tien minuten lang, elke dag.
0-0?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat was de slechtste voorspelling ooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |