quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:23 schreef Grulez het volgende:
Eigenlijk verdient deze reeks een mooie banner
heheh prima bannerquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:33 schreef venomsnake het volgende:
Hehe.
Goede OP verder idd. Lekker makkelijk als je het nog eens terug wilt zien.
Dan weten we eindelijk waar hij zijn sigaren haaltquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:05 schreef Grulez het volgende:
En een leuke column in de VI. Het wachten is op een real life soap.
quote:Beste Johan,
In een reeks over uw persoon in ons voetbalforum [Centraal] Johan Derksen #4: satire om te lachen - prijkt sinds kort een redelijk briljante banner. Ik wilde u deze niet onthouden.
Hartelijke groeten,
Een fan in een notendop
Volgens mij had hij daar zelf een gruwelijke hekel aan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Prachtige banner.
Johan moet trouwens een beetje opletten met zijn stemverheffingen, soms klinkt ie als ie echt razend is.
Hij heeft dan ook al een radioprogrammaquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:17 schreef SlamD het volgende:
Is het trouwens echt een meerwaarde om Johan's hoofd in beeld te hebben? Wat mij betreft kunnen ze net zo goed radio maken.
Zo zo... druk mannetje. Je begrijpt nu waarom hij dus nauwelijk voetbal kijkt, maar er wel setvig over door kan lullen ...quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook al een radioprogramma
Omdat als Johan van te voren een mening heeft over iets, het heel erg moeilijk is om hem daar vervolgens van af te krijgen, zelfs als de videobeelden zijn ongelijk aantonen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:00 schreef Pritt het volgende:
Uh waarom zegt hij dat Geert het niet goed heeft gedaan bij Excelsior?
Geert scoorde voor zo'n klein clubje erg veel.
quote:De Olifant, Matelief
Lengte: 90 mm (Lengte in Inches 3 9/16 Inch)
Diameter: 13 mm (Ring Gauge 42,5)
Fabricage: Nederland
Dekblad: Sumatra
Omblad: Java
Binnengoed: Havana-, Java- en Brazieltabakken.
Type: Shortfiller
Over het merk
Uiterlijk:
Ietwat grof tot redelijk glad dekblad.
Constructie, trek en brand:
Redelijk stevige en soepele constructie. Zeer gemakkelijke trek met een ruime hoeveelheid rook. Redelijk gelijkmatige en langzame brand.
Smaak:
Helder-vloeiend en koel mondgevoel met een fris-tintelend karakter. Zacht-volle en pittige tot zeer pittige smaak met duidelijk fris-kruidige en wat meer ingetogen notige tonen. Zacht-volle, duidelijk tintelende en lange nasmaak met een onmiskenbaar pepertje.
Geur:
Subtiele tot geprononceerde geur met lichte aardtonen, duidelijke houttonen (ceder!) en een vleugje herfstbladeren.
Totaalindruk:
Bij De Olifant wordt deze sigaar als Petit Corona gekenmerkt, maar qua formaat zou de Matelief eigenlijk als Senoritas moeten worden beschouwd. Anderzijds zijn er maar weinig ''Hollandse'' Petit Corona's te vinden met zo'n mooie smaaksensatie als deze sigaar. Want, als het de Matelief aan iets niet ontbreekt, dan is het wel de nodige pit, gecombineerd met een fijne complexiteit. Enerzijds mooi uitgebalanceerd en anderzijds geraffineerd balancerend op (maar zeker niet over) het randje naar scherp. Wederom een reden om ''het vocht'' goed in de gaten te houden, want wordt deze sigaar te droog gerookt, dan slaat het pittig inderdaad om naar scherp en worden de karaktervolle en boeiende eigenschappen helaas teniet gedaan.
Heel goed punt maar we hebben het hier over voetbal(!). Als ik mensen over voetbal wil horen lullen dan mag het ongenuanceerd en vooral onderhoudend zijn. Genuanceerde realistische mensen zou ik graag in de politiek zien. Iets wat er tegenwoordig bij velen aan ontbreekt daar in Den Haag.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat als Johan van te voren een mening heeft over iets, het heel erg moeilijk is om hem daar vervolgens van af te krijgen, zelfs als de videobeelden zijn ongelijk aantonen.
Maar goed, als je steeds zo ongeuanceerd en 'hard' je mening schreeuwt, dan zit je er natuurlijk ook regelmatig naast.
Ik hou zelf liever meer van mensen als Henk Spaan, die ook gigantisch kunnen zeiken, maar meer uit een oogpunt dat ze willen GENIETEN van het spel. Henk Spaan is ook een ECHTE voetballiefhebber, en het boeit hem volgens mij ook geen fuck welke club er wint of welke speler er bij een bepaalde club speelt. Hij houdt van de schoonheid van het spel, en weet dat winst of verliest vaak niet afhangt van kwaliteit, maar van geluk en pech, dus hecht er ook minder waarde aan.
Henk Spaan is een realistische genuanceerde man, terwijl ik bij Derksen meer een schreeuwertje zie, vaak heel populistisch, want met AFzeiken wordt je nu eenmaal snel populair.
Het liefst zou ik Henk Spaan gewoon weer iedere week op TV zien, want ik vind hem ook een van de allerbeste analysten, die weigert te kijken naar de vorm van de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |