Wie zijn er hier eigenlijk de met0lheadz?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:50 schreef Jorikjet het volgende:
pfff lelijk gebash van die metal mongolen ook altijd
Ik luister vrij regelmatig naar metal en ga ook wel naar optredens maar een metalhead wil ik me niet echt noemen. Ik luister namelijk ook veel naar indie, punk, singer/songwriter en dat soort meuk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:15 schreef Doodkapje het volgende:
laatste post:
[..]
Wie zijn er hier eigenlijk de met0lheadz?
Dan kan je hem inderdaad beter hier halen. Heb je ook minder kans op transportschade en zo.quote:Ik vraag me af of het nut heeft om een SG mee te nemen uit de VS. Musik Produktiv heeft al een SG standard heritage cherry voor 1111,- Eur.
Guitarcenter in de VS heeft ze voor $1570,- en dat scheelt omgerekend maar 200 Eur... Dan nog invoerrechten en extra BTW... volgens mij kan ik m beter hier kopen...
Toen ik je tegenkwam op Pinkpop had je anders toch wel je Metallica trui aanquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:30 schreef The_Dean het volgende:
Net als Herman. Loop er ook niet bepaald metal bij verder
Jim Rootquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:43 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, en die knakker van slipnot dan met zijn tele signatuur gitaar?
maar ik is iig als metalhead te clasifiseren denk ik zo...
Ik! Ik!quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:15 schreef Doodkapje het volgende:
laatste post:
[..]
Vroeger, toen ik nog langharig werkschuw tuig was...quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:15 schreef Doodkapje het volgende:
Een telecaster is eigenlijk gewoon een mislukte strat en daardoor juist veel tofferquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:38 schreef Moozze het volgende:
Telecasters zijn veel te cool voor metalgitaristen
Ik heb nog wel 2 paar kisten staan maar die draag ik eigenlijk alleen op festivals (de laatste 2 jaar ook al niet meer, witte sneakers zijn veel beterquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:55 schreef The_Dean het volgende:
Ja metal, maar dat moest gewoon
Draag verder geen kisten, lange zwarte stakke broeken en geen lang haar. Ares is wel stereotype met0lhead.
Bij KOBUS moet ik altijd denken aan 'Kobus gaat naar appelscha' maar je bedoelt die zuid-afrikanen natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
Btw. de gitarist van KOBUS speelt ook op een Telecaster. Pas traden we met een band op en die had een Tele met EMGs en een Floyd.. Heb er een foto van gemaakt met mijn camera, thuis maar ff opladen.
.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:46 schreef brother52 het volgende:
Bij KOBUS moet ik altijd denken aan 'Kobus gaat naar appelscha' maar je bedoelt die zuid-afrikanen natuurlijk.
Verplaatsen we je kar naar een plek waar je na 20 niet meer hoeft te betalen ofzo.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:07 schreef brother52 het volgende:
We zien wel hoe laat we het maken.
Als het aan mij ligt wordt het 4 uur 's nachts. De dag erna heb ik verder toch niets te doen. alleen wordt het parkeren dan wel erg duur
Ff drankje doen, restauratje pakken, en dan weer ergens drinken? Ik ben er ook pas om 16:00 ivm repetitie... denk dat zolang dat het gezellig is en de laatste trein nog niet is vertrokken...quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Tot hoe laat duurt die meet?
Ik ben pas 17:00 vrij, wel in Utrecht dus te doen.
Ruilen tegen een ME-50?quote:
't is natuurlijk wel een 80's metal soloquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:29 schreef brother52 het volgende:
Dat is niet eens 1/8e van het nummer. Moet kunnen.
Ach... er zit iig tapping inquote:
Dan zouden wij af kunnen sluiten met een triosoloquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:48 schreef Witchfynder het volgende:
Jullie heb nog een gitarist. Ik zeg: afsluiten met een dubbelsolo!.
Dat was ook mijn ideequote:Op woensdag 30 juli 2008 14:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jullie heb nog een gitarist. Ik zeg: afsluiten met een dubbelsolo!.
nieuwe kopenquote:
euhm... even denken...neequote:
is nog te doenquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:26 schreef Doodkapje het volgende:
Een solo van 25 seconden in een nummer van 3:30? Is dat teveel?
Ik zal het thuis ff beluisteren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee![]()
![]()
http://www.student.ru.nl/j.c.l.israel/squarelight/solo_karma.mp3
Ff simpel opgenomen met een Toneport en drums met EZdrummer geprogrameerd...
PS... ik heb beide tracks ingespeeld, dus ff kijken of de andere gitarist dit wat vindt/aankan...![]()
En elk de helte fanselsquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:07 schreef brother52 het volgende:
Ik zie net dat de parkeergarages onder hoog catharijne 2,40 per uur kosten met een max van 24 euro. Dat is nog wel te doen en voor die paar euro ga ik mijn auto niet verplaatsen. Daar komt nog bij dat ik mijn auto 's nachts in de buurt van een centrum liever binnen heb staan.
Waarom stel je die vraag dan zo?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nieuwe kopen
denkt toch niet dat ik de mijne al weg ga doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Het zijn maar 2 gitaren... (maar wel vier handjes dusquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraag dan zo?Je weet niet wat je mistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg 'm alleen niet met mijn computer goed verbonden, of ja, met mijn laptop. Heb nu midi-kabels, er wordt wel iets herkend, maar ik krijg steeds een foutmelding met GT8 editor
Don't let my username fool you...
quote:
Heb ik iig iemand laten lachenquote:
Klinkt leuk!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee![]()
![]()
http://www.student.ru.nl/j.c.l.israel/squarelight/solo_karma.mp3
Ff simpel opgenomen met een Toneport en drums met EZdrummer geprogrameerd...
PS... ik heb beide tracks ingespeeld, dus ff kijken of de andere gitarist dit wat vindt/aankan...![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:43 schreef Deansensitized het volgende:
En met de meet komt wel goed, beschrijving is wel duidelijk
Briljant man! Moet je opsturen naar Musequote:
Ja, als het een normale europese XL is, gaat dat wel passen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Herman, je wil een XL toch? Ik denk dat ik gewoon een rugtas vol spul meeneem..
Whehehe goed ideequote:Op woensdag 30 juli 2008 22:11 schreef SNArky het volgende:
[..]
Briljant man! Moet je opsturen naar Muse
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:04 schreef Moozze het volgende:
Muse, wat is dat? O ja, de beste band ooit/ter wereld!
Nou, dat niet (kwestie van smaak natuurlijk) maar ze zijn wel goed.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:04 schreef Moozze het volgende:
Muse, wat is dat? O ja, de beste band ooit/ter wereld!
Onze shirts zijn Fruit of the Loom, dus de maten zijn vrij gemiddeld. Iig van de herenshirts. Damesshirts blijft een moeilijk punt, blijkbaar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, als het een normale europese XL is, gaat dat wel passen.
Jimmy, jullie zaten toch met die rare maten? Als de grootste maat gelijk is aan een normale XL mag je een shirt voor me meenemen.
Hmm, ik mag ook wel een tas mee gaan nemen denk ik.
Ik vind ze juist op CD totaal niet boeiend, maar live dan wel weer.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, dat niet (kwestie van smaak natuurlijk) maar ze zijn wel goed.
Live zijn ze na een mindere periode gelukkig weer een stuk beter geworden.
Dan word het tijd dat je dat eens gaat doen.quote:
Een paar jaar geleden (2004?) op rock werchter ben ik er bij weg gelopen, ik vond het dramatisch slecht maar vorig jaar waren ze terecht dagafsluiter op pinkpop en rock werchterquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:52 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind ze juist op CD totaal niet boeiend, maar live dan wel weer.
Ik voel een projectje aankomen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:21 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zie net in zijn fotoboek dat outsidr een linkshandige drummer is. Zou echt hilarisch zijn als hij, brother en ik in één band zouden zitten. Dat snappen mensen echt niet meer..
Gek genoeg ken ik een hoop zangeressen. Eens checken wie er linkshandig is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik voel een projectje aankomen.![]()
Nu nog een linkshandige zanger(ette) zien te vinden.
Oe, gedurfd!quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:30 schreef brother52 het volgende:
En gelijk een ontwerp voor de shirts. Alleen laten we dan die pijl wel de andere kant op wijzen.
Dan geef je het signaal "Wij zijn van 'de andere kant'..."quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:30 schreef brother52 het volgende:
En gelijk een ontwerp voor de shirts. Alleen laten we dan die pijl wel de andere kant op wijzen.
Ik doe dan ook de backingfoooooooooooooooo!quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dan geef je het signaal "Wij zijn van 'de andere kant'..."
Mallerrrrd...quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik doe dan ook de backingfoooooooooooooooo!.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, als het een normale europese XL is, gaat dat wel passen.
Jimmy, jullie zaten toch met die rare maten? Als de grootste maat gelijk is aan een normale XL mag je een shirt voor me meenemen.
Hmm, ik mag ook wel een tas mee gaan nemen denk ik.
Ik neem wel wat merch mee... stickers, Tees en plectraquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:46 schreef Witchfynder het volgende:
Cool.
Ik heb een S gevonden, maar voor de zekerheid neem ik een M ook mee, DK.
En neem een extra shirt mee om Dribbel alsnog aan te smeren..
*meld zich aan*quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind ze juist op CD totaal niet boeiend, maar live dan wel weer.
Juj, mijn CRX heeft weer APK! Iemand een CRX kopen? Petje moet je zelf meebrengen
quote:
je kunt ook de drummer van def leppard eens bellen, die heeft maar 1 arm...quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:21 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zie net in zijn fotoboek dat outsidr een linkshandige drummer is. Zou echt hilarisch zijn als hij, brother en ik in één band zouden zitten. Dat snappen mensen echt niet meer..
Die mist zijn linkerarm toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:13 schreef --H-I-M-- het volgende:
je kunt ook de drummer van def leppard eens bellen, die heeft maar 1 arm...
Ja dat zijn in mijn ogen juist metalgitaren. Er zit een Floyd Rose tremolo op en als je niet van plan bent om dat ding te gebruiken kan ik je adviseren er vooral geen te nemen. Stemmen is lastig, intoneren is lastig... dan kan je beter voor een fixed gaan. RG of ART series hebben ook vaste bruggen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:57 schreef ioko het volgende:
Ik ben (door een aantal financiele meevallers) in de gelegenheid om een 2e gitaar te kopen. Ik heb al een american fender strat, waar ik natuurlijk al zeer gelukkig mee ben. Nou ben ik onder de indruk geraakt van de ranke gitaren van Ibanez (S). Mijn oog viel op de Ibanez S470 (zo'n 500 euro) maar daarnaast zijn er ook de Prestige modellen als de S2170 en de S5470 (vanaf zo'n 1200 euro).
Mijn vraag is wat nou het wezenlijke verschil is tussen deze gitaren. Duurder betekent hoogstwaarschijnlijk dat er beter hout en betere materialen zijn gebruikt, maar klinken de duurdere versies echt zoveel beter? Ik ben nog geen muziekzaak tegen gekomen die beide modellen heeft om ze te vergelijken. Iemand ervaringen en/of tips?
Ik speel verschillende stijlen van R.E.M. en Eric Clapton tot Queens of the stone age en Lenny Kravitz. Geen jazz, geen metal, geen punk.
Geen tijd voor.quote:
nou... in iedergeval een halve bassnaarquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geen tijd voor..
Gister 9,5 uur gewerkt na 5 uur geslapen te hebben. Dat moet wel een basgitaar opleveren, vind ik..
Eerder underrated, ik heb afgelopen nacht duidelijk te weinig geslapen.quote:
Voor 9,5 uur kan al een element en een pakje snaren kopen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nou... in iedergeval een halve bassnaar
Smeerlap.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gisteren lopen klieren met het nieuwe zangeresje.
dan wordt je teveel betaaldquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Voor 9,5 uur kan al een element en een pakje snaren kopen..
Niks gewendquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:16 schreef brother52 het volgende:
Eerder underrated, ik heb afgelopen nacht duidelijk te weinig geslapen.
Ik ben niet wakker te krijgen en ik doe 3 keer langer dan normaal over de meest simpele dingen.
Ik zit vandaag ook regelmatig naar mijn scherm te staren en heb dan geen idee waar ik eigenlijk mee bezig ben.
Dr moeder was er bijquote:
Jij te weinigquote:
Psst, je zit te fokken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Eerder underrated, ik heb afgelopen nacht duidelijk te weinig geslapen.
Ik ben niet wakker te krijgen en ik doe 3 keer langer dan normaal over de meest simpele dingen.
Ik zit vandaag ook regelmatig naar mijn scherm te staren en heb dan geen idee waar ik eigenlijk mee bezig ben.
Nee hoor, ik ben vrij vandaagquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:34 schreef Moozze het volgende:
Tering wat zijn we actief ineens...
Neuh, met je zelfgemaakte Muse filmpjesquote:
Dat was ik niet...quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, met je zelfgemaakte Muse filmpjes
Bril, checkquote:
Goede punten, maar muziek van Metallica, QOTSA en Deftones vindt ik ook fijn om te spelen, en die tremolo wil ik nu juist graag leren gebruiken. Een beetje richting Joe Satrianiquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja dat zijn in mijn ogen juist metalgitaren. Er zit een Floyd Rose tremolo op en als je niet van plan bent om dat ding te gebruiken kan ik je adviseren er vooral geen te nemen. Stemmen is lastig, intoneren is lastig... dan kan je beter voor een fixed gaan. RG of ART series hebben ook vaste bruggen.
De prijs,... het verschil zit in de neck, tremolo-systeem en pickups. Als ik naar jouw muzieksmaak kijk zit je al aardig goed met je Fender toch? En waarom een metalgitaar als je geen metal speelt?Wat je kunt overwegen is een hollowbody van Ibanez... deze AF95 zit ongeveer in dezelfde prijsklasse als de S470.
wow, iemand die startrek en star wars beide gaaf vindtquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bril, check
Werk in de ICT, check
Startrek is tof, check
Star Wars ook, check
Ik ook.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wow, iemand die startrek en star wars beide gaaf vindt
Ladies and gentlemen; we have a winnner! Yes, we have an ultimate gaming nerd!quote:
Ik werk alleen in de ICT.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bril, check
Werk in de ICT, check
Startrek is tof, check
Star Wars ook, check
Helemaal niet lastig. Heb zelf niet zoveel problemen met het stemmen van een Floyd Rose, snap die ophef nooit zo eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Goede punten, maar muziek van Metallica, QOTSA en Deftones vindt ik ook fijn om te spelen, en die tremolo wil ik nu juist graag leren gebruiken. Een beetje richting Joe Satriani.
Hoe lastig is dat stemmen eigenlijk, als je je tremolo niet gigantisch mishandeld?
de mijne vind star trek nog wel oke, maar star wars nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ook..
tot afgrijzen van mijn vriendin
Ik heb ook nooit problemen met het stemmen van een Floyd Rose.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:41 schreef Metalfreak het volgende:
Helemaal niet lastig. Heb zelf niet zoveel problemen met het stemmen van een Floyd Rose, snap die ophef nooit zo eerlijk gezegd.
Sterker nog, Battlestar Galactica is ook tof. de oririnele serie danquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wow, iemand die startrek en star wars beide gaaf vindt
die ken ik ook nog wel... een beetje, is beetje ver van voor me tijdquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sterker nog, Battlestar Galactica is ook tof. de oririnele serie dan
De nieuwe serie is echt grandioos btw. Het mist soms alleen een goede rocksoundtrack.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sterker nog, Battlestar Galactica is ook tof. de oririnele serie dan
Mijn vriendin ook niet, maar die is ook een stukje jonger dan ik.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:19 schreef --H-I-M-- het volgende:
laatst sprak ik een meisje in de kroeg en die kende McGyver niet..............
Uhm, jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:05 schreef brother52 het volgende:
Ben ik dan al zo oud?
haha, tja er is een verschil tussen legaal en perversquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook niet, maar die is ook een stukje jonger dan ik..
ja ja wel legaal al hoor![]()
Ooooh, dan is het goed hahaquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:36 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
haha, tja er is een verschil tussen legaal en pervers![]()
de pot verwijt de ketel trouwens
Mee eensquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:23 schreef brother52 het volgende:
Vooral die game die de verhaallijn van deel 4,5 en 6 volgt.
Wat!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:38 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik sprak hier trouwens een jongen uit Burum en die kende Kramtried
Schandaligquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:19 schreef --H-I-M-- het volgende:
laatst sprak ik een meisje in de kroeg en die kende McGyver niet..............
Nee, als je niet een hebtquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit problemen met het stemmen van een Floyd Rose.
De nieuwe serie heb ik een paar afleveringen van gezien maar kon me niet echt boeien. Te veel dingen zijn anders ten opzichte van de originele serie.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:27 schreef Witchfynder het volgende:
De nieuwe serie is echt grandioos btw. Het mist soms alleen een goede rocksoundtrack..
Ik heb op een halloween feestje nog eens rondgelopen als McGuyver. Cap op, rol McGuyvertape mee en klaar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Schandalig
Maar overkwam mij laatst ook. Zei zo tegen [weet niet meer wie]: "Ah joh, dat McGuyver ik even in elkaar..."
Keek die persoon me aan, echt met zo'n WTF hoofd.
"McGuyver..."
-Wie?
"McGuyver! Die maakte altijd van niks hele.... [ziet hoofd andere persoon]... laat maar. Hier een breezer, nou optyfen".
Dat zijn de heldenquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:52 schreef Witchfynder het volgende:
Onze zanger kan ook altijd vanalles in elkaar sleutelen. Tijdens de drumopnams heeft hij ter plekke een verloopstekker in elkaar gedraaid met een kroonsteentje dat hij uit een lamp heeft gejat..
Hij heet Jacco en wij noemen hem dan ook "JacGyver" nu..
.
Zijn broertje is gitarist in een bandje wat ongeveer de muziek maakt die jij maakt, maar ik weet niet precies hoe dat bandje ook alweer heette (bier...).quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat!
Wie? Ik ken niemand uit Burum
Wat zei hij allemaal over ons
Toe! Vertel vertel!
Als je niks hebt met de dialoogstijl van Buffy of Angel is het aanzienlijk minder interessant.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:21 schreef Deansensitized het volgende:
Maar voor de sci-fi freaks, check eens Firefly.
haha lol!quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Schandalig
Maar overkwam mij laatst ook. Zei zo tegen [weet niet meer wie]: "Ah joh, dat McGuyver ik even in elkaar..."
Keek die persoon me aan, echt met zo'n WTF hoofd.
"McGuyver..."
-Wie?
"McGuyver! Die maakte altijd van niks hele.... [ziet hoofd andere persoon]... laat maar. Hier een breezer, nou optyfen".
NewSense Memory? Bagger? Broertje van de vriendin van de zanger woont er welquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:06 schreef SNArky het volgende:
[..]
Zijn broertje is gitarist in een bandje wat ongeveer de muziek maakt die jij maakt, maar ik weet niet precies hoe dat bandje ook alweer heette (bier...).
En het was trouwens Burgum, aangezien Wâldrock ongeveer in zijn achtertuin was
Ja, die is geniaalquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
haha lol!
vriend van me heeft trouwens dit shirt:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, zoals ik al zei: bierquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:12 schreef Deansensitized het volgende:
NewSense Memory? Bagger?
Hebben we ooit met hen gespeeld?
Matthew Star is een serie uit 1982, zijn maar 21 afleveringen van gemaakt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:04 schreef Deansensitized het volgende:
Dat ken ik dan weer niet....
quote:Als ik voor de 9e alles van Firefly binnen heb neem ik het wel even mee
Al een stuk van de pilot gezien, en vind het al erg gaaf
Dat maakt het alleen maar interessanter.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:07 schreef Litpho het volgende:
Als je niks hebt met de dialoogstijl van Buffy of Angel is het aanzienlijk minder interessant.
Whehequote:Op donderdag 31 juli 2008 17:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
haha lol!
vriend van me heeft trouwens dit shirt:
[ afbeelding ]
Het leuke van zo'n Floyd Rose is dat het een masochistisch beestje is... hij mag best gigantisch mishandeld worden! Zeker voor van die Dimebag Darrel squeals... En een goede floyd rose ontstemt na zo'n flinke mishandeling niet eens zo heel erg... Die van de duurdere Ibanez modellen kunnen daar wel tegen. Met stemmen valt het mee zodra je het eenmaal goed hebt afgesteld, maar wissel je bv van snaardikte, dan ben je weer even een uurtje zoet... Ook kan je minder makkelijk in andere stemmingen spelen, omdat je dan weer de veren achter moet bijstellen...quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Goede punten, maar muziek van Metallica, QOTSA en Deftones vindt ik ook fijn om te spelen, en die tremolo wil ik nu juist graag leren gebruiken. Een beetje richting Joe Satriani.
Hoe lastig is dat stemmen eigenlijk, als je je tremolo niet gigantisch mishandeld?
MacGyver bedoel ik, schrijf het elke keer verkeerdquote:
Ga nu even heel hard schamen. Ook jij behoort het te kennen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:41 schreef Moozze het volgende:
Ik ben 17 en dat komt uit de tijd toen Bassie en Adriaan nog aan het knikkeren waren op het schoolplein dus dat ken ik niet.
De bereboot, de Astronautjes, Bolke de Beer, Paulus de Boskabouter, Q&Q, de Zevensprong, Buck Rogers, Doctor Who, Frank Buck, Ren je Rot?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:55 schreef Deansensitized het volgende:
Ken je zeker The Dukes ook niet? The A-Team? Airwolf? The Knight Rider? Renegade? Miami Vice? Starsky & Hutch? Magnum? Charlies Angels? Mission Impossible? H.E.A.T? Kojack? Jake & The Fat Man? Columbo?
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
De bereboot, de Astronautjes, Bolke de Beer, Paulus de Boskabouter, Q&Q, de Zevensprong, Buck Rogers, Doctor Who, Frank Buck, Ren je Rot?
Ben ik nu zo oud, of ben jij zo jong?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:02 schreef Moozze het volgende:
The Dukes - of hazzard?
The A-Team - Is soms op tv en is keisuf
Airwolf - Nooit van gehoord
The Knight Rider - is iets met een auto geloof ik?
Renegade - Renegades of Funk is leuk liedje van RATM, maar nu gaat het over een tvserie waar ik nog nooit van heb gehoord.
Miami Vice - is een film van gemaakt? Niet gezien
Starsky & Hutch - is ook een film van, die heb ik zelfs op dvd, Owen Wilson en Ben Stiller
Magnum - Ken het als serie niet, wel van die reclame met Eva en de temptation
Charlies Angels - een film die ik niet gezien heb
Mission Impossible - Heb ik alledrie gezien
H.E.A.T - nooit van gehoord
Kojack - Nooooit van gehoord
Jake & The Fat Man - ???
Columbo - ???
22quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:17 schreef Moozze het volgende:
Hoe oud dan?
hexadecimaalquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik dacht dat jij echt in de 30 was ofzo =D
Nah, ik kijk Lost (als het weer begint) en verder niks. Misschien dat ik Heroes ook ga kijken maar die ouwe shizzle sowieso niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:11 schreef The_Dean het volgende:
Ga al die shit maar snel eens downloaden
Vroeger had je nog echte series
Thanks!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:40 schreef Cynic het volgende:
Goedenavond!
Bedankt voor de cd Witch!
Klinkt lekker.
Jij verwacht 44 te worden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:22 schreef brother52 het volgende:
Het zal bij mij de midlife crisis wel zijn
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:16 schreef Cynic het volgende:
Ik heb al lang haar, als ik ook nog met bandshirts ga lopen is het net of ik sinds mijn zestiende helemaal niks opgeschoten ben
Bestaan die wel? Nog nooit ergens gezien. Wil wel eens een proberenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:13 schreef brother52 het volgende:
Dit lijkt me wel een leuke fender.
[ afbeelding ]
500 Watt![]()
even omrekenen.....quote:
Volgens de site van fender wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 06:23 schreef The_Dean het volgende:
Bestaan die wel? Nog nooit ergens gezien. Wil wel eens een proberen
Maar ik moet nog wel werkenquote:
Is dat dan nodig?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:16 schreef Cynic het volgende:
Ik heb al lang haar, als ik ook nog met bandshirts ga lopen is het net of ik sinds mijn zestiende helemaal niks opgeschoten ben
Idd. Zo nog een printer afleveren bij een leuke chick en als iedereen opgerot is en ons niet meer belt, kunnen we misschien met de afdeling gaan gamen vanmiddag.quote:
Ik heb eens op een project gezeten waar de gewoonte was om elke vrijdagmiddag vanaf 2 uur te gamen. Er hoefde dan ook niemand te bellen want er werd toch niet opgenomen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd. Zo nog een printer afleveren bij een leuke chick en als iedereen opgerot is en ons niet meer belt, kunnen we misschien met de afdeling gaan gamen vanmiddag..
wat een nerds zeg
Geen airco?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:39 schreef The_Dean het volgende:
Gaat weer lekker daar dus. En ik hier maar zweten
Dan krijg ik dat shirt wel een andere keer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:01 schreef The_Dean het volgende:
Ja, tot 2 aug toch? Mijn drukker ook. Heb dan ook weinig hoop voor je shirt voor de 9e Herman.
En wel airco, maar merk er niks van. Ben ook goed ziek, dat kan ook wel helpen.
Inderdaad, ik ben eens 2 dagen op cursus geweest waar de airco op max stond. De 2e dag was ik daardoor behoorlijk ziek en aan die cursus zat meteen een examen vastgeplakt, die heb ik dus ook niet gehaald.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:10 schreef Witchfynder het volgende:
Ons trappenhuis is een grote glazen bak. Ik zit op 8 en moest naar 9. Loop je van fris een sauna in, toen was ik op 9 en daar stond de arico op max want de mensen daar lopen allemaal in pak. Niet goed voor je die, die temp wisselingen..
Ben in Indonesië eens goed ziek geworden van de airco. En ook eens van jazz, dus ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:24 schreef brother52 het volgende:
Daar kun je anders ook goed ziek van worden.
Ik moet hem eerst nog kopen maar als dat hem wordt, dan mag je er wel op jammen.quote:
Ik heb daar echt nooit last van. Ik stap nu heel graag in mijn auto met aircoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:10 schreef Witchfynder het volgende:
Ons trappenhuis is een grote glazen bak. Ik zit op 8 en moest naar 9. Loop je van fris een sauna in, toen was ik op 9 en daar stond de arico op max want de mensen daar lopen allemaal in pak. Niet goed voor je die, die temp wisselingen..
Geluid zeker, maar of het fatsoenlijk is weet ik niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet hem eerst nog kopen maar als dat hem wordt, dan mag je er wel op jammen.
Er moet toch iemand fatsoenlijk geluid uit halen
Ik heb een oude princeton, maar dat ding is toch niet zo clean als een twin... Wel een goed geluid! Ik ben wel benieuwd hoe die nieuwe klinken....quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:27 schreef Jorikjet het volgende:
trouwens interessant dit; http://www.fender.com/products/amplifiers/princetonreverb/
misschien mooi dingetje om me twin mee te vervangen
Jezus...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb de afgelopen week amper gespeeld en vooral veel dj sets geluisterd
En ik ben niet zo heel erg kritisch.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:31 schreef Aresdreams het volgende:
tja, als brother het fatsoenlijk vind is het toch al goed?
Lekkere poppunk man, net wat voor jouquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Bijna al die namen zegt me helemaal niks
Relient k
Ja dat is eigenlijk wel waar, behalve natuurlijk de Manson van MAtthew!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Hmm okee dat waren 30 gitaren die er allemaal kut uitzien
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Hmm okee dat waren 30 gitaren die er allemaal kut uitzien
Om de een of andere reden lopen er 3 jacks uit ook nog.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:08 schreef Moozze het volgende:
Die sterbas vind ik nog wel tof, zeker als je die zonnebril erbij krijgt!
Maar dat is toch logisch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:17 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Om de een of andere reden lopen er 3 jacks uit ook nog.
Terug van werk?! Zo laat? Net terug van Kung-Fu Panda + terrasjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:50 schreef Cynic het volgende:
Hoihoi! Net weer terug van werk.
Morgen maar eens proberen een solo te verzinnen voor mijn nieuwe liedje. Net nog even aan de mix zitten sleutelen omdat ik niet tevreden over de sound was. Nu ben ik erachter waarom niet: het was niet hard genoeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |