Klinkt leuk!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee![]()
![]()
http://www.student.ru.nl/j.c.l.israel/squarelight/solo_karma.mp3
Ff simpel opgenomen met een Toneport en drums met EZdrummer geprogrameerd...
PS... ik heb beide tracks ingespeeld, dus ff kijken of de andere gitarist dit wat vindt/aankan...![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:43 schreef Deansensitized het volgende:
En met de meet komt wel goed, beschrijving is wel duidelijk
Briljant man! Moet je opsturen naar Musequote:
Ja, als het een normale europese XL is, gaat dat wel passen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Herman, je wil een XL toch? Ik denk dat ik gewoon een rugtas vol spul meeneem..
Whehehe goed ideequote:Op woensdag 30 juli 2008 22:11 schreef SNArky het volgende:
[..]
Briljant man! Moet je opsturen naar Muse
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:04 schreef Moozze het volgende:
Muse, wat is dat? O ja, de beste band ooit/ter wereld!
Nou, dat niet (kwestie van smaak natuurlijk) maar ze zijn wel goed.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:04 schreef Moozze het volgende:
Muse, wat is dat? O ja, de beste band ooit/ter wereld!
Onze shirts zijn Fruit of the Loom, dus de maten zijn vrij gemiddeld. Iig van de herenshirts. Damesshirts blijft een moeilijk punt, blijkbaar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, als het een normale europese XL is, gaat dat wel passen.
Jimmy, jullie zaten toch met die rare maten? Als de grootste maat gelijk is aan een normale XL mag je een shirt voor me meenemen.
Hmm, ik mag ook wel een tas mee gaan nemen denk ik.
Ik vind ze juist op CD totaal niet boeiend, maar live dan wel weer.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, dat niet (kwestie van smaak natuurlijk) maar ze zijn wel goed.
Live zijn ze na een mindere periode gelukkig weer een stuk beter geworden.
Dan word het tijd dat je dat eens gaat doen.quote:
Een paar jaar geleden (2004?) op rock werchter ben ik er bij weg gelopen, ik vond het dramatisch slecht maar vorig jaar waren ze terecht dagafsluiter op pinkpop en rock werchterquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:52 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind ze juist op CD totaal niet boeiend, maar live dan wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |