Ik moet hem eerst nog kopen maar als dat hem wordt, dan mag je er wel op jammen.quote:
Ik heb daar echt nooit last van. Ik stap nu heel graag in mijn auto met aircoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:10 schreef Witchfynder het volgende:
Ons trappenhuis is een grote glazen bak. Ik zit op 8 en moest naar 9. Loop je van fris een sauna in, toen was ik op 9 en daar stond de arico op max want de mensen daar lopen allemaal in pak. Niet goed voor je die, die temp wisselingen..
Geluid zeker, maar of het fatsoenlijk is weet ik niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet hem eerst nog kopen maar als dat hem wordt, dan mag je er wel op jammen.
Er moet toch iemand fatsoenlijk geluid uit halen
Ik heb een oude princeton, maar dat ding is toch niet zo clean als een twin... Wel een goed geluid! Ik ben wel benieuwd hoe die nieuwe klinken....quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:27 schreef Jorikjet het volgende:
trouwens interessant dit; http://www.fender.com/products/amplifiers/princetonreverb/
misschien mooi dingetje om me twin mee te vervangen
Jezus...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb de afgelopen week amper gespeeld en vooral veel dj sets geluisterd
En ik ben niet zo heel erg kritisch.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:31 schreef Aresdreams het volgende:
tja, als brother het fatsoenlijk vind is het toch al goed?
Lekkere poppunk man, net wat voor jouquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Bijna al die namen zegt me helemaal niks
Relient k
Ja dat is eigenlijk wel waar, behalve natuurlijk de Manson van MAtthew!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Hmm okee dat waren 30 gitaren die er allemaal kut uitzien
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Hmm okee dat waren 30 gitaren die er allemaal kut uitzien
Om de een of andere reden lopen er 3 jacks uit ook nog.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:08 schreef Moozze het volgende:
Die sterbas vind ik nog wel tof, zeker als je die zonnebril erbij krijgt!
Maar dat is toch logisch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:17 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Om de een of andere reden lopen er 3 jacks uit ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |