22quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:17 schreef Moozze het volgende:
Hoe oud dan?
hexadecimaalquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik dacht dat jij echt in de 30 was ofzo =D
Nah, ik kijk Lost (als het weer begint) en verder niks. Misschien dat ik Heroes ook ga kijken maar die ouwe shizzle sowieso niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:11 schreef The_Dean het volgende:
Ga al die shit maar snel eens downloaden
Vroeger had je nog echte series
Thanks!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:40 schreef Cynic het volgende:
Goedenavond!
Bedankt voor de cd Witch!
Klinkt lekker.
Jij verwacht 44 te worden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:22 schreef brother52 het volgende:
Het zal bij mij de midlife crisis wel zijn
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:16 schreef Cynic het volgende:
Ik heb al lang haar, als ik ook nog met bandshirts ga lopen is het net of ik sinds mijn zestiende helemaal niks opgeschoten ben
Bestaan die wel? Nog nooit ergens gezien. Wil wel eens een proberenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:13 schreef brother52 het volgende:
Dit lijkt me wel een leuke fender.
[ afbeelding ]
500 Watt![]()
even omrekenen.....quote:
Volgens de site van fender wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 06:23 schreef The_Dean het volgende:
Bestaan die wel? Nog nooit ergens gezien. Wil wel eens een proberen
Maar ik moet nog wel werkenquote:
Is dat dan nodig?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:16 schreef Cynic het volgende:
Ik heb al lang haar, als ik ook nog met bandshirts ga lopen is het net of ik sinds mijn zestiende helemaal niks opgeschoten ben
Idd. Zo nog een printer afleveren bij een leuke chick en als iedereen opgerot is en ons niet meer belt, kunnen we misschien met de afdeling gaan gamen vanmiddag.quote:
Ik heb eens op een project gezeten waar de gewoonte was om elke vrijdagmiddag vanaf 2 uur te gamen. Er hoefde dan ook niemand te bellen want er werd toch niet opgenomen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd. Zo nog een printer afleveren bij een leuke chick en als iedereen opgerot is en ons niet meer belt, kunnen we misschien met de afdeling gaan gamen vanmiddag..
wat een nerds zeg
Geen airco?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:39 schreef The_Dean het volgende:
Gaat weer lekker daar dus. En ik hier maar zweten
Dan krijg ik dat shirt wel een andere keer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:01 schreef The_Dean het volgende:
Ja, tot 2 aug toch? Mijn drukker ook. Heb dan ook weinig hoop voor je shirt voor de 9e Herman.
En wel airco, maar merk er niks van. Ben ook goed ziek, dat kan ook wel helpen.
Inderdaad, ik ben eens 2 dagen op cursus geweest waar de airco op max stond. De 2e dag was ik daardoor behoorlijk ziek en aan die cursus zat meteen een examen vastgeplakt, die heb ik dus ook niet gehaald.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:10 schreef Witchfynder het volgende:
Ons trappenhuis is een grote glazen bak. Ik zit op 8 en moest naar 9. Loop je van fris een sauna in, toen was ik op 9 en daar stond de arico op max want de mensen daar lopen allemaal in pak. Niet goed voor je die, die temp wisselingen..
Ben in Indonesië eens goed ziek geworden van de airco. En ook eens van jazz, dus ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:24 schreef brother52 het volgende:
Daar kun je anders ook goed ziek van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |