De nieuwe serie is echt grandioos btw. Het mist soms alleen een goede rocksoundtrack.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sterker nog, Battlestar Galactica is ook tof. de oririnele serie dan
Mijn vriendin ook niet, maar die is ook een stukje jonger dan ik.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:19 schreef --H-I-M-- het volgende:
laatst sprak ik een meisje in de kroeg en die kende McGyver niet..............
Uhm, jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:05 schreef brother52 het volgende:
Ben ik dan al zo oud?
haha, tja er is een verschil tussen legaal en perversquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook niet, maar die is ook een stukje jonger dan ik..
ja ja wel legaal al hoor![]()
Ooooh, dan is het goed hahaquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:36 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
haha, tja er is een verschil tussen legaal en pervers![]()
de pot verwijt de ketel trouwens
Mee eensquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:23 schreef brother52 het volgende:
Vooral die game die de verhaallijn van deel 4,5 en 6 volgt.
Wat!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:38 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik sprak hier trouwens een jongen uit Burum en die kende Kramtried
Schandaligquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:19 schreef --H-I-M-- het volgende:
laatst sprak ik een meisje in de kroeg en die kende McGyver niet..............
Nee, als je niet een hebtquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit problemen met het stemmen van een Floyd Rose.
De nieuwe serie heb ik een paar afleveringen van gezien maar kon me niet echt boeien. Te veel dingen zijn anders ten opzichte van de originele serie.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:27 schreef Witchfynder het volgende:
De nieuwe serie is echt grandioos btw. Het mist soms alleen een goede rocksoundtrack..
Ik heb op een halloween feestje nog eens rondgelopen als McGuyver. Cap op, rol McGuyvertape mee en klaar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Schandalig
Maar overkwam mij laatst ook. Zei zo tegen [weet niet meer wie]: "Ah joh, dat McGuyver ik even in elkaar..."
Keek die persoon me aan, echt met zo'n WTF hoofd.
"McGuyver..."
-Wie?
"McGuyver! Die maakte altijd van niks hele.... [ziet hoofd andere persoon]... laat maar. Hier een breezer, nou optyfen".
Dat zijn de heldenquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:52 schreef Witchfynder het volgende:
Onze zanger kan ook altijd vanalles in elkaar sleutelen. Tijdens de drumopnams heeft hij ter plekke een verloopstekker in elkaar gedraaid met een kroonsteentje dat hij uit een lamp heeft gejat..
Hij heet Jacco en wij noemen hem dan ook "JacGyver" nu..
.
Zijn broertje is gitarist in een bandje wat ongeveer de muziek maakt die jij maakt, maar ik weet niet precies hoe dat bandje ook alweer heette (bier...).quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat!
Wie? Ik ken niemand uit Burum
Wat zei hij allemaal over ons
Toe! Vertel vertel!
Als je niks hebt met de dialoogstijl van Buffy of Angel is het aanzienlijk minder interessant.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:21 schreef Deansensitized het volgende:
Maar voor de sci-fi freaks, check eens Firefly.
haha lol!quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Schandalig
Maar overkwam mij laatst ook. Zei zo tegen [weet niet meer wie]: "Ah joh, dat McGuyver ik even in elkaar..."
Keek die persoon me aan, echt met zo'n WTF hoofd.
"McGuyver..."
-Wie?
"McGuyver! Die maakte altijd van niks hele.... [ziet hoofd andere persoon]... laat maar. Hier een breezer, nou optyfen".
NewSense Memory? Bagger? Broertje van de vriendin van de zanger woont er welquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:06 schreef SNArky het volgende:
[..]
Zijn broertje is gitarist in een bandje wat ongeveer de muziek maakt die jij maakt, maar ik weet niet precies hoe dat bandje ook alweer heette (bier...).
En het was trouwens Burgum, aangezien Wâldrock ongeveer in zijn achtertuin was
Ja, die is geniaalquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
haha lol!
vriend van me heeft trouwens dit shirt:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, zoals ik al zei: bierquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:12 schreef Deansensitized het volgende:
NewSense Memory? Bagger?
Hebben we ooit met hen gespeeld?
Matthew Star is een serie uit 1982, zijn maar 21 afleveringen van gemaakt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:04 schreef Deansensitized het volgende:
Dat ken ik dan weer niet....
quote:Als ik voor de 9e alles van Firefly binnen heb neem ik het wel even mee
Al een stuk van de pilot gezien, en vind het al erg gaaf
Dat maakt het alleen maar interessanter.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:07 schreef Litpho het volgende:
Als je niks hebt met de dialoogstijl van Buffy of Angel is het aanzienlijk minder interessant.
Whehequote:Op donderdag 31 juli 2008 17:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
haha lol!
vriend van me heeft trouwens dit shirt:
[ afbeelding ]
Het leuke van zo'n Floyd Rose is dat het een masochistisch beestje is... hij mag best gigantisch mishandeld worden! Zeker voor van die Dimebag Darrel squeals... En een goede floyd rose ontstemt na zo'n flinke mishandeling niet eens zo heel erg... Die van de duurdere Ibanez modellen kunnen daar wel tegen. Met stemmen valt het mee zodra je het eenmaal goed hebt afgesteld, maar wissel je bv van snaardikte, dan ben je weer even een uurtje zoet... Ook kan je minder makkelijk in andere stemmingen spelen, omdat je dan weer de veren achter moet bijstellen...quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Goede punten, maar muziek van Metallica, QOTSA en Deftones vindt ik ook fijn om te spelen, en die tremolo wil ik nu juist graag leren gebruiken. Een beetje richting Joe Satriani.
Hoe lastig is dat stemmen eigenlijk, als je je tremolo niet gigantisch mishandeld?
MacGyver bedoel ik, schrijf het elke keer verkeerdquote:
Ga nu even heel hard schamen. Ook jij behoort het te kennen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:41 schreef Moozze het volgende:
Ik ben 17 en dat komt uit de tijd toen Bassie en Adriaan nog aan het knikkeren waren op het schoolplein dus dat ken ik niet.
De bereboot, de Astronautjes, Bolke de Beer, Paulus de Boskabouter, Q&Q, de Zevensprong, Buck Rogers, Doctor Who, Frank Buck, Ren je Rot?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:55 schreef Deansensitized het volgende:
Ken je zeker The Dukes ook niet? The A-Team? Airwolf? The Knight Rider? Renegade? Miami Vice? Starsky & Hutch? Magnum? Charlies Angels? Mission Impossible? H.E.A.T? Kojack? Jake & The Fat Man? Columbo?
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
De bereboot, de Astronautjes, Bolke de Beer, Paulus de Boskabouter, Q&Q, de Zevensprong, Buck Rogers, Doctor Who, Frank Buck, Ren je Rot?
Ben ik nu zo oud, of ben jij zo jong?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:02 schreef Moozze het volgende:
The Dukes - of hazzard?
The A-Team - Is soms op tv en is keisuf
Airwolf - Nooit van gehoord
The Knight Rider - is iets met een auto geloof ik?
Renegade - Renegades of Funk is leuk liedje van RATM, maar nu gaat het over een tvserie waar ik nog nooit van heb gehoord.
Miami Vice - is een film van gemaakt? Niet gezien
Starsky & Hutch - is ook een film van, die heb ik zelfs op dvd, Owen Wilson en Ben Stiller
Magnum - Ken het als serie niet, wel van die reclame met Eva en de temptation
Charlies Angels - een film die ik niet gezien heb
Mission Impossible - Heb ik alledrie gezien
H.E.A.T - nooit van gehoord
Kojack - Nooooit van gehoord
Jake & The Fat Man - ???
Columbo - ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |