Het leuke van zo'n Floyd Rose is dat het een masochistisch beestje is... hij mag best gigantisch mishandeld worden! Zeker voor van die Dimebag Darrel squeals... En een goede floyd rose ontstemt na zo'n flinke mishandeling niet eens zo heel erg... Die van de duurdere Ibanez modellen kunnen daar wel tegen. Met stemmen valt het mee zodra je het eenmaal goed hebt afgesteld, maar wissel je bv van snaardikte, dan ben je weer even een uurtje zoet... Ook kan je minder makkelijk in andere stemmingen spelen, omdat je dan weer de veren achter moet bijstellen...quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Goede punten, maar muziek van Metallica, QOTSA en Deftones vindt ik ook fijn om te spelen, en die tremolo wil ik nu juist graag leren gebruiken. Een beetje richting Joe Satriani.
Hoe lastig is dat stemmen eigenlijk, als je je tremolo niet gigantisch mishandeld?
MacGyver bedoel ik, schrijf het elke keer verkeerdquote:
Ga nu even heel hard schamen. Ook jij behoort het te kennen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:41 schreef Moozze het volgende:
Ik ben 17 en dat komt uit de tijd toen Bassie en Adriaan nog aan het knikkeren waren op het schoolplein dus dat ken ik niet.
De bereboot, de Astronautjes, Bolke de Beer, Paulus de Boskabouter, Q&Q, de Zevensprong, Buck Rogers, Doctor Who, Frank Buck, Ren je Rot?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:55 schreef Deansensitized het volgende:
Ken je zeker The Dukes ook niet? The A-Team? Airwolf? The Knight Rider? Renegade? Miami Vice? Starsky & Hutch? Magnum? Charlies Angels? Mission Impossible? H.E.A.T? Kojack? Jake & The Fat Man? Columbo?
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
De bereboot, de Astronautjes, Bolke de Beer, Paulus de Boskabouter, Q&Q, de Zevensprong, Buck Rogers, Doctor Who, Frank Buck, Ren je Rot?
Ben ik nu zo oud, of ben jij zo jong?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:02 schreef Moozze het volgende:
The Dukes - of hazzard?
The A-Team - Is soms op tv en is keisuf
Airwolf - Nooit van gehoord
The Knight Rider - is iets met een auto geloof ik?
Renegade - Renegades of Funk is leuk liedje van RATM, maar nu gaat het over een tvserie waar ik nog nooit van heb gehoord.
Miami Vice - is een film van gemaakt? Niet gezien
Starsky & Hutch - is ook een film van, die heb ik zelfs op dvd, Owen Wilson en Ben Stiller
Magnum - Ken het als serie niet, wel van die reclame met Eva en de temptation
Charlies Angels - een film die ik niet gezien heb
Mission Impossible - Heb ik alledrie gezien
H.E.A.T - nooit van gehoord
Kojack - Nooooit van gehoord
Jake & The Fat Man - ???
Columbo - ???
22quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:17 schreef Moozze het volgende:
Hoe oud dan?
hexadecimaalquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik dacht dat jij echt in de 30 was ofzo =D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |