quote:The grey rain curtain of this world roles back and all turns to silver glass. Then you see it. White shores and beyond. A far green country under a swift sunrise.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. class="spoiler">Of het stukje dat Frodo ineens afscheid neemt van de rest op het eind, al vond ik dat in het boek veel indrukwekkender.
De hele film is fantasie. Ik geloof ook niet in orcs, goblins en halflingenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:31 schreef zatoichi het volgende:
Die scene is mij amper opgevallen eigenlijk, maar wellicht heeft dat ook te maken met het feit dat ik zelf niet in leven na de dood geloof ofzo.
Dat is echt zio'n kippenvel moment!quote:
Shawshank Redemption kent inderdaad vele mooie momentenquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:27 schreef ee-04 het volgende:
Shawshank redemption wanneer de 'gemene' gevangenbewaarder de leider van the sisters kreupel slaat en Andy verlost is van ze.
Oh ja, die is ook erg mooi. Het gevecht bij Helms Deep. En dan Gandalf die met zijn toverstaf een enorm licht tovert waardoor alle orcs worden verblind.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:27 schreef ee-04 het volgende:
Lord of the Rings deel 2 wanneer Gandalf met zijn paard op de berg verschijnt en naar beneden komt met nog een paar duizend ruiters.
Het gaat vooral om emotionele momenten. Dat hoeven niet momenten waarbij je moest huilen ofzo, maar wel momenten die je hebben aangegrepen en waar je nog eens een keer aan terug hebt gedacht.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:43 schreef mirved het volgende:
Hebben we het hierover spannende momenten of over emotionele momenten. LOTR trilogie zijn leuke films maar er komen daar toch echt geen emoties bij mij naar boven in zo'n film.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:47 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel heel persoonlijk. Voor mij bevat LOTR genoeg emotionele momenten, maar ik ben dan ook een idealist die in eipische verhalen altijd een ideale wereld ziet in tegenstelling tot de werkelijkheid waarin we leven.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:54 schreef MrFl0ppY het volgende:
Shawshank Redemption - einde
De glimlach van Morgan Freeman gaf me letterlijk de rillingen. Wat een film moment.
Dat was inderdaad echt een briljante scene...quote:
Hoognodig die film nog eens zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Briljant inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:08 schreef Wooldoor het volgende:
Het einde van Requiem for a dream, nog steeds mijn nummer 1 film ooit. We keken met een groep vrienden en normaal is het tijdens films altijd redelijk luidruchtig.
Tijdens deze film alleen stilte en vooral het einde, iedereen zat er beteuterd bij met open mond
Maar het einde is echt de qlimax in combinatie met de geweldige soundtrack.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TopgunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HeatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Se7enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Argento op 31-07-2008 11:28:28 ]When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.![]()
JunebugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scene uit Good Will Hunting.
[ Bericht 48% gewijzigd door Bostonian op 31-07-2008 19:17:03 ]![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:55 schreef Elegy het volgende:
[ afbeelding ]Dit stukje dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
![]()
De scene vond ik eigenlijk niet zo heel erg passen bij de film, maar wel verrassend natuurlijkDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Om die 2e scene moet ik nog steeds meteen huilen, het is zo aangrijpend.quote:![]()
![]()
"I'd always heard your entire life flashes...quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het eind monoloog van Lester Burnham in American Beauty. Prachtig.
OT: De toiletscène uit Fucking Åmål.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Het beste stuk uit heel die slechte filmquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:23 schreef Waaghals het volgende:
De scene vond ik eigenlijk niet zo heel erg passen bij de film, maar wel verrassend natuurlijk![]()
![]()
Requiem for a Dream
Prachtig hoe die hartverscheurend mooie muziek weer begint na het uitzoomen vanaf het bed...Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
god wat heb ik lopen janken bij die film zegquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:53 schreef Mr_Brownstone het volgende:
I Am Sam had trouwens ook een aantal mooie momenten.
I'm a sucker for retards
echt zo mooi.
waterschapsheuvel kijken als je 11 bent doet ook janken
en anne van het groene huis .....Thank Drunk I'm a Goddess!![]()
De boer zingt voor Babe. Ik ga al janken als ik aan die scène denk:
Het eind van Mysterious Skin:
Magnolia, Wise Up:
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Het einde van Dances with Wolves, wanneer Wind-in-his-hair op de rots staat en naar Dances-with-wolves roept dat hij zn vriend is en voor altijd zn vriend zal zijn. Schitterend ontroerend.I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.![]()
Einde van Blow vond ik ook erg treurig:
En het einde van Donnie Darko vond ik ook heel erg mooi, vooral met Mad World eronder.
It's about being boss, not being the boss...![]()
Het einde van Donnie Darko zoals hier boven staat en het einde van Atonement.
Niet kijken als je hem nog niet gezien hebt, maar dat is logisch. Prachtig wat Vanessa Redgrave van die nog geen 8 minuten maakt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
kleine huis raakt me elke keer zo diep//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!![]()
Laatste scene uit de tweeling toen de 'duitse' zus was overleden en de hulpverleners vroegen wie het was waarop de nederlandse zei "m'n zusje"![]()
LOTR - Return of the King:
Tijdens het eindgevecht, wanneer Sauron verslagen is zie je iedereen heel blij juichen en elkaar omhelzen en dan barst opeens de vulkaan uit, waarna je al die verstomde gezichten ziet. Vond ik wel een mooi momentje, vooral omdat je het niet echt verwacht.
Wanneer Aragorn tot koning is gekroond, en die 3 dwergen buigen voor hem, dat hij dan zegt: 'my friends, you bow to nobody' en dat iedereen dan voor hun buigt.
Grave of the Fireflies:
Wanneer Seita er achter komt dat zijn kleine zusje ernstig ziek is omdat ze van de honger zandtaartjes aan het maken is en het verschil niet meer ziet tussen nep en echt voedsel.![]()
En die muziek ook erbij. Wat een einde was dat!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:23 schreef Waaghals het volgende:
De scene vond ik eigenlijk niet zo heel erg passen bij de film, maar wel verrassend natuurlijkAnd the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Ik heb gezocht op YouTube, maar het stukje dat ik kan vinden is van vreselijke kwaliteit. anyway, wat ik een ongelofelijke kippenvel scene vind, is de scene uit steel magnolia's (een echte vrouwenfilm trouwens) op het kerkhof en de monoloog van Sally Field. Geweldig zoals ze verdrietig, boos, wanhopig, flink allemaal achter elkaar kan zijn.
Hoewel ik helemaal niet zo van de vrouwenfilms ben, vind ik dit sowieso wel echt een hele geweldige film met meer kippenvel momenten, maar deze is het meest bijzonder wat mij betreeft.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Daar kreeg ik idd wel een brok in m'n keel van. Hele mooie scene.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef PDOA het volgende:
Wanneer Aragorn tot koning is gekroond, en die 3 dwergen buigen voor hem, dat hij dan zegt: 'my friends, you bow to nobody' en dat iedereen dan voor hun buigt.It's about being boss, not being the boss...![]()
Die is inderdaad ook heel mooi.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef PDOA het volgende:
Wanneer Aragorn tot koning is gekroond, en die 3 dwergen buigen voor hem, dat hij dan zegt: 'my friends, you bow to nobody' en dat iedereen dan voor hun buigt.
LOTR zicht echt vol met ontroerende momenten.![]()
![]()
Damn, wat een topic![]()
Een hoop mooie momenten staan hier verzamelt.
Mijn favorieten:
- Cast AwaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Schindlers ListSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- AtonementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- The Lion KingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(phew for a minute there i lost myself i lost myself![]()
Ja...quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:12 schreef Toon_Tetten het volgende:
Als er zo wordt opgetreden in de tuin van een zieke Kate Winslet in Finding Neverland, geen filmpje van kunnen vinden![]()
En: toen het vosje in Frank en Frey door zijn vrouwtje in het bos werd achtergelaten.Brok in mijn keel, elke keer. En het is maar een tekenfilm!
Het einde van American Beauty,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegen het einde van TitanicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Love Actually, toen dat ene vrouwtje, haar Kerst niet ging vieren met Karl, en ze toen toch haar broer weer belde.
In Bridget Jones 2,toen het uit ging tussen Bridget en Mr. Darcy
En nog veel meer waarschijnlijk.
En ohja. Bij Dumbo van Disney. Als Dumbo zijn moeder opzoekt als ze gevangen zit in die kooi. Dat liedje op de achtergrond en dan die beelden erbij.![]()
Dat is het toppunt.
![]()
Er zitten idd wel een aantal tussen waar ik ook helemaal emo van wordt / werd.
En ook Pocahontas aan het eind, dat hij wordt weggedragen, en zij achterblijft, vind ik ook zo zielig.
Maar met stip op 1 is van "Left luggage" als dat kind, dat helemaal niet praat, wel gaat zingen.
God, wat heb ik gejankt in die bios, niet normaal.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.![]()
De "reddings-scene" uit Crash:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heftigik hou van hobby's![]()
De speeches uit Festen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowup![]()
Ja, als ie dan in die slurf van zijn moeder gaat hangen.....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:43 schreef vencodark het volgende:
En ohja. Bij Dumbo van Disney. Als Dumbo zijn moeder opzoekt als ze gevangen zit in die kooi. Dat liedje op de achtergrond en dan die beelden erbij.![]()
Dat is het toppunt.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:41 schreef lnino het volgende:
De "reddings-scene" uit Crash:Hele goeie idd. Sowieso zit die hele film vol met tearjerker-scenesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heftig
It's about being boss, not being the boss...![]()
Het einde van The Bucket List komt nu even in me op..
Maar het zijn er wel meer geweest...Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."![]()
Left Luggage is een prachtige film en inderdaad heel emotioneel beladen. Wat die bewuste scene waar jij het over hebt nog zwaarder maakt is de reactie van zijn vader.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Er zitten idd wel een aantal tussen waar ik ook helemaal emo van wordt / werd.
En ook Pocahontas aan het eind, dat hij wordt weggedragen, en zij achterblijft, vind ik ook zo zielig.
Maar met stip op 1 is van "Left luggage" als dat kind, dat helemaal niet praat, wel gaat zingen.
God, wat heb ik gejankt in die bios, niet normaal.
![]()
Dat vond ik zo erg hequote:Op woensdag 30 juli 2008 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toen de vader van Simba dood ging.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!![]()
Waar ik ook altijd erg emotioneel van word zijn een aantal scenes in The Sound of Music, zoals wanneer Maria is teruggekeerd naar het klooster omdat ze zich bewust is geworden van haar gevoelens voor kapitein Von Trapp. Moeder overste wijst haar er op dat ze haar gevoelens moet volgen en onderstreept die boodschap door het liedje Climb every Mountain te zingen.
![]()
Ook een emotioneel moment is de laatste scene van de film The Bible: Moses (met Ben Kingsley). Moses heeft van God te horen gekregen, nadat ze na een jarenlange reis eindelijk aan zijn gekomen bij het beloofde land Kanaän, dat hij Kanaän niet zal binnengaan. Hij beklimt een berg om aldaar te sterven aan de grens van Kanaän en op de top overziet hij het enorme groene landschap.
![]()
Ja, en dan die traan van Dumbo.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:07 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, als ie dan in die slurf van zijn moeder gaat hangen.....![]()
![]()
![]()
Het is geen film maar een serie, Band of Brothers.
En dan voral het moment dat ze 1 van de kampen ontdekken.
kijken vanaf 1:05 ongeveerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Every war is different, every war is the same.![]()
Het einde van the 'Wind that shakes the Barley' (eigenlijk de hele film) en 'Lost in Translation'. Ook het einde van Pan's Labyrinth zoals genoemd, heel verdrietig maar ook hoopvol.
Veel Nederlandse films zijn ook om te huilen maar dat is weer wat anders.![]()
daar jank je om op een andere manierquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:22 schreef juliotheman het volgende:
Het einde van the 'Wind that shakes the Barley' (eigenlijk de hele film) en 'Lost in Translation'. Ook het einde van Pan's Labyrinth zoals genoemd, heel verdrietig maar ook hoopvol.
Veel Nederlandse films zijn ook om te huilen maar dat is weer wat anders.
Every war is different, every war is the same.![]()
Het slot van Meet Joe Black, en de scene waarin Joe die zieke vrouw uit haar lijden verlost
[ Bericht 63% gewijzigd door Wheelgunner op 04-08-2008 23:41:57 ]![]()
Oh, deze scene kan ik 100 keer zien en dan steeds weer een brok in mijn keel krijgen.quote:
Het is het accent ook, dan klinkt het nog dramatischer en mooier
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
In Titanic het stukje dat een moeder haar kinderen in bed stopt en een verhaaltje vertelt over de eeuwige jeugd. En dan die vioolmuziek eronder
![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:41 schreef lnino het volgende:
De "reddings-scene" uit Crash:Film net gezien maar vind de "wraak" scene van die irakees net wat heftigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heftig
Mocht je de film nog niet hebben gezien, niet dit stukje kijken omdat je hebt gemist wat er vooraf ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan nu even niet op youtube kijken, maar uit de film Armageddon, als ze weer geland zijn op aarde, en het zeer uitgedunde groepje astronauten teruglopen naar de mensen, en er vliegen 4 straaljagers over... de muziek is echt *hartverscheurend* mooi.![]()
Dat vond ik ook mooi ja!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:00 schreef iamredleader het volgende:
Kan nu even niet op youtube kijken, maar uit de film Armageddon, als ze weer geland zijn op aarde, en het zeer uitgedunde groepje astronauten teruglopen naar de mensen, en er vliegen 4 straaljagers over... de muziek is echt *hartverscheurend* mooi.
![]()
![]()
Lion King. Toen hij van de rots afviel. Dat is de enige film waar ik moest janken toen ik jong was. Geen film die dat heeft kunnen evenaren.![]()
V for Vendetta, als Evey opgesloten zit en een brief vindt van een eerder gevangengehouden persoon.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Twilight Samurai
Als Seibei in de donkere kamer insekten kooitjes zit te maken en in de andere kamer Tomoe met zijn kinderen speelt. Die blik van hem als hij naar hen kijkt. zo ontroerend.The Light Is Leaving Us All![]()
Lang geleden dat ik m gezien heb, maar Jerry Mcguire,
dat hij op het laatst binnenstapt waar al die vrouwen zijn.. Zijn verhaal doet en dat Renee Zellwegger dan half jankend zegt: You had me at hello.
Is ook verwerkt in Secret Garden van Bruce SpringsteenSignature![]()
Je kan zeggen wat je wil maar Deep Impact is dus echt toch 10x beter als Armageddon.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:00 schreef iamredleader het volgende:
Kan nu even niet op youtube kijken, maar uit de film Armageddon, als ze weer geland zijn op aarde, en het zeer uitgedunde groepje astronauten teruglopen naar de mensen, en er vliegen 4 straaljagers over... de muziek is echt *hartverscheurend* mooi.![]()
De scène uit Eternal Sunshine of the Spotless Mind waarin hij erachter komt wat er nu precies gebeurd is in de allerlaatste momenten van hun allereerste ontmoeting, en waarom hun relatie dáárom alleen al gedoemd was te mislukken. En hoe dat besef uiteindelijk tóch de liefde weer doet ontvlammen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Je kan zeggen wat je wil: ieder z'n smaakquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:03 schreef Wouser het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar Deep Impact is dus echt toch 10x beter als Armageddon.
Ik vind Armageddon beter dan Deep Impact![]()
![]()
Als John Coffey op de elekrische stoel zit en hij zegt dat ie geen zak/doek over zijn hoofd wil omdat ie bang is in het donker![]()
(of stond dat nou alleen in het boek?)"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
Nee, was ook in de film. En dat is inderdaad eenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:24 schreef Molluck het volgende:
Als John Coffey op de elekrische stoel zit en hij zegt dat ie geen zak/doek over zijn hoofd wil omdat ie bang is in het donker![]()
(of stond dat nou alleen in het boek?)wauw-moment.
![]()
X-Men 3: The Last Stand.
Als 'onze eigen' Famke Janssen gedood wordt door Wolverine, op zich niet zo bijzonder... maar de kleine glimlach van Famke doet veel, als een soort opluchting. Gaf me gewoon rillingen.
Philidelphia.
De muziek scene die al eerder genoemd is.
The Lord of the Rings: The Return of the King
Al eerder genoemd, de scene dat iedereen buigt voor de 4 hobbits.
Braveheart.
"FREEDOOOOM!"
Gladiator.
Laatste scenes met de muziek, en het graanveld.Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:46 schreef Draz het volgende:
Gladiator.
Laatste scenes met de muziek, en het graanveld.mee eens. *ril*
![]()
Mooie scene ja! Sowieso is V For Vendetta een topfilm.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
V for Vendetta, als Evey opgesloten zit en een brief vindt van een eerder gevangengehouden persoon.It's about being boss, not being the boss...![]()
![]()
Wat een metaforen en wat een geweldige manier om zelf het heft in eigen handen te nemen. Gewoon eventjes de rollen omdraaien met humor. En dan aan het einde die geweldige track die voor een 'gebroedelijke' sfeer zorgt.
De opbouw is gewoon super.De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:47 schreef Heatseeker het volgende:
Schindlers list, waarbij halverwege de film dat rode truitje op die berg met lijken ligt.![]()
De scene in Casino (als ik het goed heb) waar 2 broers in een de woestijn maisveld inelkaar geslagen worden met honkbalknuppels en de ene broer moet kijken hoe de schedel van de ander wordt ingeslagen en hij nog levend wordt begraven..
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2008 22:04:17 ]![]()
Die van mij zit niet in een film maar in een serie, toen Ryan Chapelle werd vermoord door Jack![]()
Toen heb ik wel een minuut met mijn mond naar mijn TV gekeken
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ja! Dat is ook één van mijn momenten dat ik niet meer kan stoppen met jankenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:28 schreef FoXje het volgende:
Mr Jingles op het einde van the green mile![]()
![]()
En bij The Shawshank Redemption oa als die oude knar (weet even zijn naam niet meer) vrij komt en dan zie je hoe het hem vergaat en dan pleegt ie uiteindelijk zelfmoord... Jezus hee, dat is zo vreselijk mooi en ontroerend in elkaar gezet
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Dat was inderdaad erg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:11 schreef Dos37 het volgende:
Die van mij zit niet in een film maar in een serie, toen Ryan Chapelle werd vermoord door Jack![]()
Toen heb ik wel een minuut met mijn mond naar mijn TV gekeken
![]()
![]()
Preciesquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toen de vader van Simba dood ging.
![]()
en wanneer de vader van Belle wordt gebeten door wolven en Scar met Simba vecht..![]()
oh! of dat enge korte filmpje met dat oog..
dacht ik hem nooit te hoeven zien, keken we hem bij CKV ..![]()
fok ja, wat een goeie scene was dat, en die muziekquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:59 schreef icebliss het volgende:
Één van de weinige keren dat ik echt mijn tranen moest bedwingen.
Maar nog indrukwekkender vond ik het einde van One Flew Over the Cuckoo's nestDat had ik echt neit verwacht toen ik die voor t eerst zag
![]()
(:![]()
Aangezien de meeste dingen hier wel genoemd worden waar ik emotioneel van werd/wordtzal ik eens een misschien wat minder bekende noemen.
In What Dreams May Come, wanneer de hoofdpersoon in de hemel is en hij doorheeft dat de vrouw die tegenover hem zit in een bootje z'n overleden dochtertje is die ie voor het eerst weer ziet![]()
![]()
![]()
"Brooks was here"quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:39 schreef MissJ het volgende:
En bij The Shawshank Redemption oa als die oude knar (weet even zijn naam niet meer) vrij komt en dan zie je hoe het hem vergaat en dan pleegt ie uiteindelijk zelfmoord... Jezus hee, dat is zo vreselijk mooi en ontroerend in elkaar gezet
Gisteren in The Godfather, als Tessio merkt dat Michael hem door heeft en zich realiseert dat hij onherroepelijk vermoord zal worden omdat Tom Hagen alle hulp resoluut afwijst. Dat droevige gezicht van hem.When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.![]()
![]()
American Beauty, de plastic zak. Geen tearjerk moment, geen brok in de keel of kippenvel maar eenvoud, stil, mooi.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
Die film is voor mij 1 grote jankpartijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:07 schreef Dagonet het volgende:
American Beauty, de plastic zak. Geen tearjerk moment, geen brok in de keel of kippenvel maar eenvoud, stil, mooi.![]()
![]()
Vraag me niet waarom, maar bij het zien van deze scène uit de film 'Dreamgirls' moest ik vechten tegen de tranen. Om de één of andere reden krijg ik bij liedjes uit musicals vaak een brok in mijn keel, terwijl ik dat genre over het algemeen haat.
![]()
Helemaal met je eens, veel te lang geleden dat ik de trilogie heb gezien. Ik heb de 12DVD versiequote:Op woensdag 30 juli 2008 11:34 schreef servus_universitas het volgende:
Oh ja, die is ook erg mooi. Het gevecht bij Helms Deep. En dan Gandalf die met zijn toverstaf een enorm licht tovert waardoor alle orcs worden verblind.![]()
![]()
Die film is echt geniaal.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:31 schreef Wheelgunner het volgende:
Het slot van Meet Joe Black, en de scene waarin Joe die zieke vrouw uit haar lijden verlost
"should i be scared?"
"not a man like you."![]()
AwakeningsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrainspottingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AmélieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
AmélieDie hele film is ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En Meet Joe Black, die moet ik ook nog eens zien. Schijnt toch best een goede film te zijn."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
Wat een hoop momenten in films komen hier voorbij waar ik het helemaal mee eens ben.
Requiem for a dream:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crash:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Fountain:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hero:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donnie Darko:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Fish:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Butterfly Effect:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gladiator:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk The Green Mile maar dat spreekt voor zich
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
quote:
Oja, die wou ik dus ook posten, elke keer als ik em zie krijg ik weer een brok in m,n keel.
Die speech van Lucilla: Is Rome Worth One Good Man,s Life?, We Believed It Once, Make Us Believe It Again.
He Was A Soldier Of Rome, Honour Him.
En dat al die gevangenen en de senaat de arena inkomen om Maximus weg te dragen.
Ik krijg er nog kippevel van.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!![]()
De eindscene van Malena.
Ik heb niet gehuild, maar ik vond het wel indrukwekkend
spoiler
Wanneer Malena in elkaar geslagen wordt, zo medogenloos..Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:02 schreef Argento het volgende:
[..]
"Brooks was here"
Gisteren in The Godfather, als Tessio merkt dat Michael hem door heeft en zich realiseert dat hij onherroepelijk vermoord zal worden omdat Tom Hagen alle hulp resoluut afwijst. Dat droevige gezicht van hem.
"Tom, can you get me off the hook? For old time sake?"
"Can't do it Sally..."
geniale scene!![]()
![]()
Deep Impact.
De scene als ze beseffen dat ze binnen nu en 2 minuten dood gaan en nog videocontact hebben met Aarde.
Ook in het kantoorgebouw, strootjes trekken.
En ik ga ook kapot als ze die dochter meegeven aan Elijah Wood.
Eigenlijk is het hele laatste half uur aangrijpend vind ik.
vanaf minuut 4Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
AmélieJaa, prachtig moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: