SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scene uit Good Will Hunting.
[ Bericht 48% gewijzigd door Bostonian op 31-07-2008 19:17:03 ]
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:55 schreef Elegy het volgende:
[ afbeelding ]Dit stukje dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Om die 2e scene moet ik nog steeds meteen huilen, het is zo aangrijpend.quote:
"I'd always heard your entire life flashes...quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het eind monoloog van Lester Burnham in American Beauty. Prachtig.
Het beste stuk uit heel die slechte filmquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:23 schreef Waaghals het volgende:
De scene vond ik eigenlijk niet zo heel erg passen bij de film, maar wel verrassend natuurlijk
god wat heb ik lopen janken bij die film zegquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:53 schreef Mr_Brownstone het volgende:
I Am Sam had trouwens ook een aantal mooie momenten.
I'm a sucker for retards
En die muziek ook erbij. Wat een einde was dat!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:23 schreef Waaghals het volgende:
De scene vond ik eigenlijk niet zo heel erg passen bij de film, maar wel verrassend natuurlijk
Daar kreeg ik idd wel een brok in m'n keel van. Hele mooie scene.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef PDOA het volgende:
LOTR - Return of the King:
Wanneer Aragorn tot koning is gekroond, en die 3 dwergen buigen voor hem, dat hij dan zegt: 'my friends, you bow to nobody' en dat iedereen dan voor hun buigt.
Die is inderdaad ook heel mooi.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef PDOA het volgende:
LOTR - Return of the King:
Wanneer Aragorn tot koning is gekroond, en die 3 dwergen buigen voor hem, dat hij dan zegt: 'my friends, you bow to nobody' en dat iedereen dan voor hun buigt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Schindlers ListSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- AtonementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- The Lion KingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(phew for a minute there i lost myself i lost myself![]()
Ja...quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:12 schreef Toon_Tetten het volgende:
Als er zo wordt opgetreden in de tuin van een zieke Kate Winslet in Finding Neverland, geen filmpje van kunnen vinden![]()
En: toen het vosje in Frank en Frey door zijn vrouwtje in het bos werd achtergelaten.Brok in mijn keel, elke keer. En het is maar een tekenfilm!
Het einde van American Beauty,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegen het einde van TitanicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Love Actually, toen dat ene vrouwtje, haar Kerst niet ging vieren met Karl, en ze toen toch haar broer weer belde.
In Bridget Jones 2,toen het uit ging tussen Bridget en Mr. Darcy
En nog veel meer waarschijnlijk.
En ohja. Bij Dumbo van Disney. Als Dumbo zijn moeder opzoekt als ze gevangen zit in die kooi. Dat liedje op de achtergrond en dan die beelden erbij.![]()
Dat is het toppunt.
![]()
Er zitten idd wel een aantal tussen waar ik ook helemaal emo van wordt / werd.
En ook Pocahontas aan het eind, dat hij wordt weggedragen, en zij achterblijft, vind ik ook zo zielig.
Maar met stip op 1 is van "Left luggage" als dat kind, dat helemaal niet praat, wel gaat zingen.
God, wat heb ik gejankt in die bios, niet normaal.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.![]()
De "reddings-scene" uit Crash:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heftigik hou van hobby's![]()
De speeches uit Festen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowup![]()
Ja, als ie dan in die slurf van zijn moeder gaat hangen.....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:43 schreef vencodark het volgende:
En ohja. Bij Dumbo van Disney. Als Dumbo zijn moeder opzoekt als ze gevangen zit in die kooi. Dat liedje op de achtergrond en dan die beelden erbij.![]()
Dat is het toppunt.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:41 schreef lnino het volgende:
De "reddings-scene" uit Crash:Hele goeie idd. Sowieso zit die hele film vol met tearjerker-scenesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heftig
It's about being boss, not being the boss...![]()
Het einde van The Bucket List komt nu even in me op..
Maar het zijn er wel meer geweest...Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."![]()
Left Luggage is een prachtige film en inderdaad heel emotioneel beladen. Wat die bewuste scene waar jij het over hebt nog zwaarder maakt is de reactie van zijn vader.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Er zitten idd wel een aantal tussen waar ik ook helemaal emo van wordt / werd.
En ook Pocahontas aan het eind, dat hij wordt weggedragen, en zij achterblijft, vind ik ook zo zielig.
Maar met stip op 1 is van "Left luggage" als dat kind, dat helemaal niet praat, wel gaat zingen.
God, wat heb ik gejankt in die bios, niet normaal.
![]()
Dat vond ik zo erg hequote:Op woensdag 30 juli 2008 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toen de vader van Simba dood ging.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!![]()
Waar ik ook altijd erg emotioneel van word zijn een aantal scenes in The Sound of Music, zoals wanneer Maria is teruggekeerd naar het klooster omdat ze zich bewust is geworden van haar gevoelens voor kapitein Von Trapp. Moeder overste wijst haar er op dat ze haar gevoelens moet volgen en onderstreept die boodschap door het liedje Climb every Mountain te zingen.
![]()
Ook een emotioneel moment is de laatste scene van de film The Bible: Moses (met Ben Kingsley). Moses heeft van God te horen gekregen, nadat ze na een jarenlange reis eindelijk aan zijn gekomen bij het beloofde land Kanaän, dat hij Kanaän niet zal binnengaan. Hij beklimt een berg om aldaar te sterven aan de grens van Kanaän en op de top overziet hij het enorme groene landschap.
![]()
Ja, en dan die traan van Dumbo.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:07 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, als ie dan in die slurf van zijn moeder gaat hangen.....![]()
![]()
![]()
Het is geen film maar een serie, Band of Brothers.
En dan voral het moment dat ze 1 van de kampen ontdekken.
kijken vanaf 1:05 ongeveerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Every war is different, every war is the same.![]()
Het einde van the 'Wind that shakes the Barley' (eigenlijk de hele film) en 'Lost in Translation'. Ook het einde van Pan's Labyrinth zoals genoemd, heel verdrietig maar ook hoopvol.
Veel Nederlandse films zijn ook om te huilen maar dat is weer wat anders.![]()
daar jank je om op een andere manierquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:22 schreef juliotheman het volgende:
Het einde van the 'Wind that shakes the Barley' (eigenlijk de hele film) en 'Lost in Translation'. Ook het einde van Pan's Labyrinth zoals genoemd, heel verdrietig maar ook hoopvol.
Veel Nederlandse films zijn ook om te huilen maar dat is weer wat anders.
Every war is different, every war is the same.![]()
Het slot van Meet Joe Black, en de scene waarin Joe die zieke vrouw uit haar lijden verlost
[ Bericht 63% gewijzigd door Wheelgunner op 04-08-2008 23:41:57 ]![]()
Oh, deze scene kan ik 100 keer zien en dan steeds weer een brok in mijn keel krijgen.quote:
Het is het accent ook, dan klinkt het nog dramatischer en mooier
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
In Titanic het stukje dat een moeder haar kinderen in bed stopt en een verhaaltje vertelt over de eeuwige jeugd. En dan die vioolmuziek eronder
![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:41 schreef lnino het volgende:
De "reddings-scene" uit Crash:Film net gezien maar vind de "wraak" scene van die irakees net wat heftigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heftig
Mocht je de film nog niet hebben gezien, niet dit stukje kijken omdat je hebt gemist wat er vooraf ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: