quote:The grey rain curtain of this world roles back and all turns to silver glass. Then you see it. White shores and beyond. A far green country under a swift sunrise.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. class="spoiler">Of het stukje dat Frodo ineens afscheid neemt van de rest op het eind, al vond ik dat in het boek veel indrukwekkender.
De hele film is fantasie. Ik geloof ook niet in orcs, goblins en halflingenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:31 schreef zatoichi het volgende:
Die scene is mij amper opgevallen eigenlijk, maar wellicht heeft dat ook te maken met het feit dat ik zelf niet in leven na de dood geloof ofzo.
Dat is echt zio'n kippenvel moment!quote:
Shawshank Redemption kent inderdaad vele mooie momentenquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:27 schreef ee-04 het volgende:
Shawshank redemption wanneer de 'gemene' gevangenbewaarder de leider van the sisters kreupel slaat en Andy verlost is van ze.
Oh ja, die is ook erg mooi. Het gevecht bij Helms Deep. En dan Gandalf die met zijn toverstaf een enorm licht tovert waardoor alle orcs worden verblind.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:27 schreef ee-04 het volgende:
Lord of the Rings deel 2 wanneer Gandalf met zijn paard op de berg verschijnt en naar beneden komt met nog een paar duizend ruiters.
Het gaat vooral om emotionele momenten. Dat hoeven niet momenten waarbij je moest huilen ofzo, maar wel momenten die je hebben aangegrepen en waar je nog eens een keer aan terug hebt gedacht.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:43 schreef mirved het volgende:
Hebben we het hierover spannende momenten of over emotionele momenten. LOTR trilogie zijn leuke films maar er komen daar toch echt geen emoties bij mij naar boven in zo'n film.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:47 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel heel persoonlijk. Voor mij bevat LOTR genoeg emotionele momenten, maar ik ben dan ook een idealist die in eipische verhalen altijd een ideale wereld ziet in tegenstelling tot de werkelijkheid waarin we leven.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:54 schreef MrFl0ppY het volgende:
Shawshank Redemption - einde
De glimlach van Morgan Freeman gaf me letterlijk de rillingen. Wat een film moment.
Dat was inderdaad echt een briljante scene...quote:
Hoognodig die film nog eens zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Briljant inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:08 schreef Wooldoor het volgende:
Het einde van Requiem for a dream, nog steeds mijn nummer 1 film ooit. We keken met een groep vrienden en normaal is het tijdens films altijd redelijk luidruchtig.
Tijdens deze film alleen stilte en vooral het einde, iedereen zat er beteuterd bij met open mond
Maar het einde is echt de qlimax in combinatie met de geweldige soundtrack.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TopgunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HeatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Se7enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Argento op 31-07-2008 11:28:28 ]When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: