Dat vond ik ook mooi ja!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:00 schreef iamredleader het volgende:
Kan nu even niet op youtube kijken, maar uit de film Armageddon, als ze weer geland zijn op aarde, en het zeer uitgedunde groepje astronauten teruglopen naar de mensen, en er vliegen 4 straaljagers over... de muziek is echt *hartverscheurend* mooi.
Je kan zeggen wat je wil maar Deep Impact is dus echt toch 10x beter als Armageddon.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:00 schreef iamredleader het volgende:
Kan nu even niet op youtube kijken, maar uit de film Armageddon, als ze weer geland zijn op aarde, en het zeer uitgedunde groepje astronauten teruglopen naar de mensen, en er vliegen 4 straaljagers over... de muziek is echt *hartverscheurend* mooi.
Je kan zeggen wat je wil: ieder z'n smaakquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:03 schreef Wouser het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar Deep Impact is dus echt toch 10x beter als Armageddon.
Nee, was ook in de film. En dat is inderdaad eenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:24 schreef Molluck het volgende:
Als John Coffey op de elekrische stoel zit en hij zegt dat ie geen zak/doek over zijn hoofd wil omdat ie bang is in het donker![]()
(of stond dat nou alleen in het boek?)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:46 schreef Draz het volgende:
Gladiator.
Laatste scenes met de muziek, en het graanveld.
Mooie scene ja! Sowieso is V For Vendetta een topfilm.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
V for Vendetta, als Evey opgesloten zit en een brief vindt van een eerder gevangengehouden persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:47 schreef Heatseeker het volgende:
Schindlers list, waarbij halverwege de film dat rode truitje op die berg met lijken ligt.
Ja! Dat is ook één van mijn momenten dat ik niet meer kan stoppen met jankenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:28 schreef FoXje het volgende:
Mr Jingles op het einde van the green mile![]()
Dat was inderdaad erg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:11 schreef Dos37 het volgende:
Die van mij zit niet in een film maar in een serie, toen Ryan Chapelle werd vermoord door Jack![]()
Toen heb ik wel een minuut met mijn mond naar mijn TV gekeken
Preciesquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toen de vader van Simba dood ging.
fok ja, wat een goeie scene was dat, en die muziekquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:59 schreef icebliss het volgende:
Één van de weinige keren dat ik echt mijn tranen moest bedwingen.
"Brooks was here"quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:39 schreef MissJ het volgende:
En bij The Shawshank Redemption oa als die oude knar (weet even zijn naam niet meer) vrij komt en dan zie je hoe het hem vergaat en dan pleegt ie uiteindelijk zelfmoord... Jezus hee, dat is zo vreselijk mooi en ontroerend in elkaar gezet
Die film is voor mij 1 grote jankpartijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:07 schreef Dagonet het volgende:
American Beauty, de plastic zak. Geen tearjerk moment, geen brok in de keel of kippenvel maar eenvoud, stil, mooi.
Helemaal met je eens, veel te lang geleden dat ik de trilogie heb gezien. Ik heb de 12DVD versiequote:Op woensdag 30 juli 2008 11:34 schreef servus_universitas het volgende:
Oh ja, die is ook erg mooi. Het gevecht bij Helms Deep. En dan Gandalf die met zijn toverstaf een enorm licht tovert waardoor alle orcs worden verblind.
Die film is echt geniaal.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:31 schreef Wheelgunner het volgende:
Het slot van Meet Joe Black, en de scene waarin Joe die zieke vrouw uit haar lijden verlost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrainspottingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AmélieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
AmélieDie hele film is ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En Meet Joe Black, die moet ik ook nog eens zien. Schijnt toch best een goede film te zijn."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
Wat een hoop momenten in films komen hier voorbij waar ik het helemaal mee eens ben.
Requiem for a dream:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crash:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Fountain:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hero:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donnie Darko:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Fish:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Butterfly Effect:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gladiator:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk The Green Mile maar dat spreekt voor zich
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
quote:
Oja, die wou ik dus ook posten, elke keer als ik em zie krijg ik weer een brok in m,n keel.
Die speech van Lucilla: Is Rome Worth One Good Man,s Life?, We Believed It Once, Make Us Believe It Again.
He Was A Soldier Of Rome, Honour Him.
En dat al die gevangenen en de senaat de arena inkomen om Maximus weg te dragen.
Ik krijg er nog kippevel van.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!![]()
De eindscene van Malena.
Ik heb niet gehuild, maar ik vond het wel indrukwekkend
spoiler
Wanneer Malena in elkaar geslagen wordt, zo medogenloos..Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:02 schreef Argento het volgende:
[..]
"Brooks was here"
Gisteren in The Godfather, als Tessio merkt dat Michael hem door heeft en zich realiseert dat hij onherroepelijk vermoord zal worden omdat Tom Hagen alle hulp resoluut afwijst. Dat droevige gezicht van hem.
"Tom, can you get me off the hook? For old time sake?"
"Can't do it Sally..."
geniale scene!![]()
![]()
Deep Impact.
De scene als ze beseffen dat ze binnen nu en 2 minuten dood gaan en nog videocontact hebben met Aarde.
Ook in het kantoorgebouw, strootjes trekken.
En ik ga ook kapot als ze die dochter meegeven aan Elijah Wood.
Eigenlijk is het hele laatste half uur aangrijpend vind ik.
vanaf minuut 4Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
AmélieJaa, prachtig moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: