quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:58 schreef HoneyBunny het volgende:
quote]Op woensdag 30 juli 2008 02:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
leg eens uit......?
vacuum zuigen, wat en hoe
en dat is lekker ?quote:
hij doet t toch gewoon?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:01 schreef Dementor het volgende:
Dames wat doen jullie toch met die code.
Quote dit quote dat.
Jawel maar ik zie tags staan.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat heb je toch een freaks sjesus
![]()
Lijkt me doodeng!quote:
En aantrekken ook met talkpoeder?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me doodeng!
[quote]
Heb ooit een jurk van latex gehad een héle mooie lange zwarte. Maar de kick was toch wel het uittrekken van dat ding.. Tering dat zit echt op je vel geplakt. Moest het ook met talkpoeder aantrekken
Heb ooit een jurk van latex gehad een héle mooie lange zwarte. Maar de kick was toch wel het uittrekken van dat ding.. Tering dat zit echt op je vel geplakt. Moest het ook met talkpoeder aantrekkenquote:
Heb ooit een jurk van latex gehad een héle mooie lange zwarte. Maar de kick was toch wel het uittrekken van dat ding.. Tering dat zit echt op je vel geplakt. Moest het ook met talkpoeder aantrekkenquote:
Omg en nu moet ik nog gaan slapen zeker.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:05 schreef HoneyBunny het volgende:
Zo'n Ross momentje van Friends!
Ben er wel eens in wezen stappen. Was niet zo slim! Piesen kon niet want de broek zou ik nevernooitmeer aankrijgen.
Zo'n Ross momentje van Friends!quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb ooit een jurk van latex gehad een héle mooie lange zwarte. Maar de kick was toch wel het uittrekken van dat ding.. Tering dat zit echt op je vel geplakt. Moest het ook met talkpoeder aantrekken
quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind latex, als het figuur ok is, wel geil om te zien...
Het word allemaal wat minder na drieenquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:08 schreef Dementor het volgende:
Ik zie allemaal quote tags vliegen hier.
Zo vreemd.
Vooruit.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:11 schreef HoneyBunny het volgende:
Nog 1 peukie en dan ga ik slapen
ik zou spontaan de slappe lach krijgen da's toch sneuquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind latex, als het figuur ok is, wel geil om te zien...
ik blijf gewoon wakkerquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:12 schreef Dementor het volgende:
Fuck ik morgen al om 9 uur op.
Waar ben ik mee bezig echt.
Dementor heeft nog wel wat tissues overquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kudt, dat staat garant voor weer een uur langer wakker
Fan zo devilish ben jij he!quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zou spontaan de slappe lach krijgen da's toch sneu![]()
kijk nou![]()
maar ja als je er wat mee kan
Ja en jij crashed dan om een uur of 5/6 in je bed en ik kan weer om 9 uur op om als prins richting het paleis te koersen waar ik de dag door zal brengen.quote:
Goed zo Fan, nu slapen de 2 heren helemaal niet meer!quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zou spontaan de slappe lach krijgen da's toch sneu![]()
kijk nou![]()
maar ja als je er wat mee kan
heb je die koude douche nu nog nodig dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fan zo devilish ben jij he!
Dat ik dit te zien krijg.
Voelen kan geen kwaad.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb je die koude douche nu nog nodig dan?
tja mannen .........
ik hou d'r niet zo van, maar goed ga je gang zou ik zeggen![]()
hebben ze trouwen latex pakjes in XXXL
nee ik haal gewoon een nacht door en slaap morgen op kantoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja en jij crashed dan om een uur of 5/6 in je bed en ik kan weer om 9 uur op om als prins richting het paleis te koersen waar ik de dag door zal brengen.
Terwijl jij mooi kunt doorslapen.
Unfair gewoon!![]()
Oh dan kun je HB een hand geven, die is daar ook een ster in.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee ik haal gewoon een nacht door en slaap morgen op kantoor
quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:14 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Goed zo Fan, nu slapen de 2 heren helemaal niet meer!
Ik slaap tijdens examensquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh dan kun je HB een hand geven, die is daar ook een ster in.
Duh, ik zat jou alleen even te visualiseren in Latex.....dat was alquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
JA ! het begint op te vallen hé
Ja daar blijf je snel in hangen he.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, ik zat jou alleen even te visualiseren in Latex.....dat was al
Deze is ook leukquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:16 schreef Soury het volgende:
Briljant gedaan.. Ik luister er niet naar ..Blijft dagen hangen
Sinds 22 mei mag/kan allesquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:22 schreef Dementor het volgende:
Te erg eigenlijk dat ik na 22 mei met M&M's 's nachts op een forum zit.
wat is 22 mei dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:22 schreef Dementor het volgende:
Ik informeer je wel even morgenochtend, achterlangs weliswaar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij gaat de helft langs mij heen![]()
IK SNAP JULLIE SOMS NIET !![]()
DGK wat is dat ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Mijn verjaardag!![]()
Oh nee![]()
Einde DGK
quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik informeer je wel even morgenochtend, achterlangs weliswaar.
Ruuuuuuuustig maarquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij gaat de helft langs mij heen![]()
IK SNAP JULLIE SOMS NIET !![]()
Maar 't hoeft niet hoor, vrijheid blijheid.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:22 schreef Dementor het volgende:
Hahaha wan die zelffde gast.. En opeens Godammm she is going to fastquote:
oh......... een whopper en een milkshake graagquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wij allemaal! Soury is geloof ik naar de Burger King rijden
FFS, Ik ga deze week nog een Whopper halen, wil er meer van wetenquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wij allemaal! Soury is geloof ik naar de Burger King rijden
Ja, hallo, zit hier ook in die krochten te spitten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
breng me nou niet nog meer in verwarring ik doe mijn best om die mafkezen hier te begrijpen
Ze willen een whopper en daarna een shake.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oh......... een whopper en een milkshake graag
HET LIGT AAN MIJ !quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, hallo, zit hier ook in die krochten te spitten.
Doe je eens moeite
Burgerkingquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
FFS, Ik ga deze week nog een Whopper halen, wil er meer van weten
Die gedraaide patatachtigedingen zijn wel lekkerquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
BurgerkingNiet die rare patat halen, gewoon een dikke vette burger. 2011 schikt me ook
Nee?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij maakt geen vrienden vanaaf.....
quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
BurgerkingNiet die rare patat halen, gewoon een dikke vette burger. 2011 schikt me ook
Als je er geen drie uur over doet........quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
als ik nou een ei ga bakken zijn jullie straks zeker allemaal weg![]()
of niet?
Owjee, en nu?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:30 schreef Dementor het volgende:
3:30....
Heel goed.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dit is dus voorlangs toch?
Ze komen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Owjee, en nu?
*kijkt panisch om zich heen
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je er geen drie uur over doet........
ik ga wel effe kijken of ik snel iets kan pakkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je er geen drie uur over doet........
Dit kan op meerdere manierenquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik doe niet zo moeilijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Wees nou zuinig op je eitjes, dadelijk zijn ze opquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
als ik nou een ei ga bakken zijn jullie straks zeker allemaal weg![]()
of niet?
Actie kerel!quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kudt, ze zegt ja.....![]()
* Kijkt nu ook panisch om zich heen
In een ander subforum.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Psssst. als fan straks een ei gaat bakken openen we snel een ander topic
Ligt tie los dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Psssst. als fan straks een ei gaat bakken openen we snel een ander topic
Aaaai, wat nu hehquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aaaai, wat nu heh![]()
Maar ik heb me al klaargelachen dus dat scheelt weer een uurtje ofzo![]()
*af, in je mand
nutellaquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Fan is bang dat ze wat mist, ze heeft het ei gewoon op de boterham gebroken
Bullshit, ik luister naar van alles.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
omdat je een ontzettende kutsmaak hebt wat muziek betreft
Trusten he!quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:43 schreef HoneyBunny het volgende:
WeltrusteIk ga dromen over indiaantjes in latex die zingen (incl ondertiteling)
![]()
2 witte boterhammen, klats beng erom smeren, melk inschenken en weer terugquote:
Dat ligt aan het beoogde eindresultaat he.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
2 witte boterhammen, klats beng erom smeren, melk inschenken en weer terug
hoe lang heb jij dan nodig ?
nah liep ik daarvoor te haastenquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah luitjes (en maffe wijven), ik ga nog even lurken links en rechts, daarna slapen en wens jullie een fijn samenzijn
![]()
![]()
Ok, dan blijf ik nog één boterhamquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah liep ik daarvoor te haasten
ook al wegquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:43 schreef HoneyBunny het volgende:
WeltrusteIk ga dromen over indiaantjes in latex die zingen (incl ondertiteling)
![]()
Dat gaat niet fijn voelen morgen. Tot hoe laat moet je werken?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ook al weg
godsamme........ nou dan moet ik ook nog maar een paar uurtjes gaan pitten
3 uurtjes
nog één muziekje ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, dan blijf ik nog één boterham
variabele werktijden tussen 8 - 9 uurquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat niet fijn voelen morgen. Tot hoe laat moet je werken?
kut prikklokkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
variabele werktijden tussen 8 - 9 uur
ja en van nuttella en van muziek en nog veel meer ......quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:47 schreef Dementor het volgende:
Oh Fan ik dacht eigenlijk dat je leefde van de kunst en de Griek?
Hihi, je kent me toch wel een beetje.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja en van nuttella en van muziek en nog veel meer ......
o jij hebt het weer over financiën
ja eh......... hij is Onnassis niet
da's de leeftijdquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen last van. Ik slaap trouwens als een roos de laatste dagen. Ben zo maar 10 uur onder zeil
Ik heb een video van hem gevondenquote:
sjesusquote:
Je schat mij aardig goed inquote:
slaap lekker bolletjequote:Op woensdag 30 juli 2008 03:53 schreef Dementor het volgende:
Top om mee af te sluiten.
Cheerio menschen, tot snel!
Trusten Dementor....quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:53 schreef Dementor het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:53 schreef Dementor het volgende:
Het is een gavequote:Op woensdag 30 juli 2008 03:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je schat mij aardig goed in
en wat je gaat eten wedde ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Morgenvroeg is Manu de eerste om te melden dat de zon weer schijnt...nog een uurtje of twee
Leeft die ook nogquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Morgenvroeg is Manu de eerste om te melden dat de zon weer schijnt...nog een uurtje of twee
Veel plezier vandaag op je werkquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ga jullie niet langer uit de slaap houden
't Valt mee, hij is aardig rustig. Hoe laat mag jij opstaan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Leeft die ook nog![]()
*legt alvast zandzakken neer
quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Veel plezier vandaag op je werk![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt het, maar er zijn natuurlijk vele maanden aan observatie aan vooraf gegaan...
Als de zon opstaat duik ik mijn kist inquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Valt mee, hij is aardig rustig. Hoe laat mag jij opstaan?
Heerlijk.....dat ritme...quote:Op woensdag 30 juli 2008 04:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als de zon opstaat duik ik mijn kist in![]()
Truste, manquote:Op woensdag 30 juli 2008 04:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heerlijk.....dat ritme...![]()
Lekker slapen voor strakkies Morwen![]()
Já vind ik ook Manu, nu je het zegt!quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:16 schreef Manu82 het volgende:
Zal vast al duizend keer opgemerkt zijn, maar ik vind die Karadzic best lijken op Pieter Storms
Volgens mij ging BSOL er wel eens heen voor werk, zou je even pm moeten sturenquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:46 schreef Duh_Dude het volgende:
Is er iemand die regelmatig op de States vliegt en een camera voor mij kan meenemen?
En je kreeg nog wel zo'n mooi welkomstliedje vanmorgenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:49 schreef Manu82 het volgende:
En nu ben ik het helemaal zat
Zelfs m'n digi box doet het niet meer
Edit: weer gemaakt
Hoe oud is de dame in kwestie?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:01 schreef blomst het volgende:
goedemorgen
Wie weet een orgineel kado voor een Dame die alles al heeft?
Hoe duur?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:01 schreef blomst het volgende:
goedemorgen
Dagje beautycentrum, met alles d'r op en d'r aan.....doet het altijd goed!quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:01 schreef blomst het volgende:
goedemorgen
Ben gewoon een beetje chagrijnig deze weekquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En je kreeg nog wel zo'n mooi welkomstliedje vanmorgen
Joh, loop ff naar de Mediamarkt en koop voor een paar tientjes een externe hd...quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben gewoon een beetje chagrijnig deze week
Moet gvd nog tot zaterdag wachten voordat die harde schijf even leeg gehaald kan worden
Ga je wat storten?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of een katje uit het asiel van Noekje
Daar gaat het niet om, ben vergeten om de back up te updaten afgelopen week en meeste bestanden staan op laptop en wil gewoon even verder met thesis en niet hele dagen bezig zijn met samenvattenquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, loop ff naar de Mediamarkt en koop voor een paar tientjes een externe hd...
Serieus?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Lush, een sunjar, cd van Anouk. Vind mijn 50+ moeder erg mooi.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Serieus?
Mijn mams vind denk ik het idee van NMNS leuker
Die heeft volgens mij serieus nog nooit achter een pc gezetenquote:
Hopelijk hebben ze verrotte airco meegenomen of een apple vol met water?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:14 schreef PeterNB het volgende:
Goedensmorgens.........zo wij hebben een inbraak op de zaak gehad vanacht
Heb nog nooit zoveel glassplinters bij elkaar gezien
Een abonnement op een leuk weekblad of een glossy?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Zij houd tmeer van nederlanstalig muziek, van dat geheime zender gedoe.
Zit je ook niet mee deze week...quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:14 schreef PeterNB het volgende:
Goedensmorgens.........zo wij hebben een inbraak op de zaak gehad vanacht
Heb nog nooit zoveel glassplinters bij elkaar gezien
Ja echt. Zij vond ook dat ik de cd moest kopen. Ze is geen rocktype hoor, ze is van de zelfgemaakte pasta, amuses en de koele witte wijn maar ze heeft een vrije geest.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Serieus?
Mijn mams vind denk ik het idee van NMNS leuker
Maar die loopt wel tegen de 60 aan
Een Nowlive VIP treatment?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Zij houd tmeer van nederlanstalig muziek, van dat geheime zender gedoe.
Klinkt goedquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja echt. Zij vond ook dat ik de cd moest kopen. Ze is geen rocktype hoor, ze is van de zelfgemaakte pasta, amuses en de koele witte wijn maar ze heeft een vrije geest.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:22 schreef noekje het volgende:
Oh bah, ze willen wéér zwemmen. Ik heb geen zin nu om met dit warme weer mijn oude lijf te verzwaren met krokodillen, ballen en flippers.
Die Mac stond nog afgekoppeld op een tafeltje. Konden ze zo meenemen,quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze verrotte airco meegenomen of een apple vol met water?
moet ik haar ook nog leren hoe een pc aan moet.quote:
Denk niet dat ze die bladen leest.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een abonnement op een leuk weekblad of een glossy?
Mijn moeder kan écht goddelijk koken. Die gaat voor haar lol op zondagochtend beginnen aan een Indische rijsttafel met tig verschillende gerechten enzo. Ze maken écht alles zelf en dat voor een weeshuis en dat krijg ik allemaal mee. Als haar zussen er ook nog eens bij zijn dan is het helemaal feest. Zo gezellig ook om te zien, die ouwe moet dan pasta draaien en ophangen enzo.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Wist m'n mams maar wat amuses waren, moet morgen waarschijnlijk weer gewoon een gehaktbal eten
Zei die monteur niet dat hij "morgen" terug zou komen, hij vertelde natuurlijk niet het tijdstipquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die Mac stond nog afgekoppeld op een tafeltje. Konden ze zo meenemen,
maar helaas..........die hebben ze laten staan.
Als ik ze alvast de flippers en snorkel aantrek, dan duw ik ze een wakeboard, een krokodil en een bal onder de armen en dan hoeven ze maar een dag naar het water te stappen. Met een beetje geluk zijn ze daar om 20.00 uur vanavond. Zielig maar wel grappig.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kunnen ze nog niet alleen?
Ik dacht dat jij al hoog en breed in Zeeland zat, gaat het niet door?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:22 schreef noekje het volgende:
Oh bah, ze willen wéér zwemmen. Ik heb geen zin nu om met dit warme weer mijn oude lijf te verzwaren met krokodillen, ballen en flippers.
ja, leuk hequote:Op woensdag 30 juli 2008 11:22 schreef noekje het volgende:
Het was ook het eerste waar IK aan dachtquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zei die monteur niet dat hij "morgen" terug zou komen, hij vertelde natuurlijk niet het tijdstip![]()
Gek, maar daar denk ik dan wel gelijk aan....
Heb ooit zo'n schoonmoeder gehad. Die heeft me een beetje lekker leren eten en koken en dan ook nog uit eten gaan in de beste restaurantsquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn moeder kan écht goddelijk koken. Die gaat voor haar lol op zondagochtend beginnen aan een Indische rijsttafel met tig verschillende gerechten enzo. Ze maken écht alles zelf en dat voor een weeshuis en dat krijg ik allemaal mee. Als haar zussen er ook nog eens bij zijn dan is het helemaal feest. Zo gezellig ook om te zien, die ouwe moet dan pasta draaien en ophangen enzo.
Ze snapt mijn liefde voor chemische producten niet, da's wel jammer want ze denkt dat haar Zweedse gehaktballen veel beter zijn maar er gaat niks boven een Ikea bal natuurlijk.
Zielig? Mijn moeder pleurde mij altijd de deur uit in m'n zwembroek en wilde mij de rest van de dag niet meer zien. En ik vond het best, even een boterham halen tussen de middag en weg was ik weer.quote:
Die had je moeten houden gekkie.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:32 schreef Manu82 het volgende:
Heb ooit zo'n schoonmoeder gehad. Die heeft me een beetje lekker leren eten en koken en dan ook nog uit eten gaan in de beste restaurants
Nee, meneer Noek is aan het werk en ik ga niet 2 dagen alleen met krokodillen zeulen dus maar naar de plaatselijke plas waar ik ook al niet heen wil.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al hoog en breed in Zeeland zat, gaat het niet door?
Hij hoeft het niet zelf te zijn hé. Geeft gewoon door aan derden "Daar is wel wat te halen".quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het was ook het eerste waar IK aan dacht![]()
Maar nee, die monteur was een
hele aardige jongen....... ("Ja Peet, dat zegt ook echt wat")
Ja, maar m'n vriendin dacht er destijds anders overquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die had je moeten houden gekkie.![]()
Middag Heidi.
De plas waar wij heen gaan is 20 minuten met de auto. Die heb ik dan vannacht voor een boterham aan de deur staan. Dat is wel zielig!quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zielig? Mijn moeder pleurde mij altijd de deur uit in m'n zwembroek en wilde mij de rest van de dag niet meer zien. En ik vond het best, even een boterham halen tussen de middag en weg was ik weer.
Je hebt wel een feestvakantiequote:Op woensdag 30 juli 2008 11:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, meneer Noek is aan het werk en ik ga niet 2 dagen alleen met krokodillen zeulen dus maar naar de plaatselijke plas waar ik ook al niet heen wil.
Ja alles kan..... Een junk, een amateurinbrekert, een pro-inbreekbende, je weet het niet.....quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet zelf te zijn hé. Geeft gewoon door aan derden "Daar is wel wat te halen".
Nou ja, 't is misschien wel vals om zo te denken, maar 't valt zo raar samen.
Dan had je haar schoonmoeder moeten doen. Dochters zijn sowieso geen garantie voor grote keukenavonturen. Het is even doorbijten maar dan had je wel wat gehad natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar m'n vriendin dacht er destijds anders over
Was er geen alarm of kon je gewoon de stekker eruit halen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja alles kan..... Een junk, een amateurinbrekert, een pro-inbreekbende, je weet het niet.....
Anders ga je een dagje indoor-skieen ?!quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:34 schreef noekje het volgende:
dus maar naar de plaatselijke plas waar ik ook al niet heen wil.
Is meneer Noek's vakantie alweer voorbij dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:34 schreef noekje het volgende:
Nee, meneer Noek is aan het werk en ik ga niet 2 dagen alleen met krokodillen zeulen dus maar naar de plaatselijke plas waar ik ook al niet heen wil.
Nou kom op, trek mijn mijnheer Noek achter z'n bureau weg en ga met die kids naar Walibi Flevo. Als ze langer zijn dan 1.40 mtr, dan hebben ze de dag van hun leven. 't Zijn tenslotte ook zijn kids....quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:37 schreef noekje het volgende:
[..]
De plas waar wij heen gaan is 20 minuten met de auto. Die heb ik dan vannacht voor een boterham aan de deur staan. Dat is wel zielig!
Yep, ze zijn gewoon tijdens het loeien van de sirene doorgegaan. (Die moeten wel oordopjesquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was er geen alarm of kon je gewoon de stekker eruit halen?
Kutwijf.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:36 schreef Manu82 het volgende:
Ja, maar m'n vriendin dacht er destijds anders over
Verdomme! *rent Peter achterna*quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Anders ga je een dagje indoor-skieen ?!
(*hard wegren.......*)
Meneer Noek regelt dat allemaal zelf en schijnbaar was die vakantie-moe. Het is zo'n hork maar het is wel mijn Hork.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is meneer Noek's vakantie alweer voorbij dan?
Hebben ze niet eens even de moeite genomen om dat ding een hengst te gevenquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Yep, ze zijn gewoon tijdens het loeien van de sirene doorgegaan. (Die moeten wel oordopjes
ingehad hebben![]()
je wordt GEK van die sirene
![]()
)
Dat was geen MILFquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kutwijf.MILFen zijn toch ook lekker?
![]()
Hoelang zijn ze bezig geweest dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Yep, ze zijn gewoon tijdens het loeien van de sirene doorgegaan. (Die moeten wel oordopjes
ingehad hebben![]()
je wordt GEK van die sirene
![]()
)
Vind je het niet fijn om alleen te zijn?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat was geen MILF
En ik was nog jong toen
quote:Verwachting tot morgen middernacht
woensdag 30 juli en donderdag 31 juli 2008
Zonnige perioden en kleine kans op een (onweers)bui
Perioden met zon en een kleine kans op een (onweers)bui. De kans is het grootst in het zuidoosten van het land. De wind is oostelijk, zwak tot matig, 2 of 3. Vanmiddag langs de kust kans op wind van zee. Het wordt ongeveer 27 graden. De komende nacht koelt het af tot ongeveer 16 graden. Er is een zwakke noordoostelijke wind. Donderdag zijn er opnieuw zonnige perioden en wordt het met ongeveer 29 graden warm. Er waait een matige oost- tot zuidoostelijke wind. In de avond komen er mogelijk al enkele regen- en onweersbuien.
woensdag 30 juli 2008 10.00 uur
Is het na het avondeten een beetje droog in Drenthe?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:47 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen.![]()
[..]
Weer een nacht die niet zo heel heet is voor de boeg, beter!Ik heb lekker geslapen vannacht. Mijn
was bezig geweest met de PC en internet deed het niet meer.....
Gelukkig is dat nu weer klaar.
Op die fiets, hij lijkt op meneer BQ, die is vakantie ook snel zat. Wrs gaat ons tripje naar Frankrijk niet door, hij heeft het veuls te druk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:41 schreef noekje het volgende:
Meneer Noek regelt dat allemaal zelf en schijnbaar was die vakantie-moe. Het is zo'n hork maar het is wel mijn Hork.
Nee, ben er niet echt fan van, jij wel?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind je het niet fijn om alleen te zijn?
Weet je hoeveel zoiets kostquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoelang zijn ze bezig geweest dan?
Neem aan dat er een verbinding is met de politie?
Steeds meer. Vooral doordeweeks vind ik het zalig. Ik hoef, als ik thuis kom van werk, met niemand rekening te houden. In het weekend heb ik af en toe een momentje dat ik denk van "Nah, 't zou nog toch wel aardig zijn als....". Maar dat is meestal ook met een uurtje weer weg.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ben er niet echt fan van, jij wel?
Ach, tenminste iemand hier die het leuk vindt om te werken. Ik koop er wel schoenen van!quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op die fiets, hij lijkt op meneer BQ, die is vakantie ook snel zat. Wrs gaat ons tripje naar Frankrijk niet door, hij heeft het veuls te druk.![]()
Zo, tijd voor de boodschappen, later.
*verhaal getypt en weggehaald* ik ga hier effe geen uitspraken over doenquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoelang zijn ze bezig geweest dan?
Neem aan dat er een verbinding is met de politie?
Misschien ligt het daaraan, vind het persoonlijk fijn als ik thuis tegen iemand kan aanlullen die alles weet en het meeste ook begrijpt. Als ik pauzes heb op m'n werk was/ben ik ook vaak in de pauzes met m'n vriendin ergens aan het eten. Ligt misschien ook aan de collega's die je hebtquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Steeds meer. Vooral doordeweeks vind ik het zalig. Ik hoef, als ik thuis kom van werk, met niemand rekening te houden. In het weekend heb ik af en toe een momentje dat ik denk van "Nah, 't zou nog toch wel aardig zijn als....". Maar dat is meestal ook met een uurtje weer weg.
Maar goed, ik ben denk ik iets ouder dan jou.......
Shit.....met mijn conditie haal ik de 50 meter nog niet eens.....quote:
Ik ben al onder de pannen geloof ikquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Manu, je moet je inschrijven bij Lexa of relatieplanet, dan ben je zo onder de pannen![]()
Als het moet, ieder weekend feest!
Ligt ook vast aan de collega's, denk ik. Hoelang ben je nu single?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien ligt het daaraan, vind het persoonlijk fijn als ik thuis tegen iemand kan aanlullen die alles weet en het meeste ook begrijpt. Als ik pauzes heb op m'n werk was/ben ik ook vaak in de pauzes met m'n vriendin ergens aan het eten. Ligt misschien ook aan de collega's die je hebt
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Is het na het avondeten een beetje droog in Drenthe?
Ben een jaartje single geweest en daarna is het weer goed gekomen met oude vriendin, waarmee ik ook in England woondequote:Op woensdag 30 juli 2008 11:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ligt ook vast aan de collega's, denk ik. Hoelang ben je nu single?
Oh, je bent heul geen single.
Thanks en kiek 'ns an. Ik ga na het eten wel zwemmen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens de berichten wel, morgen geeft een grotere kans op buien, misschien bewolkt maar geen regen.
Oh jee, ik snap het niet. Je hebt dus weer een relatie met haar maar waar is zij nu dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben een jaartje single geweest en daarna is het weer goed gekomen met oude vriendin, waarmee ik ook in England woonde
Noh, geen Frankrijk.....quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op die fiets, hij lijkt op meneer BQ, die is vakantie ook snel zat. Wrs gaat ons tripje naar Frankrijk niet door, hij heeft het veuls te druk.![]()
Zo, tijd voor de boodschappen, later.
Morning Ka, het voelt hier ook heel aangenaam hoor.
Op dit moment is ze bij een vriendin, een of ander feestje, maar ze is inmiddels hier ingetrokkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh jee, ik snap het niet. Je hebt dus weer een relatie met haar maar waar is zij nu dan?
Ik snap het écht niet hè en ik vraag vast hele stomme dingen.
Je moet die arme kindjes ook niet op het heetst van de dag in de zon laten, haske slecht voor de huid, je kunt er niet tegen smeren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Thanks en kiek 'ns an. Ik ga na het eten wel zwemmen.
Aan je water.....?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:02 schreef Dementor het volgende:
Dit gaat een rare dag worden.
Ik voel het.
Ow!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op dit moment is ze bij een vriendin, een of ander feestje, maar ze is inmiddels hier ingetrokken
Je bent een sociaal dierquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien ligt het daaraan, vind het persoonlijk fijn als ik thuis tegen iemand kan aanlullen die alles weet en het meeste ook begrijpt. Als ik pauzes heb op m'n werk was/ben ik ook vaak in de pauzes met m'n vriendin ergens aan het eten. Ligt misschien ook aan de collega's die je hebt
Je komt nooit buiten deze reeks?quote:
Kindjes in Afrika zijn arm. Zij zijn vervelend en veeleisend. Ze willen nu een tosti met wit brood maar ik heb alleen maar volkoren in huis en nu willen ze naar de winkel. Oh en alleen met Heinz ketchup.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je moet die arme kindjes ook niet op het heetst van de dag in de zon laten, haske slecht voor de huid, je kunt er niet tegen smeren.
Hoe dan?!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
geen idee, ik voel niet aan jouw water iig.....
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je komt nooit buiten deze reeks?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika zijn arm. Zij zijn vervelend en veeleisend. Ze willen nu een tosti met wit brood maar ik heb alleen maar volkoren in huis en nu willen ze naar de winkel. Oh en alleen met Heinz ketchup.
Oh en meneer wil zijn Nederlands elftal pakje aan maar die zit in de was. 'Dan kan die toch nu wel in de droger!!' Ik heb er monsters van gemaakt. Ik ga maar naar Timboektoe.![]()
Ik ga naar de winkel, moet toch nog avondeten halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |