Klinkt goedquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja echt. Zij vond ook dat ik de cd moest kopen. Ze is geen rocktype hoor, ze is van de zelfgemaakte pasta, amuses en de koele witte wijn maar ze heeft een vrije geest.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:22 schreef noekje het volgende:
Oh bah, ze willen wéér zwemmen. Ik heb geen zin nu om met dit warme weer mijn oude lijf te verzwaren met krokodillen, ballen en flippers.
Die Mac stond nog afgekoppeld op een tafeltje. Konden ze zo meenemen,quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze verrotte airco meegenomen of een apple vol met water?
moet ik haar ook nog leren hoe een pc aan moet.quote:
Denk niet dat ze die bladen leest.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een abonnement op een leuk weekblad of een glossy?
Mijn moeder kan écht goddelijk koken. Die gaat voor haar lol op zondagochtend beginnen aan een Indische rijsttafel met tig verschillende gerechten enzo. Ze maken écht alles zelf en dat voor een weeshuis en dat krijg ik allemaal mee. Als haar zussen er ook nog eens bij zijn dan is het helemaal feest. Zo gezellig ook om te zien, die ouwe moet dan pasta draaien en ophangen enzo.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Wist m'n mams maar wat amuses waren, moet morgen waarschijnlijk weer gewoon een gehaktbal eten
Zei die monteur niet dat hij "morgen" terug zou komen, hij vertelde natuurlijk niet het tijdstipquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die Mac stond nog afgekoppeld op een tafeltje. Konden ze zo meenemen,
maar helaas..........die hebben ze laten staan.
Als ik ze alvast de flippers en snorkel aantrek, dan duw ik ze een wakeboard, een krokodil en een bal onder de armen en dan hoeven ze maar een dag naar het water te stappen. Met een beetje geluk zijn ze daar om 20.00 uur vanavond. Zielig maar wel grappig.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kunnen ze nog niet alleen?
Ik dacht dat jij al hoog en breed in Zeeland zat, gaat het niet door?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:22 schreef noekje het volgende:
Oh bah, ze willen wéér zwemmen. Ik heb geen zin nu om met dit warme weer mijn oude lijf te verzwaren met krokodillen, ballen en flippers.
ja, leuk hequote:Op woensdag 30 juli 2008 11:22 schreef noekje het volgende:
Het was ook het eerste waar IK aan dachtquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zei die monteur niet dat hij "morgen" terug zou komen, hij vertelde natuurlijk niet het tijdstip![]()
Gek, maar daar denk ik dan wel gelijk aan....
Heb ooit zo'n schoonmoeder gehad. Die heeft me een beetje lekker leren eten en koken en dan ook nog uit eten gaan in de beste restaurantsquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn moeder kan écht goddelijk koken. Die gaat voor haar lol op zondagochtend beginnen aan een Indische rijsttafel met tig verschillende gerechten enzo. Ze maken écht alles zelf en dat voor een weeshuis en dat krijg ik allemaal mee. Als haar zussen er ook nog eens bij zijn dan is het helemaal feest. Zo gezellig ook om te zien, die ouwe moet dan pasta draaien en ophangen enzo.
Ze snapt mijn liefde voor chemische producten niet, da's wel jammer want ze denkt dat haar Zweedse gehaktballen veel beter zijn maar er gaat niks boven een Ikea bal natuurlijk.
Zielig? Mijn moeder pleurde mij altijd de deur uit in m'n zwembroek en wilde mij de rest van de dag niet meer zien. En ik vond het best, even een boterham halen tussen de middag en weg was ik weer.quote:
Die had je moeten houden gekkie.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:32 schreef Manu82 het volgende:
Heb ooit zo'n schoonmoeder gehad. Die heeft me een beetje lekker leren eten en koken en dan ook nog uit eten gaan in de beste restaurants
Nee, meneer Noek is aan het werk en ik ga niet 2 dagen alleen met krokodillen zeulen dus maar naar de plaatselijke plas waar ik ook al niet heen wil.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al hoog en breed in Zeeland zat, gaat het niet door?
Hij hoeft het niet zelf te zijn hé. Geeft gewoon door aan derden "Daar is wel wat te halen".quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het was ook het eerste waar IK aan dacht![]()
Maar nee, die monteur was een
hele aardige jongen....... ("Ja Peet, dat zegt ook echt wat")
Ja, maar m'n vriendin dacht er destijds anders overquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die had je moeten houden gekkie.![]()
Middag Heidi.
De plas waar wij heen gaan is 20 minuten met de auto. Die heb ik dan vannacht voor een boterham aan de deur staan. Dat is wel zielig!quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zielig? Mijn moeder pleurde mij altijd de deur uit in m'n zwembroek en wilde mij de rest van de dag niet meer zien. En ik vond het best, even een boterham halen tussen de middag en weg was ik weer.
Je hebt wel een feestvakantiequote:Op woensdag 30 juli 2008 11:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, meneer Noek is aan het werk en ik ga niet 2 dagen alleen met krokodillen zeulen dus maar naar de plaatselijke plas waar ik ook al niet heen wil.
Ja alles kan..... Een junk, een amateurinbrekert, een pro-inbreekbende, je weet het niet.....quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet zelf te zijn hé. Geeft gewoon door aan derden "Daar is wel wat te halen".
Nou ja, 't is misschien wel vals om zo te denken, maar 't valt zo raar samen.
Dan had je haar schoonmoeder moeten doen. Dochters zijn sowieso geen garantie voor grote keukenavonturen. Het is even doorbijten maar dan had je wel wat gehad natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar m'n vriendin dacht er destijds anders over
Was er geen alarm of kon je gewoon de stekker eruit halen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja alles kan..... Een junk, een amateurinbrekert, een pro-inbreekbende, je weet het niet.....
Anders ga je een dagje indoor-skieen ?!quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:34 schreef noekje het volgende:
dus maar naar de plaatselijke plas waar ik ook al niet heen wil.
Is meneer Noek's vakantie alweer voorbij dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:34 schreef noekje het volgende:
Nee, meneer Noek is aan het werk en ik ga niet 2 dagen alleen met krokodillen zeulen dus maar naar de plaatselijke plas waar ik ook al niet heen wil.
Nou kom op, trek mijn mijnheer Noek achter z'n bureau weg en ga met die kids naar Walibi Flevo. Als ze langer zijn dan 1.40 mtr, dan hebben ze de dag van hun leven. 't Zijn tenslotte ook zijn kids....quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:37 schreef noekje het volgende:
[..]
De plas waar wij heen gaan is 20 minuten met de auto. Die heb ik dan vannacht voor een boterham aan de deur staan. Dat is wel zielig!
Yep, ze zijn gewoon tijdens het loeien van de sirene doorgegaan. (Die moeten wel oordopjesquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was er geen alarm of kon je gewoon de stekker eruit halen?
Kutwijf.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:36 schreef Manu82 het volgende:
Ja, maar m'n vriendin dacht er destijds anders over
Verdomme! *rent Peter achterna*quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Anders ga je een dagje indoor-skieen ?!
(*hard wegren.......*)
Meneer Noek regelt dat allemaal zelf en schijnbaar was die vakantie-moe. Het is zo'n hork maar het is wel mijn Hork.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is meneer Noek's vakantie alweer voorbij dan?
Hebben ze niet eens even de moeite genomen om dat ding een hengst te gevenquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Yep, ze zijn gewoon tijdens het loeien van de sirene doorgegaan. (Die moeten wel oordopjes
ingehad hebben![]()
je wordt GEK van die sirene
![]()
)
Dat was geen MILFquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kutwijf.MILFen zijn toch ook lekker?
![]()
Hoelang zijn ze bezig geweest dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Yep, ze zijn gewoon tijdens het loeien van de sirene doorgegaan. (Die moeten wel oordopjes
ingehad hebben![]()
je wordt GEK van die sirene
![]()
)
Vind je het niet fijn om alleen te zijn?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat was geen MILF
En ik was nog jong toen
quote:Verwachting tot morgen middernacht
woensdag 30 juli en donderdag 31 juli 2008
Zonnige perioden en kleine kans op een (onweers)bui
Perioden met zon en een kleine kans op een (onweers)bui. De kans is het grootst in het zuidoosten van het land. De wind is oostelijk, zwak tot matig, 2 of 3. Vanmiddag langs de kust kans op wind van zee. Het wordt ongeveer 27 graden. De komende nacht koelt het af tot ongeveer 16 graden. Er is een zwakke noordoostelijke wind. Donderdag zijn er opnieuw zonnige perioden en wordt het met ongeveer 29 graden warm. Er waait een matige oost- tot zuidoostelijke wind. In de avond komen er mogelijk al enkele regen- en onweersbuien.
woensdag 30 juli 2008 10.00 uur
Is het na het avondeten een beetje droog in Drenthe?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:47 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen.![]()
[..]
Weer een nacht die niet zo heel heet is voor de boeg, beter!Ik heb lekker geslapen vannacht. Mijn
was bezig geweest met de PC en internet deed het niet meer.....
Gelukkig is dat nu weer klaar.
Op die fiets, hij lijkt op meneer BQ, die is vakantie ook snel zat. Wrs gaat ons tripje naar Frankrijk niet door, hij heeft het veuls te druk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:41 schreef noekje het volgende:
Meneer Noek regelt dat allemaal zelf en schijnbaar was die vakantie-moe. Het is zo'n hork maar het is wel mijn Hork.
Nee, ben er niet echt fan van, jij wel?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind je het niet fijn om alleen te zijn?
Weet je hoeveel zoiets kostquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoelang zijn ze bezig geweest dan?
Neem aan dat er een verbinding is met de politie?
Steeds meer. Vooral doordeweeks vind ik het zalig. Ik hoef, als ik thuis kom van werk, met niemand rekening te houden. In het weekend heb ik af en toe een momentje dat ik denk van "Nah, 't zou nog toch wel aardig zijn als....". Maar dat is meestal ook met een uurtje weer weg.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ben er niet echt fan van, jij wel?
Ach, tenminste iemand hier die het leuk vindt om te werken. Ik koop er wel schoenen van!quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op die fiets, hij lijkt op meneer BQ, die is vakantie ook snel zat. Wrs gaat ons tripje naar Frankrijk niet door, hij heeft het veuls te druk.![]()
Zo, tijd voor de boodschappen, later.
*verhaal getypt en weggehaald* ik ga hier effe geen uitspraken over doenquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoelang zijn ze bezig geweest dan?
Neem aan dat er een verbinding is met de politie?
Misschien ligt het daaraan, vind het persoonlijk fijn als ik thuis tegen iemand kan aanlullen die alles weet en het meeste ook begrijpt. Als ik pauzes heb op m'n werk was/ben ik ook vaak in de pauzes met m'n vriendin ergens aan het eten. Ligt misschien ook aan de collega's die je hebtquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Steeds meer. Vooral doordeweeks vind ik het zalig. Ik hoef, als ik thuis kom van werk, met niemand rekening te houden. In het weekend heb ik af en toe een momentje dat ik denk van "Nah, 't zou nog toch wel aardig zijn als....". Maar dat is meestal ook met een uurtje weer weg.
Maar goed, ik ben denk ik iets ouder dan jou.......
Shit.....met mijn conditie haal ik de 50 meter nog niet eens.....quote:
Ik ben al onder de pannen geloof ikquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Manu, je moet je inschrijven bij Lexa of relatieplanet, dan ben je zo onder de pannen![]()
Als het moet, ieder weekend feest!
Ligt ook vast aan de collega's, denk ik. Hoelang ben je nu single?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien ligt het daaraan, vind het persoonlijk fijn als ik thuis tegen iemand kan aanlullen die alles weet en het meeste ook begrijpt. Als ik pauzes heb op m'n werk was/ben ik ook vaak in de pauzes met m'n vriendin ergens aan het eten. Ligt misschien ook aan de collega's die je hebt
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Is het na het avondeten een beetje droog in Drenthe?
Ben een jaartje single geweest en daarna is het weer goed gekomen met oude vriendin, waarmee ik ook in England woondequote:Op woensdag 30 juli 2008 11:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ligt ook vast aan de collega's, denk ik. Hoelang ben je nu single?
Oh, je bent heul geen single.
Thanks en kiek 'ns an. Ik ga na het eten wel zwemmen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens de berichten wel, morgen geeft een grotere kans op buien, misschien bewolkt maar geen regen.
Oh jee, ik snap het niet. Je hebt dus weer een relatie met haar maar waar is zij nu dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben een jaartje single geweest en daarna is het weer goed gekomen met oude vriendin, waarmee ik ook in England woonde
Noh, geen Frankrijk.....quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op die fiets, hij lijkt op meneer BQ, die is vakantie ook snel zat. Wrs gaat ons tripje naar Frankrijk niet door, hij heeft het veuls te druk.![]()
Zo, tijd voor de boodschappen, later.
Morning Ka, het voelt hier ook heel aangenaam hoor.
Op dit moment is ze bij een vriendin, een of ander feestje, maar ze is inmiddels hier ingetrokkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh jee, ik snap het niet. Je hebt dus weer een relatie met haar maar waar is zij nu dan?
Ik snap het écht niet hè en ik vraag vast hele stomme dingen.
Je moet die arme kindjes ook niet op het heetst van de dag in de zon laten, haske slecht voor de huid, je kunt er niet tegen smeren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Thanks en kiek 'ns an. Ik ga na het eten wel zwemmen.
Aan je water.....?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:02 schreef Dementor het volgende:
Dit gaat een rare dag worden.
Ik voel het.
Ow!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op dit moment is ze bij een vriendin, een of ander feestje, maar ze is inmiddels hier ingetrokken
Je bent een sociaal dierquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien ligt het daaraan, vind het persoonlijk fijn als ik thuis tegen iemand kan aanlullen die alles weet en het meeste ook begrijpt. Als ik pauzes heb op m'n werk was/ben ik ook vaak in de pauzes met m'n vriendin ergens aan het eten. Ligt misschien ook aan de collega's die je hebt
Je komt nooit buiten deze reeks?quote:
Kindjes in Afrika zijn arm. Zij zijn vervelend en veeleisend. Ze willen nu een tosti met wit brood maar ik heb alleen maar volkoren in huis en nu willen ze naar de winkel. Oh en alleen met Heinz ketchup.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je moet die arme kindjes ook niet op het heetst van de dag in de zon laten, haske slecht voor de huid, je kunt er niet tegen smeren.
Hoe dan?!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
geen idee, ik voel niet aan jouw water iig.....
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je komt nooit buiten deze reeks?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika zijn arm. Zij zijn vervelend en veeleisend. Ze willen nu een tosti met wit brood maar ik heb alleen maar volkoren in huis en nu willen ze naar de winkel. Oh en alleen met Heinz ketchup.
Oh en meneer wil zijn Nederlands elftal pakje aan maar die zit in de was. 'Dan kan die toch nu wel in de droger!!' Ik heb er monsters van gemaakt. Ik ga maar naar Timboektoe.![]()
Ik ga naar de winkel, moet toch nog avondeten halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |