ook al wegquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:43 schreef HoneyBunny het volgende:
WeltrusteIk ga dromen over indiaantjes in latex die zingen (incl ondertiteling)
![]()
Dat gaat niet fijn voelen morgen. Tot hoe laat moet je werken?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ook al weg
godsamme........ nou dan moet ik ook nog maar een paar uurtjes gaan pitten
3 uurtjes
nog één muziekje ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, dan blijf ik nog één boterham
variabele werktijden tussen 8 - 9 uurquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat niet fijn voelen morgen. Tot hoe laat moet je werken?
kut prikklokkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
variabele werktijden tussen 8 - 9 uur
ja en van nuttella en van muziek en nog veel meer ......quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:47 schreef Dementor het volgende:
Oh Fan ik dacht eigenlijk dat je leefde van de kunst en de Griek?
Hihi, je kent me toch wel een beetje.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja en van nuttella en van muziek en nog veel meer ......
o jij hebt het weer over financiën
ja eh......... hij is Onnassis niet
da's de leeftijdquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen last van. Ik slaap trouwens als een roos de laatste dagen. Ben zo maar 10 uur onder zeil
Ik heb een video van hem gevondenquote:
sjesusquote:
Je schat mij aardig goed inquote:
slaap lekker bolletjequote:Op woensdag 30 juli 2008 03:53 schreef Dementor het volgende:
Top om mee af te sluiten.
Cheerio menschen, tot snel!
Trusten Dementor....quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:53 schreef Dementor het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:53 schreef Dementor het volgende:
Het is een gavequote:Op woensdag 30 juli 2008 03:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je schat mij aardig goed in
en wat je gaat eten wedde ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Morgenvroeg is Manu de eerste om te melden dat de zon weer schijnt...nog een uurtje of twee
Leeft die ook nogquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Morgenvroeg is Manu de eerste om te melden dat de zon weer schijnt...nog een uurtje of twee
Veel plezier vandaag op je werkquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ga jullie niet langer uit de slaap houden
't Valt mee, hij is aardig rustig. Hoe laat mag jij opstaan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Leeft die ook nog![]()
*legt alvast zandzakken neer
quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Veel plezier vandaag op je werk![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt het, maar er zijn natuurlijk vele maanden aan observatie aan vooraf gegaan...
Als de zon opstaat duik ik mijn kist inquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Valt mee, hij is aardig rustig. Hoe laat mag jij opstaan?
Heerlijk.....dat ritme...quote:Op woensdag 30 juli 2008 04:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als de zon opstaat duik ik mijn kist in![]()
Truste, manquote:Op woensdag 30 juli 2008 04:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heerlijk.....dat ritme...![]()
Lekker slapen voor strakkies Morwen![]()
Já vind ik ook Manu, nu je het zegt!quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:16 schreef Manu82 het volgende:
Zal vast al duizend keer opgemerkt zijn, maar ik vind die Karadzic best lijken op Pieter Storms
Volgens mij ging BSOL er wel eens heen voor werk, zou je even pm moeten sturenquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:46 schreef Duh_Dude het volgende:
Is er iemand die regelmatig op de States vliegt en een camera voor mij kan meenemen?
En je kreeg nog wel zo'n mooi welkomstliedje vanmorgenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:49 schreef Manu82 het volgende:
En nu ben ik het helemaal zat
Zelfs m'n digi box doet het niet meer
Edit: weer gemaakt
Hoe oud is de dame in kwestie?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:01 schreef blomst het volgende:
goedemorgen
Wie weet een orgineel kado voor een Dame die alles al heeft?
Hoe duur?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:01 schreef blomst het volgende:
goedemorgen
Dagje beautycentrum, met alles d'r op en d'r aan.....doet het altijd goed!quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:01 schreef blomst het volgende:
goedemorgen
Ben gewoon een beetje chagrijnig deze weekquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En je kreeg nog wel zo'n mooi welkomstliedje vanmorgen
Joh, loop ff naar de Mediamarkt en koop voor een paar tientjes een externe hd...quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben gewoon een beetje chagrijnig deze week
Moet gvd nog tot zaterdag wachten voordat die harde schijf even leeg gehaald kan worden
Ga je wat storten?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of een katje uit het asiel van Noekje
Daar gaat het niet om, ben vergeten om de back up te updaten afgelopen week en meeste bestanden staan op laptop en wil gewoon even verder met thesis en niet hele dagen bezig zijn met samenvattenquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, loop ff naar de Mediamarkt en koop voor een paar tientjes een externe hd...
Serieus?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Lush, een sunjar, cd van Anouk. Vind mijn 50+ moeder erg mooi.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Serieus?
Mijn mams vind denk ik het idee van NMNS leuker
Die heeft volgens mij serieus nog nooit achter een pc gezetenquote:
Hopelijk hebben ze verrotte airco meegenomen of een apple vol met water?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:14 schreef PeterNB het volgende:
Goedensmorgens.........zo wij hebben een inbraak op de zaak gehad vanacht
Heb nog nooit zoveel glassplinters bij elkaar gezien
Een abonnement op een leuk weekblad of een glossy?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Zij houd tmeer van nederlanstalig muziek, van dat geheime zender gedoe.
Zit je ook niet mee deze week...quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:14 schreef PeterNB het volgende:
Goedensmorgens.........zo wij hebben een inbraak op de zaak gehad vanacht
Heb nog nooit zoveel glassplinters bij elkaar gezien
Ja echt. Zij vond ook dat ik de cd moest kopen. Ze is geen rocktype hoor, ze is van de zelfgemaakte pasta, amuses en de koele witte wijn maar ze heeft een vrije geest.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Serieus?
Mijn mams vind denk ik het idee van NMNS leuker
Maar die loopt wel tegen de 60 aan
Een Nowlive VIP treatment?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Zij houd tmeer van nederlanstalig muziek, van dat geheime zender gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |