ook al wegquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:43 schreef HoneyBunny het volgende:
WeltrusteIk ga dromen over indiaantjes in latex die zingen (incl ondertiteling)
![]()
Dat gaat niet fijn voelen morgen. Tot hoe laat moet je werken?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ook al weg
godsamme........ nou dan moet ik ook nog maar een paar uurtjes gaan pitten
3 uurtjes
nog één muziekje ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, dan blijf ik nog één boterham
variabele werktijden tussen 8 - 9 uurquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat niet fijn voelen morgen. Tot hoe laat moet je werken?
kut prikklokkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
variabele werktijden tussen 8 - 9 uur
ja en van nuttella en van muziek en nog veel meer ......quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:47 schreef Dementor het volgende:
Oh Fan ik dacht eigenlijk dat je leefde van de kunst en de Griek?
Hihi, je kent me toch wel een beetje.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja en van nuttella en van muziek en nog veel meer ......
o jij hebt het weer over financiën
ja eh......... hij is Onnassis niet
da's de leeftijdquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen last van. Ik slaap trouwens als een roos de laatste dagen. Ben zo maar 10 uur onder zeil
Ik heb een video van hem gevondenquote:
sjesusquote:
Je schat mij aardig goed inquote:
slaap lekker bolletjequote:Op woensdag 30 juli 2008 03:53 schreef Dementor het volgende:
Top om mee af te sluiten.
Cheerio menschen, tot snel!
Trusten Dementor....quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:53 schreef Dementor het volgende:
Top om mee af te sluiten.
Cheerio menschen, tot snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |