quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:58 schreef HoneyBunny het volgende:
quote]Op woensdag 30 juli 2008 02:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
leg eens uit......?
vacuum zuigen, wat en hoe
en dat is lekker ?quote:
hij doet t toch gewoon?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:01 schreef Dementor het volgende:
Dames wat doen jullie toch met die code.
Quote dit quote dat.
Jawel maar ik zie tags staan.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat heb je toch een freaks sjesus
![]()
Lijkt me doodeng!quote:
En aantrekken ook met talkpoeder?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me doodeng!
[quote]
Heb ooit een jurk van latex gehad een héle mooie lange zwarte. Maar de kick was toch wel het uittrekken van dat ding.. Tering dat zit echt op je vel geplakt. Moest het ook met talkpoeder aantrekken
Heb ooit een jurk van latex gehad een héle mooie lange zwarte. Maar de kick was toch wel het uittrekken van dat ding.. Tering dat zit echt op je vel geplakt. Moest het ook met talkpoeder aantrekkenquote:
Heb ooit een jurk van latex gehad een héle mooie lange zwarte. Maar de kick was toch wel het uittrekken van dat ding.. Tering dat zit echt op je vel geplakt. Moest het ook met talkpoeder aantrekkenquote:
Omg en nu moet ik nog gaan slapen zeker.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:05 schreef HoneyBunny het volgende:
Zo'n Ross momentje van Friends!
Ben er wel eens in wezen stappen. Was niet zo slim! Piesen kon niet want de broek zou ik nevernooitmeer aankrijgen.
Zo'n Ross momentje van Friends!quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb ooit een jurk van latex gehad een héle mooie lange zwarte. Maar de kick was toch wel het uittrekken van dat ding.. Tering dat zit echt op je vel geplakt. Moest het ook met talkpoeder aantrekken
quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind latex, als het figuur ok is, wel geil om te zien...
Het word allemaal wat minder na drieenquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:08 schreef Dementor het volgende:
Ik zie allemaal quote tags vliegen hier.
Zo vreemd.
Vooruit.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:11 schreef HoneyBunny het volgende:
Nog 1 peukie en dan ga ik slapen
ik zou spontaan de slappe lach krijgen da's toch sneuquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind latex, als het figuur ok is, wel geil om te zien...
ik blijf gewoon wakkerquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:12 schreef Dementor het volgende:
Fuck ik morgen al om 9 uur op.
Waar ben ik mee bezig echt.
Dementor heeft nog wel wat tissues overquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kudt, dat staat garant voor weer een uur langer wakker
Fan zo devilish ben jij he!quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zou spontaan de slappe lach krijgen da's toch sneu![]()
kijk nou![]()
maar ja als je er wat mee kan
Ja en jij crashed dan om een uur of 5/6 in je bed en ik kan weer om 9 uur op om als prins richting het paleis te koersen waar ik de dag door zal brengen.quote:
Goed zo Fan, nu slapen de 2 heren helemaal niet meer!quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zou spontaan de slappe lach krijgen da's toch sneu![]()
kijk nou![]()
maar ja als je er wat mee kan
heb je die koude douche nu nog nodig dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fan zo devilish ben jij he!
Dat ik dit te zien krijg.
Voelen kan geen kwaad.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb je die koude douche nu nog nodig dan?
tja mannen .........
ik hou d'r niet zo van, maar goed ga je gang zou ik zeggen![]()
hebben ze trouwen latex pakjes in XXXL
nee ik haal gewoon een nacht door en slaap morgen op kantoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja en jij crashed dan om een uur of 5/6 in je bed en ik kan weer om 9 uur op om als prins richting het paleis te koersen waar ik de dag door zal brengen.
Terwijl jij mooi kunt doorslapen.
Unfair gewoon!![]()
Oh dan kun je HB een hand geven, die is daar ook een ster in.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee ik haal gewoon een nacht door en slaap morgen op kantoor
quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:14 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Goed zo Fan, nu slapen de 2 heren helemaal niet meer!
Ik slaap tijdens examensquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh dan kun je HB een hand geven, die is daar ook een ster in.
Duh, ik zat jou alleen even te visualiseren in Latex.....dat was alquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
JA ! het begint op te vallen hé
Ja daar blijf je snel in hangen he.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, ik zat jou alleen even te visualiseren in Latex.....dat was al
Deze is ook leukquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:16 schreef Soury het volgende:
Briljant gedaan.. Ik luister er niet naar ..Blijft dagen hangen
Sinds 22 mei mag/kan allesquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:22 schreef Dementor het volgende:
Te erg eigenlijk dat ik na 22 mei met M&M's 's nachts op een forum zit.
wat is 22 mei dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:22 schreef Dementor het volgende:
Ik informeer je wel even morgenochtend, achterlangs weliswaar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij gaat de helft langs mij heen![]()
IK SNAP JULLIE SOMS NIET !![]()
DGK wat is dat ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Mijn verjaardag!![]()
Oh nee![]()
Einde DGK
quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik informeer je wel even morgenochtend, achterlangs weliswaar.
Ruuuuuuuustig maarquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij gaat de helft langs mij heen![]()
IK SNAP JULLIE SOMS NIET !![]()
Maar 't hoeft niet hoor, vrijheid blijheid.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:22 schreef Dementor het volgende:
Hahaha wan die zelffde gast.. En opeens Godammm she is going to fastquote:
oh......... een whopper en een milkshake graagquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wij allemaal! Soury is geloof ik naar de Burger King rijden
FFS, Ik ga deze week nog een Whopper halen, wil er meer van wetenquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wij allemaal! Soury is geloof ik naar de Burger King rijden
Ja, hallo, zit hier ook in die krochten te spitten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
breng me nou niet nog meer in verwarring ik doe mijn best om die mafkezen hier te begrijpen
Ze willen een whopper en daarna een shake.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oh......... een whopper en een milkshake graag
HET LIGT AAN MIJ !quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, hallo, zit hier ook in die krochten te spitten.
Doe je eens moeite
Burgerkingquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
FFS, Ik ga deze week nog een Whopper halen, wil er meer van weten
Die gedraaide patatachtigedingen zijn wel lekkerquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
BurgerkingNiet die rare patat halen, gewoon een dikke vette burger. 2011 schikt me ook
Nee?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij maakt geen vrienden vanaaf.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |