Ruuuuuuuustig maarquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij gaat de helft langs mij heen![]()
IK SNAP JULLIE SOMS NIET !![]()
Maar 't hoeft niet hoor, vrijheid blijheid.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:22 schreef Dementor het volgende:
Te erg eigenlijk dat ik na 22 mei met M&M's 's nachts op een forum zit.
Hahaha wan die zelffde gast.. En opeens Godammm she is going to fastquote:
oh......... een whopper en een milkshake graagquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wij allemaal! Soury is geloof ik naar de Burger King rijden
FFS, Ik ga deze week nog een Whopper halen, wil er meer van wetenquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wij allemaal! Soury is geloof ik naar de Burger King rijden
Ja, hallo, zit hier ook in die krochten te spitten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
breng me nou niet nog meer in verwarring ik doe mijn best om die mafkezen hier te begrijpen
Ze willen een whopper en daarna een shake.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oh......... een whopper en een milkshake graag
HET LIGT AAN MIJ !quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, hallo, zit hier ook in die krochten te spitten.
Doe je eens moeite
Burgerkingquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
FFS, Ik ga deze week nog een Whopper halen, wil er meer van weten
Die gedraaide patatachtigedingen zijn wel lekkerquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
BurgerkingNiet die rare patat halen, gewoon een dikke vette burger. 2011 schikt me ook
Nee?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij maakt geen vrienden vanaaf.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |